|
|
Γραμμή 125: |
Γραμμή 125: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Δημόσιας πρόσκλησης Υπουργού Παιδείας προς τις Σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης ή γνώμη Δ/ντη Εκπαίδευσης για ενίσχυση του δικτύου των ΠΕΙ.Σ. και Π.Σ. | + | |process_step_title=Δημόσια πρόσκληση Υπουργού Παιδείας προς τις Σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης ή γνώμη Δ/ντη Εκπαίδευσης για ενίσχυση του δικτύου των ΠΕΙ.Σ. και Π.Σ. |
| |process_step_official=Αρμόδιο Υπουργείο | | |process_step_official=Αρμόδιο Υπουργείο |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
Γραμμή 138: |
Γραμμή 138: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Υποβολή αίτησης και δικαιολογητικών για χαρακτηρισμό σχολείων ως ΠΣ και ΠΕΙΣ | + | |process_step_title=Υποβολή αίτησης για χαρακτηρισμό σχολείων ως ΠΣ και ΠΕΙΣ |
| |process_step_official=Άλλο | | |process_step_official=Άλλο |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
Γραμμή 144: |
Γραμμή 144: |
| |process_step_duration_max=15 | | |process_step_duration_max=15 |
| |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
− | |process_step_description=Οι σχολικές μονάδες της δημόσιας εκπαίδευσης δύνανται να υποβάλουν αίτηση για τον χαρακτηρισμό τους ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Η απόφαση για την υποβολή αίτησης προς χαρακτηρισμό σχολικής μονάδας ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. λαμβάνεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων της οικείας σχολικής μονάδας. | + | |process_step_description=α) Οι σχολικές μονάδες της δημόσιας εκπαίδευσης δύνανται να υποβάλουν αίτηση για τον χαρακτηρισμό τους ως i) Π.Σ. ή ii) ΠΕΙ.Σ. ή iii) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Η απόφαση για την υποβολή αίτησης προς χαρακτηρισμό σχολικής μονάδας ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. λαμβάνεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων της οικείας σχολικής μονάδας. |
− | |process_step_note=Η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος προς χαρακτηρισμό δημόσιων σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. ορίζεται στη δημόσια πρόσκληση που εκδίδει ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, | + | β) Ο Δ/ντης ΔΔΕ δύναται να υποβάλουν αίτηση για τον χαρακτηρισμό τους ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ |
| + | |process_step_note=Η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος προς χαρακτηρισμό δημόσιων σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. α) ορίζεται στη δημόσια πρόσκληση που εκδίδει ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
018f1a2f-725b-43dc-abe2-87fa0f5b0e51
413694
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στον χαρακτηρισμό ενός λειτουργούντος σχολείου ως Προτύπου (Π.Σ.) ή Πειραματικού (ΠΕΙ.Σ.).
Βασικές πληροφορίες
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Αξιολόγηση των δημόσιων σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σκοπό τον χαρακτηρισμό τους ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ
Επίσημος τίτλος
Χαρακτηρισμός δημοσίων σχολικών μονάδων ως Προτύπων και Πειραματικών σχολείων
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα
ΔΔ
3
0
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
5.5
3
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» δεν είναι αριθμός.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝΤο «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας ΕκπαίδευσηςΤο «Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» δεν είναι αριθμός., Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ΕκπαίδευσηςΤο «Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» δεν είναι αριθμός., Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας ΕκπαίδευσηςΤο «Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» δεν είναι αριθμός.
Συντάκτες
Η διαδικασία αφορά στον χαρακτηρισμό ενός λειτουργούντος σχολείου ως Προτύπου (Π.Σ.) ή Πειραματικού (ΠΕΙ.Σ.).
0
0
4
0
0
}}
}}
}}
1
Άλλο
Η ιδιότητα του/της Διευθυντή/τριας ή Προϊσταμένου/μενης της Σχολικής Μονάδας που αιτείται τον χαρακτηρισμό.
Όχι
Όχι
2
Άλλο
Η ιδιότητα του Διευθυντή/ντριας της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας ή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής ευθύνης στην οποία ανήκει η σχολική μονάδα
Ναι
Ναι
1
Αίτηση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται η σχολική μονάδα υποψήφια για τον χαρακτηρισμό.
Αίτηση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται η σχολική μονάδα υποψήφια για τον χαρακτηρισμό.
