Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Διαχείριση καταγγελίας για κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(19 ενδιάμεσες εκδόσεις από 4 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 2: Γραμμή 2:
 
|process_official_title=Υποβολή καταγγελίας για κατασκευή κεραίας
 
|process_official_title=Υποβολή καταγγελίας για κατασκευή κεραίας
 
|process_alternative_titles=Καταγγελία/παράπονα για κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας
 
|process_alternative_titles=Καταγγελία/παράπονα για κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), καταγγελίας , παραπόνων και ερωτημάτων για κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας.
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας, παραπόνων και ερωτημάτων για την κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας, προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=64183
 
|process_org_owner=64183
 
|process_provision_org_owner_directory=444935, 249969
 
|process_provision_org_owner_directory=444935, 249969
 +
|process_provision_org_group=8210
 
|process_remarks=Προηγουμένως, συνιστάται να επισκεφθείτε την Ενημερωτική Πύλη Κατασκευών Κεραιών, στην οποία μπορείτε να αναζητήσετε την κατασκευή κεραίας που σας ενδιαφέρει και να ενημερωθείτε για τη διαδικασία αδειοδότησης και το νομοθετικό πλαίσιο, https://keraies.eett.gr/.
 
|process_remarks=Προηγουμένως, συνιστάται να επισκεφθείτε την Ενημερωτική Πύλη Κατασκευών Κεραιών, στην οποία μπορείτε να αναζητήσετε την κατασκευή κεραίας που σας ενδιαφέρει και να ενημερωθείτε για τη διαδικασία αδειοδότησης και το νομοθετικό πλαίσιο, https://keraies.eett.gr/.
 +
 
Κατά περίπτωση η ΕΕΤΤ εξετάζει τις καταγγελίες και διενεργεί αυτοψία με ειδικό κλιμάκιο. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί παράβαση της νομοθεσίας, επιβάλλει διοικητικές κυρώσεις και ενημερώνει τους αρμόδιους φορείς και τον καταγγέλλοντα.
 
Κατά περίπτωση η ΕΕΤΤ εξετάζει τις καταγγελίες και διενεργεί αυτοψία με ειδικό κλιμάκιο. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί παράβαση της νομοθεσίας, επιβάλλει διοικητικές κυρώσεις και ενημερώνει τους αρμόδιους φορείς και τον καταγγέλλοντα.
Επισημαίνεται ότι για θέματα ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας, αρμόδια είναι η Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας (ΕΕΑΕ)
+
Επισημαίνεται ότι για θέματα ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας, αρμόδια είναι η Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας (ΕΕΑΕ).
 
|process_estimated_implementation_duration_min=P10D
 
|process_estimated_implementation_duration_min=P10D
 
|process_estimated_implementation_duration_max=P2M
 
|process_estimated_implementation_duration_max=P2M
|process_provided_language=Αγγλικά, Ελληνικά
+
|process_provided_language=Αγγλικά
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_trigger=Καταγγελία
 
|process_trigger=Καταγγελία
|process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email
+
|process_trigger_type=email, Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά)
 +
|process_usage=Μη χρήση ως δικαιολογητικό
 
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)
 
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)
|process_source=Συντάκτες, gov.gr
+
|process_validity_duration_set=Άπαξ
|process_provided_to=Επιχειρήσεις,Πολίτες
+
|process_source=Συντάκτες
 +
|process_provided_to=Επιχειρήσεις,Καταγγέλοντες
 
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών
 
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών
|process_life_events=Καταγγελίες
+
|process_life_events=Καταγγελίες,Τηλεπικοινωνίες
 
|process_sdg_notes=Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/1999 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.
 
