|
|
(7 ενδιάμεσες εκδόσεις από 3 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| {{process | | {{process |
− | |process_uuid=39a4cdee-7678-42ad-8a96-e4bbdb186026
| |
− | |process_id=376453
| |
| |process_official_title=Επιβολή προστίμου σχετικά με τη διακίνηση, εμπορία προϊόντων και την παροχή υπηρεσιών | | |process_official_title=Επιβολή προστίμου σχετικά με τη διακίνηση, εμπορία προϊόντων και την παροχή υπηρεσιών |
− | |process_alternative_titles=Επιβολή προστίμου (αρ. 24, ν. 4177/2013), σχετικά με τη διακίνηση και την εμπορία προϊόντων, καθώς και την παροχή υπηρεσιών. | + | |process_alternative_titles=Επιβολή προστίμου (αρ. 24, ν. 4177/2013), σχετικά με τη διακίνηση και την εμπορία προϊόντων, καθώς και την παροχή υπηρεσιών. |
− | |process_description=Η διαδικασία αφορά την επιβολή προστίμου, σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4177/2013 (Α΄173), σχετικά με τη διακίνηση και την εμπορία προϊόντων, καθώς και την παροχή υπηρεσιών. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά την επιβολή προστίμου, σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4177/2013 (Α΄173), κατόπιν διαπίστωσης παράνομων κυκλωμάτων εμπορίας και διακίνησης αγαθών και υπηρεσιών. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=49073 | | |process_org_owner=49073 |
| |process_provision_org_owner_directory=183874 | | |process_provision_org_owner_directory=183874 |
| |process_provision_org_group=8210 | | |process_provision_org_group=8210 |
− | |process_provision_org=49073
| + | |process_provision_org_directory=Διυπηρεσιακή μονάδα ελέγχου αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.) |
− | |process_provision_org_directory=ΔΙΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΓΟΡΑΣ (ΔΙ.Μ.Ε.Α.) | + | |process_remarks=Η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.) σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 1 του ν.4712/2020 αποτελεί έναν ενοποιημένο και ισχυρό ελεγκτικό μηχανισμό, με έμφαση στην αντιμετώπιση του παράνομου εμπορίου προϊόντων και υπηρεσιών. Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 22 του νόμου 4177/2013 και με την επιφύλαξη των άρθρων 20 και 21 αυτού, για παραβάσεις του νόμου 4177/2013, καθώς και των κατ΄ εξουσιοδότησή του εκδιδομένων υπουργικών αποφάσεων κατά την παράγραφο 1 του άρθρου 4 αυτού, πέραν των ποινικών κυρώσεων που προβλέπονται στο άρθρο 19 ν. 4177/2013, επιβάλλεται πρόστιμο από πεντακόσια (500) ευρώ μέχρι τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ, ανάλογα με τη βαρύτητα της παράβασης, εκτός εάν άλλως ορίζεται. Σε περίπτωση υποτροπής για την ίδια παράβαση εντός τριετίας, το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάζεται και σε περίπτωση επανειλημμένης υποτροπής εντός του ίδιου χρονικού διαστήματος το ποσό του προστίμου τριπλασιάζεται. |
− | |process_remarks=Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 22 του νόμου 4177/2013 και με την επιφύλαξη των άρθρων 20 και 21 αυτού, για παραβάσεις του νόμου 4177/2013, καθώς και των κατ΄ εξουσιοδότησή του εκδιδομένων υπουργικών αποφάσεων κατά την παράγραφο 1 του άρθρου 4 αυτού, πέραν των ποινικών κυρώσεων που προβλέπονται στο άρθρο 19 ν. 4177/2013, επιβάλλεται πρόστιμο από πεντακόσια (500) ευρώ μέχρι τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ, ανάλογα με τη βαρύτητα της παράβασης, εκτός εάν άλλως ορίζεται. Σε περίπτωση υποτροπής για την ίδια παράβαση εντός τριετίας, το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάζεται και σε περίπτωση επανειλημμένης υποτροπής εντός του ίδιου χρονικού διαστήματος το ποσό του προστίμου τριπλασιάζεται. | + | |process_deadline_duration=P15D |
