|
|
(6 ενδιάμεσες εκδόσεις από 5 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| {{process | | {{process |
− | |process_uuid=90d897f3-ec31-4e7e-8f93-f61a0f4076df
| |
− | |process_id=258560
| |
| |process_official_title=Διενέργεια προγραμματισμένων - τακτικών ελέγχων | | |process_official_title=Διενέργεια προγραμματισμένων - τακτικών ελέγχων |
− | |process_description=Η διαδικασία αφορά τη διενέργεια προγραμματισμένων-τακτικών ελέγχων. Οι τακτικοί έλεγχοι κατανέμονται στις Δημοσιονομικές Υπηρεσίες Εποπτείας και Ελέγχου με αποφάσεις της Δ/νσης Προγραμματισμού και Συντονισμού Ελέγχων (Δ.Π.Σ.Ε), μετά την έγκριση του προγράμματος της τρέχουσας ελεγκτικής περιόδου από την Επιτροπή Συντονισμού Ελέγχων (ΕΣΕΛ). Η διάρκεια της ελεγκτικής περιόδου ορίζεται από 01/07 τρέχοντος έτους έως 30/06 του επόμενου έτους. Οι τακτικοί έλεχοι διενεργούνται με βάση τα Διεθνή Ελεγκτικά Πρότυπα και τον Κανονισμό Διενέργειας Ελέγχων και Ερευνών της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων (ΓΔΔΕ) του Υπουργείου Οικονομικών (Αριθμός Απόφασης 36867/08-04-2020 ( ΦΕΚ 1519/Β/22-04-2020). | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά τη διενέργεια προγραμματισμένων-τακτικών ελέγχων. Οι τακτικοί έλεγχοι κατανέμονται στις Δημοσιονομικές Υπηρεσίες Εποπτείας και Ελέγχου με αποφάσεις της Δ/νσης Προγραμματισμού και Συντονισμού Ελέγχων (Δ.Π.Σ.Ε), μετά την έγκριση του προγράμματος της τρέχουσας ελεγκτικής περιόδου από την Επιτροπή Συντονισμού Ελέγχων (ΕΣΕΛ). Η διάρκεια της ελεγκτικής περιόδου ορίζεται από 01/07 τρέχοντος έτους έως 30/06 του επόμενου έτους. Οι τακτικοί έλεγχοι διενεργούνται με βάση τα Διεθνή Ελεγκτικά Πρότυπα και τον Κανονισμό Διενέργειας Ελέγχων και Ερευνών της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων (ΓΔΔΕ) του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών (Αριθμός Απόφασης 36867/08-04-2020 ( ΦΕΚ 1519/Β/22-04-2020). |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=83842 | | |process_org_owner=83842 |
Γραμμή 10: |
Γραμμή 8: |
| |process_provision_org_directory=ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ | | |process_provision_org_directory=ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ |
| |process_remarks=Οι προγραμματισμένοι έλεγχοι διενεργούνται με βάση ετήσιο πρόγραμμα που καταρτίζεται από τη Δ.Π.Σ.Ε. της ΓΔΔΕ, βάσει δείγματος ελεγχόμενων φορέων, ύστερα από εφαρμογή μεθόδων ελεγκτικής δειγματοληψίας που καλύπτει όλους τους προς έλεγχο φορείς που διενεργείται από τη Διεύθυνση Σχεδιασμού Μεθοδολογίας και Επιβολής Κυρώσεων (ΔΣΜΕΚ) της ΓΔΔΕ και το οποίο εγκρίνεται από την ΕΣΕΛ. | | |process_remarks=Οι προγραμματισμένοι έλεγχοι διενεργούνται με βάση ετήσιο πρόγραμμα που καταρτίζεται από τη Δ.Π.Σ.Ε. της ΓΔΔΕ, βάσει δείγματος ελεγχόμενων φορέων, ύστερα από εφαρμογή μεθόδων ελεγκτικής δειγματοληψίας που καλύπτει όλους τους προς έλεγχο φορείς που διενεργείται από τη Διεύθυνση Σχεδιασμού Μεθοδολογίας και Επιβολής Κυρώσεων (ΔΣΜΕΚ) της ΓΔΔΕ και το οποίο εγκρίνεται από την ΕΣΕΛ. |
− | |process_estimated_implementation_duration=31104000 | + | |process_estimated_implementation_duration_max=P1Y |
| |process_type=Αμφιστρεφής | | |process_type=Αμφιστρεφής |
| |process_trigger=Αυτεπάγγελτη, Εσωτερική | | |process_trigger=Αυτεπάγγελτη, Εσωτερική |
Γραμμή 18: |
Γραμμή 16: |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
| |process_provided_to=Δημόσιους φορείς | | |process_provided_to=Δημόσιους φορείς |
− | |process_tax_type=Εκθέσεις,Έλεγχοι,Εσωτερικές διαδικασίες | + | |process_tax_type=Εκθέσεις ελέγχου ή/και αξιολόγησης,Δημοσιονομικοί έλεγχοι,Εσωτερικές διαδικασίες |
| + | |process_life_events=Αδειοδοτήσεις και συμμόρφωση |
| |process_sdg_resource=Άλλο | | |process_sdg_resource=Άλλο |
| |process_sdg_resource_other=Υποβολή έγγραφων αντιρρήσεων | | |process_sdg_resource_other=Υποβολή έγγραφων αντιρρήσεων |
Γραμμή 34: |
Γραμμή 33: |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| + | |process_uuid=90d897f3-ec31-4e7e-8f93-f61a0f4076df |
| + | |process_id=258560 |
| + | |process_estimated_implementation_duration=31104000 |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
Γραμμή 41: |
