|
|
(13 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 8: |
Γραμμή 8: |
| |process_provision_org_directory=Διεύθυνση Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ΔΕΔΑΠΛΕ). | | |process_provision_org_directory=Διεύθυνση Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ΔΕΔΑΠΛΕ). |
| |process_deadline_duration=P10D | | |process_deadline_duration=P10D |
| + | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
| |process_type=Εξωστρεφής | | |process_type=Εξωστρεφής |
| |process_trigger=Αιτούμενη | | |process_trigger=Αιτούμενη |
Γραμμή 16: |
Γραμμή 17: |
| |process_validity_duration=P5Y | | |process_validity_duration=P5Y |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
− | |process_provided_to=Επιχειρήσεις | + | |process_provided_to=Ναυτιλιακές επιχειρήσεις,Πλοιοκτήτριες |
| |process_tax_type=Πιστοποιητικά | | |process_tax_type=Πιστοποιητικά |
| |process_life_events=Ναυτιλία | | |process_life_events=Ναυτιλία |
Γραμμή 24: |
Γραμμή 25: |
| |process_total_duration_steps_min=1641600 | | |process_total_duration_steps_min=1641600 |
| |process_total_duration_steps_max=3888000 | | |process_total_duration_steps_max=3888000 |
− | |process_cost_min=7231.00 | + | |process_cost_min=400.00 |
− | |process_cost_max=7231.00 | + | |process_cost_max=2990.00 |
| |process_evidence_cost_guarantee=0 | | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
Γραμμή 38: |
Γραμμή 39: |
| |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα | | |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| |process_application_description=Αίτηση Ε06-01/1 μαζί με το προσάρτημα αυτού Ε06-01/1-Π. | | |process_application_description=Αίτηση Ε06-01/1 μαζί με το προσάρτημα αυτού Ε06-01/1-Π. |
| + | |process_application_note=H αίτηση μπορεί να αποσταλεί με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: dedaple@hcg.gr |
| |process_uuid=c2348b06-c064-4cc2-98b9-4135f626cb63 | | |process_uuid=c2348b06-c064-4cc2-98b9-4135f626cb63 |
| |process_id=619978 | | |process_id=619978 |
Γραμμή 61: |
Γραμμή 63: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=2 | | |process_evidence_cost_num_id=2 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=1 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=1 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3191 | | |process_evidence_cost_code=3191 |
| |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. | | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. |
Γραμμή 72: |
Γραμμή 77: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=3 | | |process_evidence_cost_num_id=3 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=1 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=1 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3192 | | |process_evidence_cost_code=3192 |
| |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT. | | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT. |
Γραμμή 83: |
Γραμμή 91: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=4 | | |process_evidence_cost_num_id=4 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=1 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=1 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3193 | | |process_evidence_cost_code=3193 |
| |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT. | | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT. |
Γραμμή 94: |
Γραμμή 105: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=5 | | |process_evidence_cost_num_id=5 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=1 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=1 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3194 | | |process_evidence_cost_code=3194 |
| |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT. | | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT. |
Γραμμή 107: |
Γραμμή 121: |
| |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3180 | | |process_evidence_cost_code=3180 |
| |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT. | | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT. |
Γραμμή 116: |
Γραμμή 131: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=7 | | |process_evidence_cost_num_id=7 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=6 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=6 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3181 | | |process_evidence_cost_code=3181 |
