|
|
(36 ενδιάμεσες εκδόσεις από 11 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| {{process | | {{process |
− | |process_uuid=75d2b073-a1d2-4104-bc04-cccdcd642a49
| |
− | |process_id=380192
| |
| |process_official_title=Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων (ΕΔΕΜ) των ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ | | |process_official_title=Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων (ΕΔΕΜ) των ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ |
− | |process_description=Με τον όρο «Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων» (E.Δ.Ε.Μ.) νοείται η παρακολούθηση από τον/τη μαθητή/τρια της Γ΄ τάξης Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, Λυκείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και της τέταρτης Δ΄ τάξης των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) ειδικό ετήσιο πρόγραμμα υποστήριξης στα εξεταζόμενα στις πανελλαδικές εξετάσεις ειδικά μαθήματα: 1) Ελεύθερο Σχέδιο, 2) Γραμμικό Σχέδιο, 3) Γαλλικά, 4) Γερμανικά, 5) Ιταλικά, 6) Ισπανικά, 7) Αρμονία, Ακουστική Ικανότητα, Μουσική Αντίληψη/Γνώση. Η Ενισχυτική διδασκαλία ειδικών μαθημάτων αποτελεί πρόγραμμα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης, εντός του ευρύτερου εκπαιδευτικού και κοινωνικού πεδίου της πολιτείας, για την οποία αποκλειστικά αρμόδιο, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, είναι το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.), μέσω της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. | + | |process_description=Με τον όρο «Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων» (E.Δ.Ε.Μ.) νοείται η παρακολούθηση από τον/τη μαθητή/τρια της Γ΄ τάξης Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, Λυκείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και της τέταρτης Δ΄ τάξης των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) ειδικό ετήσιο πρόγραμμα υποστήριξης στα εξεταζόμενα στις πανελλαδικές εξετάσεις ειδικά μαθήματα: 1) Ελεύθερο Σχέδιο, 2) Γραμμικό Σχέδιο, 3) Γαλλικά, 4) Γερμανικά, 5) Ιταλικά, 6) Ισπανικά, 7) Αρμονία, Ακουστική Ικανότητα, Μουσική Αντίληψη/Γνώση. Η Ενισχυτική διδασκαλία ειδικών μαθημάτων αποτελεί πρόγραμμα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης, εντός του ευρύτερου εκπαιδευτικού και κοινωνικού πεδίου της πολιτείας, για την οποία αποκλειστικά αρμόδιο, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, είναι το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.), μέσω της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. |
| Στην Ενισχυτική Διδασκαλία ειδικών μαθημάτων συμμετέχουν προαιρετικά μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, Λυκείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και της τέταρτης Δ΄ τάξης των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) με σκοπό την υποστήριξη και προετοιμασία τους για να συμμετάσχουν στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα ειδικά μαθήματα που έχουν επιλέξει και που δεν περιλαμβάνονται στα αντίστοιχα Ωρολόγια προγράμματα. | | Στην Ενισχυτική Διδασκαλία ειδικών μαθημάτων συμμετέχουν προαιρετικά μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, Λυκείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και της τέταρτης Δ΄ τάξης των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) με σκοπό την υποστήριξη και προετοιμασία τους για να συμμετάσχουν στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα ειδικά μαθήματα που έχουν επιλέξει και που δεν περιλαμβάνονται στα αντίστοιχα Ωρολόγια προγράμματα. |
| Η Ενισχυτική διδασκαλία ειδικών μαθημάτων αρχίζει να λειτουργεί όπως ορίζεται από την σχετική εγκύκλιο έναρξης που εκδίδεται από τη Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και τη Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κάθε σχολικό έτος και λήγει με τη λήξη των μαθημάτων και πριν από την έναρξη των εξετάσεων. Η Ενισχυτική Διδασκαλία ειδικών μαθημάτων καλύπτει 2-4 διδακτικές ώρες την ημέρα μετά τη λήξη του κανονικού προγράμματος. Κάθε μαθητής/τρια μπορεί να παρακολουθήσει από ένα έως και τέσσερα τα μαθήματα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων | | Η Ενισχυτική διδασκαλία ειδικών μαθημάτων αρχίζει να λειτουργεί όπως ορίζεται από την σχετική εγκύκλιο έναρξης που εκδίδεται από τη Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και τη Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κάθε σχολικό έτος και λήγει με τη λήξη των μαθημάτων και πριν από την έναρξη των εξετάσεων. Η Ενισχυτική Διδασκαλία ειδικών μαθημάτων καλύπτει 2-4 διδακτικές ώρες την ημέρα μετά τη λήξη του κανονικού προγράμματος. Κάθε μαθητής/τρια μπορεί να παρακολουθήσει από ένα έως και τέσσερα τα μαθήματα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
− | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ | + | |process_org_owner=40151 |
− | |process_provision_org_owner_directory=ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | + | |process_provision_org_owner_directory=875762 |
− | |process_provision_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ | + | |process_provision_org_group=6137 |
− | |process_provision_org_directory=ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | + | |process_provision_org_directory=Διεύθυνση σπουδών προγραμμάτων και οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. |
