|
|
(36 ενδιάμεσες εκδόσεις από 5 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| {{process | | {{process |
− | |process_uuid=c2348b06-c064-4cc2-98b9-4135f626cb63
| |
− | |process_id=619978
| |
| |process_official_title=Έκδοση / Ανανέωση / Θεώρηση του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ) κατά ISPS | | |process_official_title=Έκδοση / Ανανέωση / Θεώρηση του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ) κατά ISPS |
− | |process_description=Η εφαρμογή του Κώδικα ISPS στη ναυτιλία, αποσκοπεί στην αποτροπή και καταστολή ενεργειών όσον αφορά στα πλοία και τις λιμενικές εγκαταστάσεις. Η πλήρης εφαρμογή του Κώδικα πραγματοποιείται με δύο ευδιάκριτα διαφορετικές φάσεις: α) Αρχική πιστοποίηση και β) Περιοδικοί έλεγχοι και έλεγχοι ανανέωσης | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στην εφαρμογή του Κώδικα ISPS στη ναυτιλία που αποσκοπεί στην αποτροπή και καταστολή ενεργειών όσον αφορά στα πλοία και τις λιμενικές εγκαταστάσεις. Η πλήρης εφαρμογή του Κώδικα πραγματοποιείται με δύο ευδιάκριτα διαφορετικές φάσεις: α) Αρχική πιστοποίηση και β) Περιοδικοί έλεγχοι και έλεγχοι ανανέωσης. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=29883 | | |process_org_owner=29883 |
− | |process_provision_org_directory=Διεύθυνση Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ΔΕΔΑΠΛΕ) | + | |process_provision_org_group=8210 |
− | |process_deadline=10 | + | |process_provision_org=87301 |
− | |process_deadline_type=Ημέρες | + | |process_provision_org_directory=Διεύθυνση Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ΔΕΔΑΠΛΕ). |
| + | |process_deadline_duration=P10D |
| + | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
| |process_type=Εξωστρεφής | | |process_type=Εξωστρεφής |
| |process_trigger=Αιτούμενη | | |process_trigger=Αιτούμενη |
− | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο) | + | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), email |
| |process_usage=Δικαιολογητικό | | |process_usage=Δικαιολογητικό |
| |process_output_type=Παραγωγή εγγράφου | | |process_output_type=Παραγωγή εγγράφου |
− | |process_validity_duration_type=Άλλο | + | |process_validity_duration_set=Καθορισμένη |
− | |process_validity_duration_value=5 | + | |process_validity_duration=P5Y |
− | |process_validity_duration_unit=Έτη
| |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
− | |process_provided_to=Επιχειρήσεις | + | |process_provided_to=Ναυτιλιακές επιχειρήσεις,Πλοιοκτήτριες |
| |process_tax_type=Πιστοποιητικά | | |process_tax_type=Πιστοποιητικά |
| |process_life_events=Ναυτιλία | | |process_life_events=Ναυτιλία |
| |process_sdg_resource=Άλλο | | |process_sdg_resource=Άλλο |
| + | |process_sdg_resource_other=Έγγραφο παραπόνων |
| |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη |
− | |process_total_duration_steps_min=0 | + | |process_total_duration_steps_min=1641600 |
− | |process_cost_min=1951 | + | |process_total_duration_steps_max=3888000 |
− | |process_cost_max=1951 | + | |process_cost_min=400.00 |
| + | |process_cost_max=2990.00 |
| |process_evidence_cost_guarantee=0 | | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
Γραμμή 38: |
Γραμμή 39: |
| |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα | | |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| |process_application_description=Αίτηση Ε06-01/1 μαζί με το προσάρτημα αυτού Ε06-01/1-Π. | | |process_application_description=Αίτηση Ε06-01/1 μαζί με το προσάρτημα αυτού Ε06-01/1-Π. |
| + | |process_application_note=H αίτηση μπορεί να αποσταλεί με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: dedaple@hcg.gr |
| + | |process_uuid=c2348b06-c064-4cc2-98b9-4135f626cb63 |
| + | |process_id=619978 |
| + | }} |
| + | {{process conditions |
| + | |process_conditions_num_id=1 |
| + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| + | |process_conditions_type=Επαγγελματικές |
| + | |process_conditions_name=Ο αιτών πρέπει να είναι ο διαχειριστής ή πλοιοκτήτης ή πράκτορας του πλοίου ή εξουσιοδοτημένος από την πλοιοκτήτρια/διαχειρίστρια εταιρεία. |
