Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(34 ενδιάμεσες εκδόσεις από 11 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
|process_uuid=285707cb-c003-4633-a05c-290015f409cd
 
|process_id=640548
 
 
|process_official_title=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
 
|process_official_title=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
|process_description=Ο πολίτης μπορεί να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού στο myDIMOSlive για να εξυπηρετηθεί από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
+
|process_description=Η υπηρεσία myDIMOSlive επιτρέπει στον πολίτη να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί τηλεφωνικά ή με φυσική παρουσία από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
 
 
Για την υπηρεσία ο πολίτης θα χρειαστεί:
 
 
 
--τους προσωπικούς του κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet.
 
--την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
 
--τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου
 
 
 
Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν έχει ψηφιακές δεξιότητες το ραντεβού μπορεί να το κλείσει εκ μέρους του και κάποιο τρίτο πρόσωπο. Στην τηλεδιάσκεψη όμως, θα πρέπει να παραβρίσκεται ο άμεσα ενδιαφερόμενος.
 
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
+
|process_org_owner=66797
|process_provision_org_group_remote=myDIMOSlive
+
|process_provision_org_owner_directory=265425
|process_remarks=Σταδιακά εντάσσονται και νέοι δήμοι. Η λίστα των δήμων που είναι ενταγμένοι αναφέρονται στη σελίδα https://www.gsis.gr/myDimosLive/lista-dimon-mydimoslive
+
|process_provision_org_group_remote=1249
|process_estimated_implementation_time=30
+
|process_provision_org_group=1461
|process_estimated_implementation_time_type=Λεπτά
+
|process_remarks=Νέοι δήμοι εντάσσονται σταδιακά στην υπηρεσία. Η λίστα των δήμων που είναι ενταγμένοι παρατίθεται στη σελίδα https://www.gsis.gr/myDimosLive/lista-dimon-mydimoslive
 +
|process_estimated_implementation_duration_max=PT30M
 
|process_provided_language=Ελληνικά
 
|process_provided_language=Ελληνικά
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet
+
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
|process_usage=Άλλο
+
|process_usage=Δικαιολογητικό, Είσοδος σε άλλη διαδικασία
|process_validity_duration_type=Αόριστη
+
|process_output_type=Διοικητική πράξη, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου
|process_provided_to=Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες
+
|process_source=Συντάκτες, gov.gr
 +
|process_provided_to=Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Δημότες
 +
|process_tax_type=Αιτήσεις
 
|process_life_events=Πολίτης και καθημερινότητα
 
|process_life_events=Πολίτης και καθημερινότητα
 
|process_sdg_resource=Άλλο
 
|process_sdg_resource=Άλλο
 
|process_sdg_resource_other=Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
 
|process_sdg_resource_other=Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
|process_sdg_notes=Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν ικανοποιηθεί από την απάντηση ή θεωρεί ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )
+
|process_sdg_notes=Σε περίπτωση που ο πολίτης θεωρήσει ότι η επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )
 
|process_total_duration_steps_min=1
 
|process_total_duration_steps_min=1
 
|process_total_duration_steps_max=1
 
|process_total_duration_steps_max=1
|process_total_duration_steps_type=Δευτερόλεπτα
+
|process_total_duration_steps_digital_min=100
|process_total_duration_steps_digital_min=4
+
|process_total_duration_steps_digital_max=210
|process_total_duration_steps_digital_max=26
+
|process_cost_min=0.00
|process_total_duration_steps_digital_type=Λεπτά
+
|process_cost_max=0.00
|process_cost_min=0
 
|process_cost_max=0
 
 
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
Γραμμή 46: Γραμμή 37:
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 +
|process_govgr_codes=16720
 +
|process_govgr_full_info=16720
 
|process_application_type=Αίτηση
 
|process_application_type=Αίτηση
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
|process_application_description=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
+
|process_application_description=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου για εξυπηρέτηση τηλεφωνικά ή με φυσική παρουσία
|process_application_related_url=mydimoslive.gov.gr
+
|process_application_related_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-demou
|process_application_note=Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστούν κατελάχιστον:
+
|process_application_note=Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστούν κατ ελάχιστον:
1. το ονοματεπώνυμο,
+
* το ονοματεπώνυμο,
2. η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
+
* η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
3. ο αριθμός κινητού τηλεφώνου
+
* ο αριθμός κινητού τηλεφώνου.
καθώς και όσα επιπλέον στοιχεία ζητούνται.
+
|process_uuid=285707cb-c003-4633-a05c-290015f409cd
 +
|process_id=640548
 +
|process_estimated_implementation_duration=1800
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 61: Γραμμή 56:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
 
|process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
|process_conditions_name=Κατοχή κωδικών διαπιστευτηρίων της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί taxisnet)
+
|process_conditions_name=Κατοχή διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet)
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 67: Γραμμή 62:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Τεχνικές
 
|process_conditions_type=Τεχνικές
|process_conditions_name=Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) προκειμένου να αποσταλεί η επιβεβαίωση του ραντεβού.
+
|process_conditions_name=Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προκειμένου να αποσταλεί μήνυμα επιβεβαίωσης του ραντεβού.
 