|process_sdg_notes=Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/1999 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.
|process_total_duration_steps_min=230500
+
|process_total_duration_steps_min=259200
 
|process_total_duration_steps_max=7056000
 
|process_total_duration_steps_max=7056000
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_min=0.00
Γραμμή 40: Γραμμή 44:
 
|process_application_related_url=https://www.eett.gr/katanalotes/keraies/diacheirisi-kataggelion/
 
|process_application_related_url=https://www.eett.gr/katanalotes/keraies/diacheirisi-kataggelion/
 
|process_application_note=Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί με τους ακόλουθους τρόπους:
 
|process_application_note=Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί με τους ακόλουθους τρόπους:
 
+
• Με ηλεκτρονική υποβολή   
• Με ηλεκτρονική υποβολή στην διεύθυνση  
 
https://www.gov.gr/arxes/ethnike-epitrope-telepikoinonion-kai-takhudromeion/ethnike-epitrope-telepikoinonion-kai-takhudromeion/kataggelia-parapona-gia-kataskeue-keraias-kinetes-telephonias
 
 
 
https://www.gov.gr/en/arxes/ethnike-epitrope-telepikoinonion-kai-takhudromeion/ethnike-epitrope-telepikoinonion-kai-takhudromeion/kataggelia-parapona-gia-kataskeue-keraias-kinetes-telephonias
 
 
 
 
• Με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr
 
• Με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr
 
 
• Με υποβολή με φυσική παρουσία στα γραφεία ή με αποστολή μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι.
 
• Με υποβολή με φυσική παρουσία στα γραφεία ή με αποστολή μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι.
 
 
Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται.
 
Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται.
 
Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων  οι οποίες, είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
 
Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων  οι οποίες, είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
Γραμμή 72: Γραμμή 69:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Παροχής στοιχείων
 
|process_conditions_type=Παροχής στοιχείων
|process_conditions_name=Να περιγραφεί με την μέγιστη δυνατή ακρίβεια η τοποθεσία της κατασκευής της κεραίας . (Οδός, δήμος , συντεταγμένες)
+
|process_conditions_name=Να περιγραφεί με τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια η τοποθεσία της κατασκευής της κεραίας, αναφέροντας την οδό, Δήμο, συντεταγμένες, κλπ.
 
}}
 
}}
 
{{process evidences
 
{{process evidences
Γραμμή 93: Γραμμή 90:
 
|process_evidence_description=Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας.
 
|process_evidence_description=Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας.
 
|process_evidence_note=Η προσκόμιση είναι προαιρετική και επαφίεται στον καταγγέλλοντα.
 
|process_evidence_note=Η προσκόμιση είναι προαιρετική και επαφίεται στον καταγγέλλοντα.
 +
}}
 +
{{process rules
 +
|process_rule_type=Νόμος
 +
|process_rule_decision_number=4635
 +
|process_rule_decision_year=2019
 +
|process_rule_article=34
 +
|process_rule_description=Αδειοδότηση και έλεγχος κατασκευών κεραιών στην ξηρά.
 +
Στο άρθρο 34 του Ν. 4635/2019 περιλαμβάνονται προβλέψεις για την καταγραφή και ένταξη στο πλαίσιο του εν λόγω νόμου υφιστάμενων κατά την έναρξη ισχύος του (30-10-2019) κατασκευών κεραιών. Ειδικότερα, προβλέπεται ότι υφιστάμενες, κατά την έναρξη ισχύος του, δομικές κατασκευές κεραιών υπάγονται στις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 106 του ν. 4495/2017, κατ’ εξαίρεση των οριζομένων στο άρθρο 89 του ν. 4495/2017, εφόσον βρίσκεται σε ισχύ άδεια κατασκευής κεραίας και εκδίδεται διοικητική πράξη έγκρισης δομικών κατασκευών κεραίας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 23 του Ν. 4635/2019
 +
|process_rule_gazette_doc_number=167
 +
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 +
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20190100167
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 106: Γραμμή 114:
 