| |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. | | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. |
Γραμμή 127: |
Γραμμή 145: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=8 | | |process_evidence_cost_num_id=8 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=6 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=6 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3182 | | |process_evidence_cost_code=3182 |
| |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT | | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT |
Γραμμή 138: |
Γραμμή 159: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=9 | | |process_evidence_cost_num_id=9 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=6 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=6 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3183 | | |process_evidence_cost_code=3183 |
| |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT | | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT |
Γραμμή 149: |
Γραμμή 173: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=10 | | |process_evidence_cost_num_id=10 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=6 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=6 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3184 | | |process_evidence_cost_code=3184 |
| |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT. | | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT. |
Γραμμή 171: |
Γραμμή 198: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=12 | | |process_evidence_cost_num_id=12 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=11 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=11 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3186 | | |process_evidence_cost_code=3186 |
| |process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. | | |process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. |
Γραμμή 182: |
Γραμμή 212: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=13 | | |process_evidence_cost_num_id=13 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=11 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=11 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3187 | | |process_evidence_cost_code=3187 |
| |process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT | | |process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT |
Γραμμή 193: |
Γραμμή 226: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=14 | | |process_evidence_cost_num_id=14 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=11 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=11 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3188 | | |process_evidence_cost_code=3188 |
| |process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT | | |process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT |
Γραμμή 204: |
Γραμμή 240: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=15 | | |process_evidence_cost_num_id=15 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=11 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=11 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| |process_evidence_cost_code=3189 | | |process_evidence_cost_code=3189 |
| |process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT | | |process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT |
Γραμμή 226: |
Γραμμή 265: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=17 | | |process_evidence_cost_num_id=17 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=16 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=16 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
| |process_evidence_cost_code=3201 | | |process_evidence_cost_code=3201 |
| |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. | | |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. |
Γραμμή 237: |
Γραμμή 279: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=18 | | |process_evidence_cost_num_id=18 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=16 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=16 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
| |process_evidence_cost_code=3202 | | |process_evidence_cost_code=3202 |
| |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT | | |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT |
Γραμμή 248: |