− | |process_provision_org_group=Λύκεια
| + | |process_estimated_implementation_duration_max=P9M |
− | |process_estimated_implementation_time=9 | + | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
− | |process_estimated_implementation_time_type=Μήνες | |
| |process_type=Εξωστρεφής | | |process_type=Εξωστρεφής |
| |process_trigger=Αιτούμενη | | |process_trigger=Αιτούμενη |
| |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο) | | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο) |
− | |process_provided_to=Πολίτες | + | |process_provided_to=Μαθητές Λυκείου,Γονείς |
− | |process_tax_type=Αιτήσεις | + | |process_tax_type=Αιτήσεις,Εκπαιδεύσεις/Επιμορφώσεις |
− | |process_cost_min=0 | + | |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης |
− | |process_cost_max=0 | + | |process_total_duration_steps_min=2937600 |
| + | |process_total_duration_steps_max=3974400 |
| + | |process_cost_min=0.00 |
| + | |process_cost_max=0.00 |
| + | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
− | |process_evidence_total_number=1 | + | |process_evidence_ex_officio_total_number=0 |
| + | |process_evidence_alternative_total_number=0 |
| + | |process_evidence_prerequisite_total_number=0 |
| + | |process_evidence_total_number=0 |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| + | |process_application_type=Αίτηση |
| + | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_application_description=Αίτηση - δήλωση γονέων / κηδεμόνων (ή των ιδίων μαθητών εφόσον είναι ενήλικες) ειδικού/κών μαθήματος/μαθημάτων παρακολούθησης |
| + | |process_uuid=75d2b073-a1d2-4104-bc04-cccdcd642a49 |
| + | |process_id=380192 |
| + | |process_estimated_implementation_duration=23328000 |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 55: |
Γραμμή 66: |
| γ) σχολικών μονάδων των Δ/νσεων διαφορετικών Περιφερειακών Δ/νσεων Εκπ/σης. | | γ) σχολικών μονάδων των Δ/νσεων διαφορετικών Περιφερειακών Δ/νσεων Εκπ/σης. |
| Τα διαδικτυακά τμήματα συγκροτούνται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εφόσον αφορούν μόνο σε μαθητές της οικείας Διεύθυνσης, από τον Περιφερειακό Δ/ντή, εφόσον αφορούν σε μαθητές από πάνω από μία Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης, και από το Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, εφόσον αφορούν σε μαθητές από πάνω από μία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Για τον αριθμό των μαθητών ισχύει το τέταρτο εδάφιο της παρ. 13 και η παρ. 14 του άρθρου 1 της Υ.Α | | Τα διαδικτυακά τμήματα συγκροτούνται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εφόσον αφορούν μόνο σε μαθητές της οικείας Διεύθυνσης, από τον Περιφερειακό Δ/ντή, εφόσον αφορούν σε μαθητές από πάνω από μία Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης, και από το Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, εφόσον αφορούν σε μαθητές από πάνω από μία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Για τον αριθμό των μαθητών ισχύει το τέταρτο εδάφιο της παρ. 13 και η παρ. 14 του άρθρου 1 της Υ.Α |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=1
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα
| |
− | |process_evidence_type=Αίτηση
| |
− | |process_evidence_description=Αίτηση - δήλωση γονέων / κηδεμόνων (ή των ιδίων μαθητών εφόσον είναι ενήλικες) ειδικού/κών μαθήματος/μαθημάτων παρακολούθησης
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη)
| |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 71: |
Γραμμή 74: |
| |process_rule_gazette_doc_number=68 | | |process_rule_gazette_doc_number=68 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
− | |process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8RC-n_7hz1t15MXD0LzQTLWPU9yLzB8V68knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIuSYx0VyRbItAabb9xEblnaBSmKWloygw1p1uC4d90DWY | + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20210200068 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 80: |
Γραμμή 83: |
| |process_rule_gazette_doc_number=389 | | |process_rule_gazette_doc_number=389 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
− | |process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8RC-n_7hz1t15MXD0LzQTLWPU9yLzB8V68knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIuSYx0VyRbItAabb9xEblnaBSmKWloygw1p1uC4d90DWY | + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20210200389 |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=1 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Υποβολή αίτησης - δήλωσης γονέων / κηδεμόνων (ή των ιδίων μαθητών εφόσον είναι ενήλικες) ειδικού/κών μαθήματος/μαθημάτων παρακολούθησης |
| + | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=P3D |
| + | |process_step_duration_max=P5D |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=2 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Ναι |
| + | |process_step_previous_child_selector=1 |
| + | |process_step_previous_child=1 |
| + | |process_step_title=Συγκρότηση Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Κ.Α.Ε.) και τμημάτων μαθημάτων |
| + | |process_step_official=Περιφερειακός/ή Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
