Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Συνέντευξη με αιτούντες διεθνή προστασία»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 125: Γραμμή 125:
 
|process_step_duration_max=1
 
|process_step_duration_max=1
 
|process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα
|process_step_description=Κλείνοντας τη συνέντευξη, ο χειριστής θα πρέπει να είναι βέβαιος ότι δόθηκε στον αιτούντα η ευκαιρία να παρουσιάσει όλα τα στοιχεία σχετικά με την αίτηση διεθνούς προστασίας.  
+
|process_step_description=Κλείνοντας τη συνέντευξη, ο χειριστής θα πρέπει να είναι βέβαιος ότι δόθηκε στον αιτούντα η ευκαιρία να παρουσιάσει όλα τα στοιχεία σχετικά με την αίτηση διεθνούς προστασίας. Ο χειριστής στο τέλος της συνέντευξης ζητάει από τον αιτούντα να επιβεβαιώσει ότι δεν επιθυμεί να προσθέσει ο,τιδήποτε άλλο
Ο χειριστής στο τέλος της συνέντευξης ζητάει από τον αιτούντα να επιβεβαιώσει ότι δεν επιθυμεί να προσθέσει ο,τιδήποτε άλλο
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps

Αναθεώρηση της 09:32, 31 Ιανουαρίου 2022



53a8422c-ef50-49a7-bec5-31b4da46d2cb 408678

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

1 ημέρα

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά τη διεξαγωγή συνέντευξης από αρμόδιο υπάλληλο της Υπηρεσίας Ασύλου με αιτούντα διεθνούς προστασίας

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Υπηρεσία Ασύλου

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

12/09/2023

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Διοικητική πράξη

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Διεξαγωγή συνέντευξης με αιτούντες διεθνή προστασία

            Γλώσσες παροχής

            Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,


            • 1 Υπηκοότητας Οι αιτούντες διεθνή προστασία είναι Υπήκοοι τρίτων χωρών ή ανιθαγενείς που ζητούν να μην απελαθούν γιατί φοβούνται δίωξη λόγω φυλής, θρησκείας, εθνικότητας, συμμετοχής σε ιδιαίτερη κοινωνική ομάδα ή πολιτικών πεποιθήσεων, ή γιατί κινδυνεύουν να υποστούν σοβαρή βλάβη στη χώρα καταγωγής ή προηγούμενης διαμονής του, ιδίως γιατί κινδυνεύουν με θανατική ποινή ή εκτέλεση, με βασανιστήρια ή απάνθρωπη ή εξευτελιστική μεταχείριση ή κινδυνεύει η ζωή ή η ακεραιότητά τους λόγω διεθνούς ή εμφύλιας σύρραξης.

              Όχι Όχι

            • 2 Διοικητικές Να έχει διενεργηθεί πλήρης καταγραφή του αιτούντα παροχής διεθνούς προστασίας

              Όχι Όχι

            • Νόμος 4636 2019 169 Α
            • Νόμος 4686 2020 96 Α

              Περιγραφή Βελτίωση της μεταναστευτικής νομοθεσίας, τροποποίηση διατάξεων των νόμων 4636/2019 (A 169), 4375/2016 (A 51), 4251/2014 (Α 80) και άλλες διατάξεις.

              Νομικές παραπομπές http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8PT2mlaPXRibtIl9LGdkF53UIxsx942CdyqxSQYNuqAGCF0IfB9HI6qSYtMQEkEHLwnFqmgJSA5WIsluV-nRwO1oKqSe4BlOTSpEWYhszF8P8UqWb zFijJTadSXhDSnGd17HjcWkL9bhcOav6UzoEtjF1IodaSAp

            • Ευρωπαϊκός Κανονισμός 604 2013

              Περιγραφή ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ) αριθ. 604/2013 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 26ης Ιουνίου 2013 για τη θέσπιση των κριτηρίων και μηχανισμών για τον προσδιορισμό του κράτους μέλους που είναι υπεύθυνο για την εξέταση αίτησης διεθνούς προστασίας που υποβάλλεται σε κράτος μέλος από υπήκοο τρίτης χώρας ή από απάτριδα (αναδιατύπωση).

              Νομικές παραπομπές https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=celex%3A32013R0604

            • 1 Προετοιμασία του χειριστή που έχει αναλάβει την αίτηση διεθνούς προστασίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Πριν από κάθε συνέντευξη ο χειριστής θα πρέπει να μελετά σε βάθος το φάκελο της υπόθεσης ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα. Το στάδιο αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό καθώς διευκολύνει τη συνέντευξη, επιτρέπει στον υπάλληλο να εντοπίσει ενδεχομένως τα ζητήματα πάνω στα οποία θα πρέπει να εστιαστεί η συνέντευξη, τα στοιχεία που θα πρέπει να ξεκαθαριστούν, τυχόν ελλείψεις σε περιεχόμενα στο φάκελο, έγγραφα που θα πρέπει να συμπληρωθούν ή να αποσαφηνιστούν από τον αιτούντα κατά τη συνέντευξη κλπ.