}}
 
}}
 
{{process evidences
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=1
 
|process_evidence_num_id=1
|process_evidence_type=Άλλο
+
|process_evidence_type=5392
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_description=Κωδικοί TAXISnet για τον προγραμματισμό ραντεβού
 
|process_evidence_description=Κωδικοί TAXISnet για τον προγραμματισμό ραντεβού
|process_evidence_note=Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου για το οποίο προγραμματίζει το ραντεβού, ενώ για την εξυπηρέτηση προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έχει δημιουργηθεί η διαδικτυακή συνάντηση.
+
|process_evidence_related_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/stoikheia-polite-kai-tautopoietika-eggrapha/elektronike-eggraphe-diakheirise-kodikon-taxisnet
 +
|process_evidence_note=Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του εξυπηρετούμενου, του προσώπου, δηλαδή, που θα συμμετέχει στο τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή θα παρουσιασθεί στον Δήμο για δια ζώσης εξυπηρέτηση.
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 81: Γραμμή 77:
 
|process_rule_decision_number=4727
 
|process_rule_decision_number=4727
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_decision_year=2020
|process_rule_description=Η κράτηση οριστικοποιείται και ο χρήστης λαμβάνει ένα email με τις πληροφορίες της κράτησης καθώς και τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης.
+
|process_rule_description=Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.
 
|process_rule_gazette_doc_number=184
 
|process_rule_gazette_doc_number=184
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 +
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200100184
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 92: Γραμμή 89:
 
|process_rule_gazette_doc_number=386
 
|process_rule_gazette_doc_number=386
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 +
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20220200386
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 97: Γραμμή 95:
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_title=Εύρεση της εφαρμογής την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr
+
|process_step_digital_title=Ταυτοποίηση Χρήστη
|process_step_digital_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-demou
+
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_duration_min=1
+
|process_step_digital_co_org=97785
|process_step_digital_duration_max=3
+
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_digital_duration_min=PT5S
|process_step_digital_description=Ο πολίτης κάνει είσοδο στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr, επιλέγει: Πολίτης και καθημερινότητα > Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών > Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
+
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 +
|process_step_digital_description=Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο πολίτης κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).
 +
|process_step_digital_note=Σε περίπτωση που ο πολίτης που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί δεν διαθέτει κωδικούς TAXISnet, η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρηθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 108: Γραμμή 108:
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_title=Αυθεντικοποίηση Χρήστη
+
|process_step_digital_title=Επιλογή Δήμου και παρεχόμενης υπηρεσίας
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_co_org=97785
|process_step_digital_duration_min=1
+
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_max=3
+
|process_step_digital_duration_min=PT5S
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_digital_duration_max=PT10S
|process_step_digital_description=Ο χρήστης εισάγει τους κωδικούς-διαπιστευτήρια της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί taxisnet) έτσι ώστε να συνδεθεί στην πλατφόρμα.
+
|process_step_digital_description=Ο χρήστης αρχικά επιλέγει τον Δήμο του, στη συνέχεια την ομάδα υπηρεσιών και έπειτα την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες διαφέρουν ανά δήμο.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 120: Γραμμή 120:
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_title=Επιλογή Δήμου και παρεχόμενης υπηρεσίας
+
|process_step_digital_title=Επιλογή ημερομηνίας και ώρας του ραντεβού για τηλεφωνική ή δια ζώσης εξυπηρέτηση
|process_step_digital_duration_min=1
+
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_co_org=97785
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_description=Ο χρήστης επιλέγει τον Δήμο του και κατόπιν επιλέγει την ομάδα υπηρεσιών και την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες διαφέρουν ανά δήμο.
+
|process_step_digital_duration_min=PT3S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 +
|process_step_digital_description=Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημέρα και ώρα του ραντεβού.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 130: Γραμμή 132:
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_title=Επιλογή ημερομηνίας/ώρας και καταχώριση λοιπών στοιχείων
+
|process_step_digital_title=Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων
|process_step_digital_duration_min=1
+
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_co_org=97785
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_description=Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημέρα και ώρα του ραντεβού. Κατόπιν συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία. Τα απαιτούμενα στοιχεία διαφέρουν ανά Δήμο και ανά υπηρεσία.
+
|process_step_digital_duration_min=PT30S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT1M
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή το φυσικό πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί τηλεφωνικά ή με φυσική παρουσία στον Δήμο.
 +
|process_step_digital_note=Κατ ελάχιστον καταχωρίζονται:
 +
*το ονοματεπώνυμο,
 +
*η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
 +
*ο αριθμός κινητού τηλεφώνου.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 
|process_step_digital_num_id=5
 