− | |process_deadline_duration=1296000 | + | |process_provided_language=Ελληνικά |
| |process_border_provision=Εγκατάστασης | | |process_border_provision=Εγκατάστασης |
− | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο | + | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
| |process_type=Εξωστρεφής | | |process_type=Εξωστρεφής |
| |process_trigger=Αυτεπάγγελτη, Καταγγελία | | |process_trigger=Αυτεπάγγελτη, Καταγγελία |
Γραμμή 20: |
Γραμμή 18: |
| |process_usage=Εσωτερική διαδικασία | | |process_usage=Εσωτερική διαδικασία |
| |process_output_type=Απόφαση | | |process_output_type=Απόφαση |
− | |process_validity_duration=-1
| |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
− | |process_provided_to=Επιχειρήσεις | + | |process_provided_to=Πάροχοι υπηρεσιών,Επιχειρήσεις |
| |process_tax_type=Έλεγχοι,Πρόστιμα | | |process_tax_type=Έλεγχοι,Πρόστιμα |
− | |process_life_events=Επιχειρηματική δραστηριότητα | + | |process_life_events=Αδειοδοτήσεις και συμμόρφωση,Φορολογία επιχειρήσεων,Ελεύθεροι επαγγελματίες |
| |process_sdg_resource=Ενδικοφανής Προσφυγή | | |process_sdg_resource=Ενδικοφανής Προσφυγή |
| |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη |
Γραμμή 32: |
Γραμμή 29: |
| |process_total_duration_steps_max=3369600 | | |process_total_duration_steps_max=3369600 |
| |process_cost_min=21425.00 | | |process_cost_min=21425.00 |
− | |process_cost_max=3011.00 | + | |process_cost_max=2990.00 |
| |process_evidence_cost_guarantee=0 | | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
Γραμμή 41: |
Γραμμή 38: |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| + | |process_uuid=39a4cdee-7678-42ad-8a96-e4bbdb186026 |
| + | |process_id=376453 |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 59: |
Γραμμή 58: |
| |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο | | |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο |
− | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ | + | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ, Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_description=(Άρθρο 20, ν. 4177/2013) «Ειδικές κυρώσεις για μη συμμόρφωση συστημάτων μέτρησης/μετρητών ποσότητας καυσίμων». Το άρθρο 20 ν. 4177/2013, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 83 του νόμου 4413/2016 ορίζει την επιβολή ειδικών κυρώσεων για μη συμμόρφωση των συστημάτων μέτρησης/μετρητών ποσότητας καυσίμων. Μεταξύ άλλων, προβλέπεται ότι, για την καταδολίευση καθ΄ οιοδήποτε τρόπο των συστημάτων μέτρησης/μετρητών ποσότητας καυσίμων και όπως αναλυτικά προσδιορίζεται στην εν λόγω διάταξη επιβάλλεται στον λειτουργούντα την εγκατάσταση διοικητικό πρόστιμο ύψους τριάντα χιλιάδων (30.000) ευρώ για κάθε επηρεαζόμενο μετρητή. Επίσης, όποιος εμπορεύεται, παραχωρεί, κατασκευάζει, εγκαθιστά ή σφραγίζει τα μέσα για τη διάπραξη του αδικήματος της παραγράφου 1 του εν λόγω άρθρου τιμωρείται με κάθειρξη και με διοικητικό πρόστιμο εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ. Ακόμα, όποιος εμπορεύεται, παραχωρεί ή κατασκευάζει συστήματα μέτρησης/μετρητές ποσότητας καυσίμων, οι οποίοι δεν συμμορφώνονται, ως προς τα μετρολογικά τους χαρακτηριστικά, με το ισχύον εθνικό ή ενωσιακό δίκαιο τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ. | | |process_evidence_cost_description=(Άρθρο 20, ν. 4177/2013) «Ειδικές κυρώσεις για μη συμμόρφωση συστημάτων μέτρησης/μετρητών ποσότητας καυσίμων». Το άρθρο 20 ν. 