Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Χαρακτηρισμός δημόσιων σχολικών μονάδων ως Πρότυπων ή Πειραματικών»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
μ (Ο Tj4g9qc96mdb μετακίνησε τη σελίδα ΥΕ:Χαρακτηρισμός δημόσιων σχολικών μονάδων ως Πρότυπων ή Πειραματικών στην ΠΕ:Χαρακτηρισμός δημόσιων σχολικών μονάδων ως Πρότυπων ή Πειραματικών χωρίς να αφήσει ανακατεύθυνση: Αποστολή για έλεγχο ΥΕ > ΠΕ)
Γραμμή 4: Γραμμή 4:
 
|process_official_title=Χαρακτηρισμός δημοσίων σχολικών μονάδων ως Προτύπων και Πειραματικών σχολείων
 
|process_official_title=Χαρακτηρισμός δημοσίων σχολικών μονάδων ως Προτύπων και Πειραματικών σχολείων
 
|process_alternative_titles=Αξιολόγηση των δημόσιων σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σκοπό τον χαρακτηρισμό τους ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ
 
|process_alternative_titles=Αξιολόγηση των δημόσιων σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σκοπό τον χαρακτηρισμό τους ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ
|process_description=Η διαδικασία αφορά στον χαρακτηρισμό ενός λειτουργούντος σχολείου ως Πρότυπο (Π.Σ.) ή Πειραματικό (ΠΕΙ.Σ.).
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στον χαρακτηρισμό ενός λειτουργούντος σχολείου ως Προτύπου (Π.Σ.) ή Πειραματικού (ΠΕΙ.Σ.).
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Γραμμή 11: Γραμμή 11:
 
|process_provision_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
 
|process_provision_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
 
|process_provision_org_directory=Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
 
|process_provision_org_directory=Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
|process_remarks=Η διαδικασία μπορεί να πραγματοποιηθεί με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται έπειτα από εισήγηση της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων και γνώμη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
+
|process_remarks=Ο χαρακτηρισμός πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται έπειτα από εισήγηση της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων και γνώμη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
 
Η κατάθεση υποψηφιότητας για τον χαρακτηρισμό ενός λειτουργούντος σχολείου ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:  
 
Η κατάθεση υποψηφιότητας για τον χαρακτηρισμό ενός λειτουργούντος σχολείου ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:  
-με αίτηση από Διευθυντή/τρια ή Προϊστάμενο/η της σχολικής μονάδας,
+
α)με αίτηση από τον/την Διευθυντή/τρια ή Προϊστάμενο/η της σχολικής μονάδας,
-με αίτηση από Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
+
β)με αίτηση από Προϊστάμενο/νη της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
 
Η διαδικασία δεν είναι περιοδική. Ενεργοποιείται με γνώμονα την εκπαιδευτική και παιδαγωγική αναγκαιότητα διεύρυνσης του δικτύου των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων.
 
Η διαδικασία δεν είναι περιοδική. Ενεργοποιείται με γνώμονα την εκπαιδευτική και παιδαγωγική αναγκαιότητα διεύρυνσης του δικτύου των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων.
 
|process_deadline=3
 
|process_deadline=3

Αναθεώρηση της 14:40, 15 Φεβρουαρίου 2022



018f1a2f-725b-43dc-abe2-87fa0f5b0e51 413694

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Ψηφιακά σημεία παροχής

Αριθμός δικαιολογητικών

8

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

1 έως 3 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στον χαρακτηρισμό ενός λειτουργούντος σχολείου ως Προτύπου (Π.Σ.) ή Πειραματικού (ΠΕΙ.Σ.).

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Ο χαρακτηρισμός πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται έπειτα από εισήγηση της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων και γνώμη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Η κατάθεση υποψηφιότητας για τον χαρακτηρισμό ενός λειτουργούντος σχολείου ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:

α)με αίτηση από τον/την Διευθυντή/τρια ή Προϊστάμενο/η της σχολικής μονάδας,

β)με αίτηση από Προϊστάμενο/νη της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Η διαδικασία δεν είναι περιοδική. Ενεργοποιείται με γνώμονα την εκπαιδευτική και παιδαγωγική αναγκαιότητα διεύρυνσης του δικτύου των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων.

Τελευταία ενημέρωση

11/03/2024

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Απόφαση

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Αξιολόγηση των δημόσιων σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σκοπό τον χαρακτηρισμό τους ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ

            Επίσημος τίτλος

            Χαρακτηρισμός δημοσίων σχολικών μονάδων ως Προτύπων και Πειραματικών σχολείων


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Εσωστρεφής

              Χρησιμοποιούμενα πληροφοριακά συστήματα

              Υφιστάμενοι κίνδυνοι και σημεία ελέγχου

              Σχετιζόμενοι δείκτες απόδοσης και διοικητικής επιβάρυνσης


            • 1 Άλλο Η ιδιότητα του/της Διευθυντή/τριας ή Προϊσταμένου/μενης της Σχολικής Μονάδας που αιτείται τον χαρακτηρισμό.

