Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Υποβολή καταγγελίας στη Δ.ΥΠ.Α»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 62: Γραμμή 62:
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_title=Ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος
+
|process_step_digital_title=Ηλεκτρονική υποβολή καταγγελίας
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
 
|process_step_digital_co_org=ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (Δ.ΥΠ.Α.)
 
|process_step_digital_co_org=ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (Δ.ΥΠ.Α.)
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_url=https://ticketing.1555.gov.gr/odigosUI/page/categories?cid=cfe9f595-5b2c-11ec-a672-000c2979c70f
 +
|process_step_digital_description=Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει ηλεκτρονικά την καταγγελία του μέσω του οδηγού του πολίτη του 1555.
 +
|process_step_digital_note=Ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να διαθέτει προσωπικούς κωδικούς taxisnet
 
}}
 
}}

Αναθεώρηση της 14:23, 4 Νοεμβρίου 2022



3ffb4425-3f06-4250-b321-19cd7e756fc4 344253

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

50 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή ηλεκτρονικού αιτήματος καταγγελίας και απευθύνεται σε πολίτες /επιχειρήσεις/εργοδότες).

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Κατά τη διαδικασία υποβολής ηλεκτρονικού αιτήματος καταγγελίας ο πολίτης οφείλει να συμπληρώσει αριθμό τηλεφώνου και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Επίσης παρέχεται η δυνατότητα επισύναψης τριών αρχείων. Η ειδοποίηση για την ολοκλήρωση του αιτήματος καταγγελίας αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει.

Τελευταία ενημέρωση

16/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Καταγγελίες πολιτών

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Καταγγελίες πολιτών

            Επίσημος τίτλος

            Υποβολή καταγγελίας στη Δ.ΥΠ.Α


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,,,,


            • 1 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό

              Όχι Όχι

            • 1



              Όχι

            • 1



              Όχι Όχι


            • 1 Ηλεκτρονική υποβολή καταγγελίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό θεσμικού φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Σύνδεσμος https://ticketing.1555.gov.gr/odigosUI/page/categories?cid=cfe9f595-5b2c-11ec-a672-000c2979c70f

              Περιγραφή Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει ηλεκτρονικά την καταγγελία του μέσω του οδηγού του πολίτη του 1555.

              Σημειώσεις Ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να διαθέτει προσωπικούς κωδικούς taxisnet

              Όχι Όχι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.