4177/2013, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 83 του νόμου 4413/2016 ορίζει την επιβολή ειδικών κυρώσεων για μη συμμόρφωση των συστημάτων μέτρησης/μετρητών ποσότητας καυσίμων. Μεταξύ άλλων, προβλέπεται ότι, για την καταδολίευση καθ΄ οιοδήποτε τρόπο των συστημάτων μέτρησης/μετρητών ποσότητας καυσίμων και όπως αναλυτικά προσδιορίζεται στην εν λόγω διάταξη επιβάλλεται στον λειτουργούντα την εγκατάσταση διοικητικό πρόστιμο ύψους τριάντα χιλιάδων (30.000) ευρώ για κάθε επηρεαζόμενο μετρητή. Επίσης, όποιος εμπορεύεται, παραχωρεί, κατασκευάζει, εγκαθιστά ή σφραγίζει τα μέσα για τη διάπραξη του αδικήματος της παραγράφου 1 του εν λόγω άρθρου τιμωρείται με κάθειρξη και με διοικητικό πρόστιμο εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ. Ακόμα, όποιος εμπορεύεται, παραχωρεί ή κατασκευάζει συστήματα μέτρησης/μετρητές ποσότητας καυσίμων, οι οποίοι δεν συμμορφώνονται, ως προς τα μετρολογικά τους χαρακτηριστικά, με το ισχύον εθνικό ή ενωσιακό δίκαιο τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ. |
| |process_evidence_cost_min=100.000 | | |process_evidence_cost_min=100.000 |
Γραμμή 69: |
Γραμμή 68: |
| |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο | | |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο |
− | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό | + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοστό |
| |process_evidence_cost_description=(Άρθρο 21, ν. 4177/2013) «Ειδικές κυρώσεις για εκπτώσεις, προσφορές και μη νόμιμη λειτουργία τις Κυριακές (άρθρο 8 της Οδηγίας 98/6/ΕΚ)». Στους εμπόρους που παραβιάζουν την παρ. 1 του άρθρου 15 ν. 4177/2013 σχετικά με τις εκπτώσεις, επιβάλλεται πρόστιμο έως το ένα τοις εκατό (1%) του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι μικρότερο από δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ. Αν στον ίδιο έμπορο επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το ανώτατο ύψος του προστίμου προσαυξάνεται στο τρία τοις εκατό (3%) του ετήσιου κύκλου εργασιών του. | | |process_evidence_cost_description=(Άρθρο 21, ν. 4177/2013) «Ειδικές κυρώσεις για εκπτώσεις, προσφορές και μη νόμιμη λειτουργία τις Κυριακές (άρθρο 8 της Οδηγίας 98/6/ΕΚ)». Στους εμπόρους που παραβιάζουν την παρ. 1 του άρθρου 15 ν. 4177/2013 σχετικά με τις εκπτώσεις, επιβάλλεται πρόστιμο έως το ένα τοις εκατό (1%) του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι μικρότερο από δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ. Αν στον ίδιο έμπορο επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το ανώτατο ύψος του προστίμου προσαυξάνεται στο τρία τοις εκατό (3%) του ετήσιου κύκλου εργασιών του. |
| Αν οι προσφορές είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές ως προς τις τιμές ή ως προς την ποσότητα αυτών ή ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση, επιβάλλεται σε βάρος των υπευθύνων πρόστιμο ποσού ίσου με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ, ανάλογα με τη βαρύτητα και τη συχνότητα της παράβασης. Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το πρόστιμο αυξάνεται στο 3% του ετήσιου κύκλου εργασιών της συγκεκριμένης επιχείρησης. | | Αν οι προσφορές είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές ως προς τις τιμές ή ως προς την ποσότητα αυτών ή ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση, επιβάλλεται σε βάρος των υπευθύνων πρόστιμο ποσού ίσου με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ, ανάλογα με τη βαρύτητα και τη συχνότητα της παράβασης. Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το πρόστιμο αυξάνεται στο 3% του ετήσιου κύκλου εργασιών της συγκεκριμένης επιχείρησης. |