              Όχι Όχι

            • 2 Άλλο Η ιδιότητα του Διευθυντή/ντριας της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας ή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής ευθύνης στην οποία ανήκει η σχολική μονάδα

              Ναι Ναι

            • 1 Αίτηση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται η σχολική μονάδα υποψήφια για τον χαρακτηρισμό.

              Αίτηση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται η σχολική μονάδα υποψήφια για τον χαρακτηρισμό.

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: Φορείς του Δημοσίου

              Σημειώσεις: Η αίτηση αυτή μπορεί να υποβληθεί α) από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης στην ευθύνη του οποίου υπάγεται η σχολική μονάδα οποτεδήποτε εντός του σχολικού έτους, β) από τον Διευθυντή ή Προϊστάμενο της Σχολικής Μονάδας έπειτα από Δημόσια Πρόσκληση που εκδίδει ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων προς τα σχολεία της Επικράτειας, εντός ορισμένης προθεσμίας.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι Υπηρεσιακό έγγραφοΤο «Υπηρεσιακό έγγραφο» δεν είναι αριθμός.

            • 2 Επιστολή -παρουσίαση των λόγων ένταξης της σχολικής μονάδας στο δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων ή στο δίκτυο των Πειραματικών Σχολείων ή σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις

              Επιστολή -παρουσίαση των λόγων ένταξης της σχολικής μονάδας στο δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων ή στο δίκτυο των Πειραματικών Σχολείων ή σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: Φορείς του Δημοσίου

              Σημειώσεις: Η Επιστολή -παρουσίαση των λόγων ένταξης της σχολικής μονάδας στο δίκτυο των Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ κατατίθεται από τον Διευθυντή- Προϊστάμενο της ενδιαφερόμενης σχολικής μονάδας. Ενδεικτικοί λόγοι ένταξης: α) η μη ύπαρξη ΠΕΙΣ ή ΠΣ στα όρια ευθύνης της x περιοχής, β) η εγγύτητα της Σχολικής Μονάδας με ΑΕΙ και η εμπειρία του σχολείου σε έρευνα, καινοτομία και συνεργασία με ΑΕΙ, γ) η επιθυμία του Διδακτικού Προσωπικού για την βέλτιστη αξιοποίηση των εκπαιδευτικών, παιδαγωγικών και ακαδημαϊκών τους προσόντων, δ) το μέγεθος της Σχολικής Μονάδας (ο αριθμός των αιθουσών διδασκαλίας, των εργαστηρίων και των λοιπών διαθέσιμων προς χρήση αιθουσών), ε) η τοποθεσία ( πληθυσμός του δήμου ή δημοτικής ενότητας/ αισθητική και άλλη αξία του κτηρίου),

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι Υπηρεσιακό έγγραφοΤο «Υπηρεσιακό έγγραφο» δεν είναι αριθμός.

            • 3 Βεβαίωση που αναφέρει την πράξη του Συλλόγου Διδασκόντων, σύμφωνα με την οποία ελήφθη η απόφαση για την υποβολή της εν λόγω αίτησης.

              Βεβαίωση που αναφέρει την πράξη του Συλλόγου Διδασκόντων, σύμφωνα με την οποία ελήφθη η απόφαση για την υποβολή της εν λόγω αίτησης.

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: Φορείς του Δημοσίου

              Σημειώσεις: Η βεβαίωση κατατίθεται από τον Διευθυντή- Προϊστάμενο της ενδιαφερόμενης σχολικής μονάδας.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι ΒεβαίωσηΤο «Βεβαίωση» δεν είναι αριθμός.

            • 4 Έκθεση με προκαθορισμένη φόρμα με την οποία δηλώνεται η πλήρωση των κριτηρίων τα οποία πληροί η σχολική μονάδα προκειμένου να χαρακτηριστεί ως ΠΕΙ.Σ. ή Π.Σ.

              Έκθεση με προκαθορισμένη φόρμα με την οποία δηλώνεται η πλήρωση των κριτηρίων τα οποία πληροί η σχολική μονάδα προκειμένου να χαρακτηριστεί ως ΠΕΙ.Σ. ή Π.Σ.

