Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Αίτηση καταγγελίας καταναλωτή»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 4: Γραμμή 4:
 
|process_official_title=Αίτηση καταγγελίας καταναλωτή
 
|process_official_title=Αίτηση καταγγελίας καταναλωτή
 
|process_alternative_titles=Καταγγελία καταναλωτή
 
|process_alternative_titles=Καταγγελία καταναλωτή
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αναφοράς ή καταγγελίας
+
|process_description=Υποβολή αναφοράς ή καταγγελίας προς τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, μπορούν να υποβάλουν
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Γραμμή 13: Γραμμή 13:
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
|process_trigger=Αιτούμενη, Καταγγελία
+
|process_trigger=Αιτούμενη, Καταγγελία, Ηλεκτρονική ειδοποίηση / Ενημέρωση
 
|process_trigger_type=Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), Τηλεφωνική επικοινωνία, email
 
|process_trigger_type=Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), Τηλεφωνική επικοινωνία, email
 
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία
 
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου
+
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία
 +
|process_validity_duration_type=Άλλο
 
|process_source=Συντάκτες
 
|process_source=Συντάκτες
|process_provided_to=Επιχειρήσεις,Δημόσιους φορείς,Πολίτες,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες
+
|process_provided_to=Δημόσιους φορείς,Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Ενστάσεις/προσφυγές,Κυρώσεις
+
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Κυρώσεις
 
|process_life_events=Καταγγελίες
 
|process_life_events=Καταγγελίες
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_min=0
Γραμμή 31: Γραμμή 32:
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 +
|process_application_type=Αναφορά/Καταγγελία
 +
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα)
 +
|process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα, Νομικά πρόσωπα, Φορείς του Δημοσίου, ΝΠΙΔ, ΝΠΔΔ
 +
|process_application_description=Αίτηση καταγγελίας καταναλωτή
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 69: Γραμμή 74:
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20210203114
 
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20210203114
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ (αρμοδιότητας Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή)
 +
|process_useful_link_url=https://www.mindev.gov.gr/wp-content/uploads/2021/01/%ce%9d%ce%bf%ce%bc%ce%bf%ce%b8%ce%b5%cf%83%ce%af%ce%b1_21_1_2021.pdf
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Συχνές Ερωτήσεις
 +
|process_useful_link_url=https://www.mindev.gov.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84%CE%B7/#1561712745868-82fd743c-aa2f
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Ενημέρωση καταναλωτών
 +
|process_useful_link_url=https://www.mindev.gov.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84%CE%B7/#1577108653769-4770fc2d-d0ff
 
}}
 
}}

Αναθεώρηση της 23:55, 5 Δεκεμβρίου 2022



151cd071-f021-4cab-a7e0-535b2fbd6723 151071

Με μια ματιά

Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας

ΚΕΠ, ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ, ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

2

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

4 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αναφοράς, καταγγελίας ή παραπόνων προς τη Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή, της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, για παράβαση των κανόνων που αποβλέπουν στην προστασία των καταναλωτών στους τομείς των αγαθών και των υπηρεσιών, καθώς και των κανόνων που αφορούν στην προστασία των οφειλετών από αθέμιτες πρακτικές ενημέρωσης.

Αναφορά ή καταγγελία μπορεί να υποβληθεί από:

  • οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο φέρει την ιδιότητα του καταναλωτή, ανεξαρτήτως εάν διαμένει ή όχι στην ελληνική επικράτεια,
  • ενώσεις καταναλωτών, που είναι εγγεγραμμένες στο μητρώο ενώσεων καταναλωτών του ν. 2251/1994, καθώς και
  • φυσικά ή νομικά πρόσωπα, που σύμφωνα με ειδικότερες διατάξεις δικαιούνται να υποβάλλουν αναφορά/καταγγελία στη Γ.Δ.Π.Κ

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ; ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή


Τελευταία ενημέρωση

20/06/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα, Νομικά πρόσωπα, Φορείς του Δημοσίου, ΝΠΙΔ, ΝΠΔΔ

Τίτλος

Αίτηση καταγγελίας καταναλωτή


Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Έναυσμα σε άλλη διαδικασία

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Καταγγελία καταναλωτή

            Επίσημος τίτλος

            Αίτηση καταγγελίας καταναλωτή


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη, Καταγγελία, Ηλεκτρονική ειδοποίηση / Ενημέρωση

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), Τηλεφωνική επικοινωνία, email

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,,


            • Προεδρικό Διάταγμα 147 2017 192 Α

              Περιγραφή Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20170100192

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 1 ΔΙΑΔΠ/Ε/22080 2005 1566 Β

              Περιγραφή Καθορισμός διοικητικής διαδικασίας αρμοδιότητας Υπουργείου Ανάπτυξης – Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή που διεκπεραιώνεται και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20050201566

            • Νόμος 2251 1994 191 Α

              Περιγραφή Προστασία των καταναλωτών

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=19940100191

            • Υπουργική Απόφαση 74784 2021 3114 Β

              Περιγραφή Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγε λιών και μεθοδολογία σχεδιασμού των ενεργειών ελέγχου στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστα σίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210203114




            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.