Γραμμή 79: |
Γραμμή 78: |
| |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο | | |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο |
− | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό | + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοστό |
| |process_evidence_cost_description=Στους εμπόρους που παραβιάζουν το άρθρο 16 ν. 4177/2013, περί λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων τις Κυριακές, επιβάλλεται πρόστιμο έως το δύο τοις εκατό (2%) του ετήσιου κύκλου εργασιών τους και πάντως όχι μικρότερο από είκοσι χιλιάδες (20.000) ευρώ. Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το ανώτατο ύψος του προστίμου αυξάνεται στο τέσσερα τοις εκατό (4%) του ετήσιου κύκλου εργασιών. | | |process_evidence_cost_description=Στους εμπόρους που παραβιάζουν το άρθρο 16 ν. 4177/2013, περί λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων τις Κυριακές, επιβάλλεται πρόστιμο έως το δύο τοις εκατό (2%) του ετήσιου κύκλου εργασιών τους και πάντως όχι μικρότερο από είκοσι χιλιάδες (20.000) ευρώ. Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το ανώτατο ύψος του προστίμου αυξάνεται στο τέσσερα τοις εκατό (4%) του ετήσιου κύκλου εργασιών. |
| Η αρμόδια για την επιβολή του προστίμου αρχή λαμβάνει υπόψη για την επιμέτρηση του προστίμου, σύμφωνα με τις παρ. 1, 2 και 4, κάθε επιβαρυντικό ή ελαφρυντικό στοιχείο που προκύπτει από τις περιστάσεις της υπόθεσης και ιδίως: | | Η αρμόδια για την επιβολή του προστίμου αρχή λαμβάνει υπόψη για την επιμέτρηση του προστίμου, σύμφωνα με τις παρ. 1, 2 και 4, κάθε επιβαρυντικό ή ελαφρυντικό στοιχείο που προκύπτει από τις περιστάσεις της υπόθεσης και ιδίως: |
Γραμμή 89: |
Γραμμή 88: |
| Αρμόδιος για την επιβολή των προστίμων του παρόντος άρθρου είναι ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, όπου διαπιστώνεται η παράβαση, και ο οποίος υποχρεούται ανά μήνα να κοινοποιεί τις σχετικές αποφάσεις στον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων του παρόντος άρθρου σε πλοία, αρμόδιος για την επιβολή των προστίμων είναι ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στην περιοχή αρμοδιότητας του οποίου εδρεύει η Υπηρεσία του Λιμενικού Σώματος, όργανο της οποίας βεβαίωσε την παράβαση. Για τον υπολογισμό του κύκλου εργασιών εφαρμόζεται το άρθρο 10 του ν. 3959/2011 (Α΄ 93). | | Αρμόδιος για την επιβολή των προστίμων του παρόντος άρθρου είναι ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, όπου διαπιστώνεται η παράβαση, και ο οποίος υποχρεούται ανά μήνα να κοινοποιεί τις σχετικές αποφάσεις στον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων του παρόντος άρθρου σε πλοία, αρμόδιος για την επιβολή των προστίμων είναι ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στην περιοχή αρμοδιότητας του οποίου εδρεύει η Υπηρεσία του Λιμενικού Σώματος, όργανο της οποίας βεβαίωσε την παράβαση. Για τον υπολογισμό του κύκλου εργασιών εφαρμόζεται το άρθρο 10 του ν. 3959/2011 (Α΄ 93). |
| |process_evidence_cost_min=20.000 | | |process_evidence_cost_min=20.000 |
− | |process_evidence_cost_max=20.000
| |
| |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο ΔΟΥ | | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο ΔΟΥ |
| }} | | }} |
Γραμμή 96: |
Γραμμή 94: |
| |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο | | |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο |
