|
|
(20 ενδιάμεσες εκδόσεις από 7 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| {{process | | {{process |
− | |process_uuid=7bfd4f54-80ad-4016-9dde-a6a98c9278ba
| |
− | |process_id=745480
| |
| |process_official_title=Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις | | |process_official_title=Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις |
− | |process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=40151 | | |process_org_owner=40151 |
| |process_provision_org_owner_directory=202192 | | |process_provision_org_owner_directory=202192 |
| |process_provision_org_group=6137 | | |process_provision_org_group=6137 |
− | |process_provision_org_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
| + | |process_remarks=Σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή κατά τη διάρκεια της τακτικής περιόδου των πανελλαδικών εξετάσεων, δύνανται να εξετάζονται γραπτά στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις του άρθρου 13Α του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α’) στο σύνολο των μαθημάτων που έχουν δηλώσει στην Αίτηση-Δήλωση. Συνεπώς, ο τρόπος εξέτασης που προβλέπεται για τους υποψήφιους αυτούς είναι μόνο γραπτός, εκτός και αν οι υποψήφιοι της κατηγορίας αυτής πιστοποιηθούν με προσωρινή κινητική αναπηρία τουλάχιστον 67% που συνδέεται με τα άνω άκρα, οπότε στην περίπτωση αυτή οι υποψήφιοι εξετάζονται προφορικά. |
− | |process_remarks=Προθεσμία υλοποίησης: Η υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές εξετάσεις πραγματοποιείται στο διάστημα υποβολής της Αίτησης-Δήλωσης για συμμετοχή στις Πανελλαδικές εξετάσεις, εκτός αν προσδιορίζεται διαφορετικά. | + | |process_estimated_implementation_duration_max=P1M |
− | | + | |process_see_also=Αίτηση - δήλωση συμμετοχής αποφοίτων στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ; Αίτηση - δήλωση συμμετοχής μαθητών στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ |
− | Σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή κατά τη διάρκεια της τακτικής περιόδου των πανελλαδικών εξετάσεων, δύνανται να εξετάζονται γραπτά στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις του άρθρου 13Α του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α’) στο σύνολο των μαθημάτων που έχουν δηλώσει στην Αίτηση-Δήλωση. Συνεπώς, ο τρόπος εξέτασης που προβλέπεται για τους υποψήφιους αυτούς είναι μόνο γραπτός, εκτός και αν οι υποψήφιοι της κατηγορίας αυτής πιστοποιηθούν με προσωρινή κινητική αναπηρία τουλάχιστον 67% που συνδέεται με τα άνω άκρα, οπότε στην περίπτωση αυτή οι υποψήφιοι εξετάζονται προφορικά. | |
− | |process_estimated_implementation_duration=2592000 | |
− | |process_see_also=Υποβολή αίτησης -δήλωσης συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις | |
| |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο | | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
| |process_type=Αμφιστρεφής | | |process_type=Αμφιστρεφής |
− | |process_trigger=Αιτούμενη, Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση, Συνέχεια άλλης διαδικασίας | + | |process_trigger=Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση, Συνέχεια άλλης διαδικασίας |
| |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα | | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
| |process_usage=Δικαιολογητικό, Είσοδος σε άλλη διαδικασία | | |process_usage=Δικαιολογητικό, Είσοδος σε άλλη διαδικασία |
| |process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία | | |process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία |
− | |process_provided_to=Πολίτες | + | |process_validity_duration_set=Καθορισμένη |
− | |process_tax_type=Εξετάσεις | + | |process_validity_duration=P1Y |
− | |process_life_events=Εκπαίδευση,Πανεπιστήμια και φοίτηση | + | |process_source=Συντάκτες, SDG |
− | |process_total_duration_steps_min=0 | + | |process_provided_to=Απόφοιτοι Λυκείου,Μαθητές Λυκείου,Γονείς,ΑΜΕΑ |
− | |process_total_duration_steps_max=0 | + | |process_tax_type=Εξετάσεις,Αιτήσεις,Αποφάσεις |
− | |process_cost_min=0 | + | |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης |
− | |process_cost_max=0 | + | |process_total_duration_steps_min=1814400 |
| + | |process_total_duration_steps_max=2246400 |
| + | |process_cost_min=0.00 |
| + | |process_cost_max=0.00 |
| |process_evidence_cost_guarantee=0 | | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
Γραμμή 35: |
Γραμμή 33: |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| + | |process_sdg_codes=E1 |