| + | |process_conditions_url=https://www.hcg.gr/el/gia-ton-polith/nomo8esia/diey8ynsh-elegxoy-diaxeirishs-ths-asfaleias-ploiwn-kai-limenikwn-egkatastasewn-dedaple-1230/nomo8esia-egkyklioi-anakoinwseis-asfaleias-xrhsima-entypa-isps-1232/egkyklioi-1239/ |
| }} | | }} |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
Γραμμή 44: |
Γραμμή 55: |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| |process_evidence_cost_code=3190 | | |process_evidence_cost_code=3190 |
− | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT | + | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT. |
| |process_evidence_cost_min=70 | | |process_evidence_cost_min=70 |
| |process_evidence_cost_max=70 | | |process_evidence_cost_max=70 |
Γραμμή 52: |
Γραμμή 63: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=2 | | |process_evidence_cost_num_id=2 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=1 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=1 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3191 | | |process_evidence_cost_code=3191 |
− | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT | + | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. |
| |process_evidence_cost_min=126 | | |process_evidence_cost_min=126 |
| |process_evidence_cost_max=126 | | |process_evidence_cost_max=126 |
Γραμμή 63: |
Γραμμή 77: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=3 | | |process_evidence_cost_num_id=3 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=1 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=1 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3192 | | |process_evidence_cost_code=3192 |
− | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT | + | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT. |
| |process_evidence_cost_min=224 | | |process_evidence_cost_min=224 |
| |process_evidence_cost_max=224 | | |process_evidence_cost_max=224 |
Γραμμή 74: |
Γραμμή 91: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=4 | | |process_evidence_cost_num_id=4 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=1 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=1 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3193 | | |process_evidence_cost_code=3193 |
− | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT | + | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT. |
| |process_evidence_cost_min=371 | | |process_evidence_cost_min=371 |
| |process_evidence_cost_max=371 | | |process_evidence_cost_max=371 |
Γραμμή 85: |
Γραμμή 105: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=5 | | |process_evidence_cost_num_id=5 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=1 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=1 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3194 | | |process_evidence_cost_code=3194 |
− | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT | + | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT. |
| |process_evidence_cost_min=560 | | |process_evidence_cost_min=560 |
| |process_evidence_cost_max=560 | | |process_evidence_cost_max=560 |
Γραμμή 98: |
Γραμμή 121: |
| |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3180 | | |process_evidence_cost_code=3180 |
− | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT | + | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT. |
| |process_evidence_cost_min=100 | | |process_evidence_cost_min=100 |
| |process_evidence_cost_max=100 | | |process_evidence_cost_max=100 |
Γραμμή 107: |
Γραμμή 131: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=7 | | |process_evidence_cost_num_id=7 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=6 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=6 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3181 | | |process_evidence_cost_code=3181 |
− | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT | + | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. |
| |process_evidence_cost_min=180 | | |process_evidence_cost_min=180 |