− | |process_evidence_cost_calculation=Βάσει προϋπόθεσης | + | |process_evidence_cost_calculation=Βάσει προϋπόθεσης, Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_description=Άρθρο 2 ΥΑ 91354/2017 (Β΄ 2983) (πρόστιμα επί παραβάσεων σχετικά με την αναγραφή προβλεπομένων ενδείξεων επί των μέσων ενημέρωσης των καταναλωτών (Πινακίδες κ.λπ.). Για παραβάσεις που αφορούν την μη τήρηση πινακίδας με τις απαιτούμενες ενδείξεις, επιβάλλεται πρόστιμο χίλια ευρώ (1.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν ελλιπείς ενδείξεις πινακίδας επιβάλλεται πρόστιμο πεντακόσια ευρώ (500€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν ανακριβείς-παραπλανητικές ενδείξεις πινακίδας, επιβάλλεται πρόστιμο τρεις χιλιάδες ευρώ (3.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν ύπαρξη διαφορετικών τιμών πώλησης ή για υπέρβαση τιμής, βάσει των προβλεπομένων στην παράγραφο 9 του άρθρου 2 της 91354/24.08.2017 απόφασης, επιβάλλεται πρόστιμο χίλια ευρώ (1.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν πώληση προϊόντων που απευθύνονται αποκλειστικά σε επαγγελματίες λόγω επικινδυνότητας βάσει των προβλεπόμενων στις παραγράφους 13 και 13α, επιβάλλεται πρόστιμο τρεις χιλιάδες ευρώ (3.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν μη ύπαρξη ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου τιμών (price checker ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληροφόρησης) όπως προβλέπεται από την παράγραφο 6 του άρθρου 2 της 91354/24.08.2017 απόφασης, δύο χιλιάδες ευρώ (2.000€). | | |process_evidence_cost_description=Άρθρο 2 ΥΑ 91354/2017 (Β΄ 2983) (πρόστιμα επί παραβάσεων σχετικά με την αναγραφή προβλεπομένων ενδείξεων επί των μέσων ενημέρωσης των καταναλωτών (Πινακίδες κ.λπ.). Για παραβάσεις που αφορούν την μη τήρηση πινακίδας με τις απαιτούμενες ενδείξεις, επιβάλλεται πρόστιμο χίλια ευρώ (1.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν ελλιπείς ενδείξεις πινακίδας επιβάλλεται πρόστιμο πεντακόσια ευρώ (500€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν ανακριβείς-παραπλανητικές ενδείξεις πινακίδας, επιβάλλεται πρόστιμο τρεις χιλιάδες ευρώ (3.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν ύπαρξη διαφορετικών τιμών πώλησης ή για υπέρβαση τιμής, βάσει των προβλεπομένων στην παράγραφο 9 του άρθρου 2 της 91354/24.08.2017 απόφασης, επιβάλλεται πρόστιμο χίλια ευρώ (1.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν πώληση προϊόντων που απευθύνονται αποκλειστικά σε επαγγελματίες λόγω επικινδυνότητας βάσει των προβλεπόμενων στις παραγράφους 13 και 13α, επιβάλλεται πρόστιμο τρεις χιλιάδες ευρώ (3.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Για παραβάσεις που αφορούν μη ύπαρξη ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου τιμών (price checker ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληροφόρησης) όπως προβλέπεται από την παράγραφο 6 του άρθρου 2 της 91354/24.08.2017 απόφασης, δύο χιλιάδες ευρώ (2.000€). |
| |process_evidence_cost_min=500 | | |process_evidence_cost_min=500 |
Γραμμή 115: |
Γραμμή 113: |
| |process_evidence_cost_min=1.000 | | |process_evidence_cost_min=1.000 |
| |process_evidence_cost_max=30.000 | | |process_evidence_cost_max=30.000 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο ΔΟΥ |
| }} | | }} |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
Γραμμή 140: |
Γραμμή 139: |
| |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο | | |process_evidence_cost_type=Πρόστιμο |
− | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ | + | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ, Ποσοτικό |
