3b28a729-bd2f-409b-81dc-de2861ffb125
328729
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. (Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας)
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην αίτηση προς τον ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, για την αντικατάσταση σπασμένου ή θολού τζαμιού κιβωτίου μετρητή ρεύματος. Η αίτηση μπορεί να υποβληθεί και ηλεκτρονικά στον ιστότοπο:
https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/. Ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να εισέλθει είτε με τη χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Taxisnet, είτε ως απλός επισκέπτης.
Βασικές πληροφορίες
Αρμόδιος ιδιωτικός φορέας
ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. (Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας)
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Αίτηση
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από
Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Αντικατάσταση σπασµένου τζαµιού κιβωτίου µετρητή ΔΕΔΔΗΕ
Σημειώσεις
Η αίτηση κατατίθεται με τους εξής τρόπους:
- Στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5, 11743 Αθήνα,
- Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, στα τηλέφωνα: 800 400 4000, 11500, 2111900500
- Ηλεκτρονικά μέσω του ιστοτόπου της ΔΕΔΔΗΕ -->https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/
- Σε οποιοδήποτε ΚΕΠ
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Κατάθεση ποσού, Άλλο
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Αντικατάσταση σπασµένου τζαµιού κιβωτίου µετρητή
Επίσημος τίτλος
Αντικατάσταση σπασµένου τζαµιού κιβωτίου µετρητή ΔΕΔΔΗΕ
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά), Τηλεφωνική επικοινωνία
ΔΔ
5
0
0
13
Ναι
1382400
345600
Αόριστη
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
588704
8210
Συντάκτες
Άλλο
Η διαδικασία αφορά στην αίτηση προς τον ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, για την αντικατάσταση σπασμένου ή θολού τζαμιού κιβωτίου μετρητή ρεύματος. Η αίτηση μπορεί να υποβληθεί και ηλεκτρονικά στον ιστότοπο: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/. Ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να εισέλθει είτε με τη χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Taxisnet, είτε ως απλός επισκέπτης.
14.67
17.61
1
1
0
}}
}}
20 ημέρες}}
,,,,
1
Ιδιοκτησιακές
Η αίτηση για αντικατάσταση σπασµένου τζαµιού κιβωτίου µετρητή κατατίθεται από το πρόσωπο στου οποίου το όνομα είναι η παροχή.
Όχι
Όχι
2
Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
Να διαθέτει ο χρήστης προσωπικούς κωδικούς Taxisnet.
Όχι
Όχι
1
Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το προβλεπόμενο κόστος:
- -Ποσό σε ευρώ για Καταναλωτές ΧΤ: 14,67
- -Ποσό σε ευρώ για Καταναλωτές ΜΤ: 17,61
Υπάρχει δυνατότητα ενσωμάτωσης της δαπάνης στον επόμενο λογαριασμό ρεύματος.
14.67 € - 17.61 €
Υπολογισμός κόστους
Βάσει συνθήκης
Τρόπος Πληρωμής
Ταμείο αρμόδιας αρχής
Είδος κόστους
Τέλος
Όχι
1
Αριθμός παροχής ή εναλλακτικά φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ρεύματος.
Αποδεικτικό πληρωμής / απόδειξη
Αριθμός παροχής ή εναλλακτικά φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ρεύματος.
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
7053
2
Εξουσιοδότηση ή συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο τρίτου προσώπου από τον άμεσα ενδιαφερόμενο.
Εξουσιοδότηση
Εξουσιοδότηση ή συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο τρίτου προσώπου από τον άμεσα ενδιαφερόμενο.
Σχετικός σύνδεσμος:
https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-exousiodoteses
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σχετιζόμενη διαδικασία:
Εξουσιοδότηση και ηλεκτρονική εξουσιοδότηση
Σημειώσεις:
Εξουσιοδότηση ή συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο από τον/την άμεσα ενδιαφερόμενο/η προς το πρόσωπο που εξουσιοδοτεί για να ενεργήσει για λογαριασμό του/της για την διεκπεραίωση της συγκεκριμένης διαδικασίας, που ισχύει και για τις επιμέρους ενέργειες οι οποίες ενδεχομένως απαιτούνται, υπό την προϋπόθεση ότι οι ενέργειες αυτές περιγράφονται επαρκώς στο σώμα της εξουσιοδότησης ή του πληρεξουσίου.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Ναι
Προϋπόθεση δικαιολογητικού:
Διοικητικές
Όχι
3070
Νόμος
4001
2011
179
Α
Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής
404
2015
2773
Β
Περιγραφή
Τροποποίηση διατάξεων του «Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας» (ΦΕΚ Β΄ 103/31.01.2012) και του «Κώδικα Συναλλαγών Ηλεκτρικής Ενέργειας» (ΦΕΚ Β΄ 104/ 31.01.2012), όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20150202773
Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής
165
2014
Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής
83
2014
Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής
404
2015
2773
Β
Περιγραφή
Τροποποίηση διατάξεων του «Εγχειριδίου Διαχείρισης Μετρήσεων και Περιοδικής Εκκαθάρισης Προμηθευτών Δικτύου» όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (ΦΕΚ Β΄ 1463/2013), μετονομασία του σε «ΕγχειρίδιοΔιαχείρισης Μετρήσεων και Περιοδικής Εκκαθάρισης» και κωδικοποίηση σε ενιαίο κείμενο.