Γραμμή 43: |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου | | |process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου |
− | |process_evidence_description=Φάκελος ελέγχου με τεκμηριωτικό υλικό το οποίο συγκεντρώνεται από τα μέλη της Ελεγκτικής Ομάδας κατά τη δειενέργεια του ελέγχου. | + | |process_evidence_description=Φάκελος ελέγχου με τεκμηριωτικό υλικό, το οποίο συγκεντρώνεται από τα μέλη της Ελεγκτικής Ομάδας κατά τη διενέργεια του ελέγχου. |
| |process_evidence_note=Ο φάκελος του ελέγχου τηρείται σε φυσική ή ψηφιακή μορφή στο αρχείο της υπηρεσίας που διενήργησε τον έλεγχο. | | |process_evidence_note=Ο φάκελος του ελέγχου τηρείται σε φυσική ή ψηφιακή μορφή στο αρχείο της υπηρεσίας που διενήργησε τον έλεγχο. |
| }} | | }} |
Γραμμή 306: |
Γραμμή 308: |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_min=604800 | + | |process_step_duration_min=P7D |
− | |process_step_duration_max=1209600 | + | |process_step_duration_max=P14D |
| |process_step_description=Οι τακτικοί-προγραμματισμένοι έλεγχοι κατανέμονται στις Δημοσιονομικές Υπηρεσίες Εποπτείας και Ελέγχου με αποφάσεις της Δ/νσης Προγραμματσιμού και Συντονισμού Ελέγχων (Δ.Π.Σ.Ε), μετά την έγκριση του προγράμματος της τρέχουσας ελεγκτικής περιόδου από την Ε.Σ.ΕΛ.. | | |process_step_description=Οι τακτικοί-προγραμματισμένοι έλεγχοι κατανέμονται στις Δημοσιονομικές Υπηρεσίες Εποπτείας και Ελέγχου με αποφάσεις της Δ/νσης Προγραμματσιμού και Συντονισμού Ελέγχων (Δ.Π.Σ.Ε), μετά την έγκριση του προγράμματος της τρέχουσας ελεγκτικής περιόδου από την Ε.Σ.ΕΛ.. |
| |process_step_note=Κάθε έλεγχος νοείται ως ο έλεγχος που διενεργείται σε κάθε φορέα, προκειμένου να επαληθευτεί η διαχείριση του προϋπολογισμού του και η επάρκεια και αποτελεσματικότητα του συστήματος διαχείρισης και ελέγχου ή επιμέρους θέματα που θίγονται στην εντολή ελέγχου. Για κάθε έναν από αυτούς τους ελέγχους συντάσσεται ξεχωριστή έκθεση. | | |process_step_note=Κάθε έλεγχος νοείται ως ο έλεγχος που διενεργείται σε κάθε φορέα, προκειμένου να επαληθευτεί η διαχείριση του προϋπολογισμού του και η επάρκεια και αποτελεσματικότητα του συστήματος διαχείρισης και ελέγχου ή επιμέρους θέματα που θίγονται στην εντολή ελέγχου. Για κάθε έναν από αυτούς τους ελέγχους συντάσσεται ξεχωριστή έκθεση. |
Γραμμή 318: |
Γραμμή 320: |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=604800 | + | |process_step_duration_min=P7D |
− | |process_step_duration_max=1209600 | + | |process_step_duration_max=P14D |
| |process_step_description=Η αρμόδια ΔΥΕΕ με βάση τους έλεγχους που της έχουν κατανεμηθεί αποφασίζει για τη σύνθεση της Ελεγκτικής Ομάδας και για τον χρόνο διενέργειας του ελέγχου. | | |process_step_description=Η αρμόδια ΔΥΕΕ με βάση τους έλεγχους που της έχουν κατανεμηθεί αποφασίζει για τη σύνθεση της Ελεγκτικής Ομάδας και για τον χρόνο διενέργειας του ελέγχου. |
| |process_step_note=Στόχος της αρμόδιας ΔΥΕΕ είναι η ορθή και έγκαιρη προετοιμασία του ελεγκτικού έργου για την οικονομική, αποδοτική και αποτελεσματική διενέργεια των ελέγχων που της κατανέμονται. | | |process_step_note=Στόχος της αρμόδιας ΔΥΕΕ είναι η ορθή και έγκαιρη προετοιμασία του ελεγκτικού έργου για την οικονομική, αποδοτική και αποτελεσματική διενέργεια των ελέγχων που της κατανέμονται. |
Γραμμή 330: |
Γραμμή 332: |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
− | |process_step_duration_min=604800 | + | |process_step_duration_min=P7D |
− | |process_step_duration_max=1209600 | + | |process_step_duration_max=P14D |
| |process_step_description=Η αρμόδια ΔΥΕΕ αφότου συγκεντρώσει τις δηλώσεις των δημοσιονομικών ελεγκτών περί μη σύγκρουσης συμφερόντων συντάσει και αποστέλει το σχέδιο της απόφασης συγκρότησης- σύστασης στον Γενικό Δ/ντή Δημοσιονομικών Ελέγχων για υπογραφή. Στη συνέχεια η απόφαση αποστέλλεται στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση και αναρτάται και στον ιστότοπο ΔΙΑΥΓΕΙΑ | | |process_step_description=Η αρμόδια ΔΥΕΕ αφότου συγκεντρώσει τις δηλώσεις των δημοσιονομικών ελεγκτών περί μη σύγκρουσης συμφερόντων συντάσει και αποστέλει το σχέδιο της απόφασης συγκρότησης- σύστασης στον Γενικό Δ/ντή Δημοσιονομικών Ελέγχων για υπογραφή. Στη συνέχεια η απόφαση αποστέλλεται στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση και αναρτάται και στον ιστότοπο ΔΙΑΥΓΕΙΑ |
