Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Ελληνικό Κτηματολόγιο»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 3: Γραμμή 3:
 
|process_id=784684
 
|process_id=784684
 
|process_official_title=Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Ελληνικό Κτηματολόγιο
 
|process_official_title=Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Ελληνικό Κτηματολόγιο
|process_alternative_titles=myKtimatologiolive, myKtimatologio.live.gov.gr
+
|process_alternative_titles=myKTIMATOLOGIOlive, myKtimatologio.live.gov.gr
|process_description=Μέσω αυτής της διαδικασίας, ο πολίτης μπορεί να κλείσει ψηφιακό ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας myktimatologio.live.gov.gr, για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης, από αρμόδιο υπάλληλο του Ελληνικού Κτηματολογίου και να λάβει γενική πληροφόρηση για το ακίνητο που τον ενδιαφέρει.
+
|process_description=Η υπηρεσία myKTIMATOLOGIOlive επιτρέπει στον πολίτη να κλείσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από αρμόδιο υπάλληλο του Ελληνικού Κτηματολογίου και να λάβει γενική πληροφόρηση για το ακίνητο που τον ενδιαφέρει.
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Γραμμή 10: Γραμμή 10:
 
|process_provision_org_group_remote=myKTIMATOLOGIOlive
 
|process_provision_org_group_remote=myKTIMATOLOGIOlive
 
|process_provision_org_directory=ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ, ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
 
|process_provision_org_directory=ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ, ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
|process_remarks=Σταδιακά εντάσσονται τα κτηματολογικά γραφεία της χώρας. Η λίστα με τα γραφεία που είναι ήδη ενταγμένα στο myKTIMATOLOGIOlive αναφέρονται στη σελίδα --> https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/myktimatologiolive/mathete-myktimatologiolive
+
|process_remarks=Τα κτηματολογικά γραφεία της χώρας εντάσσονται σταδιακά.
 
|process_estimated_implementation_time=20
 
|process_estimated_implementation_time=20
 
|process_estimated_implementation_time_type=Λεπτά
 
|process_estimated_implementation_time_type=Λεπτά
Γραμμή 250: Γραμμή 250:
 
|process_useful_link_title=Είσοδος στην υπηρεσία
 
|process_useful_link_title=Είσοδος στην υπηρεσία
 
|process_useful_link_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-to-elleniko-ktematologio
 
|process_useful_link_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-to-elleniko-ktematologio
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Λίστα με τα Κτηματολογικά Γραφεία και Υποκαταστήματα που συμμετέχουν
 +
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/myktimatologiolive/mathete-myktimatologiolive
 
}}
 
}}

Αναθεώρηση της 18:19, 23 Σεπτεμβρίου 2022



cfce60d3-5fe2-420c-9f84-7161d08b17c7 784684

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Κτηματολογικά Γραφεία

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

36 λεπτά

Περιγραφή

Η υπηρεσία myKTIMATOLOGIOlive επιτρέπει στον πολίτη να κλείσει ψηφιακά ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από αρμόδιο υπάλληλο του Ελληνικού Κτηματολογίου και να λάβει γενική πληροφόρηση για το ακίνητο που τον ενδιαφέρει.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ, ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Τα κτηματολογικά γραφεία της χώρας εντάσσονται σταδιακά.

Τελευταία ενημέρωση

11/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Ελληνικό Κτηματολόγιο

Σημειώσεις

Για την είσοδο στην πλατφόρμα θα χρειαστούν τα διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet). Στη φόρμα θα χρειαστεί να καταχωριστεί:
  • το ονοματεπώνυμο,
  • η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
  • ο αριθμός κινητού τηλεφώνου,
  • η ταχυδρομική διεύθυνσή και
  • προαιρετικά η περιοχή (Νομός, ΟΤΑ) ενδιαφέροντος

Μετά την τηλεδιάσκεψη, και εφόσον κριθεί απαραίτητο, ο υπάλληλος του Ελληνικού Κτηματολογίου θα προγραμματίσει νέα τηλεδιάσκεψη με εξειδικευμένο σύμβουλο του Ελληνικού Κτηματολογίου, σε ημέρα και ώρα της επιλογής του πολίτη.

Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών TAXISnet, για λογαριασμό κάποιου άλλου, με την προϋπόθεση ότι στην τηλεδιάσκεψη θα παρευρίσκεται το πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
        
        Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν ικανοποιηθεί από την απάντηση ή θεωρεί ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )

        Εξερχόμενα

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            myKTIMATOLOGIOlive, myKtimatologio.live.gov.gr

            Επίσημος τίτλος

            Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Ελληνικό Κτηματολόγιο

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,


            • 1 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Κατοχή διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet)

              Όχι Όχι

            • 2 Τεχνικές Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείο προκειμένου να αποσταλεί ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης για την είσοδο στο εικονικό δωμάτιο.

