Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Ρύθμιση οφειλών Εργοδότη στο Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
μ (Ο Ypkymclrzz2c μετακίνησε τη σελίδα ΥΕ:Ρύθμιση οφειλών Εργοδότη στο Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ. στην Ρύθμιση οφειλών Εργοδότη στο Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ. χωρίς να αφήσει ανακατεύθυνση)
 
(31 ενδιάμεσες εκδόσεις από 5 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
|process_official_title=Ρύθμιση οφειλών στο Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.
+
|process_official_title=Ρύθμιση οφειλομένων ασφαλιστικών εισφορών στο Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αιτήματος για ρύθμιση οφειλών των ασφαλιστικών εισφορών στο Ταμείο και απευθύνεται στους εργοδότες που απασχολούν ασφαλισμένους στο Ταμείο και για τους οποίους δεν έχουν καταβληθεί οι ασφαλιστικές εισφορές από τους εργοδότες εντός του χρονικού διαστήματος των τριάντα (30) ημερών από τη λήξη του μήνα στον οποίο αντιστοιχούν οι αποδοχές.
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αιτήματος από Εργοδότη για τη ρύθμιση οφειλών ασφαλιστικών εισφορών προς το Ταμείο, είτε πρόκειται για ασφαλισμένους στο Ταμείο για τους οποίους δεν έχουν καταβληθεί οι ασφαλιστικές εισφορές, είτε και για τους ίδιους τους εργοδότες για τις ατομικές τους εισφορές.
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=80136
 
|process_org_owner=80136
 
|process_provision_org_owner_directory=258495
 
|process_provision_org_owner_directory=258495
|process_provision_org_group=3316
+
|process_provision_org_group=9232
 
|process_provision_org_directory=Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων (Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.)
 
|process_provision_org_directory=Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων (Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.)
|process_evidence_identification_type=Άλλο
+
|process_remarks=Για οφειλόμενες εισφορές και μετά από αίτηση ρύθμισης του εργοδότη, εφαρμόζεται διακανονισμός οφειλόμενων εισφορών μετά από απόφαση του Δ.Σ., όπως προβλέπεται στον Κανονισμό Είσπραξης Εσόδων του Ταμείου.
|process_evidence_identification_type_other=Αποδεικτικά έγγραφα εκπροσώπησης σε περίπτωση Νομικού Προσώπου, Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), Γνήσιο υπογραφής, Στοιχεία Μητρώου - Επιχείρησης, ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΝΟΜΙΜΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ
+
Για καθυστερούμενες εισφορές, εφαρμόζονται οι διατάξεις περί είσπραξης Δημοσίων Εσόδων.
 +
|process_estimated_implementation_duration_min=P10D
 +
|process_estimated_implementation_duration_max=P20D
 +
|process_provided_language=Ελληνικά
 +
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
|process_trigger=Αιτούμενη
+
|process_trigger=Αιτούμενη, Αυτεπάγγελτη, Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση
|process_trigger_type=email
+
|process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Τηλεφωνική επικοινωνία, email
 
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία
 
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση Μητρώου
+
|process_output_type=Απόφαση, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου
|process_provided_to=Επιχειρήσεις τροφίμων
+
|process_validity_duration_set=Καθορισμένη
|process_life_events=Ασφάλιση,Βεβαιώσεις εισφορών,Συνταξιοδότηση,Ασφαλιστικά Θέματα,Άτομα με αναπηρίες και χρόνιες παθήσεις
+
|process_source=Συντάκτες
 +
|process_provided_to=Επιχειρήσεις τροφίμων,Εργοδότες
 +
|process_tax_type=Εισφορές,Εξοφλήσεις
 +
|process_life_events=Ληξιπρόθεσμες οφειλές
 +
|process_total_duration_steps_min=525600
 +
|process_total_duration_steps_max=1137600
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_max=0.00
 
|process_cost_max=0.00
Γραμμή 23: Γραμμή 32:
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
|process_evidence_total_number=4
+
|process_evidence_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
Γραμμή 31: Γραμμή 40:
 