| |process_step_note=Σε περίπτωση που για τη συγκρότηση της ελεγκτικής ομάδας κρίνεται ότι απαιτείται συμμετοχή ελεγκτή ετέρας ΔΥΕΕ, διερευνάται κατ αρχάς η δυνατότητα συμμετοχής ελεγκτή της καθ ύλην αρμόδιας ΔΥΕΕ Υπουργείων (Α΄-Η΄). Συντονιστής της ελεγκτικής ομάδας ορίζεται Δημοσιονομικός Ελεγκτής των κατηγοριών ΠΕ και ΤΕ όλων των κλάδων. Σε περίπτωση που στην ίδια ελεγκτική ομάδα υπάρχουν περισσότεροι του ενός, ορίζεται συντονιστής ο ανώτερος κατά βαθμό και επί ομοιοβάθμων ο έχων τα περισσότερα χρόνια ως Δημοσιονομικός Ελεγκτής, άλλως ο κατέχων τα περισσότερα χρόνια υπηρεσίας (ν. 3492/2006, άρ. 14, παρ. 2). | | |process_step_note=Σε περίπτωση που για τη συγκρότηση της ελεγκτικής ομάδας κρίνεται ότι απαιτείται συμμετοχή ελεγκτή ετέρας ΔΥΕΕ, διερευνάται κατ αρχάς η δυνατότητα συμμετοχής ελεγκτή της καθ ύλην αρμόδιας ΔΥΕΕ Υπουργείων (Α΄-Η΄). Συντονιστής της ελεγκτικής ομάδας ορίζεται Δημοσιονομικός Ελεγκτής των κατηγοριών ΠΕ και ΤΕ όλων των κλάδων. Σε περίπτωση που στην ίδια ελεγκτική ομάδα υπάρχουν περισσότεροι του ενός, ορίζεται συντονιστής ο ανώτερος κατά βαθμό και επί ομοιοβάθμων ο έχων τα περισσότερα χρόνια ως Δημοσιονομικός Ελεγκτής, άλλως ο κατέχων τα περισσότερα χρόνια υπηρεσίας (ν. 3492/2006, άρ. 14, παρ. 2). |
Γραμμή 342: |
Γραμμή 344: |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=172800 | + | |process_step_duration_max=P2D |
| |process_step_description=Αποστέλλεται έγγραφο για ενημέρωση αποδεκτών με το ακόλουθο περιεχόμενο: Σας ενημερώνουμε ότι στο ΦΕΚ Υ.Ο.Δ.Δ. .......... έχει δημοσιευθεί η με Αρ..πρωτ. ........... Απόφαση του Προϊσταμένου ΓΔΔΕ με θέμα «Σύσταση – συγκρότηση ελεγκτικής ομάδας για τη διενέργεια προγραμματισμένου ελέγχου στον ............... | | |process_step_description=Αποστέλλεται έγγραφο για ενημέρωση αποδεκτών με το ακόλουθο περιεχόμενο: Σας ενημερώνουμε ότι στο ΦΕΚ Υ.Ο.Δ.Δ. .......... έχει δημοσιευθεί η με Αρ..πρωτ. ........... Απόφαση του Προϊσταμένου ΓΔΔΕ με θέμα «Σύσταση – συγκρότηση ελεγκτικής ομάδας για τη διενέργεια προγραμματισμένου ελέγχου στον ............... |
| |process_step_note=Το έγγραφο απευθύνεται στον ελεγχόμενο φορέα και κοινοποιείται ακόμη στους παρακάτω αποδέκτες: | | |process_step_note=Το έγγραφο απευθύνεται στον ελεγχόμενο φορέα και κοινοποιείται ακόμη στους παρακάτω αποδέκτες: |
Γραμμή 362: |
Γραμμή 364: |
| |process_step_title=Διενέργεια του ελέγχου | | |process_step_title=Διενέργεια του ελέγχου |
| |process_step_official=Ομάδα εργασίας | | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=691200 | + | |process_step_duration_max=P8D |
| |process_step_description=Η Ελεγκτική ομάδα μεταβαίνει στην έδρα του ελεγχόμενου φορέα για συγκεκριμένο αριθμό ημερών ( συνήθως 5 ή 6 ημέρες) και σε συνεργασία με τα στελέχη του φορέα διενεργεί τον έλεγχο. | | |process_step_description=Η Ελεγκτική ομάδα μεταβαίνει στην έδρα του ελεγχόμενου φορέα για συγκεκριμένο αριθμό ημερών ( συνήθως 5 ή 6 ημέρες) και σε συνεργασία με τα στελέχη του φορέα διενεργεί τον έλεγχο. |
| Σε ειδικές συνθήκες ( π.χ , πανδημία, αντικειμενική αδυναμία μετάβασης κλπ) μπορεί να διενεργηθεί έλεγχος γραφείου σύμφωνα με την με αρ. 126972/6-11-2020 απόφαση του Γενικού Δ/ντή Δημοσιονομικών Ελέγχων ( ΦΕΚ:4969/Β/10-11-2020) | | Σε ειδικές συνθήκες ( π.χ , πανδημία, αντικειμενική αδυναμία μετάβασης κλπ) μπορεί να διενεργηθεί έλεγχος γραφείου σύμφωνα με την με αρ. 126972/6-11-2020 απόφαση του Γενικού Δ/ντή Δημοσιονομικών Ελέγχων ( ΦΕΚ:4969/Β/10-11-2020) |
Γραμμή 384: |
Γραμμή 386: |
| |process_step_official=Ομάδα εργασίας | | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=2592000 | + | |process_step_duration_min=P1M |
− | |process_step_duration_max=7776000 | + | |process_step_duration_max=P3M |
| |process_step_description=Σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ.1 του ν.3492/06 η ΕΟ παραδίδει την προσωρινή έκθεση αποτελεσμάτων ελέγχου σε 1 μήνα από τη λήξη του επιτόπιου ελέγχου. Σε πολλές περιπτωσεις προκύπτει η ανάγκη για παράταση του ανωτέρω χρόνου για ειδικούς λόγους η οποία εγκρίνεται με Απόφση του Γενικού Διευθυντή Δημοσιονομικών Ελέγχων μετά πό τεκμηριωμένο αίτημα της Ελεγκτικής Ομάδας. | | |process_step_description=Σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ.1 του ν.3492/06 η ΕΟ παραδίδει την προσωρινή έκθεση αποτελεσμάτων ελέγχου σε 1 μήνα από τη λήξη του επιτόπιου ελέγχου. Σε πολλές περιπτωσεις προκύπτει η ανάγκη για παράταση του ανωτέρω χρόνου για ειδικούς λόγους η οποία εγκρίνεται με Απόφση του Γενικού Διευθυντή Δημοσιονομικών Ελέγχων μετά πό τεκμηριωμένο αίτημα της Ελεγκτικής Ομάδας. |