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20150202773
Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής
182
2013
1463
Β
Κοινή Υπουργική Απόφαση
ΔΙΑΔΠ/E/2242
2006
135
Β
Περιγραφή
Καθορισμός διοικητικών διαδικασιών Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ) αρμοδιότητας Υπουργείου Ανάπτυξης και των αντίστοιχων εντύπων τους που διεκπεραιώνονται και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20060200135
Κοινή Υπουργική Απόφαση
ΔΙΑΔΠ/E/2242/06
2006
135
Β
Περιγραφή
Καθορισμός διοικητικών διαδικασιών Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ) – αρμοδιότητας Υπουργείου Ανάπτυξης και των αντίστοιχων εντύπων τους που διεκπεραιώνονται και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20060200135
1
Υποβολή αίτησης για αντικατάσταση σπασµένου τζαµιού κιβωτίου µετρητή
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος φορέας
Περιγραφή
Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει αίτημα για αντικατάσταση σπασµένου ή θολού τζαµιού κιβωτίου µετρητή ψηφιακά ή στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. Η αίτηση μπορεί να κατατεθεί και μέσω ΚΕΠ.
Όχι
Όχι
2
Ηλεκτρονική Υποβολή Αίτησης: Είσοδος στην εφαρμογή
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στην ηλεκτρονική εφαρμογή. Η παροχή θα πρέπει να είναι στο όνομα του αιτούντος.
Σημειώσεις
URL εφαρμογής: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/
Ναι
Όχι
3
Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Επιλογή κατηγορίας αιτήματος από την κυλιόμενη λίστα
Ναι
Όχι
4
Επισύναψη τυχόν διαθέσιμων παραστατικών
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Επισυνάπτονται στο σχετικό πεδίο τυχόν παραστατικά που έχει στη διάθεσή του ο ενδιαφερόμενος.
Ναι
Όχι
5
Καταχώριση του αριθμού παροχής
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Ναι
Όχι
6
Καταχώριση αριθμού τηλεφώνου - παραλαβή 6ψήφιου κωδικού επιβεβαίωσης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Ναι
Όχι
7
Υποβολή της αίτησης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Μετά την επιβεβαίωση του αριθμού τηλεφώνου του, ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει το αίτημα οριστικά.
Ναι
Όχι
8
Υποβολή αίτησης μέσω ΚΕΠ: Φυσική ταυτοποίηση του πολίτη
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Υπάλληλος ΚΕΠ
Τρόπος Υλοποίησης
Έλεγχος
Περιγραφή
Ο υπάλληλος του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του πολίτη.
Ναι
Όχι
9
Καταχώριση στοιχείων πολίτη, δημιουργία και πρωτοκόλληση αίτησης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Υπάλληλος ΚΕΠ
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ο υπάλληλος του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) καταχωρίζει τα στοιχεία του πολίτη, πρωτοκολλεί το αίτημα και παραδίδει στον πολίτη τη βεβαίωση υποβολής αιτήματος.
Ναι
Όχι
10
Αποστολή φακέλου υπόθεσης στην αρμόδια υπηρεσία
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Υπάλληλος ΚΕΠ
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Η αποστολή του φακέλου στον αρμόδιο Φορέα πραγματοποιείται, είτε ηλεκτρονικά (e-mail), είτε με ταχυδρομείο.
Ναι
Όχι
11
Υποβολή της αίτησης στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Τηλεφωνικό Κέντρο ΔΕΔΔΗΕ: 800 400 4000, 11500, 2111900500
Σημείο εξυπηρέτησης: Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5, 11743 Αθήνα
Ναι
Όχι
12
Παραλαβή και επεξεργασία του αιτήματος από τη ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Έλεγχος
Περιγραφή
Η ΔΕΔΔΗΕ ελέγχει το περιεχόμενο του φακέλου της αίτησης.
Όχι
Όχι
13
Προγραμματισμός ραντεβού για την κατοίκον επίσκεψη του τεχνικού συνεργείου
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Ομάδα εργασίας
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Όχι
Όχι
14
Αντικατάσταση του σπασµένου ή θολού τζαµιού κιβωτίου µετρητή
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Το σπασμένο ή φθαρμένο τζάμι του κιβωτίου αντικαθίσταται από το τεχνικό συνεργείο.
Όχι
Όχι
15
Επιβάρυνση του καταναλωτή με το προβλεπόμενο κόστος ανά περίπτωση
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Υπογραφή
Περιγραφή
Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το προβλεπόμενο κόστος. Υπάρχει δυνατότητα ενσωμάτωσης της δαπάνης στον επόμενο λογαριασμό ρεύματος.
Σημειώσεις
- -Ποσό σε ευρώ για Καταναλωτές ΧΤ: 14,67
- -Ποσό σε ευρώ για Καταναλωτές ΜΤ: 17,61
Όχι
Όχι
Φόρμα Επικοινωνίας ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε
Επιβαρύνσεις καταναλωτών
Εγχειρίδιο Ποιότητας Εξυπηρέτησης ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.