|process_step_previous_child_selector=1
 
|process_step_previous_child_selector=1
 
|process_step_previous_child=1
 
|process_step_previous_child=1
|process_step_title=Παραλαβή αιτήματος ψηφιακά
+
|process_step_title=Παραλαβή αιτήματος ψηφιακά από την Κεντρική Γραμματεία ΕΕΤΤ
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_description=Υποβολή καταγγελίας μέσω της σελίδας
 
|process_step_description=Υποβολή καταγγελίας μέσω της σελίδας
https://www.eett.gr/katanalotes/keraies/diacheirisi-kataggelion/
+
https://www.eett.gr/katanalotes/keraies/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-kataskeyi-keraias/ ή μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης gov.gr
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 118: Γραμμή 126:
 
|process_step_previous_child_selector=1
 
|process_step_previous_child_selector=1
 
|process_step_previous_child=1
 
|process_step_previous_child=1
|process_step_title=Παραλαβή αιτήματος μέσω email
+
|process_step_title=Παραλαβή αιτήματος μέσω email από την Κεντρική Γραμματεία ΕΕΤΤ
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Αποστολή αιτήματος και τυχόν αποδεικτικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr
+
|process_step_description=Αποστολή αιτήματος και τυχόν αποδεικτικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 129: Γραμμή 137:
 
|process_step_previous_child_selector=1
 
|process_step_previous_child_selector=1
 
|process_step_previous_child=1
 
|process_step_previous_child=1
|process_step_title=Παραλαβή αιτήματος δια ζώσης ή ταχυδρομικώς
+
|process_step_title=Παραλαβή αιτήματος δια ζώσης ή ταχυδρομικώς από την Κεντρική Γραμματεία ΕΕΤΤ
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Η υποβολή του αιτήματος διενεργείται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς από τον αιτούντα, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).
+
|process_step_description=Η υποβολή του αιτήματος διενεργείται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς από τον αιτούντα, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι) στην Κεντρική Γραμματεία.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 138: Γραμμή 146:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Πρωτοκόλληση αιτήματος και χρέωσή της στον αρμόδιο υπάλληλο
+
|process_step_title=Πρωτοκόλληση αιτήματοςαπό την Κεντρική Γραμματεία ΕΕΤΤ
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
Γραμμή 144: Γραμμή 152:
 
|process_step_duration_max=P10D
 
|process_step_duration_max=P10D
 
|process_step_description=Ανεξαρτήτως του τρόπου υποβολής, η χρέωση του αιτήματος διενεργείται από την Κεντρική Γραμματεία της ΕΕΤΤ ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Φάσματος , στον Προϊστάμενο Τμήματος Διαχείρισης Φάσματος και στην συνέχεια αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.
 
|process_step_description=Ανεξαρτήτως του τρόπου υποβολής, η χρέωση του αιτήματος διενεργείται από την Κεντρική Γραμματεία της ΕΕΤΤ ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Φάσματος , στον Προϊστάμενο Τμήματος Διαχείρισης Φάσματος και στην συνέχεια αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.
|process_step_note=Η υποβολή του αιτήματος πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται.
 
Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων ,  οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 165: Γραμμή 171:
 
|process_step_previous_child=6
 
|process_step_previous_child=6
 
|process_step_title=Αποστολή πρότυπης επιστολής προς αιτούντα λόγω ελλείψεων στοιχείων ή αναρμοδιότητας ΕΕΤΤ
 
|process_step_title=Αποστολή πρότυπης επιστολής προς αιτούντα λόγω ελλείψεων στοιχείων ή αναρμοδιότητας ΕΕΤΤ
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
+
|process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P40D
 
