Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Ρύθμιση υπεραριθμίας μόνιμου εκπαιδευτικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(45 ενδιάμεσες εκδόσεις από 7 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 4: Γραμμή 4:
 
|process_official_title=Ρύθμιση υπεραριθμίας μόνιμου εκπαιδευτικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
 
|process_official_title=Ρύθμιση υπεραριθμίας μόνιμου εκπαιδευτικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
 
|process_alternative_titles=Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών
 
|process_alternative_titles=Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών
|process_description=Διαδικασία με την οποία εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική μονάδα
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στη ρύθμιση υπεραριθμίας εκπαιδευτικού πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, με την οποία χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική μονάδα
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
+
|process_org_owner=40151
|process_provision_org_owner_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
+
|process_provision_org_owner_directory=237260
|process_provision_org_group=Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
+
|process_provision_org_group=6152
|process_output_registries=Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔ, Μητρώο Εκπαιδευτικών; Πληροφοριακό Σύστημα mySchool, Μητρώο Εκπαιδευτικών; Datacenter
+
|process_output_registries=604960, 965670, 557094
|process_estimated_implementation_time=2
+
|process_estimated_implementation_duration=5184000
|process_estimated_implementation_time_type=Μήνες
+
|process_evidence_identification_type=Άλλο
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς ΟΠΣΥΔ
+
|process_evidence_identification_type_other=Αριθμός Μητρώου Εκπαιδευτικού
 
|process_type=Εσωστρεφής
 
|process_type=Εσωστρεφής
|process_trigger=Αιτούμενη
+
|process_trigger=Αυτεπάγγελτη, Εσωτερική
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
+
|process_usage=Εσωτερική διαδικασία
|process_usage=Άλλο
+
|process_output_type=Απόφαση
|process_validity_duration_type=Αόριστη
+
|process_validity_duration=-1
|process_provided_to=Δημόσιους Υπαλλήλους,Εκπαιδευτικούς
+
|process_source=Συντάκτες
|process_tax_type=Αιτήσεις,Αποφάσεις,Εσωτερικές διαδικασίες
+
|process_provided_to=Δημόσιους λειτουργούς,Εκπαιδευτικούς
 +
|process_tax_type=Εσωτερικές διαδικασίες
 
|process_life_events=Εκπαίδευση
 
|process_life_events=Εκπαίδευση
 
|process_sdg_resource=Άλλο
 
|process_sdg_resource=Άλλο
|process_sdg_resource_other=Ένσταση για επανεξέταση της αίτησης τοποθέτησης
+
|process_sdg_resource_other=Ένσταση
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη
|process_total_duration_steps_min=2
+
|process_total_duration_steps_min=691200
|process_total_duration_steps_max=5
+
|process_total_duration_steps_max=3196800
|process_total_duration_steps_type=Εβδομάδες
+
|process_cost_min=0.00
|process_cost_min=0
+
|process_cost_max=0.00
|process_cost_max=0
 
 
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
Γραμμή 34: Γραμμή 34:
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
|process_evidence_total_number=1
+
|process_evidence_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
|process_application_type=Αίτηση
+
|process_application_type=Δήλωση
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
 
|process_application_owner=Δημόσιους υπαλλήλους
 
|process_application_owner=Δημόσιους υπαλλήλους
 
|process_application_description=Δήλωση προτίμησης σχολικών μονάδων για τοποθέτηση από άρση υπεραριθμίας
 
|process_application_description=Δήλωση προτίμησης σχολικών μονάδων για τοποθέτηση από άρση υπεραριθμίας
 +
|process_estimated_implementation_duration_max=P2M
 +
|process_validity_duration_set=Αόριστη
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 47: Γραμμή 49:
 
|process_conditions_type=Εργασιακές
 
|process_conditions_type=Εργασιακές
 
|process_conditions_name=Ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας στον κλάδο/ειδικότητα στη σχολική μονάδα που ανήκει οργανικά ο εκπαιδευτικός
 
|process_conditions_name=Ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας στον κλάδο/ειδικότητα στη σχολική μονάδα που ανήκει οργανικά ο εκπαιδευτικός
}}
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=1
 
|process_evidence_type=7475
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_description=Αριθμός Μητρώου Εκπαιδευτικού
 