| }} | | }} |
Γραμμή 394: |
Γραμμή 396: |
| |process_step_title=Έλεγχος πληρότητας | | |process_step_title=Έλεγχος πληρότητας |
| |process_step_implementation=Έλεγχος | | |process_step_implementation=Έλεγχος |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=2592000 | + | |process_step_duration_max=P1M |
| |process_step_description=Η έκθεση που συντάσσεται από τις ελεγκτικές ομάδες υποβάλλεται στην αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ. Στην περίπτωση που η ΔΥΕΕ είναι επιπέδου Διεύθυνσης, η έκθεση ελέγχου ελέγχεται ως προς την πληρότητά της και θεωρείται από τον Προϊστάμενο του ελεγκτικού Τμήματος και τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης της αυτής Δ.Υ.Ε.Ε.. Στην περίπτωση που η αρμόδια ΔΥΕΕ είναι επιπέδου αυτοτελούς Τμήματος, η έκθεση ελέγχεται ως προς την πληρότητά της από τον Προϊστάμενό της και κατόπιν από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ η οποία εδρεύει στην έδρα της Περιφέρειας που ανήκει γεωγραφικά η αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ (ν. 3492/2006, άρ. 17, παρ. 3, όπως τροποποιήθηκε με το ν. 4583/2018, άρ. 96, παρ. 2). Στην περίπτωση της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Ανατολικής Αττικής και της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Δυτικής Αττικής, το αρμόδιο για τον έλεγχο πληρότητας όργανο μετά τον έλεγχο από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ επιπέδου Τμήματος, είναι ο Προϊστάμενος της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Αθηνών και ο Προϊστάμενος της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Πειραιώς, αντιστοίχως. | | |process_step_description=Η έκθεση που συντάσσεται από τις ελεγκτικές ομάδες υποβάλλεται στην αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ. Στην περίπτωση που η ΔΥΕΕ είναι επιπέδου Διεύθυνσης, η έκθεση ελέγχου ελέγχεται ως προς την πληρότητά της και θεωρείται από τον Προϊστάμενο του ελεγκτικού Τμήματος και τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης της αυτής Δ.Υ.Ε.Ε.. Στην περίπτωση που η αρμόδια ΔΥΕΕ είναι επιπέδου αυτοτελούς Τμήματος, η έκθεση ελέγχεται ως προς την πληρότητά της από τον Προϊστάμενό της και κατόπιν από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ η οποία εδρεύει στην έδρα της Περιφέρειας που ανήκει γεωγραφικά η αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ (ν. 3492/2006, άρ. 17, παρ. 3, όπως τροποποιήθηκε με το ν. 4583/2018, άρ. 96, παρ. 2). Στην περίπτωση της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Ανατολικής Αττικής και της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Δυτικής Αττικής, το αρμόδιο για τον έλεγχο πληρότητας όργανο μετά τον έλεγχο από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ επιπέδου Τμήματος, είναι ο Προϊστάμενος της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Αθηνών και ο Προϊστάμενος της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Πειραιώς, αντιστοίχως. |
| }} | | }} |
Γραμμή 405: |
Γραμμή 407: |
| |process_step_official=Ομάδα εργασίας | | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=259200 | + | |process_step_duration_max=P3D |
| |process_step_description=Η ομάδα ελέγχου δημιουργεί, με ευθύνη του συντονιστή της, φάκελο ελέγχου σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή. Ο φάκελος αυτός περιλαμβάνει όλα τα έγγραφα του ελέγχου και το αποδεικτικό υλικό το οποίο συγκεντρώνεται σε κάθε φάση του και κατά την κρίση του ελεγκτή παρέχει αποδείξεις για την έκθεση ελέγχου ή τεκμηριώνει την επίτευξη των στόχων του ελέγχου. Επίσης, περιέχει όλα τα σχετικά έγγραφα που διακινήθηκαν μεταξύ της αρμόδιας ΔΥΕΕ και του ελεγχόμενου φορέα, καθώς και τις ιδιόχειρες σημειώσεις ή παρατηρήσεις των ελεγκτών. | | |process_step_description=Η ομάδα ελέγχου δημιουργεί, με ευθύνη του συντονιστή της, φάκελο ελέγχου σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή. Ο φάκελος αυτός περιλαμβάνει όλα τα έγγραφα του ελέγχου και το αποδεικτικό υλικό το οποίο συγκεντρώνεται σε κάθε φάση του και κατά την κρίση του ελεγκτή παρέχει αποδείξεις για την έκθεση ελέγχου ή τεκμηριώνει την επίτευξη των στόχων του ελέγχου. Επίσης, περιέχει όλα τα σχετικά έγγραφα που διακινήθηκαν μεταξύ της αρμόδιας ΔΥΕΕ και του ελεγχόμενου φορέα, καθώς και τις ιδιόχειρες σημειώσεις ή παρατηρήσεις των ελεγκτών. |