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Φορείς του Δημοσίου
Σημειώσεις:
Η αίτηση αυτή μπορεί να υποβληθεί α) από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης στην ευθύνη του οποίου υπάγεται η σχολική μονάδα οποτεδήποτε εντός του σχολικού έτους, β) από τον Διευθυντή ή Προϊστάμενο της Σχολικής Μονάδας έπειτα από Δημόσια Πρόσκληση που εκδίδει ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων προς τα σχολεία της Επικράτειας, εντός ορισμένης προθεσμίας.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
Υπηρεσιακό έγγραφοΤο «Υπηρεσιακό έγγραφο» δεν είναι αριθμός.
2
Επιστολή -παρουσίαση των λόγων ένταξης της σχολικής μονάδας στο δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων ή στο δίκτυο των Πειραματικών Σχολείων ή σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις
Επιστολή -παρουσίαση των λόγων ένταξης της σχολικής μονάδας στο δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων ή στο δίκτυο των Πειραματικών Σχολείων ή σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Φορείς του Δημοσίου
Σημειώσεις:
Η Επιστολή -παρουσίαση των λόγων ένταξης της σχολικής μονάδας στο δίκτυο των Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ κατατίθεται από τον Διευθυντή- Προϊστάμενο της ενδιαφερόμενης σχολικής μονάδας.
Ενδεικτικοί λόγοι ένταξης:
α) η μη ύπαρξη ΠΕΙΣ ή ΠΣ στα όρια ευθύνης της x περιοχής,
β) η εγγύτητα της Σχολικής Μονάδας με ΑΕΙ και η εμπειρία του σχολείου σε έρευνα, καινοτομία και συνεργασία με ΑΕΙ,
γ) η επιθυμία του Διδακτικού Προσωπικού για την βέλτιστη αξιοποίηση των εκπαιδευτικών, παιδαγωγικών και ακαδημαϊκών τους προσόντων,
δ) το μέγεθος της Σχολικής Μονάδας (ο αριθμός των αιθουσών διδασκαλίας, των εργαστηρίων και των λοιπών διαθέσιμων προς χρήση αιθουσών),
ε) η τοποθεσία ( πληθυσμός του δήμου ή δημοτικής ενότητας/ αισθητική και άλλη αξία του κτηρίου),
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
Υπηρεσιακό έγγραφοΤο «Υπηρεσιακό έγγραφο» δεν είναι αριθμός.
3
Βεβαίωση που αναφέρει την πράξη του Συλλόγου Διδασκόντων, σύμφωνα με την οποία ελήφθη η απόφαση για την υποβολή της εν λόγω αίτησης.
Βεβαίωση που αναφέρει την πράξη του Συλλόγου Διδασκόντων, σύμφωνα με την οποία ελήφθη η απόφαση για την υποβολή της εν λόγω αίτησης.
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Φορείς του Δημοσίου
Σημειώσεις:
Η βεβαίωση κατατίθεται από τον Διευθυντή- Προϊστάμενο της ενδιαφερόμενης σχολικής μονάδας.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
ΒεβαίωσηΤο «Βεβαίωση» δεν είναι αριθμός.
4
Έκθεση με προκαθορισμένη φόρμα με την οποία δηλώνεται η πλήρωση των κριτηρίων τα οποία πληροί η σχολική μονάδα προκειμένου να χαρακτηριστεί ως ΠΕΙ.Σ. ή Π.Σ.
Έκθεση με προκαθορισμένη φόρμα με την οποία δηλώνεται η πλήρωση των κριτηρίων τα οποία πληροί η σχολική μονάδα προκειμένου να χαρακτηριστεί ως ΠΕΙ.Σ. ή Π.Σ.
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Φορείς του Δημοσίου
Σημειώσεις:
Η Έκθεση/φόρμα κατατίθεται από τον Διευθυντή- Προϊστάμενο της ενδιαφερόμενης σχολικής μονάδας.
Στην Έκθεση περιλαμβάνονται όσα από τα κριτήρια που περιγράφονται στην παρ. 1 του αρθ.4 της υπό στοιχεία 22631/Δ6/26-2-2021 (ΑΔΑ: 60ΑΛ46ΜΤΛΗ-Δ07) ΥΑ και για τα οποία θα αξιολογηθεί η σχολική μονάδα για τον χαρακτηρισμό της ως ΠΕΙ.Σ. ή Π.Σ.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
ΈκθεσηΤο «Έκθεση» δεν είναι αριθμός.