|process_application_description=Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών
 
|process_application_description=Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών
 
|process_application_related_url=https://www.teayet.gr/epixeiriseis
 
|process_application_related_url=https://www.teayet.gr/epixeiriseis
|process_application_note=Η Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Ταμείου στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.teayet.gr/epixeiriseis και συγκεκριμένα στο πεδίο "Σχετικά Έντυπα"
+
|process_application_note=Η Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Ταμείου στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.teayet.gr/epixeiriseis και συγκεκριμένα στο πεδίο "Σχετικά Έντυπα".
 +
 
 +
Η αίτηση υποβάλλεται στο Τμήμα Εσόδων του Ταμείου και θα συνοδεύεται από τις οριζόμενες στο άρθρο 7 του καταστατικού καταστάσεις ασφαλισμένων, εφόσον δεν έχουν κατατεθεί.
 
}}
 
}}
{{process evidences
+
{{process conditions
|process_evidence_num_id=1
+
|process_conditions_num_id=1
|process_evidence_type=1860
+
|process_conditions_alternative=Όχι
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
+
|process_conditions_type=Οικονομικές
|process_evidence_alternative=Όχι
+
|process_conditions_name=Για την υπαγωγή στη ρύθμιση θα πρέπει να έχει καταβληθεί η ληξιπρόθεσμη οφειλή του προηγούμενου, από την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης υπαγωγής στη ρύθμιση, μήνα.
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
+
|process_conditions_url=https://www.teayet.gr/sites/default/files/%CE%A0%CE%9F%CE%9B%CE%99%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%97%20%CE%A1%CE%A5%CE%98%CE%9C%CE%99%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D%20%CE%9F%CE%A6%CE%95%CE%99%CE%9B%CE%9F%CE%9C%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D%20%CE%95%CE%99%CE%A3%CE%A6%CE%9F%CE%A1%CE%A9%CE%9D.pdf
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_description=Φωτοτυπία ταυτότητας
 
 
}}
 
}}
{{process evidences
+
{{process rules
|process_evidence_num_id=2
+
|process_rule_type=Κανονισμός
|process_evidence_type=9703
+
|process_rule_decision_number=Απόφαση του Δ.Σ. 33η /4/30-8-2021
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
+
|process_rule_decision_year=2021
|process_evidence_alternative=Όχι
+
|process_rule_description=Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας Ταμείου
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
+
|process_rule_url=https://www.teayet.gr/kanonismoi
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_description=Βεβαίωση από την κύρια ασφάλιση
 
 
}}
 
}}
{{process evidences
+
{{process rules
|process_evidence_num_id=3
+
|process_rule_type=Κανονισμός
|process_evidence_type=5193
+
|process_rule_decision_number=Απόφαση του Δ.Σ. 33η /4/30-8-2021
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
+
|process_rule_decision_year=2021
|process_evidence_alternative=Όχι
+
|process_rule_description=5. ΕΙΣΦΟΡΕΣ – ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ: Πολιτική Ρύθμισης Οφειλών
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
+
|process_rule_url=https://www.teayet.gr/kanonismoi
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_description=Έναρξη Επιχειρηματικής Δραστηριότητας
 
 
}}
 
}}
{{process evidences
+
{{process rules
|process_evidence_num_id=4
+
|process_rule_type=Νόμος
|process_evidence_type=1130
+
|process_rule_decision_number=4225
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
+
|process_rule_decision_year=2014
|process_evidence_alternative=Όχι
+
|process_rule_article=4
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
+
|process_rule_description=Εφαρμογή διαδοχικής ασφάλισης μεταξύ φορέων επικουρικής ασφάλισης ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ κλπ. και Ταμείων του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012.
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
+
|process_rule_gazette_doc_number=2
|process_evidence_description=Καταστατικό Επιχείρησης
+
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 +
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20140100002
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 73: Γραμμή 79:
 
