Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 3: Γραμμή 3:
 
|process_id=640548
 
|process_id=640548
 
|process_official_title=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
 
|process_official_title=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
|process_description=Ο πολίτης μπορεί να αιτηθεί ηλεκτρονικά ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
+
|process_description=Ο πολίτης μπορεί να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού στο myDIMOSlive για να εξυπηρετηθεί από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
Θα χρειαστεί:
+
 
 +
Για την υπηρεσία ο πολίτης θα χρειαστεί:
 +
 
 
--τους προσωπικούς του κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet.
 
--τους προσωπικούς του κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet.
 
--την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
 
--την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
 
--τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου
 
--τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου
Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν έχει ψηφιακές δεξιότητες το ραντεβού μπορεί να το κλείσει εκ μέρους του και κάποιο τρίτο πρόσωπο. Στο ραντεβού όμως στον Δήμο, θα πρέπει να, θα πρέπει να παραβρίσκεται ο άμεσα ενδιαφερόμενος.
+
 
 +
Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν έχει ψηφιακές δεξιότητες το ραντεβού μπορεί να το κλείσει εκ μέρους του και κάποιο τρίτο πρόσωπο. Στην τηλεδιάσκεψη όμως, θα πρέπει να παραβρίσκεται ο άμεσα ενδιαφερόμενος.
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
Γραμμή 24: Γραμμή 27:
 
|process_provided_to=Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες
 
|process_provided_to=Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες
 
|process_life_events=Πολίτης και καθημερινότητα
 
|process_life_events=Πολίτης και καθημερινότητα
 +
|process_sdg_resource=Άλλο
 +
|process_sdg_resource_other=Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
 +
|process_sdg_notes=Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν ικανοποιηθεί από την απάντηση ή θεωρεί ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )
 
|process_total_duration_steps_min=1
 
|process_total_duration_steps_min=1
 
|process_total_duration_steps_max=1
 
|process_total_duration_steps_max=1
Γραμμή 37: Γραμμή 43:
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
|process_evidence_total_number=0
+
|process_evidence_total_number=1
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
Γραμμή 45: Γραμμή 51:
 
|process_application_description=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
 
|process_application_description=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
 
|process_application_related_url=mydimoslive.gov.gr
 
|process_application_related_url=mydimoslive.gov.gr
 +
|process_application_note=Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστούν κατελάχιστον:
 +
1. το ονοματεπώνυμο,
 +
2. η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
 +
3. ο αριθμός κινητού τηλεφώνου
 +
καθώς και όσα επιπλέον στοιχεία ζητούνται.
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 56: Γραμμή 67:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Τεχνικές
 
|process_conditions_type=Τεχνικές
|process_conditions_name=Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) προκειμένου να αποσταλεί ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης.
+
|process_conditions_name=Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) προκειμένου να αποσταλεί η επιβεβαίωση του ραντεβού.
 +
}}
 +
{{process evidences
 +
|process_evidence_num_id=1
 +
|process_evidence_type=Άλλο
 +
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 +
|process_evidence_alternative=Όχι
 +
|process_evidence_description=Κωδικοί TAXISnet για τον προγραμματισμό ραντεβού
 +
|process_evidence_note=Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου για το οποίο προγραμματίζει το ραντεβού, ενώ για την εξυπηρέτηση προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έχει δημιουργηθεί η διαδικτυακή συνάντηση.
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 129: Γραμμή 148:
 
{{process provision digital locations
 
{{process provision digital locations
 
|process_provision_digital_location_title=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
 
|process_provision_digital_location_title=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
|process_provision_digital_location_url=mydimoslive.gov.gr
+
|process_provision_digital_location_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-demou
 
}}
 
}}
 
{{process provision digital locations
 
{{process provision digital locations
 
|process_provision_digital_location_title=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
 
|process_provision_digital_location_title=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
|process_provision_digital_location_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-demou
+
|process_provision_digital_location_url=https://www.gov.gr/upourgeia/upourgeio-psephiakes-diakuberneses/psephiakes-diakuberneses/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-demou
 +
}}
 +
{{process provision digital locations
 +
|process_provision_digital_location_title=Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης
 +
|process_provision_digital_location_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/myDimosLive
 