| Η τήρηση του φακέλου του ελέγχου επιβεβαιώνει τη διενέργεια όλων των απαραίτητων ελεγκτικών διαδικασιών και τη δυνατότητα επαλήθευσης ότι αυτές διενεργήθηκαν σύμφωνα με τα πρότυπα ελέγχου. Μέσω της οργάνωσης και του περιεχομένου των εγγράφων του φακέλου απεικονίζεται πλήρως το ιστορικό ενός ελέγχου και δίνεται με επάρκεια η δυνατότητα σε άλλον έμπειρο ελεγκτή (π.χ. προϊστάμενο Τμήματος / Διεύθυνσης) να κατανοήσει τον έλεγχο. | | Η τήρηση του φακέλου του ελέγχου επιβεβαιώνει τη διενέργεια όλων των απαραίτητων ελεγκτικών διαδικασιών και τη δυνατότητα επαλήθευσης ότι αυτές διενεργήθηκαν σύμφωνα με τα πρότυπα ελέγχου. Μέσω της οργάνωσης και του περιεχομένου των εγγράφων του φακέλου απεικονίζεται πλήρως το ιστορικό ενός ελέγχου και δίνεται με επάρκεια η δυνατότητα σε άλλον έμπειρο ελεγκτή (π.χ. προϊστάμενο Τμήματος / Διεύθυνσης) να κατανοήσει τον έλεγχο. |
Γραμμή 431: |
Γραμμή 433: |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=604800 | + | |process_step_duration_max=P7D |
| |process_step_description=Η αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ αποστέλλει, με διαβιβαστικό, ακριβές αντίγραφο της θεωρημένης προσωρινής έκθεσης (κατά προτίμηση ψηφιακά με απόδειξη παραλαβής και εναλλακτικά με συστημένη αποστολή και απόδειξη παραλαβής) μόνο στον ελεγχόμενο φορέα, ακριβές αντίγραφο ή απόσπασμα στους εποπτεύοντες φορείς εφόσον είναι αποδέκτες συστάσεων, καθώς και ακριβή αποσπάσματα στα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη, εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από την υποβολή της, η οποία μπορεί να παραταθεί με αιτιολογημένη απόφαση του Προϊσταμένου της Γ.Δ.Δ.Ε. | | |process_step_description=Η αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ αποστέλλει, με διαβιβαστικό, ακριβές αντίγραφο της θεωρημένης προσωρινής έκθεσης (κατά προτίμηση ψηφιακά με απόδειξη παραλαβής και εναλλακτικά με συστημένη αποστολή και απόδειξη παραλαβής) μόνο στον ελεγχόμενο φορέα, ακριβές αντίγραφο ή απόσπασμα στους εποπτεύοντες φορείς εφόσον είναι αποδέκτες συστάσεων, καθώς και ακριβή αποσπάσματα στα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη, εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από την υποβολή της, η οποία μπορεί να παραταθεί με αιτιολογημένη απόφαση του Προϊσταμένου της Γ.Δ.Δ.Ε. |
| }} | | }} |
Γραμμή 441: |
Γραμμή 443: |
| |process_step_title=Υποβολή αντιρρήσεων από ελεγχόμενο φορέα | | |process_step_title=Υποβολή αντιρρήσεων από ελεγχόμενο φορέα |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=2592000 | + | |process_step_duration_max=P1M |
| |process_step_description=Οι ελεγχόμενοι φορείς, καθώς και τα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη, έχουν δικαίωμα να υποβάλουν, εγγράφως, αντιρρήσεις κατά της έκθεσης, εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από την παραλαβή αυτής. | | |process_step_description=Οι ελεγχόμενοι φορείς, καθώς και τα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη, έχουν δικαίωμα να υποβάλουν, εγγράφως, αντιρρήσεις κατά της έκθεσης, εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από την παραλαβή αυτής. |
| }} | | }} |
Γραμμή 452: |
Γραμμή 454: |
| |process_step_official=Ομάδα εργασίας | | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=604800 | + | |process_step_duration_min=P7D |
− | |process_step_duration_max=1209600 | + | |process_step_duration_max=P14D |