|process_step_duration_max=P40D
|process_step_description=Συμπληρώνεται πρότυπη επιστολή για ενημέρωση του αιτούντα, στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η ΕΕΤΤ είναι αναρμόδια ή αν τα προσκομισθέντα στοιχεία είναι ελλιπή. Η επιστολή πρέπει να εγκριθεί από τον Προϊστάμενοο Τμήματος πριν την αποστολή της στον αιτούντα.
+
|process_step_description=Συμπληρώνεται πρότυπη επιστολή για ενημέρωση του αιτούντα, στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η ΕΕΤΤ είναι αναρμόδια ή αν τα προσκομισθέντα στοιχεία είναι ελλιπή. Η επιστολή πρέπει να εγκριθεί από τον Προϊστάμενο Τμήματος πριν την αποστολή της στον αιτούντα.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 178: Γραμμή 184:
 
|process_step_previous_child=6
 
|process_step_previous_child=6
 
|process_step_title=Αποστολή απαντητικής επιστολής - Προώθηση σε αρμόδιο τμήμα
 
|process_step_title=Αποστολή απαντητικής επιστολής - Προώθηση σε αρμόδιο τμήμα
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
+
|process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
Γραμμή 192: Γραμμή 198:
 
|process_step_previous_child=6
 
|process_step_previous_child=6
 
|process_step_title=Αποστολή απαντητικής επιστολής στον αιτούντα
 
|process_step_title=Αποστολή απαντητικής επιστολής στον αιτούντα
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
+
|process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
Γραμμή 199: Γραμμή 205:
 
}}
 
}}
 
{{process provision digital locations
 
{{process provision digital locations
|process_provision_digital_location_title=Διαχείριση καταγγελιών
+
|process_provision_digital_location_title=Υποβολή καταγγελίας για την κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας
 
|process_provision_digital_location_url=https://www.eett.gr/katanalotes/keraies/diacheirisi-kataggelion/
 
|process_provision_digital_location_url=https://www.eett.gr/katanalotes/keraies/diacheirisi-kataggelion/
}}
 
{{process provision digital locations
 
|process_provision_digital_location_title=Καταγγελία / παράπονα για κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας
 
|process_provision_digital_location_url=https://www.gov.gr/arxes/ethnike-epitrope-telepikoinonion-kai-takhudromeion/ethnike-epitrope-telepikoinonion-kai-takhudromeion/kataggelia-parapona-gia-kataskeue-keraias-kinetes-telephonias
 
}}
 
{{process provision digital locations
 
|process_provision_digital_location_title=File a complaint for mobile telephony antenna constructions
 
|process_provision_digital_location_url=https://www.gov.gr/en/arxes/ethnike-epitrope-telepikoinonion-kai-takhudromeion/ethnike-epitrope-telepikoinonion-kai-takhudromeion/kataggelia-parapona-gia-kataskeue-keraias-kinetes-telephonias
 
}}
 
{{process useful links
 
|process_useful_link_title=Διαχείριση κατραγγελιών
 
|process_useful_link_url=https://www.eett.gr/katanalotes/keraies/diacheirisi-kataggelion/
 
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
|process_useful_link_title=Καταγγελία / παράπονα για κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας
+
|process_useful_link_title=Κεραίες κινητής τηλεφωνίας
|process_useful_link_url=https://www.gov.gr/arxes/ethnike-epitrope-telepikoinonion-kai-takhudromeion/ethnike-epitrope-telepikoinonion-kai-takhudromeion/kataggelia-parapona-gia-kataskeue-keraias-kinetes-telephonias
+
|process_useful_link_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/telepikoinonies/keraies-kinetes-telephonias
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
 
|process_useful_link_title=Συχνές ερωτήσεις
 
|process_useful_link_title=Συχνές ερωτήσεις
 
|process_useful_link_url=https://keraies.eett.gr/faq.php
 
|process_useful_link_url=https://keraies.eett.gr/faq.php
}}
 
{{process useful links
 
|process_useful_link_title=File a complaint for mobile telephony antenna constructions
 
|process_useful_link_url=https://www.gov.gr/en/arxes/ethnike-epitrope-telepikoinonion-kai-takhudromeion/ethnike-epitrope-telepikoinonion-kai-takhudromeion/kataggelia-parapona-gia-kataskeue-keraias-kinetes-telephonias
 