|process_step_digital_num_id=5
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Ενημέρωση του χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
 +
|process_step_digital_duration_min=PT3S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=6
 +
|process_step_digital_exit=Ναι
 +
|process_step_digital_child=Ναι
 +
|process_step_digital_previous_child_selector=5
 +
|process_step_digital_previous_child=5
 +
|process_step_digital_title=Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT3S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=7
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Ναι
 +
|process_step_digital_previous_child_selector=5
 +
|process_step_digital_previous_child=5
 +
|process_step_digital_title=Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT3S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=8
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_title=Οριστικοποίηση της κράτησης
 
|process_step_digital_title=Οριστικοποίηση της κράτησης
|process_step_digital_duration_min=5
+
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_co_org=97785
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
+
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_description=Η κράτηση οριστικοποιείται και ο χρήστης λαμβάνει ένα email με τις πληροφορίες της κράτησης.
+
|process_step_digital_duration_min=PT3S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 +
|process_step_digital_description=Η κράτηση οριστικοποιείται.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=9
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Αποστολή επιβεβαιωτικού email
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Έξοδος δεδομένων από λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT30S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT1M
 +
|process_step_digital_description=Η υπηρεσία αποστέλλει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του πολίτη επιβεβαιωτικό μήνυμα που περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης  καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=10
 +
|process_step_digital_exit=Ναι
 +
|process_step_digital_child=Ναι
 +
|process_step_digital_previous_child_selector=9
 +
|process_step_digital_previous_child=9
 +
|process_step_digital_title=Ακύρωση του ραντεβού
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT3S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 +
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο χρήστης πατάει:
 +
α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
 +
β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης".
 +
Ο χρήστης λαμβάνει από το σύστημα σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=11
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Ναι
 +
|process_step_digital_previous_child_selector=9
 +
|process_step_digital_previous_child=9
 +
|process_step_digital_title=Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT30S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT1M
 +
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο χρήστης πατάει:
 +
α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
 +
β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε.
 +
Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από το σύστημα νέο email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.
 
}}
 
}}
{{process provision digital locations
+
{{process steps digital
|process_provision_digital_location_title=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
+
|process_step_digital_num_id=12
|process_provision_digital_location_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-demou
+
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Εξυπηρέτηση τηλεφωνικά ή δια ζώσης
 +
|process_step_digital_co_org=11197
 +
|process_step_digital_description=Την ημέρα και ώρα του ραντεβού ο εξυπηρετούμενος:
 +
* - δέχεται τηλεφωνική κλήση από τον Δήμο σε περίπτωση που το ραντεβού του αφορούσε σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση
 +
* - μεταβαίνει στον Δήμο σε περίπτωση που το ραντεβού του αφορούσε σε φυσική εξυπηρέτηση.
 
}}
 
}}
{{process provision digital locations
+
{{process useful links
|process_provision_digital_location_title=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
+
|process_useful_link_title=Είσοδος στην υπηρεσία
|process_provision_digital_location_url=https://www.gov.gr/upourgeia/upourgeio-psephiakes-diakuberneses/psephiakes-diakuberneses/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-demou
+
|process_useful_link_url=https://myDimos.live.gov.gr
 
}}
 
}}
{{process provision digital locations
+
{{process useful links
|process_provision_digital_location_title=Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης
+
|process_useful_link_title=Λίστα Δήμων που έχουν ενταχθεί στο myDIMOSlive
|process_provision_digital_location_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/myDimosLive
+
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/myDimosLive/lista-dimon-mydimoslive
 
}}
 
}}
{{process provision digital locations
+
{{process useful links
|process_provision_digital_location_title=Ιστοσελίδα του εκάστοτε Δήμου
+
|process_useful_link_title=Οδηγίες χρήσης
 +
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/myDimosLive/lista-dimon-mydimoslive
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
|process_useful_link_title=myDimoslive - Συχνές Ερωτήσεις - απαντήσεις
+
|process_useful_link_title=Συχνές ερωτήσεις
 
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/mydimoslive-syhnes-erotiseis-apantiseis
 
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/mydimoslive-syhnes-erotiseis-apantiseis
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Διαδικασία ένταξης Δήμου στο myDIMOSlive
 +
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/myDimosLive/diadikasia-entaxis-dimoy-sto-mydimoslive
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Επικοινωνία με τον Δήμο
 +
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/myDimosLive/lista-dimon-mydimoslive
 