| |process_application_type=Αίτηση | | |process_application_type=Αίτηση |
| |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) | | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
Γραμμή 41: |
Γραμμή 40: |
| |process_application_note=Οι υποψήφιοι υποβάλουν την ανωτέρω αίτηση με τις σχετικές αποφάσεις/αξιολογικές εκθέσεις/γνωματεύσεις αναπηρίας και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών ή ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, που εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση, στο Λύκειο που έχει υποβληθεί η Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις το ίδιο διάστημα που υποβάλλεται και η Αίτηση-Δήλωση, εκτός αν προσδιορίζεται διαφορετικά από σχετική εγκύκλιο. | | |process_application_note=Οι υποψήφιοι υποβάλουν την ανωτέρω αίτηση με τις σχετικές αποφάσεις/αξιολογικές εκθέσεις/γνωματεύσεις αναπηρίας και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών ή ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, που εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση, στο Λύκειο που έχει υποβληθεί η Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις το ίδιο διάστημα που υποβάλλεται και η Αίτηση-Δήλωση, εκτός αν προσδιορίζεται διαφορετικά από σχετική εγκύκλιο. |
| Η αίτηση για εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ισχύει μέχρι και τις πανελλαδικές εξετάσεις του τρέχοντος σχολικού έτους. | | Η αίτηση για εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ισχύει μέχρι και τις πανελλαδικές εξετάσεις του τρέχοντος σχολικού έτους. |
| + | |process_uuid=7bfd4f54-80ad-4016-9dde-a6a98c9278ba |
| + | |process_id=745480 |
| + | |process_estimated_implementation_duration=2592000 |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
| |process_conditions_num_id=1 | | |process_conditions_num_id=1 |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
− | |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές | + | |process_conditions_type=Διοικητικές |
| |process_conditions_name=Να έχει κατατεθεί Αίτηση-Δήλωση συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ | | |process_conditions_name=Να έχει κατατεθεί Αίτηση-Δήλωση συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ |
| }} | | }} |
Γραμμή 52: |
Γραμμή 54: |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| |process_conditions_type=Αναπηρίας | | |process_conditions_type=Αναπηρίας |
− | |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον Ν.958/1979 (ΦΕΚ 191 Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον Ν.958/1979 (Α΄ 191) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 60: |
Γραμμή 62: |
| |process_conditions_alternative_of=2 | | |process_conditions_alternative_of=2 |
| |process_conditions_type=Αναπηρίας | | |process_conditions_type=Αναπηρίας |
− | |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή έχουν κινητική αναπηρία μόνιμη ή προσωρινή τουλάχιστον 67%, που συνδέεται με τα άνω άκρα | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή έχουν κινητική αναπηρία μόνιμη ή προσωρινή τουλάχιστον 67%, που συνδέεται με τα άνω άκρα. |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 68: |
Γραμμή 70: |
| |process_conditions_alternative_of=2 | | |process_conditions_alternative_of=2 |
| |process_conditions_type=Αναπηρίας | | |process_conditions_type=Αναπηρίας |
− | |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων. |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 75: |
Γραμμή 77: |
| |process_conditions_alternative_of_selector=2 | | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| |process_conditions_alternative_of=2 | | |process_conditions_alternative_of=2 |
− | |process_conditions_type=Άλλο | + | |process_conditions_type=Ικανότητας |
| |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία. | | |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία. |
| }} | | }} |
Γραμμή 83: |
Γραμμή 85: |
| |process_conditions_alternative_of_selector=2 | | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| |process_conditions_alternative_of=2 | | |process_conditions_alternative_of=2 |
− | |process_conditions_type=Άλλο | + | |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές |
| |process_conditions_name=Επίσης προφορικά εξετάζονται οι υποψήφιοι με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, εφόσον υποβάλουν αξιολογική έκθεση ότι έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση. | | |process_conditions_name=Επίσης προφορικά εξετάζονται οι υποψήφιοι με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, εφόσον υποβάλουν αξιολογική έκθεση ότι έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση. |