− | |process_evidence_cost_description=Άρθρο 6 ΥΑ 91354/2017 (Β΄ 2983) (πρόστιμα επί παραβάσεων που αφορούν την αναγραφή της τιμής ανά μονάδα μέτρησης). Για παραβάσεις αφορούν που αφορούν την αναγραφή της τιμής ανά μονάδα μέτρησης, επιβάλλεται πρόστιμο χιλίων ευρώ (1.000€) ανά κωδικό προϊόντος. | + | |process_evidence_cost_description=Άρθρο 6 ΥΑ 91354/2017 (Β΄ 2983) (πρόστιμα επί παραβάσεων που αφορούν την αναγραφή της τιμής ανά μονάδα μέτρησης). Για παραβάσεις που αφορούν την αναγραφή της τιμής ανά μονάδα μέτρησης, επιβάλλεται πρόστιμο χιλίων ευρώ (1.000€) ανά κωδικό προϊόντος. |
| |process_evidence_cost_min=1.000 | | |process_evidence_cost_min=1.000 |
− | |process_evidence_cost_max=1.000 | + | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο ΔΟΥ |
| }} | | }} |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
Γραμμή 563: |
Γραμμή 562: |
| |process_evidence_cost_min=2.000 | | |process_evidence_cost_min=2.000 |
| |process_evidence_cost_max=2.000 | | |process_evidence_cost_max=2.000 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο ΔΟΥ |
| }} | | }} |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
Γραμμή 952: |
Γραμμή 952: |
| |process_evidence_cost_min=500 | | |process_evidence_cost_min=500 |
| |process_evidence_cost_max=5.000 | | |process_evidence_cost_max=5.000 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο ΔΟΥ |
| }} | | }} |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
Γραμμή 1.209: |
Γραμμή 1.210: |
| |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
− | |process_step_duration_min=432000 | + | |process_step_duration_min=P5D |
− | |process_step_duration_max=1296000 | + | |process_step_duration_max=P15D |
| |process_step_description=Τα αρμόδια όργανα υποβάλλουν την Έκθεση Ελέγχου τους στον Προϊστάμενο της υπηρεσίας τους, ως αρμόδιο όργανο για την επιβολή της κύρωσης. | | |process_step_description=Τα αρμόδια όργανα υποβάλλουν την Έκθεση Ελέγχου τους στον Προϊστάμενο της υπηρεσίας τους, ως αρμόδιο όργανο για την επιβολή της κύρωσης. |
| Τα ελεγκτικά όργανα υποχρεούνται να υποβάλουν εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία διαπίστωσης τέλεσης της παράβασης τις σχετικές εκθέσεις στα όργανα που είναι αρμόδια για την επιβολή του προστίμου. | | Τα ελεγκτικά όργανα υποχρεούνται να υποβάλουν εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία διαπίστωσης τέλεσης της παράβασης τις σχετικές εκθέσεις στα όργανα που είναι αρμόδια για την επιβολή του προστίμου. |
Γραμμή 1.222: |
Γραμμή 1.223: |
| |process_step_official=Αρμόδιος φορέας | | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
− | |process_step_duration_min=864000 | + | |process_step_duration_min=P10D |
− | |process_step_duration_max=864000 | + | |process_step_duration_max=P10D |
| |process_step_description=Τα ελεγκτικά όργανα υποχρεούνται να υποβάλουν εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία διαπίστωσης τέλεσης της παράβασης τις σχετικές εκθέσεις στα όργανα που είναι αρμόδια για την επιβολή του προστίμου. Η απόφαση επιβολής προστίμου εκδίδεται μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών από την υποβολή της σχετικής έκθεσης, και αφού ζητηθεί ακρόαση του διοικουμένου κατά το άρθρο 6 του ν. 2690/1999 (Α΄ 45), και κοινοποιείται αμελλητί στον παραβάτη. | | |process_step_description=Τα ελεγκτικά όργανα υποχρεούνται να υποβάλουν εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία διαπίστωσης τέλεσης της παράβασης τις σχετικές εκθέσεις στα όργανα που είναι αρμόδια για την επιβολή του προστίμου. Η απόφαση επιβολής προστίμου εκδίδεται μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών από την υποβολή της σχετικής έκθεσης, και αφού ζητηθεί ακρόαση του διοικουμένου κατά το άρθρο 6 του ν. 2690/1999 (Α΄ 45), και κοινοποιείται αμελλητί στον παραβάτη. |