Γραμμή 293: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=19 | | |process_evidence_cost_num_id=19 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=16 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=16 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
| |process_evidence_cost_code=3203 | | |process_evidence_cost_code=3203 |
| |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT. | | |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT. |
Γραμμή 259: |
Γραμμή 307: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=20 | | |process_evidence_cost_num_id=20 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=16 |
| + | |process_evidence_cost_alternative_of=16 |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
| |process_evidence_cost_code=3204 | | |process_evidence_cost_code=3204 |
| |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT. | | |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT. |
Γραμμή 272: |
Γραμμή 323: |
| |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Βάσει συνθήκης |
| |process_evidence_cost_code=3724 | | |process_evidence_cost_code=3724 |
| |process_evidence_cost_description=Έκδοση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία. | | |process_evidence_cost_description=Έκδοση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία. |
Γραμμή 281: |
Γραμμή 333: |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=22 | | |process_evidence_cost_num_id=22 |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | + | |process_evidence_cost_alternative=Ναι |
− | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | + | |process_evidence_cost_alternative_of_selector=21 |
− | |process_evidence_cost_code=3725 | + | |process_evidence_cost_alternative_of=21 |
− | |process_evidence_cost_description=Έκδοση IISSC σε πλοία με ελληνική σημαία.
| |
− | |process_evidence_cost_min=30
| |
− | |process_evidence_cost_max=30
| |
− | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1
| |
− | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)
| |
− | }}
| |
− | {{process evidences cost
| |
− | |process_evidence_cost_num_id=23
| |
− | |process_evidence_cost_alternative=Όχι
| |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| + | |process_evidence_cost_calculation=Βάσει συνθήκης |
| |process_evidence_cost_code=3726 | | |process_evidence_cost_code=3726 |
| |process_evidence_cost_description=Έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία. | | |process_evidence_cost_description=Έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία. |
Γραμμή 328: |
Γραμμή 372: |
| |process_rule_decision_year=2004 | | |process_rule_decision_year=2004 |
| |process_rule_description=Ο Κανονισμός 725/2004 του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της 31ης Μαρτίου 2004, που υιοθετήθηκε με τον Ν.3622/2007, για τη βελτίωση της ασφάλειας στα πλοία και στις λιµενικές εγκαταστάσεις. | | |process_rule_description=Ο Κανονισμός 725/2004 του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της 31ης Μαρτίου 2004, που υιοθετήθηκε με τον Ν.3622/2007, για τη βελτίωση της ασφάλειας στα πλοία και στις λιµενικές εγκαταστάσεις. |
− | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20070100281 και https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/ALL/?uri=celex:32004R0725 | + | |process_rule_url=https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32004R0725 |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 334: |
Γραμμή 378: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Παραλαβή αιτήματος του ενδιαφερόμενου για έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του ΔΠΑΠ | + | |process_step_title=Παραλαβή αιτήματος του ενδιαφερόμενου για έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ) |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P2D | | |process_step_duration_min=P2D |
| |process_step_duration_max=P3D | | |process_step_duration_max=P3D |