| |process_step_description=Οι αντιρρήσεις του ελεγχόμενου φορέα ύστερα από αιτιολογημένη έγγραφη σχετική εισήγηση των αρμόδιων Δημοσιονομικών Ελεγκτών, εισάγονται για εξέταση στην Ε.Σ.ΕΛ. από τον Προϊστάμενο της Δ.Υ.Ε.Ε από την οποία έχει διενεργηθεί ο έλεγχος (ν. 3492/2006, άρ. 10, παρ. 1, εδ.δ΄, και άρ. 17, παρ. 3, όπως ισχύουν) ή, σε περίπτωση ελέγχου που διέπεται από τις μεταβατικές διατάξεις τού ν. 4537/2018, άρ. 137, παρ. 1-3, από τον Προϊστάμενο της ΔΠΣΕ. | | |process_step_description=Οι αντιρρήσεις του ελεγχόμενου φορέα ύστερα από αιτιολογημένη έγγραφη σχετική εισήγηση των αρμόδιων Δημοσιονομικών Ελεγκτών, εισάγονται για εξέταση στην Ε.Σ.ΕΛ. από τον Προϊστάμενο της Δ.Υ.Ε.Ε από την οποία έχει διενεργηθεί ο έλεγχος (ν. 3492/2006, άρ. 10, παρ. 1, εδ.δ΄, και άρ. 17, παρ. 3, όπως ισχύουν) ή, σε περίπτωση ελέγχου που διέπεται από τις μεταβατικές διατάξεις τού ν. 4537/2018, άρ. 137, παρ. 1-3, από τον Προϊστάμενο της ΔΠΣΕ. |
| }} | | }} |
Γραμμή 462: |
Γραμμή 464: |
| |process_step_title=Εξέταση των αντιρρήσεων από την ΕΣΕΛ | | |process_step_title=Εξέταση των αντιρρήσεων από την ΕΣΕΛ |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=2592000 | + | |process_step_duration_min=P1M |
− | |process_step_duration_max=15552000 | + | |process_step_duration_max=P6M |
| |process_step_description=Εάν υποβληθούν αντιρρήσεις, αυτές μαζί με α) την έκθεση ελέγχου, β) την τεκμηριωμένη εισήγηση επί των αντιρρήσεων του δημοσιονομικού ελεγκτή ή της ελεγκτικής ομάδας που συνέταξε την έκθεση και γ) όλα τα σχετικά έγγραφα, εξετάζονται, με εισήγηση του προϊσταμένου της ΔΥΕΕ που διενεργεί τον έλεγχο (προϊσταμένου Τμήματος ή Διεύθυνσης ανάλογα με την οργανωτική δομή της ΔΥΕΕ), από την ΕΣΕΛ, η οποία, αφού ακούσει το δημοσιονομικό ελεγκτή ή την ελεγκτική ομάδα που συνέταξε την έκθεση, αποφασίζει για την αποδοχή ή μη των αντιρρήσεων. Κατά τη συνεδρίαση, η ΕΣΕΛ δύναται να θέσει προφορικά ερωτήματα στην ελεγκτική ομάδα που συνέταξε την έκθεση και να ζητήσει επεξηγήσεις (ν. 3492/2006, άρ. 10, παρ. 1, εδ. δ΄, και άρ. 17, παρ. 5). Κατά τη διαδικασία εξέτασης των αντιρρήσεων, δεν υπάρχει δυνατότητα: | | |process_step_description=Εάν υποβληθούν αντιρρήσεις, αυτές μαζί με α) την έκθεση ελέγχου, β) την τεκμηριωμένη εισήγηση επί των αντιρρήσεων του δημοσιονομικού ελεγκτή ή της ελεγκτικής ομάδας που συνέταξε την έκθεση και γ) όλα τα σχετικά έγγραφα, εξετάζονται, με εισήγηση του προϊσταμένου της ΔΥΕΕ που διενεργεί τον έλεγχο (προϊσταμένου Τμήματος ή Διεύθυνσης ανάλογα με την οργανωτική δομή της ΔΥΕΕ), από την ΕΣΕΛ, η οποία, αφού ακούσει το δημοσιονομικό ελεγκτή ή την ελεγκτική ομάδα που συνέταξε την έκθεση, αποφασίζει για την αποδοχή ή μη των αντιρρήσεων. Κατά τη συνεδρίαση, η ΕΣΕΛ δύναται να θέσει προφορικά ερωτήματα στην ελεγκτική ομάδα που συνέταξε την έκθεση και να ζητήσει επεξηγήσεις (ν. 3492/2006, άρ. 10, παρ. 1, εδ. δ΄, και άρ. 17, παρ. 5). Κατά τη διαδικασία εξέτασης των αντιρρήσεων, δεν υπάρχει δυνατότητα: |
| Να τροποποιηθούν από τα ελεγκτικά όργανα τα υπάρχοντα ευρήματα και συστάσεις. | | Να τροποποιηθούν από τα ελεγκτικά όργανα τα υπάρχοντα ευρήματα και συστάσεις. |
Γραμμή 477: |
Γραμμή 479: |
| |process_step_title=Λήψη απόφασης- Έκδοση πρακτικών ΕΣΕΛ | | |process_step_title=Λήψη απόφασης- Έκδοση πρακτικών ΕΣΕΛ |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=1296000 | + | |process_step_duration_max=P15D |
| |process_step_description=Ο Γραμματέας της ΕΣΕΛ συντάσσει τα πρακτικά της συνεδρίασης και αφού υπογρφούν από τον Πρόεδρο της ΕΣΕΛ, τα αποστέλει στην ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο και στην Ελεγκτική ομάδα. | | |process_step_description=Ο Γραμματέας της ΕΣΕΛ συντάσσει τα πρακτικά της συνεδρίασης και αφού υπογρφούν από τον Πρόεδρο της ΕΣΕΛ, τα αποστέλει στην ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο και στην Ελεγκτική ομάδα. |
| }} | | }} |
Γραμμή 488: |
Γραμμή 490: |
| |process_step_official=Ομάδα εργασίας | | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=604800 | + | |process_step_duration_max=P7D |