| }} | | }} |
Γραμμή 1.233: |
Γραμμή 1.234: |
| |process_step_official=Αρμόδιος φορέας | | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
− | |process_step_duration_min=864000 | + | |process_step_duration_min=P10D |
− | |process_step_duration_max=864000 | + | |process_step_duration_max=P10D |
| |process_step_description=Η απόφαση επιβολής προστίμου εκδίδεται μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών από την υποβολή της σχετικής έκθεσης, και αφού ζητηθεί ακρόαση του διοικουμένου κατά το άρθρο 6 | | |process_step_description=Η απόφαση επιβολής προστίμου εκδίδεται μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών από την υποβολή της σχετικής έκθεσης, και αφού ζητηθεί ακρόαση του διοικουμένου κατά το άρθρο 6 |
| του ν. 2690/1999 (Α΄ 45), και κοινοποιείται αμελλητί στον παραβάτη. | | του ν. 2690/1999 (Α΄ 45), και κοινοποιείται αμελλητί στον παραβάτη. |
Γραμμή 1.246: |
Γραμμή 1.247: |
| |process_step_official=Αρμόδιος φορέας | | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας |
| |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=86400 | + | |process_step_duration_max=P1D |
| |process_step_description=Η απόφαση επιβολής προστίμου εκδίδεται μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών από την υποβολή της σχετικής έκθεσης, και αφού ζητηθεί ακρόαση του διοικουμένου κατά το άρθρο 6 του ν. 2690/1999 (Α΄ 45), και κοινοποιείται αμελλητί στον παραβάτη. | | |process_step_description=Η απόφαση επιβολής προστίμου εκδίδεται μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών από την υποβολή της σχετικής έκθεσης, και αφού ζητηθεί ακρόαση του διοικουμένου κατά το άρθρο 6 του ν. 2690/1999 (Α΄ 45), και κοινοποιείται αμελλητί στον παραβάτη. |
| }} | | }} |
Γραμμή 1.257: |
Γραμμή 1.258: |
| |process_step_official=Αρμόδιος φορέας | | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας |
| |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
− | |process_step_duration_min=259200 | + | |process_step_duration_min=P3D |
− | |process_step_duration_max=259200 | + | |process_step_duration_max=P3D |
| |process_step_description=Περίληψη των πράξεων, με τις οποίες επιβάλλεται το πρόστιμο των προηγούμενων παραγράφων, αναρτάται υποχρεωτικά στο διαδικτυακό τόπο (site) του φορέα ή της αρχής που εξέδωσε την πράξη εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία απόφασης. | | |process_step_description=Περίληψη των πράξεων, με τις οποίες επιβάλλεται το πρόστιμο των προηγούμενων παραγράφων, αναρτάται υποχρεωτικά στο διαδικτυακό τόπο (site) του φορέα ή της αρχής που εξέδωσε την πράξη εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία απόφασης. |
| |process_step_note=Η περίληψη περιλαμβάνει την επωνυμία ή το ονοματεπώνυμο | | |process_step_note=Η περίληψη περιλαμβάνει την επωνυμία ή το ονοματεπώνυμο |
Γραμμή 1.267: |
Γραμμή 1.268: |
| |process_useful_link_title=Πρόστιμα Δ.Ι.Ε.Π.Π.Υ | | |process_useful_link_title=Πρόστιμα Δ.Ι.Ε.Π.Π.Υ |
| |process_useful_link_url=http://www.mindev.gov.gr/category/prostima-dieppy/ | | |process_useful_link_url=http://www.mindev.gov.gr/category/prostima-dieppy/ |
| + | }} |
| + | {{process useful links |
| + | |process_useful_link_title=ΔΙ.Μ.Ε.Α. |
| + | |process_useful_link_url=https://www.mindev.gov.gr/dimea/ |
| }} | | }} |