e674b9e0-ad92-40f6-973a-aa521418f5d8
558464
Passenger complaints procedure for maritime transport
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Λιμενικές Αρχές, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην έγγραφη υποβολή παραπόνων των επιβατών, σε περίπτωση που έχουν αξιώσεις, οι οποίες προκύπτουν από δικαιώματα στις θαλάσσιες ενδομεταφορές.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Αναφορά/Καταγγελία
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Τίτλος
Έντυπο υποβολής παραπόνων σύμφωνα με Παράρτημα ΦΕΚ Β΄ 1453/2013.
Σημειώσεις
Το έντυπο υποβολής παραπόνων κατατίθεται ή αποστέλλεται στον Μεταφορέα (ναυτιλιακή εταιρεία) ή στα Πρακτορεία έκδοσης εισιτηρίων ή στις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές, ή στη Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (dths@hcg.gr)
Σε αυτό, αναγράφεται ο λόγος υποβολής του μαζί με τα αντίστοιχα αποδεικτικά, καθώς και στοιχεία επικοινωνίας του πολίτη.
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:
Επιβολή διοικητικών κυρώσεων με απόφαση του Προϊσταμένου της κατά τόπου αρμόδιας Λιμενικής Αρχής σύμφωνα με το άρθρο 157 του ΚΔΝΔ (Α΄261/73).
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Κατάθεση ποσού, Παραγωγή εγγράφου
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Υποβολή παραπόνων στις θαλάσσιες επιβατικές μεταφορές
Επίσημος τίτλος
Διαδικασία υποβολής παραπόνων επιβατικού κοινού στις θαλάσσιες ενδομεταφορές και στις γραμμές Αδριατικής
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), email
A2
ΔΔ
3
0
0
29883
Όχι
10368120
5184060
Ταυτοποιητικό έγγραφο
8499
Συντάκτες, SDG
Δικαιολογητικό
Η διαδικασία αφορά στην έγγραφη υποβολή παραπόνων των επιβατών, σε περίπτωση που έχουν αξιώσεις, οι οποίες προκύπτουν από δικαιώματα στις θαλάσσιες ενδομεταφορές.
0.00
0.00
1
0
0
2 μήνες}}
}}
}}
,,,
1
Εννόμου συμφέροντος
Να έχει ο επιβάτης εκδοθέντα εισιτήρια.
Όχι
Όχι
2
Διοικητικές
Να υφίσταται παράβαση της νομοθεσίας από τον μεταφορέα σχετικά με την εκτέλεση του πλου (ή μη).
Όχι
Όχι
3
Χρονικής προθεσμίας
Ο επιβάτης εντός δύο (2) μηνών από την ημερομηνία που παρασχέθηκε ή έπρεπε να παρασχεθεί η Υπηρεσία, απευθύνει το παράπονό του.
Όχι
Όχι
1
Εισιτήρια μεταφοράς επιβατών ή/και οχημάτων
Αποδεικτικό πληρωμής / απόδειξη
Εισιτήρια μεταφοράς επιβατών ή/και οχημάτων
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
7053
Νόμος
27 - 47
4948
2022
125
Α
Υπουργική Απόφαση
3332.12/05/13
2013
1453
Β
Ευρωπαϊκός Κανονισμός
1177
2010
1
Παραλαβή έγγραφου παραπόνου επιβάτη στον μεταφορέα
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Υπουργείο
Τρόπος Υλοποίησης
Υπογραφή
Περιγραφή
Διαβίβαση του αιτήματος παραπόνων του πολίτη στην αρμόδια εταιρεία.
Όχι
Όχι
2
Εξέταση βασιμότητας παραπόνου
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια Διεύθυνση
Τρόπος Υλοποίησης
Έλεγχος
Περιγραφή
Το αρμόδιο Υπουργείο (Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής) εξετάζει τη βασιμότητα του παραπόνου βάσει της νομοθεσίας και ενημερώνει τον αρμόδιο Μεταφορέα.
Όχι
Όχι
3
Αποζημίωση ή μη του επιβάτη
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Υπογραφή
Περιγραφή
Εφόσον προκύπτει δικαίωμα αποζημίωσης, ο Μεταφορέας αποζημιώνει απευθείας τον επιβάτη, ενημερώνοντας παράλληλα το αρμόδιο Υπουργείο. Σε περίπτωση που δε δικαιούται αποζημίωσης, το αρμόδιο Υπουργείο ενημερώνεται επίσης.
Σημειώσεις
Εφόσον δε δοθεί απάντηση από τον αρμόδιο Μεταφορέα (πρακτορείο) αυτός υπόκειται σε κυρώσεις.
Όχι
Όχι
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.