− | |process_step_description=1. Η εταιρεία που επιθυμεί το πλοίο της να πιστοποιηθεί στο πλαίσιο του Κώδικα ISPS από την ΔΕΔΑΠΛΕ, θα πρέπει να υποβάλλει έγκαιρα την αίτηση σύμφωνα με το Ε06-01/1 Έντυπο ΥΕΝ/ΚΕΕΠ και το προσάρτημα αυτού (Ε06-01/1-Π). Η αίτηση θα συνοδεύεται με την απόδειξη έκδοσης και πληρωμής του προβλεπόμενου e-παράβολου ελέγχου. Η εταιρία στέλνει τον φάκελο με την τυποποιημένη αίτηση και τα λοιπά δικαιολογητικά στην ΔΕΔΑΠΛΕ-Β, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε ταχυδρομικά είτε την υποβάλλει ιδιοχείρως με εκπρόσωπο της. | + | |process_step_description=Η εταιρεία που επιθυμεί το πλοίο της να πιστοποιηθεί στο πλαίσιο του Κώδικα ISPS από τη Διεύθυνση Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ΔΕΔΑΠΛΕ), θα πρέπει να υποβάλλει έγκαιρα την αίτηση σύμφωνα με το Ε06-01/1 Έντυπο ΥΕΝ/ΚΕΕΠ και το προσάρτημα αυτού (Ε06-01/1-Π). Η αίτηση θα συνοδεύεται με την απόδειξη έκδοσης και πληρωμής του προβλεπόμενου e-παράβολου ελέγχου. Η εταιρία στέλνει τον φάκελο με την τυποποιημένη αίτηση και τα λοιπά δικαιολογητικά στο Τμήμα Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας πλοίων (ΔΕΔΑΠΛΕ-Β), είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε ταχυδρομικά είτε την υποβάλλει ιδιοχείρως με εκπρόσωπο της. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 350: |
Γραμμή 394: |
| |process_step_duration_min=P2D | | |process_step_duration_min=P2D |
| |process_step_duration_max=P2D | | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_description=2. Το ΔΕΔΑΠΛΕ-Β παραλαμβάνει και στέλνει την αίτηση ως εισερχόμενο στην Γραμματεία του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων να πάρει πρωτόκολλο. | + | |process_step_description=Το Τμήμα Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας πλοίων (ΔΕΔΑΠΛΕ-Β) παραλαμβάνει και στέλνει την αίτηση ως εισερχόμενο στην Γραμματεία του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων να πάρει πρωτόκολλο. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 361: |
Γραμμή 405: |
| |process_step_duration_min=P2D | | |process_step_duration_min=P2D |
| |process_step_duration_max=P15D | | |process_step_duration_max=P15D |
− | |process_step_description=3. Μετά την αίτηση της εταιρείας ως ανωτέρω εκδίδεται με μέριμνα του αρμοδίου Τμηματάρχη και εγκρίνεται από τον Διευθυντή ανάθεση του έργου σε Ελεγκτή του ΥΝΑΝΠ, σύμφωνα με το έντυπο Ε-07-01/1, ενώ παράλληλα προωθείται προς την ιεραρχία του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ η έγκριση της μετακίνησης του Ελεγκτή εφόσον απαιτείται. | + | |process_step_description=Μετά την αίτηση της εταιρείας ως ανωτέρω εκδίδεται με μέριμνα του αρμοδίου Τμηματάρχη και εγκρίνεται από τον Διευθυντή ανάθεση του έργου σε Ελεγκτή του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (ΥΝΑΝΠ), σύμφωνα με το έντυπο Ε-07-01/1, ενώ παράλληλα προωθείται προς την ιεραρχία του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ η έγκριση της μετακίνησης του Ελεγκτή εφόσον απαιτείται. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 372: |
Γραμμή 416: |
| |process_step_duration_min=P2D | | |process_step_duration_min=P2D |
| |process_step_duration_max=P2D | | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_description=4. Ο Ελεγκτής μετά την λήψη της σχετικής ανάθεσης διενέργειας ελέγχου, πρωτίστως μεριμνά για την ενημέρωσή του μελετώντας το ΣΑΠ και ελέγχοντας τον φάκελο του πλοίου για πιθανές προηγούμενες εκκρεμότητες, εφ’ όσον υπάρχουν. Ο Ελεγκτής ελέγχει την πληρότητα, την ορθότητα και τη νομιμότητα των υποβληθέντων δικαιολογητικών του φακέλου και επικοινωνεί με την Διαχειρίστρια εταιρία για τον προγραμματισμό του ελέγχου, ώστε κατά τη διάρκεια του ελέγχου να υπάρχει όλο το σχετικό αρχείο από μεριάς της εταιρίας έτοιμο καθώς και η διαθεσιμότητα του πλοίου. | + | |process_step_description=Ο Ελεγκτής μετά την λήψη της σχετικής ανάθεσης διενέργειας ελέγχου, πρωτίστως μεριμνά για την ενημέρωσή του μελετώντας το ΣΑΠ και ελέγχοντας τον φάκελο του πλοίου για πιθανές προηγούμενες εκκρεμότητες, εφ’ όσον υπάρχουν. Ο Ελεγκτής ελέγχει την πληρότητα, την ορθότητα και τη νομιμότητα των υποβληθέντων δικαιολογητικών του φακέλου και επικοινωνεί με την Διαχειρίστρια εταιρία για τον προγραμματισμό του ελέγχου, ώστε κατά τη διάρκεια του ελέγχου να υπάρχει όλο το σχετικό αρχείο από μεριάς της εταιρίας έτοιμο καθώς και η διαθεσιμότητα του πλοίου. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 383: |
Γραμμή 427: |
| |process_step_duration_min=P2D | | |process_step_duration_min=P2D |
| |process_step_duration_max=P5D | | |process_step_duration_max=P5D |
− | |process_step_description=5. Ο Ελεγκτής σε συνεννόηση με την Εταιρία ορίζει την ημερομηνία έναρξης και την διάρκεια του ελέγχου. | + | |process_step_description=Ο Ελεγκτής σε συνεννόηση με την Εταιρία ορίζει την ημερομηνία έναρξης και την διάρκεια του ελέγχου. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 394: |
