|
|
(Μία ενδιάμεση έκδοση από ένα χρήστη δεν εμφανίζεται) |
Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| {{process | | {{process |
− | |process_uuid=598643dd-32d2-4d9b-9f66-0614b34af76e
| |
− | |process_id=849783
| |
| |process_official_title=Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας έως ενός (1) διδακτικού έτους, για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση | | |process_official_title=Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας έως ενός (1) διδακτικού έτους, για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
| |process_alternative_titles=Πρόσληψη αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση | | |process_alternative_titles=Πρόσληψη αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
Γραμμή 8: |
Γραμμή 6: |
| |process_org_owner=40151 | | |process_org_owner=40151 |
| |process_provision_org_owner_directory=983792, 213357 | | |process_provision_org_owner_directory=983792, 213357 |
− | |process_output_registries=557094, 965670 | + | |process_output_registries=965670, 557094 |
| |process_remarks=Οι προσλήψεις αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ πραγματοποιούνται καθ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους αναλόγως των λειτουργικών αναγκών που εκτάκτως προκύπτουν. Οι αναπληρωτές μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ προσλαμβάνονται από τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης κατά κλάδο (Πίνακες Γ1΄ και Γ2΄) οι οποίοι εκδίδονται από το Α.Σ.Ε.Π. και ισχύουν έως τη λήξη του δεύτερου σχολικού έτους που έπεται της λήξης του σχολικού έτους κατά το οποίο έλαβε χώρα η δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η πρόσληψη αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ διενεργείται με απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων βάσει της σειράς κατάταξης των υποψηφίων στον αξιολογικό πίνακα καθώς και των δηλωθεισών προτιμήσεων. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις εκτάκτων και επειγόντων λόγων δημοσίου συμφέροντος μπορούν να προσλαμβάνονται προς κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της εκπαίδευσης ως προσωρινοί αναπληρωτές υποψήφιοι που είναι ενταγμένοι στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες και μέχρι την έκδοση των τελικών πινάκων. Ισχύουν οι διατάξεις του Κεφαλαίου Ε΄ του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ Α΄ 13) με το σύνολο των τροποποιήσεων αυτού. Οι κλάδοι ΕΕΠ είναι οι εξής: ΠΕ21-Θεραπευτές Λόγου, ΠΕ22-Επαγγελματικοί Σύμβουλοι, ΠΕ23-Ψυχολόγοι, ΠΕ25-Σχολικοί Νοσηλευτές, ΠΕ28-Φυσιοθεραπευτές, ΠΕ29-Εργασιοθεραπευτές-Εργοθεραπευτές, ΠΕ30-Κοινωνικοί Λειτουργοί και ΠΕ31-Εξειδικευμένου: α) στον επαγγελματικό προσανατολισμό των τυφλών, β) στην κινητικότητα, τον προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των τυφλών, γ) στη νοηματική γλώσσα των κωφών. Ο κλάδος ΕΒΠ είναι ΔΕ01-Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό. Ειδικά τα τυπικά προσόντα ένταξης στους κλάδους, μπορούν να αναζητηθούν στις προκηρύξεις 2ΕΑ/2022 (ΦΕΚ ΑΣΕΠ 24) για τα μέλη ΕΕΠ και 1ΕΑ/2022 (ΦΕΚ ΑΣΕΠ 23) για τα μέλη ΕΒΠ. | | |process_remarks=Οι προσλήψεις αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ πραγματοποιούνται καθ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους αναλόγως των λειτουργικών αναγκών που εκτάκτως προκύπτουν. Οι αναπληρωτές μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ προσλαμβάνονται από τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης κατά κλάδο (Πίνακες Γ1΄ και Γ2΄) οι οποίοι εκδίδονται από το Α.Σ.Ε.Π. και ισχύουν έως τη λήξη του δεύτερου σχολικού έτους που έπεται της λήξης του σχολικού έτους κατά το οποίο έλαβε χώρα η δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η πρόσληψη αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ διενεργείται με απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων βάσει της σειράς κατάταξης των υποψηφίων στον αξιολογικό πίνακα καθώς και των δηλωθεισών προτιμήσεων. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις εκτάκτων και επειγόντων λόγων δημοσίου συμφέροντος μπορούν να προσλαμβάνονται προς κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της εκπαίδευσης ως προσωρινοί αναπληρωτές υποψήφιοι που είναι ενταγμένοι στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες και μέχρι την έκδοση των τελικών πινάκων. Ισχύουν οι διατάξεις του Κεφαλαίου Ε΄ του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ Α΄ 13) με το σύνολο των τροποποιήσεων αυτού. Οι κλάδοι ΕΕΠ είναι οι εξής: ΠΕ21-Θεραπευτές Λόγου, ΠΕ22-Επαγγελματικοί Σύμβουλοι, ΠΕ23-Ψυχολόγοι, ΠΕ25-Σχολικοί Νοσηλευτές, ΠΕ28-Φυσιοθεραπευτές, ΠΕ29-Εργασιοθεραπευτές-Εργοθεραπευτές, ΠΕ30-Κοινωνικοί Λειτουργοί και ΠΕ31-Εξειδικευμένου: α) στον επαγγελματικό προσανατολισμό των τυφλών, β) στην κινητικότητα, τον προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των τυφλών, γ) στη νοηματική γλώσσα των κωφών. Ο κλάδος ΕΒΠ είναι ΔΕ01-Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό. Ειδικά τα τυπικά προσόντα ένταξης στους κλάδους, μπορούν να αναζητηθούν στις προκηρύξεις 2ΕΑ/2022 (ΦΕΚ ΑΣΕΠ 24) για τα μέλη ΕΕΠ και 1ΕΑ/2022 (ΦΕΚ ΑΣΕΠ 23) για τα μέλη ΕΒΠ. |