| + | |process_step_duration_min=P20D |
| + | |process_step_duration_max=P1M |
| + | |process_step_note=Ο σύλλογος διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας εισηγείται στην οικεία Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης τη δυνατότητα λειτουργίας της σχολικής μονάδας ως Σ.Κ.Α.Ε. με βάση τον αριθμό αιτήσεων των μαθητών/τριών. Οι Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης εισηγούνται στις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης για τη λειτουργία Σ.Κ.Α.Ε. |
| + | Για τη λειτουργία Σ.Κ.Α.Ε. αποτελούμενων από μία σχολική μονάδα και για τη λειτουργία ολιγομελών τμημάτων 4-5 μαθητών απαιτείται έγκριση από τον Γενικό Γραμματέα Π/θμιας, Δ/θμιας Εκπ/σης και Ειδικής Αγωγής |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=3 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Ναι |
| + | |process_step_previous_child_selector=1 |
| + | |process_step_previous_child=1 |
| + | |process_step_title=Συγκρότηση "διαδικτυακών τμημάτων" |
| + | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
| + | |process_step_duration_min=P20D |
| + | |process_step_duration_max=P1M |
| + | |process_step_note=Στην περίπτωση που τα Σχολικά Κέντρα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Κ.Α.Ε.) δεν μπορούν να συγκροτηθούν δίνεται η δυνατότητα σχηματισμού «διαδικτυακών τμημάτων» από μαθητές: |
| + | α) σχολικών μονάδων της οικείας Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης, |
| + | β) σχολικών μονάδων διαφορετικών Δ/νσεων της οικείας Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης, |
| + | γ) σχολικών μονάδων των Δ/νσεων διαφορετικών Περιφερειακών Δ/νσεων Εκπ/σης. |
| + | Τα "διαδικτυακά τμήματα" συγκροτούνται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εφόσον αφορούν μόνο σε μαθητές της οικείας Διεύθυνσης, από τον Περιφερειακό Δ/ντή, εφόσον αφορούν σε μαθητές από πάνω από μία Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης, και από το Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, εφόσον αφορούν σε μαθητές από πάνω από μία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=4 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Υποβολή αιτήσεων υποψηφίων εκπαιδευτικών |
| + | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| + | |process_step_duration_min=P5D |
| + | |process_step_duration_max=P5D |
| + | |process_step_description=Με πρόσκληση που εκδίδεται από τη Γενική Δ/νση Σπουδών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης του Υ.ΠΑΙ.Θ. καλούνται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που περιλαμβάνονται: |
| + | • στους προσωρινούς [παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13)] αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ υποψηφίων εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης των αριθμ. 1ΓΕ/2019 ( 45/2019 τ.προκ. ΑΣΕΠ) και 2ΓΕ/2019 (46 τ. ΑΣΕΠ/2019) προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. και |
| + | • στους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β’ υποψήφιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) της αριθμ. 3ΕΑ/2019 (12 τ. ΑΣΕΠ/2019) προκήρυξης ΑΣΕΠ, |
| + | των κλάδων ΠΕ05 / ΠΕ07 / ΠΕ34 / ΠΕ40 / ΠΕ79.01 / ΠΕ08, ΠΕ89.01 για το Ελεύθερο Σχέδιο / ΠΕ81, ΠΕ89.01 για το Γραμμικό Σχέδιο, |
| + | καθώς και οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΤΕ16 (σε περίπτωση εξάντλησης των υποψηφίων κλάδου ΠΕ79.01) που περιλαμβάνονται στον προσωρινό [παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13)] αξιολογικό πίνακα Α’ της Μουσικής Ειδίκευσης «Θεωρητικά Ευρωπαϊκής Μουσικής» της αριθμ. 1ΓΤ/2020 (ΦΕΚ 3/τ.Προκ. ΑΣΕΠ/7.2.2020) Προκ. του ΑΣΕΠ |
| + | και επιθυμούν να προσληφθούν ως προσωρινοί αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για την υλοποίηση του προγράμματος της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2020-2021, να υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.) |
| + | |process_step_note=Στα τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων διδάσκουν κατά προτεραιότητα μόνιμοι εκπαιδευτικοί για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. |
| + | Στις περιπτώσεις που τα τμήματα δεν καλύπτονται από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, προσλαμβάνονται αναπληρωτές/τριες μειωμένου ωραρίου ή/και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=5 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Επιλογή πρόσληψη τοποθέτηση αναπληρωτών/ωρομισθίων εκπαιδευτικών και έναρξη μαθημάτων για την πλήρωση κενών θέσεων σε τμήματα ΕΔΕΜ |
| + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
| + | |process_step_duration_min=P6D |
| + | |process_step_duration_max=P6D |
| + | |process_step_description=Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επιλέγουν τους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς που θα διδάξουν στην Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων με βάση τη σειρά κατάταξής τους στους αξιολογικούς πίνακες. |
| + | Οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου ή ωρομισθίων διδασκόντων/ουσών πραγματοποιούνται με απόφαση του/της Διευθυντή/τριας της οικείας Δ.Δ.Ε. με βάση την σειρά κατάταξης των υποψηφίων στον οικείο αξιολογικό πίνακα και τις δηλώσεις προτίμησης τμημάτων. |
| }} | | }} |