              Όχι Όχι


            • 2 Εκκίνηση της διαδικασίας συνέντευξης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο χειριστής παραλαμβάνει τον αιτούντα από το χώρο αναμονής και τον συνοδεύει στο χώρο της συνέντευξης. Ο αιτών αναζητείται με το όνομά του, ακόμη και χωρίς διερμηνέα, στο χώρο αναμονής και στη συνέχεια ζητείται το δελτίο αιτούντος διεθνή προστασία προκειμένου να βεβαιωθεί η ταυτότητά του και στη συνέχεια ενημερώνεται σχετικά ο διερμηνέας.

              Σημειώσεις Κατά κανόνα η συνέντευξη καταγράφεται ηχητικά όπως περιγράφεται στο άρθρο 16 του Κανονισμού της Υπηρεσίας. Στην περίπτωση που η συνέντευξη δεν ηχογραφείται, ο χειριστής οφείλει να τηρεί πλήρες πρακτικό της συνέντευξης. Σε περίπτωση που η συνέντευξη ηχογραφείται, αλλά δεν υπάρχει η δυνατότητα απομαγνητοφώνησης της ηχογράφησης τηρείται πλήρες πρακτικό. Επιπλέον μπορεί να γίνει χρήση του συστήματος ηχητικής καταγραφής κατά τη διενέργεια συνεντεύξεων με χρήση του συστήματος τηλεδιερμηνείας.

              Όχι Όχι


            • 3 Έναρξη της συνέντευξης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Κατά την έναρξη της συνέντευξης ο χειριστής αφού συστηθεί, συστήνει το διερμηνέα και κάθε άλλο πρόσωπο που παρίσταται στην αίθουσα συνέντευξης. Όταν λόγω μη διαθεσιμότητας υπαλλήλων, δεν έχει επιλεγεί χειριστής και διερμηνέας του φύλου που έχει ζητήσει ο αιτών σε προηγούμενο στάδιο της διαδικασίας, ο χειριστής πρέπει να εξηγήσει τους λόγους για του οποίους έγινε αυτό και να εξετάσει αν συντρέχει σοβαρός λόγος ώστε να αναβάλει τη συνέντευξη. Ο χειριστής πρέπει να επιβεβαιώσει ότι ο αιτών κατανοεί το διερμηνέα και αντίστροφα καθώς και να ενημερώσει τον αιτούντα ότι σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος με τη διερμηνεία κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, πρέπει άμεσα να το αναφέρει. Εν συνεχεία ενημερώνει τον αιτούντα για τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί κατά τη διάρκεια της συνέντευξης

              Σημειώσεις Κατά κανόνα η συνέντευξη καταγράφεται ηχητικά όπως περιγράφεται στο άρθρο 16 του Κανονισμού της Υπηρεσίας. Στην περίπτωση που η συνέντευξη δεν ηχογραφείται, ο χειριστής οφείλει να τηρεί πλήρες πρακτικό της συνέντευξης. Σε περίπτωση που η συνέντευξη ηχογραφείται, αλλά δεν υπάρχει η δυνατότητα απομαγνητοφώνησης της ηχογράφησης τηρείται πλήρες πρακτικό. Επιπλέον μπορεί να γίνει χρήση του συστήματος ηχητικής καταγραφής κατά τη διενέργεια συνεντεύξεων με χρήση του συστήματος τηλεδιερμηνείας.

              Όχι Όχι


            • 4 Τέλος της συνέντευξης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Κλείνοντας τη συνέντευξη, ο χειριστής θα πρέπει να είναι βέβαιος ότι δόθηκε στον αιτούντα η ευκαιρία να παρουσιάσει όλα τα στοιχεία σχετικά με την αίτηση διεθνούς προστασίας. Ο χειριστής στο τέλος της συνέντευξης ζητάει από τον αιτούντα να επιβεβαιώσει ότι δεν επιθυμεί να προσθέσει ο,τιδήποτε άλλο

              Όχι Όχι


            • 5 Συμπληρωματική συνέντευξη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Εάν ο χειριστής κρίνει ότι χρειάζεται να καλέσει τον αιτούντα σε συμπληρωματική συνέντευξη.

              Όχι Όχι





            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.