| }} | | }} |
Γραμμή 102: |
Γραμμή 104: |
| |process_conditions_alternative_of=2 | | |process_conditions_alternative_of=2 |
| |process_conditions_type=Αναπηρίας | | |process_conditions_type=Αναπηρίας |
− | |process_conditions_name=Εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω και όσοι παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός) καθώς και προβλήματα επιληψίας. | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω. |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 109: |
Γραμμή 111: |
| |process_conditions_alternative_of_selector=2 | | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| |process_conditions_alternative_of=2 | | |process_conditions_alternative_of=2 |
− | |process_conditions_type=Άλλο | + | |process_conditions_type=Ικανότητας |
− | |process_conditions_name=Εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός) καθώς και προβλήματα επιληψίας. | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός). |
| + | }} |
| + | {{process conditions |
| + | |process_conditions_num_id=10 |
| + | |process_conditions_alternative=Ναι |
| + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| + | |process_conditions_type=Ιατρικές |
| + | |process_conditions_name=Εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που παρουσιάζουν προβλήματα επιληψίας. |
| + | }} |
| + | {{process conditions |
| + | |process_conditions_num_id=11 |
| + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| + | |process_conditions_type=Χρονικής προθεσμίας |
| + | |process_conditions_name=Η υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές εξετάσεις πραγματοποιείται στο διάστημα υποβολής της Αίτησης-Δήλωσης για συμμετοχή στις Πανελλαδικές εξετάσεις, εκτός αν προσδιορίζεται διαφορετικά. |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
Γραμμή 119: |
Γραμμή 135: |
| |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
− | |process_evidence_description=Απόφαση των οικείων Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) για αντικατάσταση της γραπτής εξέτασης με προφορική. | + | |process_evidence_description=Απόφαση/γνωμάτευση των οικείων Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ). |
− | |process_evidence_note=ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ | + | |process_evidence_note=Για υποψήφιους με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εξετάζονται προφορικά. |
| Σημειώνεται ότι εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή: | | Σημειώνεται ότι εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή: |
| i) είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον Ν.958/1979 (ΦΕΚ 191 Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%, | | i) είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον Ν.958/1979 (ΦΕΚ 191 Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%, |
Γραμμή 153: |
Γραμμή 169: |
| ii) έχουν κινητική αναπηρία μόνιμη ή προσωρινή τουλάχιστον 67%, που συνδέεται με τα άνω άκρα, | | ii) έχουν κινητική αναπηρία μόνιμη ή προσωρινή τουλάχιστον 67%, που συνδέεται με τα άνω άκρα, |
| iii) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων. | | iii) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων. |
− |
| |
| Επίσης για όσους εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου επειδή έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω καθώς και προβλήματα επιληψίας. | | Επίσης για όσους εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου επειδή έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω καθώς και προβλήματα επιληψίας. |
| }} | | }} |
Γραμμή 160: |
Γραμμή 175: |
| |process_rule_decision_number=3699 | | |process_rule_decision_number=3699 |
| |process_rule_decision_year=2008 | | |process_rule_decision_year=2008 |
− | |process_rule_description=Με τις διατάξεις του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄), με το άρθρο 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄), με τα άρθρα 11, 53, 54, 231, 232, 234, 242 και 245 του Ν.4823/2021 (ΦΕΚ 136 Α΄) καθώς και με το άρθρο 64 του Ν.4917/2022 (ΦΕΚ 67 Α΄) ρυθμίζονται τα θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Επισημαίνεται ότι, όπου στις διατάξεις του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄) σε συνδυασμό με τη παρ.2 του άρθρου 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄) γίνεται λόγος για το ΚΕΣΥ, νοείται το ΚΕΔΑΣΥ. | + | |process_rule_description=Με τις διατάξεις του ν. 3699/2008 (Α΄ 199), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193), με το άρθρο 51 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), με τα άρθρα 11, 53, 54, 231, 232, 234, 242 και 245 του ν. 4823/2021 (Α΄ 136) καθώς και με το άρθρο 64 του ν. 4917/2022 (Α΄ 67) ρυθμίζονται τα θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Επισημαίνεται ότι, όπου στις διατάξεις του ν. 3699/2008 (Α΄ 199) σε συνδυασμό με τη παρ.2 του άρθρου 51 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102) γίνεται λόγος για το ΚΕΣΥ, νοείται το ΚΕΔΑΣΥ. |