Υπουργική Απόφαση
22631/Δ6
2021
776
Β
Νόμος
11, 12, 13, 14
4692
2020
111
Α
1
Δημόσια πρόσκληση Υπουργού Παιδείας προς τις Σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης ή γνώμη Δ/ντη Εκπαίδευσης για ενίσχυση του δικτύου των ΠΕΙ.Σ. και Π.Σ.
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Υπουργείο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων εκδίδει δημόσια πρόσκληση προς τις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με την οποία καλείται ο Διευθυντής/τρια ή ο Προϊστάμενος/η της δημόσιας σχολικής μονάδας να υποβάλει αίτηση για τον χαρακτηρισμό της ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. εντός ορισμένης προθεσμίας, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 2 της παρούσης.
Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης Εκπαίδευσης δύναται να καταθέσει αίτηση οποτεδήποτε μέσα στο χρόνο.
Όχι
Όχι
2
Υποβολή αίτησης για χαρακτηρισμό σχολείων ως ΠΣ και ΠΕΙΣ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
α) Οι σχολικές μονάδες της δημόσιας εκπαίδευσης δύνανται να υποβάλουν αίτηση για τον χαρακτηρισμό τους ως i) Π.Σ. ή ii) ΠΕΙ.Σ. ή iii) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Η απόφαση για την υποβολή αίτησης προς χαρακτηρισμό σχολικής μονάδας ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. λαμβάνεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων της οικείας σχολικής μονάδας.
β) Ο Δ/ντης ΔΔΕ δύναται να υποβάλουν αίτηση για τον χαρακτηρισμό τους ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ
Σημειώσεις
Η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος προς χαρακτηρισμό δημόσιων σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. α) ορίζεται στη δημόσια πρόσκληση που εκδίδει ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων,
Όχι
Όχι
3
Υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών από Διευθυντή/ντρια- Προϊστάμενο/η Εκπαιδευτικής Δομής
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
α) Επιστολή-παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας αα) στο δίκτυο των Π.Σ. ή αβ) στο δίκτυο των ΠΕΙ.Σ. ή αγ) σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις και
β) Βεβαίωση, η οποία αναφέρει την πράξη συλλόγου διδασκόντων, σύμφωνα με την οποία ελήφθη η απόφαση για την υποβολή της εν λόγω αίτησης
γ) Έκθεση/φόρμα για τα χαρακτηριστικά των σχολικών μονάδων
Ναι
Όχι
4
Υποβολή αίτησης από Διευθυντή/ντρια Διεύθυνσης Α/θμιας ή Β/θμιας Εκπαίδευσης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
α) Επιστολή-παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας στο δικτυο των Π.Σ. ή Π.Σ., έως τριακόσιες (300) λέξεις
β) Έκθεση/φόρμα
Σημειώσεις
Υποβολή αιτήσεων και συνοδευτικών στο protoco@minedu.gov.gr
Ναι
Όχι
5
Ταξινόμηση αιτήσεων από το Αυτοτελές Τμήμα
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Το Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων διαβιβάζει τις αιτήσεις στην Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και
Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) ταξινομημένες ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
Όχι
Όχι
6
Εξέταση αιτήσεων από Δ.Ε.Π.Π.Σ. και υποβολή εισήγησης στον Υπουργό και στο ΙΕΠ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Συλλογικό όργανο
Περιγραφή
Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. εξετάζει τις αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. και υποβάλλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αιτιολογημένη εισήγηση για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. διαβιβάζει την εισήγηση του προηγούμενου εδαφίου στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
Όχι
Όχι
7
Διατύπωση γνώμης του Ι.Ε.Π. προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Συναρμόδιος φορέας
Συναρμόδιος Φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Το Ι.Ε.Π. διατυπώνει γνώμη σχετικά με την εισήγηση της Δ.Ε.Π.Π.Σ., την οποία υποβάλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Σημειώσεις
Διαδικασία ενστάσεων δεν προβλέπεται.
Όχι
Όχι
7
5
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (Ι.Ε.Π.)Το «ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (Ι.Ε.Π.)» δεν είναι αριθμός.
8
Έκδοση σχετικής Υπουργικής Απόφασης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπουργός
Τρόπος Υλοποίησης
Υπογραφή
Σημειώσεις
Ολοκλήρωση της διαδικασίας με την υπο στοιχεία 51614/Δ6/11-5-2021 (Β1895) Υπουργική Απόφαση ( ΑΔΑ: ΩΦ7Ξ46ΜΤΛΗ-8ΡΞ)
Όχι
Ναι