| |process_step_description=Μετά την εξέταση των αντιρρήσεων, σε περίπτωση που έχουν επέλθει μεταβολές, συντάσσεται οριστική έκθεση από την αρμόδια ελεγκτική ομάδα, στην οποία ενσωματώνεται η απόφαση της ΕΣΕΛ. Αναλυτικότερα, στην οριστική έκθεση τροποποιούνται όσα σημεία έχει αποφασίσει η ΕΣΕΛ να τροποποιηθούν και αναφέρονται στα σχετικά πρακτικά. Αν έχουν γίνει δεκτές οι αντιρρήσεις και έχει αποφασιστεί να μην ισχύουν κάποια ευρήματα ή κάποιες συστάσεις, αυτά διαγράφονται από την οριστική έκθεση. Αν έχει επέλθει κάποια άλλη τροποποίηση, αυτή περιγράφεται με σαφήνεια στην οριστική έκθεση. | | |process_step_description=Μετά την εξέταση των αντιρρήσεων, σε περίπτωση που έχουν επέλθει μεταβολές, συντάσσεται οριστική έκθεση από την αρμόδια ελεγκτική ομάδα, στην οποία ενσωματώνεται η απόφαση της ΕΣΕΛ. Αναλυτικότερα, στην οριστική έκθεση τροποποιούνται όσα σημεία έχει αποφασίσει η ΕΣΕΛ να τροποποιηθούν και αναφέρονται στα σχετικά πρακτικά. Αν έχουν γίνει δεκτές οι αντιρρήσεις και έχει αποφασιστεί να μην ισχύουν κάποια ευρήματα ή κάποιες συστάσεις, αυτά διαγράφονται από την οριστική έκθεση. Αν έχει επέλθει κάποια άλλη τροποποίηση, αυτή περιγράφεται με σαφήνεια στην οριστική έκθεση. |
| }} | | }} |
Γραμμή 499: |
Γραμμή 501: |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=604800 | + | |process_step_duration_max=P7D |
| |process_step_description=Η οριστική έκθεση φέρει τον τίτλο της ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο και θεωρείται ως προς την ορθή απεικόνιση της απόφασης της Ε.Σ.Ε.Λ. από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ (και τον Προϊστάμενο Τμήματος Α΄ σε περίπτωση ΔΥΕΕ επιπέδου Διεύθυνσης) που διενήργησε τον έλεγχο, οι οποίοι υπογράφουν το αντίτυπο (σχέδιο) που παραμένει στο αρχείο της αρμόδιας ΔΥΕΕ, και στη συνέχεια φέρει την υπογραφή του Προέδρου της ΕΣΕΛ. Το αντίτυπο με τις πρωτότυπες υπογραφές, καθώς και ολόκληρος ο φάκελος του ελέγχου (υλικό τεκμηρίωσης), αρχειοθετείται στη ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο. | | |process_step_description=Η οριστική έκθεση φέρει τον τίτλο της ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο και θεωρείται ως προς την ορθή απεικόνιση της απόφασης της Ε.Σ.Ε.Λ. από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ (και τον Προϊστάμενο Τμήματος Α΄ σε περίπτωση ΔΥΕΕ επιπέδου Διεύθυνσης) που διενήργησε τον έλεγχο, οι οποίοι υπογράφουν το αντίτυπο (σχέδιο) που παραμένει στο αρχείο της αρμόδιας ΔΥΕΕ, και στη συνέχεια φέρει την υπογραφή του Προέδρου της ΕΣΕΛ. Το αντίτυπο με τις πρωτότυπες υπογραφές, καθώς και ολόκληρος ο φάκελος του ελέγχου (υλικό τεκμηρίωσης), αρχειοθετείται στη ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο. |
| }} | | }} |
Γραμμή 510: |
Γραμμή 512: |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=604800 | + | |process_step_duration_max=P7D |
| |process_step_description=Μετά την οριστικοποίηση της έκθεσης, η ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο αποστέλλει με διαβιβαστικό (συστημένο και με απόδειξη παραλαβής) αντίγραφα της οριστικής έκθεσης στον ελεγχόμενο φορέα, στους εποπτεύοντες φορείς, καθώς και αποσπάσματα στα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη, στα οποία είχε κοινοποιηθεί η προσωρινή έκθεση (ή απόσπασμα), προς ενημέρωση και υλοποίηση των απομεινασών συστάσεων. Επίσης, αποστέλλει από ένα αντίγραφο της οριστικής έκθεσης στη ΔΠΣΕ και στη ΔΣΜΕΚ. Τα αντίγραφα της οριστικής έκθεσης που αποστέλλονται στους εμπλεκόμενους φορείς και πρόσωπα φέρουν την υπογραφή του Προϊσταμένου της ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο ή, σε περίπτωση απουσίας του, του νομίμου αντικαταστάτη του. | | |process_step_description=Μετά την οριστικοποίηση της έκθεσης, η ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο αποστέλλει με διαβιβαστικό (συστημένο και με απόδειξη παραλαβής) αντίγραφα της οριστικής έκθεσης στον ελεγχόμενο φορέα, στους εποπτεύοντες φορείς, καθώς και αποσπάσματα στα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη, στα οποία είχε κοινοποιηθεί η προσωρινή έκθεση (ή απόσπασμα), προς ενημέρωση και υλοποίηση των απομεινασών συστάσεων. Επίσης, αποστέλλει από ένα αντίγραφο της οριστικής έκθεσης στη ΔΠΣΕ και στη ΔΣΜΕΚ. Τα αντίγραφα της οριστικής έκθεσης που αποστέλλονται στους εμπλεκόμενους φορείς και πρόσωπα φέρουν την υπογραφή του Προϊσταμένου της ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο ή, σε περίπτωση απουσίας του, του νομίμου αντικαταστάτη του. |