| |process_evidence_cost_max=180 | | |process_evidence_cost_max=180 |
Γραμμή 118: |
Γραμμή 145: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=8 | | |process_evidence_cost_num_id=8 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=6 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=6 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3182 | | |process_evidence_cost_code=3182 |
| |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT | | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT |
Γραμμή 129: |
Γραμμή 159: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=9 | | |process_evidence_cost_num_id=9 |
| + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=6 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=6 |
| + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| + | |process_evidence_cost_code=3183 |
| + | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT |
| + | |process_evidence_cost_min=530 |
| + | |process_evidence_cost_max=530 |
| + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| + | }} |
| + | {{process evidences cost |
| + | |process_evidence_cost_num_id=10 |
| + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=6 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=6 |
| + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| + | |process_evidence_cost_code=3184 |
| + | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT. |
| + | |process_evidence_cost_min=800 |
| + | |process_evidence_cost_max=800 |
| + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| + | }} |
| + | {{process evidences cost |
| + | |process_evidence_cost_num_id=11 |
| + | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_code=3185 |
| + | |process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT |
| + | |process_evidence_cost_min=50 |
| + | |process_evidence_cost_max=50 |
| + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| + | }} |
| + | {{process evidences cost |
| + | |process_evidence_cost_num_id=12 |
| + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=11 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=11 |
| + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| + | |process_evidence_cost_code=3186 |
| + | |process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. |
| + | |process_evidence_cost_min=90 |
| + | |process_evidence_cost_max=90 |
| + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| + | }} |
| + | {{process evidences cost |
| + | |process_evidence_cost_num_id=13 |
| + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=11 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=11 |
| + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| + | |process_evidence_cost_code=3187 |
| + | |process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT |
| + | |process_evidence_cost_min=160 |
| + | |process_evidence_cost_max=160 |
| + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| + | }} |
| + | {{process evidences cost |
| + | |process_evidence_cost_num_id=14 |
| + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=11 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=11 |
| + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| + | |process_evidence_cost_code=3188 |
| + | |process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT |
| + | |process_evidence_cost_min=265 |
| + | |process_evidence_cost_max=265 |
| + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| + | }} |
| + | {{process evidences cost |
| + | |process_evidence_cost_num_id=15 |
| + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=11 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=11 |
| + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| + | |process_evidence_cost_code=3189 |
| + | |process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT |
| + | |process_evidence_cost_min=400 |
| + | |process_evidence_cost_max=400 |
| + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| + | }} |
| + | {{process evidences cost |
| + | |process_evidence_cost_num_id=16 |
| + | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_code=3200 |
| + | |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 0-100 GT |
| + | |process_evidence_cost_min=150 |
| + | |process_evidence_cost_max=150 |
| + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| + | }} |
| + | {{process evidences cost |
| + | |process_evidence_cost_num_id=17 |
| + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=16 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=16 |
| + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
| + | |process_evidence_cost_code=3201 |
| + | |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. |
| + | |process_evidence_cost_min=270 |
| + | |process_evidence_cost_max=270 |
| + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| + | }} |
| + | {{process evidences cost |
| + | |process_evidence_cost_num_id=18 |
| + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=16 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=16 |
| + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
| + | |process_evidence_cost_code=3202 |
| + | |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT |
| + | |process_evidence_cost_min=480 |
| + | |process_evidence_cost_max=480 |
| + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| + | }} |
| + | {{process evidences cost |
| + | |process_evidence_cost_num_id=19 |
| + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=16 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=16 |
| + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
| + | |process_evidence_cost_code=3203 |
| + | |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT. |
| + | |process_evidence_cost_min=795 |
| + | |process_evidence_cost_max=795 |
| + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| + | }} |
| + | {{process evidences cost |
| + | |process_evidence_cost_num_id=20 |
| + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=16 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=16 |
| + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
| + | |process_evidence_cost_code=3204 |
| + | |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT. |
| + | |process_evidence_cost_min=1200 |
| + | |process_evidence_cost_max=1200 |
| + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| + | }} |
| + | {{process evidences cost |
| + | |process_evidence_cost_num_id=21 |
| |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
− | |process_evidence_cost_code=3183 | + | |process_evidence_cost_calculation=Βάσει συνθήκης |
| + | |process_evidence_cost_code=3724 |
| + | |process_evidence_cost_description=Έκδοση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία. |
| + | |process_evidence_cost_min=30 |
| + | |process_evidence_cost_max=30 |
| + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| + | }} |
| + | {{process evidences cost |
| + | |process_evidence_cost_num_id=22 |
| + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=21 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=21 |
| + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Βάσει συνθήκης |
| + | |process_evidence_cost_code=3726 |
| + | |process_evidence_cost_description=Έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία. |
| + | |process_evidence_cost_min=30 |
| + | |process_evidence_cost_max=30 |
| + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
Γραμμή 140: |
Γραμμή 352: |
| |process_evidence_submission_type=Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα) | | |process_evidence_submission_type=Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα) |
| |process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου | | |process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου |
− | |process_evidence_description=Αναφορά Ελέγχου πλοίου από ελεγκτή ISPS του ΥΝΑΝΠ. | + | |process_evidence_description=Αναφορά Ελέγχου πλοίου από ελεγκτή ISPS του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (ΥΝΑΝΠ). |