Γραμμή 438: |
| |process_step_duration_min=P2D | | |process_step_duration_min=P2D |
| |process_step_duration_max=P2D | | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_description=6. Η έγκριση της μετακίνησης, εφόσον ο έλεγχος είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των εξήντα (60) χιλιομέτρων από την Υπηρεσία του Ελεγκτή, αποτελεί μία υπο-διαδικασία που απαιτεί να πάρει έγκριση και υπογραφή από τον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ και από τον Διευθυντή Προσωπικού για μετακινήσεις εντός Ελληνικής Επικράτειας, ενώ επιπρόσθετα απαιτεί την έγκριση και από τον Κλαδάρχη ΚΕΠ, τον Κλαδάρχη Διοίκησης και τον Υπαρχηγό σε περίπτωση εκτός επικράτειας. | + | |process_step_description=Η έγκριση της μετακίνησης, εφόσον ο έλεγχος είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των εξήντα (60) χιλιομέτρων από την Υπηρεσία του Ελεγκτή, αποτελεί μία υπο-διαδικασία που απαιτεί να πάρει έγκριση και υπογραφή από τον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ και από τον Διευθυντή Προσωπικού για μετακινήσεις εντός Ελληνικής Επικράτειας, ενώ επιπρόσθετα απαιτεί την έγκριση και από τον Κλαδάρχη ΚΕΠ, τον Κλαδάρχη Διοίκησης και τον Υπαρχηγό σε περίπτωση εκτός επικράτειας. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 405: |
Γραμμή 449: |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| |process_step_duration_max=P2D | | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_description=7. Ο έλεγχος πλοίου διενεργείται προκειμένου να ελεγχθεί η συμμόρφωση του πλοίου με τις απαιτήσεις του Κώδικα ISPS και η αποτελεσματική εφαρμογή του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου. Ο ελεγκτής αξιολογεί την αποτελεσματικότητα του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου βάσει της τεκμηρίωσης που παρουσιάζεται επί του πλοίου και των αντικειμενικών στοιχείων της εφαρμογής του. | + | |process_step_description=Ο έλεγχος πλοίου διενεργείται προκειμένου να ελεγχθεί η συμμόρφωση του πλοίου με τις απαιτήσεις του Κώδικα ISPS και η αποτελεσματική εφαρμογή του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου. Ο ελεγκτής αξιολογεί την αποτελεσματικότητα του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου βάσει της τεκμηρίωσης που παρουσιάζεται επί του πλοίου και των αντικειμενικών στοιχείων της εφαρμογής του. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 416: |
Γραμμή 460: |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| |process_step_duration_max=P2D | | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_description=8. Μετά τον έλεγχο, ο ελεγκτής προετοιμάζει τα αποτελέσματα του ελέγχου. Τα "αποτελέσματα ελέγχου" τεκμηριώνονται κατά τρόπο σαφή και συνοπτικό και υποστηρίζονται από αντικειμενικά στοιχεία, Για κάθε διαπίστωση αντικανονικότητας καθορίζεται η διάταξη, που προβλέπεται. Η αναφορά ελέγχου απεικονίζει το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα του ελέγχου. | + | |process_step_description=Μετά τον έλεγχο, ο ελεγκτής προετοιμάζει τα αποτελέσματα του ελέγχου. Τα "αποτελέσματα ελέγχου" τεκμηριώνονται κατά τρόπο σαφή και συνοπτικό και υποστηρίζονται από αντικειμενικά στοιχεία, Για κάθε διαπίστωση αντικανονικότητας καθορίζεται η διάταξη, που προβλέπεται. Η αναφορά ελέγχου απεικονίζει το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα του ελέγχου. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 427: |
Γραμμή 471: |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| |process_step_duration_max=P2D | | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_description=9. Ο ελεγκτής ανασκοπεί τα αποτελέσματα προκειμένου να γίνει ο χαρακτηρισμός των διαπιστώσεων ως μη-συμμορφώσεις ή όχι. | + | |process_step_description=Ο ελεγκτής ανασκοπεί τα αποτελέσματα προκειμένου να γίνει ο χαρακτηρισμός των διαπιστώσεων ως μη-συμμορφώσεις ή όχι. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 438: |
Γραμμή 482: |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| |process_step_duration_max=P3D | | |process_step_duration_max=P3D |