|process_rule_decision_number=Φ.51020/5054/113
 
|process_rule_decision_number=Φ.51020/5054/113
 
|process_rule_decision_year=2013
 
|process_rule_decision_year=2013
|process_rule_description=Έγκριση καταστατικού Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων Ν.Π.Ι.Δ. (Τ.Ε.ΑΥ.Ε.Τ.Ν.Π.Ι.Δ.)», σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012.
+
|process_rule_description=Έγκριση καταστατικού Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων   Εμπορίου Τροφίμων Ν.Π.Ι.Δ. (Τ.Ε.ΑΥ.Ε.Τ.- Ν.Π.Ι.Δ.)», σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012.
 
|process_rule_gazette_doc_number=410
 
|process_rule_gazette_doc_number=410
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
|process_rule_ada=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20130200410
+
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20130200410
}}
 
{{process rules
 
|process_rule_type=Άλλο
 
|process_rule_decision_number=ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ Δ.Σ. 35η/18-09-2017
 
|process_rule_decision_year=2017
 
|process_rule_description=Εγχειρίδιο Διαδικασιών Τμήματος Εσόδων - Μητρώου
 
|process_rule_ada=https://www.teayet.gr/kanonismoi
 
}}
 
{{process rules
 
|process_rule_type=Κανονισμός
 
|process_rule_decision_number=ΑΠΟΦΑΣΗ Δ.Σ. 33η /4/30-8-2021
 
|process_rule_decision_year=2021
 
|process_rule_description=Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας Ταμείου
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 98: Γραμμή 91:
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
|process_step_description=Ο υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων – Μητρώου ελέγχει σε μηνιαία βάση του εργοδότες μέσω εκτύπωσης Χρονολογικής Ανάλυσης Ανοικτών Υπολοίπων και παρακολουθεί τα απλήρωτα χρεωστικά υπόλοιπα με ανάλυση καθυστέρησης 30, 60, 90 και πέραν ημερών.
+
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P2D
 +
|process_step_description=Οι υπάλληλοι του Τμήματος Εσόδων ελέγχουν σε μηνιαία βάση τη σωστή καταβολή, ή μη των οφειλομένων ασφαλιστικών εισφορών.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 105: Γραμμή 100:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Επικοινωνία με τον εργοδότη
 