| |process_evidence_note=Η Αναφορά Ελέγχου (έντυπο ISPS 04) θα πρέπει να είναι ακριβής και πλήρης, απεικονίζοντας το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα του ελέγχου. Η αναφορά πρέπει να συνοδεύεται από: | | |process_evidence_note=Η Αναφορά Ελέγχου (έντυπο ISPS 04) θα πρέπει να είναι ακριβής και πλήρης, απεικονίζοντας το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα του ελέγχου. Η αναφορά πρέπει να συνοδεύεται από: |
| Ερωτηματολόγιο για έλεγχο του συστήματος προειδοποίησης ασφαλείας πλοίου (SSAS), Πρόγραμμα ελέγχων σε θέματα ασφαλείας (ISPS Code) (έντυπο ISPS 02), | | Ερωτηματολόγιο για έλεγχο του συστήματος προειδοποίησης ασφαλείας πλοίου (SSAS), Πρόγραμμα ελέγχων σε θέματα ασφαλείας (ISPS Code) (έντυπο ISPS 02), |
Γραμμή 147: |
Γραμμή 359: |
| {{process rules | | {{process rules |
| |process_rule_type=Διεθνής Σύμβαση | | |process_rule_type=Διεθνής Σύμβαση |
− | |process_rule_description=Διεθνή Σύμβαση SOLAS 74, Κεφάλαιο ΧΙ-2 (ΠΔ 56/2004/ ΦΕΚ 47Α/11-02-2004 ) | + | |process_rule_description=Διεθνή Σύμβαση SOLAS 74, Κεφάλαιο ΧΙ-2 (ΠΔ 56/2004/ ΦΕΚ 47Α/11-02-2004). |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20040100047 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
| |process_rule_type=Άλλο | | |process_rule_type=Άλλο |
− | |process_rule_description=Διεθνής Κώδικας Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ISPS Code), | + | |process_rule_description=Διεθνής Κώδικας Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ISPS Code). |
| + | |process_rule_url=https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:02004R0725-20090131&from=BG |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 158: |
Γραμμή 372: |
| |process_rule_decision_year=2004 | | |process_rule_decision_year=2004 |
| |process_rule_description=Ο Κανονισμός 725/2004 του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της 31ης Μαρτίου 2004, που υιοθετήθηκε με τον Ν.3622/2007, για τη βελτίωση της ασφάλειας στα πλοία και στις λιµενικές εγκαταστάσεις. | | |process_rule_description=Ο Κανονισμός 725/2004 του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της 31ης Μαρτίου 2004, που υιοθετήθηκε με τον Ν.3622/2007, για τη βελτίωση της ασφάλειας στα πλοία και στις λιµενικές εγκαταστάσεις. |
| + | |process_rule_url=https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32004R0725 |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 163: |
Γραμμή 378: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Έκδοση / Ανανέωση / Θεώρηση του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ | + | |process_step_title=Παραλαβή αιτήματος του ενδιαφερόμενου για έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ) |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_description=1. Η εταιρεία που επιθυμεί το πλοίο της να πιστοποιηθεί στο πλαίσιο του Κώδικα ISPS από την ΔΕΔΑΠΛΕ, θα πρέπει να υποβάλλει έγκαιρα την αίτηση σύμφωνα με το Ε06-01/1 Έντυπο ΥΕΝ/ΚΕΕΠ και το προσάρτημα αυτού (Ε06-01/1-Π). Η αίτηση θα συνοδεύεται με την απόδειξη έκδοσης και πληρωμής του προβλεπόμενου e-παράβολου ελέγχου. Η εταιρία στέλνει τον φάκελο με την τυποποιημένη αίτηση και τα λοιπά δικαιολογητικά στην ΔΕΔΑΠΛΕ-Β, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε ταχυδρομικά είτε την υποβάλλει ιδιοχείρως με εκπρόσωπο της. | + | |process_step_duration_min=P2D |
− | 2. Το ΔΕΔΑΠΛΕ-Β παραλαμβάνει και στέλνει την αίτηση ως εισερχόμενο στην Γραμματεία του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων να πάρει πρωτόκολλο. | + | |process_step_duration_max=P3D |
− | 3. Μετά την αίτηση της εταιρείας ως ανωτέρω εκδίδεται με μέριμνα του αρμοδίου Τμηματάρχη και εγκρίνεται από τον Διευθυντή ανάθεση του έργου σε Ελεγκτή του ΥΝΑΝΠ, σύμφωνα με το έντυπο Ε-07-01/1, ενώ παράλληλα προωθείται προς την ιεραρχία του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ η έγκριση της μετακίνησης του Ελεγκτή εφόσον απαιτείται. | + | |process_step_description=Η εταιρεία που επιθυμεί το πλοίο της να πιστοποιηθεί στο πλαίσιο του Κώδικα ISPS από τη Διεύθυνση Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ΔΕΔΑΠΛΕ), θα πρέπει να υποβάλλει έγκαιρα την αίτηση σύμφωνα με το Ε06-01/1 Έντυπο ΥΕΝ/ΚΕΕΠ και το προσάρτημα αυτού (Ε06-01/1-Π). Η αίτηση θα συνοδεύεται με την απόδειξη έκδοσης και πληρωμής του προβλεπόμενου e-παράβολου ελέγχου. Η εταιρία στέλνει τον φάκελο με την τυποποιημένη αίτηση και τα λοιπά δικαιολογητικά στο Τμήμα Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας πλοίων (ΔΕΔΑΠΛΕ-Β), είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε ταχυδρομικά είτε την υποβάλλει ιδιοχείρως με εκπρόσωπο της. |