}}
 
}}
 
{{process provision digital locations
 
{{process provision digital locations
|process_provision_digital_location_title=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
+
|process_provision_digital_location_title=Ιστοσελίδα του εκάστοτε Δήμου
|process_provision_digital_location_url=https://www.gov.gr/upourgeia/upourgeio-psephiakes-diakuberneses/psephiakes-diakuberneses/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-demou
 
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links

Αναθεώρηση της 15:21, 5 Οκτωβρίου 2022



285707cb-c003-4633-a05c-290015f409cd 640548

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Δήμοι

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

4 λεπτά

Περιγραφή

Η υπηρεσία myDIMOSlive επιτρέπει στον πολίτη να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί τηλεφωνικά ή με φυσική παρουσία από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας


Παρατηρήσεις

Σταδιακά εντάσσονται και νέοι δήμοι. Η λίστα των δήμων που είναι ενταγμένοι αναφέρονται στη σελίδα https://www.gsis.gr/myDimosLive/lista-dimon-mydimoslive

Τελευταία ενημέρωση

29/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου

Σημειώσεις

Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστούν κατελάχιστον:

1. το ονοματεπώνυμο, 2. η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail), 3. ο αριθμός κινητού τηλεφώνου

καθώς και όσα επιπλέον στοιχεία ζητούνται.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
        
        Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν ικανοποιηθεί από την απάντηση ή θεωρεί ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )

        Εξερχόμενα

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,


            • 1 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Κατοχή κωδικών διαπιστευτηρίων της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί taxisnet)

              Όχι Όχι

            • 2 Τεχνικές Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) προκειμένου να αποσταλεί η επιβεβαίωση του ραντεβού.

              Όχι Όχι

            • 1 Κωδικοί TAXISnet για τον προγραμματισμό ραντεβού

              Κωδικοί TAXISnet για τον προγραμματισμό ραντεβού



              Σημειώσεις: Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου για το οποίο προγραμματίζει το ραντεβού, ενώ για την εξυπηρέτηση προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έχει δημιουργηθεί η διαδικτυακή συνάντηση.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.

            • Νόμος 4727 2020 184 Α

              Περιγραφή Η κράτηση οριστικοποιείται και ο χρήστης λαμβάνει ένα email με τις πληροφορίες της κράτησης καθώς και τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης.


            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 3130 2022 386 Β

              Περιγραφή Διαδικασία παροχής υπηρεσιών και διεκπεραίωσης διοικητικών υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τους ΟΤΑ α’ βαθμού με φυσική παρουσία, τηλεφωνική επικοινωνία ή τηλεδιάσκεψη


            • 1 Εύρεση της εφαρμογής την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr


              Σύνδεσμος https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-demou

              Περιγραφή Ο πολίτης κάνει είσοδο στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr, επιλέγει: Πολίτης και καθημερινότητα > Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών > Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου

              Όχι Όχι


            • 2 Αυθεντικοποίηση Χρήστη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας


              Περιγραφή Ο χρήστης εισάγει τους κωδικούς-διαπιστευτήρια της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί taxisnet) έτσι ώστε να συνδεθεί στην πλατφόρμα.

              Όχι Όχι


            • 3 Επιλογή Δήμου και παρεχόμενης υπηρεσίας



              Περιγραφή Ο χρήστης επιλέγει τον Δήμο του και κατόπιν επιλέγει την ομάδα υπηρεσιών και την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες διαφέρουν ανά δήμο.

              Όχι Όχι


            • 4 Επιλογή ημερομηνίας/ώρας και καταχώριση λοιπών στοιχείων



              Περιγραφή Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημέρα και ώρα του ραντεβού. Κατόπιν συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία. Τα απαιτούμενα στοιχεία διαφέρουν ανά Δήμο και ανά υπηρεσία.

              Όχι Όχι


            • 5 Οριστικοποίηση της κράτησης



              Περιγραφή Η κράτηση οριστικοποιείται και ο χρήστης λαμβάνει ένα email με τις πληροφορίες της κράτησης.

              Όχι Όχι







            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.