| |process_rule_gazette_doc_number=199 | | |process_rule_gazette_doc_number=199 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
Γραμμή 206: |
Γραμμή 221: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Έκδοση εγκυκλίου για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις πανελλαδικές εξετάσεις | + | |process_step_title=Έκδοση εγκυκλίου για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις πανελλαδικές εξετάσεις |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_description=Έκδοση σχετικής εγκυκλίου από τη Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την οποία ορίζεται το διάστημα για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις πανελλαδικές εξετάσεις. | + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P1D |
| + | |process_step_description=Εκδίδεται σχετική εγκύκλιος από τη Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την οποία ορίζεται το διάστημα για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις πανελλαδικές εξετάσεις. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 215: |
Γραμμή 232: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Αποστολή εγκυκλίου για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις πανελλαδικές εξετάσεις, προς ενημέρωση των ενδιαφερόμενων | + | |process_step_title=Αποστολή της εγκυκλίου στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης προς ενημέρωση των ενδιαφερόμενων |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=P2D |
| + | |process_step_duration_max=P2D |
| |process_step_description=Αποστολή εγκυκλίου για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις πανελλαδικές εξετάσεις, στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στα Λύκεια και στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ). | | |process_step_description=Αποστολή εγκυκλίου για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις πανελλαδικές εξετάσεις, στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στα Λύκεια και στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ). |
| }} | | }} |
Γραμμή 227: |
Γραμμή 246: |
| |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής | | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=P15D |
| + | |process_step_duration_max=P20D |
| |process_step_description=Υποβολή αίτησης υποψηφίου με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για εξέταση στις πανελλαδικές εξετάσεις, στο Λύκειο που έχει υποβληθεί η Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις. | | |process_step_description=Υποβολή αίτησης υποψηφίου με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για εξέταση στις πανελλαδικές εξετάσεις, στο Λύκειο που έχει υποβληθεί η Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις. |
| Η αίτηση συνοδεύεται από τα σχετικά δικαιολογητικά. | | Η αίτηση συνοδεύεται από τα σχετικά δικαιολογητικά. |
Γραμμή 236: |
Γραμμή 257: |
| |process_step_previous_child_selector=3 | | |process_step_previous_child_selector=3 |
| |process_step_previous_child=3 | | |process_step_previous_child=3 |
− | |process_step_title=Αποστολή αιτήσεων και δικαιολογητικών των υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εξέτασης | + | |process_step_title=Αποστολή δικαιολογητικών των υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου στις ΔΔΕ |
| |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής | | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_description=Προκειμένου να εκδοθεί η σχετική εισήγηση του ΚΕΔΑΣΥ για παράταση χρόνου για τους υποψήφιους που εξετάζονται γραπτά, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, αφού διαπιστώσουν εγκυρότητα και ορθότητα των αιτημάτων των συγκεκριμένων υποψηφίων τα διαβιβάζουν στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης | + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P1D |