− | 4. Ο Ελεγκτής μετά την λήψη της σχετικής ανάθεσης διενέργειας ελέγχου, πρωτίστως μεριμνά για την ενημέρωσή του μελετώντας το ΣΑΠ και ελέγχοντας τον φάκελο του πλοίου για πιθανές προηγούμενες εκκρεμότητες, εφ’ όσον υπάρχουν. Ο Ελεγκτής ελέγχει την πληρότητα, την ορθότητα και τη νομιμότητα των υποβληθέντων δικαιολογητικών του φακέλου και επικοινωνεί με την Διαχειρίστρια εταιρία για τον προγραμματισμό του ελέγχου, ώστε κατά τη διάρκεια του ελέγχου να υπάρχει όλο το σχετικό αρχείο από μεριάς της εταιρίας έτοιμο καθώς και η διαθεσιμότητα του πλοίου. | + | }} |
− | 5. Ο Ελεγκτής σε συνεννόηση με την Εταιρία ορίζει την ημερομηνία έναρξης και την διάρκεια του ελέγχου. | + | {{process steps |
− | 6. Η έγκριση της μετακίνησης, εφόσον ο έλεγχος είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των 60 χιλιομέτρων από την Υπηρεσία του Ελεγκτή, αποτελεί μία υπο-διαδικασία που απαιτεί να πάρει έγκριση και υπογραφή από τον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ και από τον Διευθυντή Προσωπικού για μετακινήσεις εντός Ελληνικής Επικράτειας, ενώ επιπρόσθετα απαιτεί την έγκριση και από τον Κλαδάρχη ΚΕΠ, τον Κλαδάρχη Διοίκησης και τον Υπαρχηγό σε περίπτωση εκτός επικράτειας. | + | |process_step_num_id=2 |
− | 7. Ο έλεγχος πλοίου διενεργείται προκειμένου να ελεγχθεί η συμμόρφωση του πλοίου με τις απαιτήσεις του Κώδικα ISPS και η αποτελεσματική εφαρμογή του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου. Ο ελεγκτής αξιολογεί την αποτελεσματικότητα του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου βάσει της τεκμηρίωσης που παρουσιάζεται επί του πλοίου και των αντικειμενικών στοιχείων της εφαρμογής του. | + | |process_step_exit=Όχι |
− | 8. Μετά τον έλεγχο, ο ελεγκτής προετοιμάζει τα αποτελέσματα του ελέγχου. Τα "αποτελέσματα ελέγχου" τεκμηριώνονται κατά τρόπο σαφή και συνοπτικό και υποστηρίζονται από αντικειμενικά στοιχεία, Για κάθε διαπίστωση αντικανονικότητας καθορίζεται η διάταξη, που προβλέπεται. Η αναφορά ελέγχου () απεικονίζει το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα του ελέγχου. | + | |process_step_child=Όχι |
− | 9. Ο ελεγκτής ανασκοπεί τα αποτελέσματα προκειμένου να γίνει ο χαρακτηρισμός των διαπιστώσεων ως μη-συμμορφώσεις ή όχι. | + | |process_step_title=Πρωτοκόλληση αίτησης |
− | 10. Στη συνέχεια εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, είτε εισηγείται την έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του πιστοποιητικού, είτε δίνει συγκεκριμένο χρόνο στην πλοιοκτήτρια για να συμμορφωθεί με τις παρατηρήσεις μη συμμόρφωσης, που έχει διαπιστώσει. Ο ελεγκτής στην αναφορά ελέγχου, που συντάσσει, προτείνει την αναγκαιότητα ή μη επιπρόσθετου ελέγχου. και πρέπει να αναφέρει και τους λόγους που τον επιβάλλουν. Σε περιπτώσεις ιδιόμορφων ή κρίσιμων διορθωτικών ενεργειών αποφασίζεται αν η ολοκλήρωση των διορθωτικών ενεργειών θα ελεγχθεί από ελεγκτή, με νέα επίσκεψή του στο πλοίο, όπου ακολουθείται η ίδια διαδικασία. | + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
− | 11. Το Έντυπο Ανάθεσης μαζί με την Αναφορά Ελέγχου δίνεται από τον Ελεγκτή στον Τμηματάρχη και μετά στον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ για έγκριση και υπογραφές. | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | 12. Σε περίπτωση που η αναφορά είναι θετική εκδίδεται / θεωρείται / ανανεώνεται το Διεθνές Πιστοποιητικό Ασφάλειας. | + | |process_step_duration_min=P2D |
− | 13. Σε περίπτωση παύσης ισχύος του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία προς ακύρωση. Σε περίπτωση έκδοσης οριστικού Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου ή ανανέωσης του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία το παλαιό πιστοποιητικό. | + | |process_step_duration_max=P2D |
