Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Τεχνική αστυνόμευση οδικού δικτύου από την Ελληνική Αστυνομία»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 21: Γραμμή 21:
 
|process_provided_to=Δημόσιους φορείς,Πολίτες
 
|process_provided_to=Δημόσιους φορείς,Πολίτες
 
|process_tax_type=Αναγγελίες,Γνωστοποιήσεις,Εκθέσεις,Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών
 
|process_tax_type=Αναγγελίες,Γνωστοποιήσεις,Εκθέσεις,Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών
|process_total_duration_steps_min=5
+
|process_total_duration_steps_min=4
|process_total_duration_steps_max=54
+
|process_total_duration_steps_max=53
 
|process_total_duration_steps_type=Ημέρες
 
|process_total_duration_steps_type=Ημέρες
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_min=0
Γραμμή 34: Γραμμή 34:
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
}}
 
{{process conditions
 
|process_conditions_num_id=1
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Αναπηρίας
 
|process_conditions_name=Δοκιμαστική διαδικασία
 
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 75: Γραμμή 69:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Εποχούμενες περιπολίες Ελληνικής Αστυνομίας - Παράπονα πολιτών
+
|process_step_title=Εκκίνηση της διαδικασίας
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=0
|process_step_duration_max=1
+
|process_step_duration_max=0
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=2
 
|process_step_num_id=2
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=1
 +
|process_step_previous_child=1
 +
|process_step_title=Διενεργούμενες εποχικές περιπολίες οργάνων της Ελληνικής Αστυνομίας
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=3
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=1
 +
|process_step_previous_child=1
 +
|process_step_title=Παράπονα - Καταγγελίες πολιτών
 +
|process_step_description=Πολίτες μπορούν να υποβάλλουν τα παράπονά τους είτε τηλεφωνικά στο οικείο αστυνομικό Τμήμα ή Διεύθυνση ή να αναφερθούν εγγράφως ή προφορικά με επίσκεψή τους στο κατάστημα της Υπηρεσίας.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=4
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
Γραμμή 88: Γραμμή 100:
 
|process_step_duration_max=1
 
|process_step_duration_max=1
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 +
|process_step_description=Το αστυνομικό όργανο διαπιστώνει κατά την τεχνική αστυνόμευση ατέλειες ή πλημμελείς σημάνσεις ή κακοτεχνίες του οδικού δικτύου.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=3
+
|process_step_num_id=5
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
Γραμμή 97: Γραμμή 110:
 
|process_step_duration_max=1
 
|process_step_duration_max=1
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 +
|process_step_description=Συμπληρώνεται έγγραφη αναφορά για την καταγραφή του προβλήματος από τον αρμόδιο υπάλληλο της αστυνομικής υπηρεσίας.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=4
+
|process_step_num_id=6
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Έκδοση αποφάσεων για τη λήψη έκτακτων μέτρων
 
|process_step_title=Έκδοση αποφάσεων για τη λήψη έκτακτων μέτρων
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_max=1
 
|process_step_duration_max=1
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
|process_step_description=Σύμφωνα με το άρθρο 52 παράγραφος 2 του Ν. 2696/1999 "Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας"
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=5
+
|process_step_num_id=7
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Σύνταξη και αποστολή εγγράφου προς τον αρμόδιο Φορέα
 
|process_step_title=Σύνταξη και αποστολή εγγράφου προς τον αρμόδιο Φορέα
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_max=50
 
|process_step_duration_max=50
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
}}
 
}}

Αναθεώρηση της 11:19, 16 Σεπτεμβρίου 2022



d1ca5e10-fa5d-434f-a81b-627ae1954d4d 464681

Με μια ματιά

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

5 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην τεχνική αστυνόμευση για τον περιορισμό και εξάλειψη των όποιων ατελειών ή πλημμελών σημάνσεων ή κακοτεχνιών του οδικού δικτύου, την παροχή συγκεκριμένων εντολών και οδηγιών προς τις υφιστάμενες υπηρεσίες, για τη λήψη μέτρων και εκδήλωση ενεργειών που θα διευκολύνουν τους χρήστες του οδικού δικτύου και θα αυξήσουν τον βαθμό οδικής ασφάλειας, καθώς και τη διενέργεια ελέγχων και εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας, ενημερώνοντας τους αρμόδιους Φορείς για την έγκαιρη αποκατάσταση αυτών.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Η αποτύπωση προβλημάτων τεχνικής αστυνόμευσης οδικού δικτύου γίνεται επίσης και στα Τμήματα Τροχαίας της Χώρας, όπου αυτά υφίστανται.

Τελευταία ενημέρωση

15/07/2024

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Αποτύπωση προβλημάτων τεχνικής αστυνόμευσης οδικού δικτύου - Ενημέρωση αρμόδιων φορέων


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση, Καταγγελία

              Τρόπος υποβολής

              Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, Τηλεφωνική επικοινωνία, email

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,,,


            • Προεδρικό Διάταγμα 4 Παράγραφος 2 178 2014 281 Α
            • Προεδρικό Διάταγμα 75 141 1991 58 Α

              Περιγραφή Αρμοδιότητες οργάνων και υπηρεσιακές ενέργειες του προσωπικού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και θέματα οργάνωσης Υπηρεσιών.

              Νομικές παραπομπές http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGVo0BSic6eqXdtvSoClrL83xkCZsTbnw3tIl9LGdkF53UIxsx942CdyqxSQYNuqAGCF0IfB9HI6qSYtMQEkEHLwnFqmgJSA5WIsluV-nRwO1oKqSe4BlOTSpEWYhszF8P8UqWb zFijK0oV0bNsQo3fGl7cE5V7717zFdaMIJY-7EV FB Ixwg

            • Νόμος 52 Παράγραφος 2 2696 1999 57 Α
            • 1 Εκκίνηση της διαδικασίας



              Όχι Όχι


            • 2 Διενεργούμενες εποχικές περιπολίες οργάνων της Ελληνικής Αστυνομίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος



              Ναι Όχι


            • 3 Παράπονα - Καταγγελίες πολιτών


              Περιγραφή Πολίτες μπορούν να υποβάλλουν τα παράπονά τους είτε τηλεφωνικά στο οικείο αστυνομικό Τμήμα ή Διεύθυνση ή να αναφερθούν εγγράφως ή προφορικά με επίσκεψή τους στο κατάστημα της Υπηρεσίας.

              Ναι Όχι


            • 4 Διαπίστωση προβλήματος


              Περιγραφή Το αστυνομικό όργανο διαπιστώνει κατά την τεχνική αστυνόμευση ατέλειες ή πλημμελείς σημάνσεις ή κακοτεχνίες του οδικού δικτύου.

              Όχι Όχι


            • 5 Καταγραφή προβλήματος


              Περιγραφή Συμπληρώνεται έγγραφη αναφορά για την καταγραφή του προβλήματος από τον αρμόδιο υπάλληλο της αστυνομικής υπηρεσίας.

              Όχι Όχι


            • 6 Έκδοση αποφάσεων για τη λήψη έκτακτων μέτρων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Διευθυντής



              Όχι Όχι


            • 7 Σύνταξη και αποστολή εγγράφου προς τον αρμόδιο Φορέα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Διευθυντής



              Όχι Ναι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.