| |process_step_note=Σε περίπτωση που δεν έχει επέλθει κάποια μεταβολή σε σχέση με την αρχική έκθεση, όπως και στην περίπτωση που δεν έχουν υποβληθεί αντιρρήσεις, η αρμόδια Δ.Υ.Ε.Ε. ενημερώνει εγγράφως τον ελεγχόμενο φορέα και τα λοιπά εμπλεκόμενα πρόσωπα για την οριστικοποίηση της έκθεσης και για την υποχρέωσή τους να συμμορφωθούν με τις συστάσεις αυτής. Επιπλέον, τα αρμόδια όργανα της ΓΔΔΕ επιβάλλουν τους ενδεχόμενους καταλογισμούς και δημοσιονομικές διορθώσεις. | | |process_step_note=Σε περίπτωση που δεν έχει επέλθει κάποια μεταβολή σε σχέση με την αρχική έκθεση, όπως και στην περίπτωση που δεν έχουν υποβληθεί αντιρρήσεις, η αρμόδια Δ.Υ.Ε.Ε. ενημερώνει εγγράφως τον ελεγχόμενο φορέα και τα λοιπά εμπλεκόμενα πρόσωπα για την οριστικοποίηση της έκθεσης και για την υποχρέωσή τους να συμμορφωθούν με τις συστάσεις αυτής. Επιπλέον, τα αρμόδια όργανα της ΓΔΔΕ επιβάλλουν τους ενδεχόμενους καταλογισμούς και δημοσιονομικές διορθώσεις. |
Γραμμή 522: |
Γραμμή 524: |
| |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=2592000 | + | |process_step_duration_min=P1M |
− | |process_step_duration_max=31104000 | + | |process_step_duration_max=P1Y |
| |process_step_description=Μετά την οριστικοποίηση της έκθεσης, το ελεγκτικό Τμήμα της ΔΥΕΕ κοινοποιεί την έκθεση ελέγχου (συνοδευόμενη από το σχετικό απόσπασμα πρακτικού με την απόφαση της ΕΣΕΛ, τις αντιρρήσεις του φορέα, και τις αποφάσεις καταλογισμού ή δημοσιονομικών διορθώσεων, όπου υπάρχουν) στο αρμόδιο για την παρακολούθηση, Τμήμα της ΔΥΕΕ, προκειμένου να διενεργηθεί η παρακολούθηση της συμμόρφωσης των φορέων και της εκτέλεσης των ληφθέντων μέτρων. | | |process_step_description=Μετά την οριστικοποίηση της έκθεσης, το ελεγκτικό Τμήμα της ΔΥΕΕ κοινοποιεί την έκθεση ελέγχου (συνοδευόμενη από το σχετικό απόσπασμα πρακτικού με την απόφαση της ΕΣΕΛ, τις αντιρρήσεις του φορέα, και τις αποφάσεις καταλογισμού ή δημοσιονομικών διορθώσεων, όπου υπάρχουν) στο αρμόδιο για την παρακολούθηση, Τμήμα της ΔΥΕΕ, προκειμένου να διενεργηθεί η παρακολούθηση της συμμόρφωσης των φορέων και της εκτέλεσης των ληφθέντων μέτρων. |
| Στο στάδιο αυτό, παρακολουθούνται από την αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ οι ελεγχόμενοι φορείς, ανά έλεγχο, σε σχέση με τα μέτρα που λαμβάνουν προκειμένου να συμμορφωθούν στις συστάσεις που τους απευθύνονται. Το στάδιο ολοκληρώνεται, για κάθε έλεγχο, με την πλήρη συμμόρφωση προς όλες τις συστάσεις της ΓΔΔΕ.ην καταλληλότητά τους σε σχέση με τις συστάσεις που αναφέρονται στις εκθέσεις ελέγχου. Δηλαδή, αν τα μέτρα που ελήφθησαν είναι συμβατά με το σκοπό της κάθε σύστασης. | | Στο στάδιο αυτό, παρακολουθούνται από την αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ οι ελεγχόμενοι φορείς, ανά έλεγχο, σε σχέση με τα μέτρα που λαμβάνουν προκειμένου να συμμορφωθούν στις συστάσεις που τους απευθύνονται. Το στάδιο ολοκληρώνεται, για κάθε έλεγχο, με την πλήρη συμμόρφωση προς όλες τις συστάσεις της ΓΔΔΕ.ην καταλληλότητά τους σε σχέση με τις συστάσεις που αναφέρονται στις εκθέσεις ελέγχου. Δηλαδή, αν τα μέτρα που ελήφθησαν είναι συμβατά με το σκοπό της κάθε σύστασης. |
Γραμμή 540: |
Γραμμή 542: |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=604800 | + | |process_step_duration_max=P7D |
| |process_step_description=Η ολοκλήρωση του ελέγχου υλοποιείται με την πλήρη συμμόρφωση του ελεγχόμενου φορέα σε όλες τις συστάσεις της οριστικής έκθεσης. | | |process_step_description=Η ολοκλήρωση του ελέγχου υλοποιείται με την πλήρη συμμόρφωση του ελεγχόμενου φορέα σε όλες τις συστάσεις της οριστικής έκθεσης. |
| |process_step_note=Με μέριμνα της αρμόδιας ΔΥΕΕ όλα τα στοιχεία της διενέργειας του τακτικού ελέγχου από την έναρξη μέχρι την ολοκλήρωση καταχωρούνται στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Δημοσιονομικών Ελέγχων ( ΟΠΣ- ΕΕΣΕΛ) το οποίο λειτουργεί με πιστοποιημένους χρήστες τους αρμόδιους υπαλλήλους της ΓΔΔΕ, υπο την εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφορικών Συστημάτων. | | |process_step_note=Με μέριμνα της αρμόδιας ΔΥΕΕ όλα τα στοιχεία της διενέργειας του τακτικού ελέγχου από την έναρξη μέχρι την ολοκλήρωση καταχωρούνται στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Δημοσιονομικών Ελέγχων ( ΟΠΣ- ΕΕΣΕΛ) το οποίο λειτουργεί με πιστοποιημένους χρήστες τους αρμόδιους υπαλλήλους της ΓΔΔΕ, υπο την εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφορικών Συστημάτων. |
| }} | | }} |