| + | |process_step_description=Το Τμήμα Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας πλοίων (ΔΕΔΑΠΛΕ-Β) παραλαμβάνει και στέλνει την αίτηση ως εισερχόμενο στην Γραμματεία του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων να πάρει πρωτόκολλο. |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=3 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Ανάθεση έργου σε ελεγκτή |
| + | |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=P2D |
| + | |process_step_duration_max=P15D |
| + | |process_step_description=Μετά την αίτηση της εταιρείας ως ανωτέρω εκδίδεται με μέριμνα του αρμοδίου Τμηματάρχη και εγκρίνεται από τον Διευθυντή ανάθεση του έργου σε Ελεγκτή του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (ΥΝΑΝΠ), σύμφωνα με το έντυπο Ε-07-01/1, ενώ παράλληλα προωθείται προς την ιεραρχία του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ η έγκριση της μετακίνησης του Ελεγκτή εφόσον απαιτείται. |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=4 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Ενημέρωση ελεγκτή - Έλεγχος φακέλου πλοίου |
| + | |process_step_official=Άλλο |
| + | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| + | |process_step_duration_min=P2D |
| + | |process_step_duration_max=P2D |
| + | |process_step_description=Ο Ελεγκτής μετά την λήψη της σχετικής ανάθεσης διενέργειας ελέγχου, πρωτίστως μεριμνά για την ενημέρωσή του μελετώντας το ΣΑΠ και ελέγχοντας τον φάκελο του πλοίου για πιθανές προηγούμενες εκκρεμότητες, εφ’ όσον υπάρχουν. Ο Ελεγκτής ελέγχει την πληρότητα, την ορθότητα και τη νομιμότητα των υποβληθέντων δικαιολογητικών του φακέλου και επικοινωνεί με την Διαχειρίστρια εταιρία για τον προγραμματισμό του ελέγχου, ώστε κατά τη διάρκεια του ελέγχου να υπάρχει όλο το σχετικό αρχείο από μεριάς της εταιρίας έτοιμο καθώς και η διαθεσιμότητα του πλοίου. |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=5 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Προετοιμασία ελέγχου από τον ελεγκτή |
| + | |process_step_official=Άλλο |
| + | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| + | |process_step_duration_min=P2D |
| + | |process_step_duration_max=P5D |
| + | |process_step_description=Ο Ελεγκτής σε συνεννόηση με την Εταιρία ορίζει την ημερομηνία έναρξης και την διάρκεια του ελέγχου. |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=6 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Έγκριση μετακίνησης ελεγκτή |
| + | |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=P2D |
| + | |process_step_duration_max=P2D |
| + | |process_step_description=Η έγκριση της μετακίνησης, εφόσον ο έλεγχος είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των εξήντα (60) χιλιομέτρων από την Υπηρεσία του Ελεγκτή, αποτελεί μία υπο-διαδικασία που απαιτεί να πάρει έγκριση και υπογραφή από τον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ και από τον Διευθυντή Προσωπικού για μετακινήσεις εντός Ελληνικής Επικράτειας, ενώ επιπρόσθετα απαιτεί την έγκριση και από τον Κλαδάρχη ΚΕΠ, τον Κλαδάρχη Διοίκησης και τον Υπαρχηγό σε περίπτωση εκτός επικράτειας. |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=7 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Έλεγχος πλοίου |
| + | |process_step_official=Άλλο |
| + | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P2D |
| + | |process_step_description=Ο έλεγχος πλοίου διενεργείται προκειμένου να ελεγχθεί η συμμόρφωση του πλοίου με τις απαιτήσεις του Κώδικα ISPS και η αποτελεσματική εφαρμογή του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου. Ο ελεγκτής αξιολογεί την αποτελεσματικότητα του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου βάσει της τεκμηρίωσης που παρουσιάζεται επί του πλοίου και των αντικειμενικών στοιχείων της εφαρμογής του. |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=8 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Προετοιμασία αναφοράς ελέγχου ελεγκτή |