| + | |process_step_description=Προκειμένου να εκδοθεί η σχετική εισήγηση του ΚΕΔΑΣΥ για παράταση χρόνου για τους υποψήφιους που εξετάζονται γραπτά, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, αφού διαπιστώσουν εγκυρότητα και ορθότητα των αιτημάτων των συγκεκριμένων υποψηφίων τα διαβιβάζουν άμεσα στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ). |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
| |process_step_num_id=5 | | |process_step_num_id=5 |
− | |process_step_exit=Όχι | + | |process_step_exit=Ναι |
− | |process_step_child=Όχι | + | |process_step_child=Ναι |
− | |process_step_title=Αποστολή αιτήσεων και δικαιολογητικών των υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου στα ΚΕΔΑΣΥ | + | |process_step_previous_child_selector=3 |
− | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης | + | |process_step_previous_child=3 |
| + | |process_step_title=Αποστολή δικαιολογητικών των υποψηφίων που εξετάζονται προφορικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
| + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_description=Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης, αφού διαπιστώσουν εγκυρότητα και ορθότητα των αιτημάτων των υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου, τα διαβιβάζουν στα οικεία ΚΕΔΑΣΥ προκειμένου να εκδοθεί η παράταση χρόνου. | + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P1D |
| + | |process_step_description=Για τους υποψήφιους που εξετάζονται προφορικά, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, αφού διαπιστώσουν εγκυρότητα και ορθότητα των αιτημάτων των συγκεκριμένων υποψηφίων τα διαβιβάζουν άμεσα στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για γνωστοποίηση. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
| |process_step_num_id=6 | | |process_step_num_id=6 |
− | |process_step_exit=Ναι | + | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Αποστολή θετικών εισηγήσεων για τους υποψήφιους που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου από τα ΚΕΔΑΣΥ στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης | + | |process_step_title=Αποστολή δικαιολογητικών των υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου στα ΚΕΔΑΣΥ |
− | |process_step_official=Άλλο | + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_description=Οι προϊστάμενοι των ΚΕΔΑΣΥ, αφού επαληθεύσουν την εγκυρότητα και ορθότητα των στοιχείων και ελέγξουν την ορθότητα και ισχύ των γνωματεύσεων εισηγούνται επί των αιτημάτων (θετικά ή αρνητικά) και για τις περιπτώσεις θετικής εισήγησης εκδίδουν και αποστέλλουν συγκεντρωτικές αποφάσεις ανά Λύκειο | + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P1D |
| + | |process_step_description=Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης, αφού διαπιστώσουν εγκυρότητα και ορθότητα των αιτημάτων των υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου, τα διαβιβάζουν άμεσα στα οικεία Κέντρα Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) προκειμένου να εκδοθεί η παράταση χρόνου. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
| |process_step_num_id=7 | | |process_step_num_id=7 |
| |process_step_exit=Ναι | | |process_step_exit=Ναι |
− | |process_step_child=Ναι | + | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_previous_child_selector=3
| + | |process_step_title=Αποστολή θετικών εισηγήσεων για τους υποψήφιους που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου από τα ΚΕΔΑΣΥ στις ΔΔΕ |
− | |process_step_previous_child=3
| + | |process_step_official=Προϊστάμενος Οργανισμού |
− | |process_step_title=Αποστολή αιτήσεων και δικαιολογητικών των υποψηφίων που εξετάζονται προφορικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης | |
− | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής | |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_description=Για τους υποψήφιους που εξετάζονται προφορικά, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, αφού διαπιστώσουν εγκυρότητα και ορθότητα των αιτημάτων των συγκεκριμένων υποψηφίων τα διαβιβάζουν στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για γνωστοποίηση. | + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P1D |
| + | |process_step_description=Οι προϊστάμενοι των ΚΕΔΑΣΥ, αφού επαληθεύσουν την εγκυρότητα και ορθότητα των στοιχείων και ελέγξουν την ορθότητα και ισχύ των γνωματεύσεων εισηγούνται επί των αιτημάτων (θετικά ή αρνητικά) και για τις περιπτώσεις θετικής εισήγησης εκδίδουν και αποστέλλουν άμεσα συγκεντρωτικές αποφάσεις ανά Λύκειο στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. |
| }} | | }} |
− | {{process useful links}}
| |