}}
 
}}

Τελευταία αναθεώρηση της 09:33, 29 Ιουλίου 2024



285707cb-c003-4633-a05c-290015f409cd 640548

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Δήμοι

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

4 λεπτά

Περιγραφή

Η υπηρεσία myDIMOSlive επιτρέπει στον πολίτη να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί τηλεφωνικά ή με φυσική παρουσία από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Νέοι δήμοι εντάσσονται σταδιακά στην υπηρεσία. Η λίστα των δήμων που είναι ενταγμένοι παρατίθεται στη σελίδα https://www.gsis.gr/myDimosLive/lista-dimon-mydimoslive

Τελευταία ενημέρωση

29/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου για εξυπηρέτηση τηλεφωνικά ή με φυσική παρουσία

Σημειώσεις

Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστούν κατ ελάχιστον:
  • το ονοματεπώνυμο,
  • η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
  • ο αριθμός κινητού τηλεφώνου.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
        
        Σε περίπτωση που ο πολίτης θεωρήσει ότι η επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Διοικητική πράξη, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,


            • 1 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Κατοχή διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet)

              Όχι Όχι

            • 2 Τεχνικές Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προκειμένου να αποσταλεί μήνυμα επιβεβαίωσης του ραντεβού.

              Όχι Όχι

            • 1 Κωδικοί TAXISnet για τον προγραμματισμό ραντεβού Αποδεικτικό ΑΦΜ

              Κωδικοί TAXISnet για τον προγραμματισμό ραντεβού

              Σχετικός σύνδεσμος: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/stoikheia-polite-kai-tautopoietika-eggrapha/elektronike-eggraphe-diakheirise-kodikon-taxisnet


              Σημειώσεις: Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του εξυπηρετούμενου, του προσώπου, δηλαδή, που θα συμμετέχει στο τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή θα παρουσιασθεί στον Δήμο για δια ζώσης εξυπηρέτηση.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 5392

            • Νόμος 4727 2020 184 Α

              Περιγραφή Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200100184

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 3130 2022 386 Β

              Περιγραφή Διαδικασία παροχής υπηρεσιών και διεκπεραίωσης διοικητικών υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τους ΟΤΑ α’ βαθμού με φυσική παρουσία, τηλεφωνική επικοινωνία ή τηλεδιάσκεψη

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20220200386

            • 1 Ταυτοποίηση Χρήστη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο πολίτης κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).

              Σημειώσεις Σε περίπτωση που ο πολίτης που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί δεν διαθέτει κωδικούς TAXISnet, η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρηθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.

              Όχι Όχι


            • 2 Επιλογή Δήμου και παρεχόμενης υπηρεσίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης αρχικά επιλέγει τον Δήμο του, στη συνέχεια την ομάδα υπηρεσιών και έπειτα την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες διαφέρουν ανά δήμο.

              Όχι Όχι


            • 3 Επιλογή ημερομηνίας και ώρας του ραντεβού για τηλεφωνική ή δια ζώσης εξυπηρέτηση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημέρα και ώρα του ραντεβού.

              Όχι Όχι


            • 4 Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή το φυσικό πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί τηλεφωνικά ή με φυσική παρουσία στον Δήμο.

              Σημειώσεις Κατ ελάχιστον καταχωρίζονται:

              • το ονοματεπώνυμο,
              • η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
              • ο αριθμός κινητού τηλεφώνου.

              Όχι Όχι


            • 5 Ενημέρωση του χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού


              Όχι Όχι


            • 6 Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Ναι


            • 7 Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Όχι


            • 8 Οριστικοποίηση της κράτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Η κράτηση οριστικοποιείται.

              Όχι Όχι


            • 9 Αποστολή επιβεβαιωτικού email

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Έξοδος δεδομένων από λογισμικό

              Περιγραφή Η υπηρεσία αποστέλλει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του πολίτη επιβεβαιωτικό μήνυμα που περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.

              Όχι Όχι


            • 10 Ακύρωση του ραντεβού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο χρήστης πατάει: α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης". Ο χρήστης λαμβάνει από το σύστημα σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.

              Ναι Ναι


            • 11 Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο χρήστης πατάει: α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε. Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από το σύστημα νέο email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.

              Ναι Όχι


            • 12 Εξυπηρέτηση τηλεφωνικά ή δια ζώσης

              Συναρμόδιος Φορέας ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ


              Περιγραφή Την ημέρα και ώρα του ραντεβού ο εξυπηρετούμενος:

              • - δέχεται τηλεφωνική κλήση από τον Δήμο σε περίπτωση που το ραντεβού του αφορούσε σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση
              • - μεταβαίνει στον Δήμο σε περίπτωση που το ραντεβού του αφορούσε σε φυσική εξυπηρέτηση.

              Όχι Όχι








            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.