| + | |process_step_official=Άλλο |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P2D |
| + | |process_step_description=Μετά τον έλεγχο, ο ελεγκτής προετοιμάζει τα αποτελέσματα του ελέγχου. Τα "αποτελέσματα ελέγχου" τεκμηριώνονται κατά τρόπο σαφή και συνοπτικό και υποστηρίζονται από αντικειμενικά στοιχεία, Για κάθε διαπίστωση αντικανονικότητας καθορίζεται η διάταξη, που προβλέπεται. Η αναφορά ελέγχου απεικονίζει το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα του ελέγχου. |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=9 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Αποτελέσματα ελέγχου |
| + | |process_step_official=Άλλο |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P2D |
| + | |process_step_description=Ο ελεγκτής ανασκοπεί τα αποτελέσματα προκειμένου να γίνει ο χαρακτηρισμός των διαπιστώσεων ως μη-συμμορφώσεις ή όχι. |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=10 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Αναφορά ελέγχου |
| + | |process_step_official=Άλλο |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P3D |
| + | |process_step_description=Στη συνέχεια εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, είτε εισηγείται την έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του πιστοποιητικού, είτε δίνει συγκεκριμένο χρόνο στην πλοιοκτήτρια για να συμμορφωθεί με τις παρατηρήσεις μη συμμόρφωσης, που έχει διαπιστώσει. Ο ελεγκτής στην αναφορά ελέγχου, που συντάσσει, προτείνει την αναγκαιότητα ή μη επιπρόσθετου ελέγχου. και πρέπει να αναφέρει και τους λόγους που τον επιβάλλουν. Σε περιπτώσεις ιδιόμορφων ή κρίσιμων διορθωτικών ενεργειών αποφασίζεται αν η ολοκλήρωση των διορθωτικών ενεργειών θα ελεγχθεί από ελεγκτή, με νέα επίσκεψή του στο πλοίο, όπου ακολουθείται η ίδια διαδικασία. |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=11 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Έγκριση ανάθεσης και υπογραφές |
| + | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
| + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P3D |
| + | |process_step_description=Το Έντυπο Ανάθεσης μαζί με την Αναφορά Ελέγχου δίνεται από τον Ελεγκτή στον Τμηματάρχη και μετά στο Διευθυντή Διεύθυνση Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ΔΕΔΑΠΛΕ) για έγκριση και υπογραφές. |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=12 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ) |
| + | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P2D |
| + | |process_step_description=Σε περίπτωση που η αναφορά είναι θετική εκδίδεται / θεωρείται / ανανεώνεται το Διεθνές Πιστοποιητικό Ασφάλειας. |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=13 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Επιστροφή του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ) στην Υπηρεσία μας |
| + | |process_step_official=Άλλο |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P2D |
| + | |process_step_description=Σε περίπτωση παύσης ισχύος του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία προς ακύρωση. Σε περίπτωση έκδοσης οριστικού Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου ή ανανέωσης του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία το παλαιό πιστοποιητικό. |
| Η διαδικασία υλοποιείται στο Τμήμα Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας πλοίων, (ΔΕΔΑΠΛΕ-Β) της Διεύθυνσης Ελέγχου Διαχείρισης της ασφάλειας πλοίων και λιμενικών εγκαταστάσεων του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων. | | Η διαδικασία υλοποιείται στο Τμήμα Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας πλοίων, (ΔΕΔΑΠΛΕ-Β) της Διεύθυνσης Ελέγχου Διαχείρισης της ασφάλειας πλοίων και λιμενικών εγκαταστάσεων του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων. |
− | Οι συμμετέχοντες στη διαδικασία είναι ο ελεγκτής, ο Τμηματάρχης του ΔΕΔΑΠΛΕ-Β’ και ο Διευθυντής ΔΕΔΑΠΛΕ. | + | Οι συμμετέχοντες στη διαδικασία είναι ο ελεγκτής, ο Τμηματάρχης του ΔΕΔΑΠΛΕ-Β’ και ο Διευθυντής ΔΕΔΑΠΛΕ. |
| }} | | }} |