|process_step_title=Επικοινωνία με τον εργοδότη
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
+
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Ανάλογα με το συνολικό χρεωστικό υπόλοιπο, καθώς και τις ημέρες καθυστέρησης, ο υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων - Μητρώου επικοινωνεί είτε μέσω email ή τηλεφώνου με τον εργοδότη πριν από τη βεβαίωση του υπολοίπου και την πληρωμή του.
+
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P1D
 +
|process_step_description=Ανάλογα με το συνολικό χρεωστικό υπόλοιπο, καθώς και τις ημέρες καθυστέρησης, ο υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων επικοινωνεί είτε μέσω email ή τηλεφώνου με τον εργοδότη προκειμένου να ενημερωθεί για την οφειλή και τις δυνατότητες ρύθμισης αυτής ώστε να την εξοφλήσει ή ρυθμίσει και σε κάθε περίπτωση να εκθέσει τις απόψεις του σχετικά με την οφειλή.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 113: Γραμμή 110:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Υπολογισμός τόκων υπερημερίας
+
|process_step_title=Κατάθεση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
+
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Το Ταμείο υπολογίζει και βεβαιώνει τόκους υπερημερίας για κάθε ημέρα καθυστέρησης πληρωμής των εισφορών. Εισφορές που καταβάλλονται εκπρόθεσμα στο Ταμείο επιβαρύνονται με τόκους υπερημερίας από τον χρόνο κατά τον οποίο κατέστησαν ληξιπρόθεσμες και απαιτητές μέχρι την ολοσχερή εξόφλησή τους. Ο υπολογισμός πραγματοποιείται από τον υπάλληλο της Υπηρεσίας Εισφορών με τις ημέρες καθυστέρησης και το ισχύον επιτόκιο υπερημερίας.
+
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P1D
 +
|process_step_description=Ο εργοδότης στέλνει, μέσω email, Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, η οποία ελέγχεται από τον αρμόδιο υπάλληλο.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 122: Γραμμή 121:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Εκ νέου επικοινωνία με τον εργοδότη
+
|process_step_title=Υπολογισμός  πρόσθετων τελών τόκων υπερημερίας και δόσεων Ρύθμισης
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
+
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Ταμείου πριν από τη βεβαίωση της οφειλής, κατά την κρίση τους, μπορεί να καλούν με επιστολή, φαξ ή ηλεκτρονικά τον υπόχρεο πληρωμής των εισφορών να προσέλθει στο Ταμείο, να ενημερωθεί για την οφειλή και τις δυνατότητες ρύθμισης αυτής και να την εξοφλήσει ή ρυθμίσει και σε κάθε περίπτωση να εκθέσει τις απόψεις του σχετικά με την οφειλή.
+
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P3D
 +
|process_step_description=Όταν ο εργοδότης καταθέσει Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, το Ταμείο υπολογίζει και βεβαιώνει τα πρόσθετα τέλη 1% για  κάθε μήνα καθυστέρησης πληρωμής των εισφορών και τόκους υπερημερίας 1,5% ετησίως  εφόσον ο χρόνος αποπληρωμής της ρύθμισης είναι άνω των 12 μηνών.
 +
|process_step_note=Ο υπολογισμός πραγματοποιείται από τον υπάλληλο της Υπηρεσίας με τις ημέρες καθυστέρησης και το ισχύον επιτόκιο υπερημερίας.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 131: Γραμμή 133:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Βεβαίωση τόκων υπερημερίας
+
|process_step_title=Εισήγηση από Διεύθυνση του Ταμείου προς Δ.Σ.
|process_step_official=Διοικητικό Συμβούλιο
+
|process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Σε περίπτωση που ο εργοδότης δεν ανταποκριθεί, με απόφαση Δ.Σ. το Ταμείο προβαίνει σε βεβαίωση της οφειλής. Βεβαιώνει, δηλαδή, τις οφειλόμενες εισφορές και κάθε ποσό που οφείλεται στο Ταμείο, συμπεριλαμβανομένων των τόκων υπερημερίας και των πρόσθετων τελών ως και τη χρονική περίοδο στην οποία αναφέρονται βάσει πράξεων των αρμόδιων οργάνων του Ταμείου ή καταστάσεων των οφειλετών.
+
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P3D
 +
|process_step_description=Εισήγηση από Διεύθυνση του Ταμείου προς Δ.Σ. για έγκριση ή μη Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 140: Γραμμή 144:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Συμπλήρωση Αναλυτικής Κατάστασης Οφειλόμενων Εισφορών και Προσαυξήσεων
+
|process_step_title=Απόφαση Διοικητικού Συμβουλίου
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
+
|process_step_official=Διοικητικό Συμβούλιο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Τόσο οι εισφορές όσο και οι τυχόν προσαυξήσεις (όπως τόκοι υπερημερίας, πρόστιμα, κλπ.) αναγράφονται από τον υπάλληλο του Τμήματος Εσόδων - Μητρώου σε «Αναλυτική Κατάσταση Οφειλόμενων Εισφορών και Προσαυξήσεων» κατά μήνα και η κατάσταση αυτή επισυνάπτεται στην απόφαση του Δ.Σ. με την οποία βεβαιώνονται οι εισφορές.
+
|process_step_duration_min=PT2H
 +
|process_step_duration_max=PT4H
 +
|process_step_description=Απόφαση Δ.Σ. περί έγκρισης ή μη Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=7
 