− | |process_estimated_implementation_duration=2160000 | + | |process_estimated_implementation_duration_max=P25D |
| |process_provided_language=Ελληνικά | | |process_provided_language=Ελληνικά |
| |process_see_also=Πρόσληψη Αναπληρωτών Μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ με Ειδική Προκήρυξη | | |process_see_also=Πρόσληψη Αναπληρωτών Μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ με Ειδική Προκήρυξη |
Γραμμή 19: |
Γραμμή 17: |
| |process_usage=Άλλο | | |process_usage=Άλλο |
| |process_output_type=Απόφαση | | |process_output_type=Απόφαση |
− | |process_validity_duration=25920000 | + | |process_validity_duration_set=Καθορισμένη |
| + | |process_validity_duration=P10M |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
− | |process_provided_to=Εκπαιδευτικούς | + | |process_provided_to=Εκπαιδευτικούς,Φορείς που την εκτελούν |
− | |process_tax_type=Αιτήσεις,Διορισμοί | + | |process_tax_type=Αιτήσεις,Διορισμοί,Εσωτερικές διαδικασίες |
− | |process_life_events=Εκπαίδευση,Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου | + | |process_life_events=Εκπαίδευση,Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου,Απασχόληση στο δημόσιο τομέα |
| |process_sdg_resource=Ιεραρχική Προσφυγή | | |process_sdg_resource=Ιεραρχική Προσφυγή |
| |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη |
Γραμμή 47: |
Γραμμή 46: |
| |process_application_related_url=https://opsyd.sch.gr/ | | |process_application_related_url=https://opsyd.sch.gr/ |
| |process_application_note=Η αίτηση, η οποία αποτελεί ταυτόχρονα και υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75), υποβάλλεται ηλεκτρονικά μέσω του ΟΠΣΥΔ (βλ. Σχετικό σύνδεσμο) από τους εγγεγραμμένους στους εκάστοτε πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ, κάνοντας εισαγωγή στην εν λόγω εφαρμογή με τους προσωπικούς τους κωδικούς (βλ. εγχειρίδια χρήσης στην αρχική σελίδα της). Κατά τη συμπλήρωση της αίτησης, δηλώνουν με σειρά προτεραιότητας τις προτιμήσεις τους οι οποίες μπορεί να περιλαμβάνουν: περιοχές πρόσληψης (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωριστά), Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ, εκκλησιαστικά γυμνάσια και λύκεια και τη Σιβιτανίδειο Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με πλήρες ή/και μειωμένο ωράριο. | | |process_application_note=Η αίτηση, η οποία αποτελεί ταυτόχρονα και υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75), υποβάλλεται ηλεκτρονικά μέσω του ΟΠΣΥΔ (βλ. Σχετικό σύνδεσμο) από τους εγγεγραμμένους στους εκάστοτε πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ, κάνοντας εισαγωγή στην εν λόγω εφαρμογή με τους προσωπικούς τους κωδικούς (βλ. εγχειρίδια χρήσης στην αρχική σελίδα της). Κατά τη συμπλήρωση της αίτησης, δηλώνουν με σειρά προτεραιότητας τις προτιμήσεις τους οι οποίες μπορεί να περιλαμβάνουν: περιοχές πρόσληψης (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωριστά), Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ, εκκλησιαστικά γυμνάσια και λύκεια και τη Σιβιτανίδειο Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με πλήρες ή/και μειωμένο ωράριο. |
| + | |process_uuid=598643dd-32d2-4d9b-9f66-0614b34af76e |
| + | |process_id=849783 |
| + | |process_estimated_implementation_duration=2160000 |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 137: |
Γραμμή 139: |
| |process_step_official=Αρμόδιος φορέας | | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας |
| |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=864000 | + | |process_step_duration_max=P10D |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 147: |
Γραμμή 149: |
| |process_step_official=Αρμόδιος φορέας | | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_min=864000 | + | |process_step_duration_min=P10D |
− | |process_step_duration_max=864000 | + | |process_step_duration_max=P10D |