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
Γραμμή 233: Γραμμή 223:
 
|process_useful_link_title=5G and Electromagnetic fields
 
|process_useful_link_title=5G and Electromagnetic fields
 
|process_useful_link_url=https://digital-strategy.ec.europa.eu/en/policies/5g-and-electromagnetic-fields
 
|process_useful_link_url=https://digital-strategy.ec.europa.eu/en/policies/5g-and-electromagnetic-fields
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Ενημερωτική Πύλη Κατασκευών Κεραιών
 +
|process_useful_link_url=https://keraies.eett.gr/
 
}}
 
}}

Τελευταία αναθεώρηση της 10:20, 26 Ιουλίου 2024



b640a2c6-96be-4c41-a013-ff39b5c24eb2 642696

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΑΣΜΑΤΟΣ, ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΑΣΜΑΤΟΣ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Αριθμός δικαιολογητικών

2

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

10 ημέρες έως 2 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας, παραπόνων και ερωτημάτων για την κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας, προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΑΣΜΑΤΟΣ, ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΑΣΜΑΤΟΣ


Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

Άπαξ

Παρατηρήσεις

Προηγουμένως, συνιστάται να επισκεφθείτε την Ενημερωτική Πύλη Κατασκευών Κεραιών, στην οποία μπορείτε να αναζητήσετε την κατασκευή κεραίας που σας ενδιαφέρει και να ενημερωθείτε για τη διαδικασία αδειοδότησης και το νομοθετικό πλαίσιο, https://keraies.eett.gr/.

Κατά περίπτωση η ΕΕΤΤ εξετάζει τις καταγγελίες και διενεργεί αυτοψία με ειδικό κλιμάκιο. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί παράβαση της νομοθεσίας, επιβάλλει διοικητικές κυρώσεις και ενημερώνει τους αρμόδιους φορείς και τον καταγγέλλοντα.

Επισημαίνεται ότι για θέματα ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας, αρμόδια είναι η Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας (ΕΕΑΕ).

Τελευταία ενημέρωση

26/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Υποβολή καταγγελίας για κατασκευή κεραίας

Σημειώσεις

Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί με τους ακόλουθους τρόπους:

• Με ηλεκτρονική υποβολή • Με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr • Με υποβολή με φυσική παρουσία στα γραφεία ή με αποστολή μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι. Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται.

Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων οι οποίες, είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.

Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/1999 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.

        NACE

        • 61 Τηλεπικοινωνίες

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Καταγγελία/παράπονα για κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας

            Επίσημος τίτλος

            Υποβολή καταγγελίας για κατασκευή κεραίας

            Γλώσσες παροχής

            Αγγλικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Καταγγελία

              Τρόπος υποβολής

              email, Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,


            • 1 Παροχής στοιχείων Η καταγγελία πρέπει να είναι επώνυμη και σαφής. Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες. Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.

              Όχι Όχι

            • 2 Συναίνεσης Ο καταναλωτής πρέπει να λάβει γνώση και να συμφωνήσει με τη "Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", προτού υποβάλει το αίτημα/καταγγελία του στην ΕΕΤΤ.

              Όχι Όχι

            • 3 Παροχής στοιχείων Να περιγραφεί με τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια η τοποθεσία της κατασκευής της κεραίας, αναφέροντας την οδό, Δήμο, συντεταγμένες, κλπ.

              Όχι Όχι

            • 1 Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας. Φωτογραφία αντικειμένου

              Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας.

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

              Σημειώσεις: Η προσκόμιση είναι προαιρετική και επαφίεται στον καταγγέλλοντα.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 8081

            • 2 Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας. Φωτογραφία κτιρίου

              Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας.