|process_step_num_id=7
|process_step_exit=Όχι
+
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
|process_step_previous_child_selector=5
+
|process_step_previous_child_selector=6
|process_step_previous_child=5
+
|process_step_previous_child=6
|process_step_title=Υποβολή αίτησης αναθεώρησης από τον εργοδότη
+
|process_step_title=Απορριπτική Απόφαση Δ.Σ.
|process_step_official=Άλλο
+
|process_step_official=Διοικητικό Συμβούλιο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Ο εργοδότης μπορεί να υποβάλει αίτηση αναθεώρησης στο Ταμείο η οποία εξετάζεται από το ΔΣ του Ταμείου.
+
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P3D
 +
|process_step_description=Απορριπτική Απόφαση Δ.Σ. και αποστολή ταχυδρομικώς στον αιτούντα.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 160: Γραμμή 168:
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
|process_step_previous_child_selector=7
+
|process_step_previous_child_selector=6
|process_step_previous_child=7
+
|process_step_previous_child=6
|process_step_title=Υποβολή ένστασης κατά της απορριπτικής απόφασης της αίτησης αναθεώρησης από τον εργοδότη
+
|process_step_title=Έγκριση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών από το Δ.Σ.
|process_step_official=Άλλο
+
|process_step_official=Διοικητικό Συμβούλιο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Οι εργοδότες μπορεί να στραφούν κατά των αποφάσεων που απορρίπτουν την αίτηση αναθεώρησης ενώπιον των αρμόδιων διοικητικών δικαστηρίων εντός 60 ημερών από την επομένη της επίδοσης ή της γνώσης αυτής (της απόρριψης) σύμφωνα με το άρθρο 66 παρ. 1 του ΚΔΔ. Ωστόσο κατά το άρθρο 69 του ΚΔΔ η προθεσμία άσκησης της προσφυγής και η άσκηση της προσφυγής δεν αναστέλλουν την εκτέλεση της προσβαλλόμενης πράξης.
+
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P3D
 +
|process_step_description=Έγκριση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών από το Δ.Σ. και αποστολή ταχυδρομικώς στον αιτούντα.
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links

Τελευταία αναθεώρηση της 15:25, 18 Ιουνίου 2024



7f2446d3-4f9d-4bae-8a90-e187f1191a4a 724463

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης ή Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας

Ταμεία Υποχρεωτικής Επαγγελματικής Ασφάλισης, Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων (Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.)

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

10 έως 20 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αιτήματος από Εργοδότη για τη ρύθμιση οφειλών ασφαλιστικών εισφορών προς το Ταμείο, είτε πρόκειται για ασφαλισμένους στο Ταμείο για τους οποίους δεν έχουν καταβληθεί οι ασφαλιστικές εισφορές, είτε και για τους ίδιους τους εργοδότες για τις ατομικές τους εισφορές.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων (Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.)

Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

Παρατηρήσεις

Για οφειλόμενες εισφορές και μετά από αίτηση ρύθμισης του εργοδότη, εφαρμόζεται διακανονισμός οφειλόμενων εισφορών μετά από απόφαση του Δ.Σ., όπως προβλέπεται στον Κανονισμό Είσπραξης Εσόδων του Ταμείου. Για καθυστερούμενες εισφορές, εφαρμόζονται οι διατάξεις περί είσπραξης Δημοσίων Εσόδων.

Τελευταία ενημέρωση

18/06/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών

Σημειώσεις

Η Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Ταμείου στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.teayet.gr/epixeiriseis και συγκεκριμένα στο πεδίο "Σχετικά Έντυπα". Η αίτηση υποβάλλεται στο Τμήμα Εσόδων του Ταμείου και θα συνοδεύεται από τις οριζόμενες στο άρθρο 7 του καταστατικού καταστάσεις ασφαλισμένων, εφόσον δεν έχουν κατατεθεί.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Απόφαση, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Ρύθμιση οφειλομένων ασφαλιστικών εισφορών στο Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη, Αυτεπάγγελτη, Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο), Τηλεφωνική επικοινωνία, email

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,


            • 1 Οικονομικές Για την υπαγωγή στη ρύθμιση θα πρέπει να έχει καταβληθεί η ληξιπρόθεσμη οφειλή του προηγούμενου, από την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης υπαγωγής στη ρύθμιση, μήνα.