− | |process_step_description=10. Στη συνέχεια εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, είτε εισηγείται την έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του πιστοποιητικού, είτε δίνει συγκεκριμένο χρόνο στην πλοιοκτήτρια για να συμμορφωθεί με τις παρατηρήσεις μη συμμόρφωσης, που έχει διαπιστώσει. Ο ελεγκτής στην αναφορά ελέγχου, που συντάσσει, προτείνει την αναγκαιότητα ή μη επιπρόσθετου ελέγχου. και πρέπει να αναφέρει και τους λόγους που τον επιβάλλουν. Σε περιπτώσεις ιδιόμορφων ή κρίσιμων διορθωτικών ενεργειών αποφασίζεται αν η ολοκλήρωση των διορθωτικών ενεργειών θα ελεγχθεί από ελεγκτή, με νέα επίσκεψή του στο πλοίο, όπου ακολουθείται η ίδια διαδικασία. | + | |process_step_description=Στη συνέχεια εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, είτε εισηγείται την έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του πιστοποιητικού, είτε δίνει συγκεκριμένο χρόνο στην πλοιοκτήτρια για να συμμορφωθεί με τις παρατηρήσεις μη συμμόρφωσης, που έχει διαπιστώσει. Ο ελεγκτής στην αναφορά ελέγχου, που συντάσσει, προτείνει την αναγκαιότητα ή μη επιπρόσθετου ελέγχου. και πρέπει να αναφέρει και τους λόγους που τον επιβάλλουν. Σε περιπτώσεις ιδιόμορφων ή κρίσιμων διορθωτικών ενεργειών αποφασίζεται αν η ολοκλήρωση των διορθωτικών ενεργειών θα ελεγχθεί από ελεγκτή, με νέα επίσκεψή του στο πλοίο, όπου ακολουθείται η ίδια διαδικασία. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 449: |
Γραμμή 493: |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| |process_step_duration_max=P3D | | |process_step_duration_max=P3D |
− | |process_step_description=11.Το Έντυπο Ανάθεσης μαζί με την Αναφορά Ελέγχου δίνεται από τον Ελεγκτή στον Τμηματάρχη και μετά στον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ για έγκριση και υπογραφές. | + | |process_step_description=Το Έντυπο Ανάθεσης μαζί με την Αναφορά Ελέγχου δίνεται από τον Ελεγκτή στον Τμηματάρχη και μετά στο Διευθυντή Διεύθυνση Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ΔΕΔΑΠΛΕ) για έγκριση και υπογραφές. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 455: |
Γραμμή 499: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του ΔΠΑΠ | + | |process_step_title=Έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ) |
| |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής | | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| |process_step_duration_max=P2D | | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_description=12. Σε περίπτωση που η αναφορά είναι θετική εκδίδεται / θεωρείται / ανανεώνεται το Διεθνές Πιστοποιητικό Ασφάλειας. | + | |process_step_description=Σε περίπτωση που η αναφορά είναι θετική εκδίδεται / θεωρείται / ανανεώνεται το Διεθνές Πιστοποιητικό Ασφάλειας. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 466: |
Γραμμή 510: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Επιστροφή ΔΠΑΠ στην Υπηρεσία μας | + | |process_step_title=Επιστροφή του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ) στην Υπηρεσία μας |
| |process_step_official=Άλλο | | |process_step_official=Άλλο |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| |process_step_duration_max=P2D | | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_description=13. Σε περίπτωση παύσης ισχύος του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία προς ακύρωση. Σε περίπτωση έκδοσης οριστικού Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου ή ανανέωσης του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία το παλαιό πιστοποιητικό. | + | |process_step_description=Σε περίπτωση παύσης ισχύος του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία προς ακύρωση. Σε περίπτωση έκδοσης οριστικού Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου ή ανανέωσης του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία το παλαιό πιστοποιητικό. |
| Η διαδικασία υλοποιείται στο Τμήμα Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας πλοίων, (ΔΕΔΑΠΛΕ-Β) της Διεύθυνσης Ελέγχου Διαχείρισης της ασφάλειας πλοίων και λιμενικών εγκαταστάσεων του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων. | | Η διαδικασία υλοποιείται στο Τμήμα Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας πλοίων, (ΔΕΔΑΠΛΕ-Β) της Διεύθυνσης Ελέγχου Διαχείρισης της ασφάλειας πλοίων και λιμενικών εγκαταστάσεων του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων. |
− | Οι συμμετέχοντες στη διαδικασία είναι ο ελεγκτής, ο Τμηματάρχης του ΔΕΔΑΠΛΕ-Β’ και ο Διευθυντής ΔΕΔΑΠΛΕ | + | Οι συμμετέχοντες στη διαδικασία είναι ο ελεγκτής, ο Τμηματάρχης του ΔΕΔΑΠΛΕ-Β’ και ο Διευθυντής ΔΕΔΑΠΛΕ. |
| }} | | }} |