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: Φορείς του Δημοσίου

              Σημειώσεις: Η Έκθεση/φόρμα κατατίθεται από τον Διευθυντή- Προϊστάμενο της ενδιαφερόμενης σχολικής μονάδας. Στην Έκθεση περιλαμβάνονται όσα από τα κριτήρια που περιγράφονται στην παρ. 1 του αρθ.4 της υπό στοιχεία 22631/Δ6/26-2-2021 (ΑΔΑ: 60ΑΛ46ΜΤΛΗ-Δ07) ΥΑ και για τα οποία θα αξιολογηθεί η σχολική μονάδα για τον χαρακτηρισμό της ως ΠΕΙ.Σ. ή Π.Σ.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι ΈκθεσηΤο «Έκθεση» δεν είναι αριθμός.

            • Υπουργική Απόφαση 22631/Δ6 2021 776 Β

              Περιγραφή Χαρακτηρισμός δημόσιων σχολικών μονάδων ως Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων.

              Νομικές παραπομπές https://diavgeia.gov.gr/doc/60%CE%91%CE%9B46%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%9407?inline=true

              ΑΔΑ 60ΑΛ46ΜΤΛΗ-Δ07

            • Νόμος 11, 12, 13, 14 4692 2020 111 Α
            • 1 Έκδοση δημόσιας πρόσκλησης Υπουργού Παιδείας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Υπουργείο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων εκδίδει δημόσια πρόσκληση προς τις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με την οποία καλείται ο Διευθυντής/τρια ή ο Προϊστάμενος/η της δημόσιας σχολικής μονάδας να υποβάλει αίτηση για τον χαρακτηρισμό της ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. εντός ορισμένης προθεσμίας, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 2 της παρούσης.

              Όχι Όχι


            • 2 Υποβολή αίτησης και δικαιολογητικών για χαρακτηρισμό σχολείων ως ΠΣ και ΠΕΙΣ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι σχολικές μονάδες της δημόσιας εκπαίδευσης δύνανται να υποβάλουν αίτηση για τον χαρακτηρισμό τους ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Η απόφαση για την υποβολή αίτησης προς χαρακτηρισμό σχολικής μονάδας ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. λαμβάνεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων της οικείας σχολικής μονάδας.

              Σημειώσεις Η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος προς χαρακτηρισμό δημόσιων σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. ορίζεται στη δημόσια πρόσκληση που εκδίδει ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων,

              Όχι Όχι


            • 3 Υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών από Διευθυντή/ντρια- Προϊστάμενο/η Εκπαιδευτικής Δομής

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή α) Επιστολή-παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας αα) στο δίκτυο των Π.Σ. ή αβ) στο δίκτυο των ΠΕΙ.Σ. ή αγ) σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις και β) Βεβαίωση, η οποία αναφέρει την πράξη συλλόγου διδασκόντων, σύμφωνα με την οποία ελήφθη η απόφαση για την υποβολή της εν λόγω αίτησης γ) Έκθεση/φόρμα για τα χαρακτηριστικά των σχολικών μονάδων

              Ναι Όχι


            • 4 Υποβολή αίτησης από Διευθυντή/ντρια Διεύθυνσης Α/θμιας ή Β/θμιας Εκπαίδευσης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή α) Επιστολή-παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας στο δικτυο των Π.Σ. ή Π.Σ., έως τριακόσιες (300) λέξεις β) Έκθεση/φόρμα

              Σημειώσεις Υποβολή αιτήσεων και συνοδευτικών στο protoco@minedu.gov.gr

              Ναι Όχι


            • 5 Ταξινόμηση αιτήσεων από το Αυτοτελές Τμήμα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων διαβιβάζει τις αιτήσεις στην Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) ταξινομημένες ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

              Όχι Όχι


            • 6 Εξέταση αιτήσεων από ΔΕΠΠΣ και υποβολή εισήγησης στον Υπουργό και στο ΙΕΠ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Συλλογικό όργανο


              Περιγραφή Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. εξετάζει τις αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. και υποβάλλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αιτιολογημένη εισήγηση για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. διαβιβάζει την εισήγηση του προηγούμενου εδαφίου στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

              Όχι Όχι


            • 7 Διατύπωση γνώμης του ΙΕΠ προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Συναρμόδιος φορέας

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το Ι.Ε.Π. διατυπώνει γνώμη σχετικά με την εισήγηση της Δ.Ε.Π.Π.Σ., την οποία υποβάλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.

              Σημειώσεις Διαδικασία ενστάσεων δεν προβλέπεται.

              Όχι Όχι


            • 8 Έκδοση σχετικής Υπουργικής Απόφασης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπουργός

              Τρόπος Υλοποίησης Υπογραφή

              Σημειώσεις Ολοκλήρωση της διαδικασίας με την υπο στοιχεία 51614/Δ6/11-5-2021 (Β1895) Υπουργική Απόφαση ( ΑΔΑ: ΩΦ7Ξ46ΜΤΛΗ-8ΡΞ)

              Όχι Ναι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.