              Όχι Όχι

            • Κανονισμός Απόφαση του Δ.Σ. 33η /4/30-8-2021 2021

              Περιγραφή Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας Ταμείου

              Νομικές παραπομπές https://www.teayet.gr/kanonismoi

            • Κανονισμός Απόφαση του Δ.Σ. 33η /4/30-8-2021 2021

              Περιγραφή 5. ΕΙΣΦΟΡΕΣ – ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ: Πολιτική Ρύθμισης Οφειλών

              Νομικές παραπομπές https://www.teayet.gr/kanonismoi

            • Νόμος 4 4225 2014 2 Α

              Περιγραφή Εφαρμογή διαδοχικής ασφάλισης μεταξύ φορέων επικουρικής ασφάλισης ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ κλπ. και Ταμείων του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20140100002

            • Υπουργική Απόφαση Φ.51020/5054/113 2013 410 Β

              Περιγραφή Έγκριση καταστατικού Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων Ν.Π.Ι.Δ. (Τ.Ε.ΑΥ.Ε.Τ.- Ν.Π.Ι.Δ.)», σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20130200410

            • 1 Έλεγχος για καθυστερούμενες εισφορές

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Οι υπάλληλοι του Τμήματος Εσόδων ελέγχουν σε μηνιαία βάση τη σωστή καταβολή, ή μη των οφειλομένων ασφαλιστικών εισφορών.

              Όχι Όχι


            • 2 Επικοινωνία με τον εργοδότη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ανάλογα με το συνολικό χρεωστικό υπόλοιπο, καθώς και τις ημέρες καθυστέρησης, ο υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων επικοινωνεί είτε μέσω email ή τηλεφώνου με τον εργοδότη προκειμένου να ενημερωθεί για την οφειλή και τις δυνατότητες ρύθμισης αυτής ώστε να την εξοφλήσει ή ρυθμίσει και σε κάθε περίπτωση να εκθέσει τις απόψεις του σχετικά με την οφειλή.

              Όχι Όχι


            • 3 Κατάθεση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο εργοδότης στέλνει, μέσω email, Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, η οποία ελέγχεται από τον αρμόδιο υπάλληλο.

              Όχι Όχι


            • 4 Υπολογισμός πρόσθετων τελών τόκων υπερημερίας και δόσεων Ρύθμισης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Όταν ο εργοδότης καταθέσει Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, το Ταμείο υπολογίζει και βεβαιώνει τα πρόσθετα τέλη 1% για κάθε μήνα καθυστέρησης πληρωμής των εισφορών και τόκους υπερημερίας 1,5% ετησίως εφόσον ο χρόνος αποπληρωμής της ρύθμισης είναι άνω των 12 μηνών.

              Σημειώσεις Ο υπολογισμός πραγματοποιείται από τον υπάλληλο της Υπηρεσίας με τις ημέρες καθυστέρησης και το ισχύον επιτόκιο υπερημερίας.

              Όχι Όχι


            • 5 Εισήγηση από Διεύθυνση του Ταμείου προς Δ.Σ.

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Διευθυντής

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Εισήγηση από Διεύθυνση του Ταμείου προς Δ.Σ. για έγκριση ή μη Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών.

              Όχι Όχι


            • 6 Απόφαση Διοικητικού Συμβουλίου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διοικητικό Συμβούλιο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Απόφαση Δ.Σ. περί έγκρισης ή μη Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών.

              Όχι Όχι


            • 7 Απορριπτική Απόφαση Δ.Σ.

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διοικητικό Συμβούλιο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Απορριπτική Απόφαση Δ.Σ. και αποστολή ταχυδρομικώς στον αιτούντα.

              Ναι Ναι


            • 8 Έγκριση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών από το Δ.Σ.

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διοικητικό Συμβούλιο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Έγκριση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών από το Δ.Σ. και αποστολή ταχυδρομικώς στον αιτούντα.

              Ναι Ναι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.