              Όχι Όχι

            • 3 Τεχνικές Ο πολίτης θα πρέπει να διαθέτει κάμερα και μικρόφωνο στη συσκευή του.

              Όχι Όχι

            • 4 Ταυτοπροσωπίας Ο πολίτης κατά την διάρκεια της τηλεδιάσκεψης θα πρέπει να επιδείξει το ταυτοποιητικό του έγγραφο στον υπάλληλο.

              Όχι Όχι

            • 1 Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα

              Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι Επίδειξη εγγράφουΤο «Επίδειξη εγγράφου» δεν είναι αριθμός.

            • Υπουργική Απόφαση 5626 2022 723 Β

              Περιγραφή Εξυπηρέτηση και παροχή διοικητικής πληροφόρησης μέσω τηλεδιάσκεψης από το ΝΠΔΔ Ελληνικό Κτηματολόγιο.


            • Νόμος 4727 2020 184 Α

              Περιγραφή Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.

              Νομικές παραπομπές http://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200100184

            • 1 Εύρεση της υπηρεσίας στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη - gov.gr


              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Σύνδεσμος myKTIMATOLOGIO.live.gov.gr

              Περιγραφή Ο χρήστης κάνει είσοδο αρχικά στη σελίδα της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και αναζητά τη διαδικασία ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτης και καθημερινότητα -->Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών -->Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Ελληνικό Κτηματολόγιο.

              Όχι Όχι


            • 2 Αυθεντικοποίηση χρήστη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)

              Περιγραφή Ο χρήστης εισάγει τους κωδικούς - διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικούς TAXISnet).

              Όχι Όχι


            • 3 Επιλογή παρεχόμενης υπηρεσίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό θεσμικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ο χρήστης επιλέγει μεταξύ των δύο παρεχόμενων υπηρεσιών.

              Σημειώσεις Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι:

              • 1. Γενική πληροφόρηση από κεντρικές υπηρεσίες
              • 2. Γενική πληροφόρηση από τοπικά κτηματολογικά γραφεία

              Όχι Όχι


            • 4 Γενική πληροφόρηση από κεντρικές υπηρεσίες



              Σημειώσεις Το τμήμα εξυπηρέτησης πολιτών της κεντρικής υπηρεσίας παρέχει στον πολίτη γενική πληροφόρηση και κατευθύνσεις για θέματα που σχετίζονται με το Κτηματολόγιο.

              Ναι Όχι


            • 5 Γενική πληροφόρηση από τοπικά κτηματολογικά γραφεία



              Περιγραφή Ο πολίτης ενημερώνεται για το ακίνητο που τον ενδιαφέρει από τοπικό κτηματολογικό γραφείο.

              Ναι Όχι


            • 6 Επιλογή κτηματολογικού γραφείου



              Περιγραφή Ο πολίτης επιλέγει ένα από τα διαθέσιμα κτηματολογικά γραφεία.

              Ναι Όχι


            • 7 Επιλογή ημερομηνίας/ώρας και καταχώριση προσωπικών στοιχείων



              Περιγραφή Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και καταχωρίζει τα προσωπικά του στοιχεία.

              Όχι Όχι


            • 8 Οριστικοποίηση της κράτησης και παραλαβή επιβεβαιωτικού email με τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης



              Περιγραφή Ο πολίτης στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο παραλαμβάνει ένα μήνυμα που περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης και τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης.

              Όχι Όχι


            • 9 Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης



              Περιγραφή Ο χρήστης την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού κάνει είσοδο στο χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email

              Όχι Όχι


            • 10 Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα



              Περιγραφή Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του πολίτη με την επίδειξη του ταυτοποιητικού του εγγράφου

              Σημειώσεις Προκειμένου να εμφανίζονται καθαρά και με ευκρίνεια τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα που ζητούνται (όπως η αστυνομική ταυτότητα, το διαβατήριο), θα πρέπει κατά τη διάρκεια της συνομιλίας το έγγραφο να «καλύπτει» την οθόνη, όπως φαίνεται μέσα από την εφαρμογή.

              Όχι Όχι


            • 11 Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση



              Σημειώσεις Ο πολίτης αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.

              Όχι Όχι







            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.