| |process_step_description=Η αίτηση, η οποία αποτελεί ταυτόχρονα και υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75), υποβάλλεται ηλεκτρονικά μέσω του ΟΠΣΥΔ από τους εγγεγραμμένους στους εκάστοτε πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ κάνοντας εισαγωγή στην εν λόγω εφαρμογή με τους προσωπικούς τους κωδικούς. Κατά τη συμπλήρωση της αίτησης δηλώνονται περιοχές πρόσληψης (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωριστά), ΚΕΔΑΣΥ, ΣΔΕΥ στα ΚΕΔΑΣΥ, εκκλησιαστικά γυμνάσια και λύκεια και η Σιβιτανίδειος Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, στο πλαίσιο σχετικής απόφασης του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, με πλήρες ή/και με μειωμένο ωράριο, κατά σειρά προτίμησης. | | |process_step_description=Η αίτηση, η οποία αποτελεί ταυτόχρονα και υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75), υποβάλλεται ηλεκτρονικά μέσω του ΟΠΣΥΔ από τους εγγεγραμμένους στους εκάστοτε πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ κάνοντας εισαγωγή στην εν λόγω εφαρμογή με τους προσωπικούς τους κωδικούς. Κατά τη συμπλήρωση της αίτησης δηλώνονται περιοχές πρόσληψης (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωριστά), ΚΕΔΑΣΥ, ΣΔΕΥ στα ΚΕΔΑΣΥ, εκκλησιαστικά γυμνάσια και λύκεια και η Σιβιτανίδειος Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, στο πλαίσιο σχετικής απόφασης του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, με πλήρες ή/και με μειωμένο ωράριο, κατά σειρά προτίμησης. |
| }} | | }} |
Γραμμή 158: |
Γραμμή 160: |
| |process_step_official=Περιφερειακός/ή Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης | | |process_step_official=Περιφερειακός/ή Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
| |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
− | |process_step_duration_min=604800 | + | |process_step_duration_min=P7D |
− | |process_step_duration_max=604800 | + | |process_step_duration_max=P7D |
| |process_step_description=Οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προσδιορίζουν τις λειτουργικές ανάγκες των σχολικών μονάδων αρμοδιότητάς τους ανά κλάδο σε αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου και τις καταχωρίζουν στη διαδικτυακή πύλη του ΟΠΣΥΔ του Υπουργείου. Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αξιολογούν τις καταχωρισμένες στο ΟΠΣΥΔ λειτουργικές ανάγκες των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης αρμοδιότητάς τους και τις οριστικοποιούν. Επίσης, προσδιορίζουν τις λειτουργικές ανάγκες των δομών ειδικής αγωγής δικής τους αρμοδιότητας. Ο αριθμός των προς πλήρωση λειτουργικών κενών ανά κλάδο, εκπαιδευτική δομή και βαθμίδα εκπαίδευσης εγκρίνεται με σχετική πράξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με βάση τις κατά τα ανωτέρω προσδιορισμένες λειτουργικές ανάγκες και την παρεχόμενη από το αρμόδιο όργανο έγκριση πίστωσης. | | |process_step_description=Οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προσδιορίζουν τις λειτουργικές ανάγκες των σχολικών μονάδων αρμοδιότητάς τους ανά κλάδο σε αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου και τις καταχωρίζουν στη διαδικτυακή πύλη του ΟΠΣΥΔ του Υπουργείου. Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αξιολογούν τις καταχωρισμένες στο ΟΠΣΥΔ λειτουργικές ανάγκες των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης αρμοδιότητάς τους και τις οριστικοποιούν. Επίσης, προσδιορίζουν τις λειτουργικές ανάγκες των δομών ειδικής αγωγής δικής τους αρμοδιότητας. Ο αριθμός των προς πλήρωση λειτουργικών κενών ανά κλάδο, εκπαιδευτική δομή και βαθμίδα εκπαίδευσης εγκρίνεται με σχετική πράξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με βάση τις κατά τα ανωτέρω προσδιορισμένες λειτουργικές ανάγκες και την παρεχόμενη από το αρμόδιο όργανο έγκριση πίστωσης. |
| }} | | }} |
Γραμμή 169: |
Γραμμή 171: |
| |process_step_official=Αρμόδιος φορέας | | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας |
| |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
− | |process_step_duration_min=2592000 | + | |process_step_duration_min=P1M |
− | |process_step_duration_max=2592000 | + | |process_step_duration_max=P1M |
| |process_step_description=Οι προσλήψεις των αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ αναρτώνται στον διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι σχετικές αποφάσεις πρόσληψης των αναπληρωτών αναρτώνται στο διαδικτυακό πρόγραμμα Διαύγεια. | | |process_step_description=Οι προσλήψεις των αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ αναρτώνται στον διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι σχετικές αποφάσεις πρόσληψης των αναπληρωτών αναρτώνται στο διαδικτυακό πρόγραμμα Διαύγεια. |
| }} | | }} |