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

              Σημειώσεις: Η προσκόμιση είναι προαιρετική και επαφίεται στον καταγγέλλοντα.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 6237

            • Νόμος 34 4635 2019 167 Α

              Περιγραφή Αδειοδότηση και έλεγχος κατασκευών κεραιών στην ξηρά. Στο άρθρο 34 του Ν. 4635/2019 περιλαμβάνονται προβλέψεις για την καταγραφή και ένταξη στο πλαίσιο του εν λόγω νόμου υφιστάμενων κατά την έναρξη ισχύος του (30-10-2019) κατασκευών κεραιών. Ειδικότερα, προβλέπεται ότι υφιστάμενες, κατά την έναρξη ισχύος του, δομικές κατασκευές κεραιών υπάγονται στις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 106 του ν. 4495/2017, κατ’ εξαίρεση των οριζομένων στο άρθρο 89 του ν. 4495/2017, εφόσον βρίσκεται σε ισχύ άδεια κατασκευής κεραίας και εκδίδεται διοικητική πράξη έγκρισης δομικών κατασκευών κεραίας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 23 του Ν. 4635/2019

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20190100167

            • 1 Εκκίνηση διαδικασίας



              Όχι Όχι


            • 2 Παραλαβή αιτήματος ψηφιακά από την Κεντρική Γραμματεία ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Υποβολή καταγγελίας μέσω της σελίδας https://www.eett.gr/katanalotes/keraies/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-kataskeyi-keraias/ ή μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης gov.gr

              Ναι Όχι


            • 3 Παραλαβή αιτήματος μέσω email από την Κεντρική Γραμματεία ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Αποστολή αιτήματος και τυχόν αποδεικτικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr.

              Ναι Όχι


            • 4 Παραλαβή αιτήματος δια ζώσης ή ταχυδρομικώς από την Κεντρική Γραμματεία ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η υποβολή του αιτήματος διενεργείται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς από τον αιτούντα, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι) στην Κεντρική Γραμματεία.

              Ναι Όχι


            • 5 Πρωτοκόλληση αιτήματοςαπό την Κεντρική Γραμματεία ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ανεξαρτήτως του τρόπου υποβολής, η χρέωση του αιτήματος διενεργείται από την Κεντρική Γραμματεία της ΕΕΤΤ ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Φάσματος , στον Προϊστάμενο Τμήματος Διαχείρισης Φάσματος και στην συνέχεια αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.

              Όχι Όχι


            • 6 Αξιολόγηση αιτήματος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Αξιολόγηση του αιτήματος από τον αρμόδιο υπάλληλο, προκειμένου να αποφασίσει για τις επόμενες ενέργειες.

              Όχι Όχι


            • 7 Αποστολή πρότυπης επιστολής προς αιτούντα λόγω ελλείψεων στοιχείων ή αναρμοδιότητας ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Τμηματάρχης

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Συμπληρώνεται πρότυπη επιστολή για ενημέρωση του αιτούντα, στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η ΕΕΤΤ είναι αναρμόδια ή αν τα προσκομισθέντα στοιχεία είναι ελλιπή. Η επιστολή πρέπει να εγκριθεί από τον Προϊστάμενο Τμήματος πριν την αποστολή της στον αιτούντα.

              Ναι Ναι


            • 8 Αποστολή απαντητικής επιστολής - Προώθηση σε αρμόδιο τμήμα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Διευθυντής

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Αν διαπιστωθεί ότι πρέπει να γίνουν περαιτέρω ενέργειες γίνεται προώθηση στο αρμόδιο τμήμα για διενέργεια ελέγχου με ταυτόχρονη ενημέρωση του αιτούντα.

              Σημειώσεις Αν διαπιστωθεί ότι η καταγγελία αφορά άλλο τμήμα επιστροφή στην Κεντρική Γραμματεία για επαναχρέωση.

              Ναι Ναι


            • 9 Αποστολή απαντητικής επιστολής στον αιτούντα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Διευθυντής

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Αποστέλλεται απαντητική επιστολή στο ερώτημα του αιτούντα .

              Ναι Ναι








            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.