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 59: Γραμμή 54:
 
|process_rule_decision_number=100
 
|process_rule_decision_number=100
 
|process_rule_decision_year=1997
 
|process_rule_decision_year=1997
|process_rule_article=12
+
|process_rule_article=36
|process_rule_description=Προσθέτει και τροποποιεί διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996. 1. Oι παρ. 5 περ. (β), 6 περ. (β) του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/96 αντικαθίστανται ως ακολούθως: "5β. Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησης τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομόδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης. 6β. Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές ορνανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ` απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιος περιοχής μετάθεσης". 2. Στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96 προστίθενται παράγραφοι 9, 10, 11 και 12 ως ακολούθως: "9. Οι διατάξεις της παραγράφου 3, βii και της παραγράφου 7 εδαφ. Β και 8 του άρθρου αυτού εφαρμόζονται αναλόγως και στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται ότι εκπ/κοί δεν καλύπτουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στην οργανική τους θέση (λειτουργικές υπεραριθμίες) κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου. 10. Για το χαρακτηρισμό εκπ/κού ως υπεράριθμου και την άρση της υπεραριθμίας αυτού, δεν απαιτείται να συντρέχουν οι προϋποθέσεις της παραγρ. 1 του άρθρου 8 του παρόντος Π.Δ. 50/96. 11. Από τις διατάξεις του άρθρου αυτού εξαιρούνται όσοι έχουν μετατεθεί με τις διατάξεις του άρθρου 13 του παρόντος Π.Δ. καθώς και όσοι έχουν διοριστεί σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 41 του Ν. 1143/81 και διανύουν την τριετία υποχρεωτικής παραμονής τους στο δυσπρόσιτο σχολείο.
+
|process_rule_description=Πρόσθεση και τροποποίηση διατάξεων του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996 σχετικά με τις υπεραριθμίες
 
|process_rule_gazette_doc_number=94
 
|process_rule_gazette_doc_number=94
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
|process_rule_ada=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApiNomoiSmall/?fek_pdf=19970100094
+
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=19970100094
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 73: Γραμμή 68:
 
|process_rule_gazette_doc_number=45
 
|process_rule_gazette_doc_number=45
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
|process_rule_ada=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApiNomoiSmall/?fek_pdf=19960100045
+
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=19960100045
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 80: Γραμμή 75:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Εξαγωγή στοιχείων από το myschool
 
|process_step_title=Εξαγωγή στοιχείων από το myschool
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
+
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=2
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=10
+
|process_step_duration_max=432000
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, γίνεται εξαγωγή στοιχείων/Άντληση δεδομένων από το ηλεκτρονικό σύστημα myschool, σχετικά με την ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας ανά κλάδο/ειδικότητα και σχολική μονάδα
 
|process_step_description=Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, γίνεται εξαγωγή στοιχείων/Άντληση δεδομένων από το ηλεκτρονικό σύστημα myschool, σχετικά με την ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας ανά κλάδο/ειδικότητα και σχολική μονάδα
 
}}
 
}}
Γραμμή 92: Γραμμή 86:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Πρόσκληση εκπαιδευτικών για να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι
 
|process_step_title=Πρόσκληση εκπαιδευτικών για να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_type=Ημέρες
+
|process_step_duration_min=86400
 +
|process_step_duration_max=259200
 
|process_step_description=Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.
 
|process_step_description=Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.
 
}}
 
}}
Γραμμή 104: Γραμμή 99:
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_duration_max=172800
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Διαβιβάζονται στο ΠΥΣΠΕ οι δηλώσεις των εκπαιδευτικών προκειμένου να χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής: i) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. ii) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.
 
|process_step_description=Διαβιβάζονται στο ΠΥΣΠΕ οι δηλώσεις των εκπαιδευτικών προκειμένου να χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής: i) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. ii) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.
 
}}
 
}}
Γραμμή 116: Γραμμή 110:
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=3
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=5
+
|process_step_duration_max=259200
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΠΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΠΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
 
}}
 
}}
Γραμμή 126: Γραμμή 119:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Δήλωση προτιμήσεων
 
|process_step_title=Δήλωση προτιμήσεων
 +
|process_step_official=Ενέργεια από φυσικό/νομικό πρόσωπο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=3
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=5
+
|process_step_duration_max=864000
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά υπεράριθμοι υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά υπεράριθμοι υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
 
}}
 
}}
Γραμμή 135: Γραμμή 128:
 
|process_step_num_id=6
 
|process_step_num_id=6
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Όχι
+
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=5
 +
|process_step_previous_child=5
 
|process_step_title=Τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις
 
|process_step_title=Τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_duration_max=1296000
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Το οικείο ΠΥΣΠΕ τοποθετεί τους οργανικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες που δήλωσαν ότι επιθυμούν να τοποθετηθούν
 
|process_step_description=Το οικείο ΠΥΣΠΕ τοποθετεί τους οργανικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες που δήλωσαν ότι επιθυμούν να τοποθετηθούν
 
}}
 
}}
Γραμμή 147: Γραμμή 141:
 
|process_step_num_id=7
 
|process_step_num_id=7
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Όχι
+
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=5
 +
|process_step_previous_child=5
 
|process_step_title=Μη τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις
 
|process_step_title=Μη τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 +
|process_step_duration_min=86400
 +
|process_step_duration_max=1296000
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985.
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985.
 
}}
 
}}
Γραμμή 156: Γραμμή 154:
 
|process_step_num_id=8
 
|process_step_num_id=8
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Όχι
+
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=7
 +
|process_step_previous_child=7
 
|process_step_title=Διάθεση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση ωραρίου
 
|process_step_title=Διάθεση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση ωραρίου
 
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
 
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=5
+
|process_step_duration_max=864000
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.
 
}}
 
}}
Γραμμή 172: Γραμμή 171:
 
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
 
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=2
+
|process_step_duration_max=172800
|process_step_duration_type=Ημέρες
+
|process_step_description=Ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης εκδίδει απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες
|process_step_description=Ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης εκδίδει απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=10
 
|process_step_num_id=10
|process_step_exit=Όχι
+
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Ανακοίνωση απόφασης
 
|process_step_title=Ανακοίνωση απόφασης
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_duration_max=172800
|process_step_duration_type=Ώρες
 
 
|process_step_description=Η απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες ανακοινώνεται στους εκπαιδευτικούς
 
|process_step_description=Η απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες ανακοινώνεται στους εκπαιδευτικούς
 
}}
 
}}

Τελευταία αναθεώρηση της 15:11, 14 Σεπτεμβρίου 2023



bd28bd0f-200d-4e8d-8f23-7911dbb592e2 625627

Με μια ματιά

Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

2 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στη ρύθμιση υπεραριθμίας εκπαιδευτικού πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, με την οποία χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική μονάδα

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

Αόριστη

Τελευταία ενημέρωση

14/09/2023

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Δήλωση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Δημόσιους υπαλλήλους

Τίτλος

Δήλωση προτίμησης σχολικών μονάδων για τοποθέτηση από άρση υπεραριθμίας


Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Αριθμός Μητρώου Εκπαιδευτικού

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Ένσταση
        

        Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:

        Σιωπηρή απόρριψη


        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Απόφαση

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

            Επίσημος τίτλος

            Ρύθμιση υπεραριθμίας μόνιμου εκπαιδευτικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης


            Μητρώα που τηρούνται

            Datacenter
            Πληροφοριακό Σύστημα mySchool, Μητρώο Εκπαιδευτικών
            Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔ, Μητρώο Εκπαιδευτικών

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αυτεπάγγελτη, Εσωτερική

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Εσωστρεφής

              ,


            • 1 Εργασιακές Ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας στον κλάδο/ειδικότητα στη σχολική μονάδα που ανήκει οργανικά ο εκπαιδευτικός

              Όχι Όχι

            • Προεδρικό Διάταγμα 36 100 1997 94 Α

              Περιγραφή Πρόσθεση και τροποποίηση διατάξεων του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996 σχετικά με τις υπεραριθμίες

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=19970100094

            • Προεδρικό Διάταγμα 14 50 1996 45 Α

              Περιγραφή Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=19960100045

            • 1 Εξαγωγή στοιχείων από το myschool

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, γίνεται εξαγωγή στοιχείων/Άντληση δεδομένων από το ηλεκτρονικό σύστημα myschool, σχετικά με την ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας ανά κλάδο/ειδικότητα και σχολική μονάδα

              Όχι Όχι


            • 2 Πρόσκληση εκπαιδευτικών για να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.

              Όχι Όχι


            • 3 Διαβίβαση στο ΠΥΣΠΕ των δηλώσεων των εκπαιδευτικών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Διαβιβάζονται στο ΠΥΣΠΕ οι δηλώσεις των εκπαιδευτικών προκειμένου να χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής: i) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. ii) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.

              Όχι Όχι


            • 4 Πρόσκληση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Συλλογικό όργανο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΠΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.

              Όχι Όχι


            • 5 Δήλωση προτιμήσεων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Ενέργεια από φυσικό/νομικό πρόσωπο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά υπεράριθμοι υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.

              Όχι Όχι


            • 6 Τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Συλλογικό όργανο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το οικείο ΠΥΣΠΕ τοποθετεί τους οργανικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες που δήλωσαν ότι επιθυμούν να τοποθετηθούν

              Ναι Όχι


            • 7 Μη τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Συλλογικό όργανο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985.

              Ναι Όχι


            • 8 Διάθεση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση ωραρίου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.

              Ναι Όχι


            • 9 Έκδοση απόφασης τοποθέτησης εκπαιδευτικών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης εκδίδει απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες

              Όχι Όχι


            • 10 Ανακοίνωση απόφασης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες ανακοινώνεται στους εκπαιδευτικούς

              Όχι Ναι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.