Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Υποβολή καταγγελίας στη Δ.ΥΠ.Α»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
μ (Ο Gql7jvzzzyg= μετακίνησε τη σελίδα ΠΕ:Υποβολή καταγγελίας στη Δ.ΥΠ.Α στην ΠΔ:Υποβολή καταγγελίας στη Δ.ΥΠ.Α χωρίς να αφήσει ανακατεύθυνση: Αποστολή για έλεγχο ΠΕ > ΠΔ)
Γραμμή 4: Γραμμή 4:
 
|process_official_title=Υποβολή καταγγελίας στη Δ.ΥΠ.Α
 
|process_official_title=Υποβολή καταγγελίας στη Δ.ΥΠ.Α
 
|process_alternative_titles=Καταγγελίες πολιτών
 
|process_alternative_titles=Καταγγελίες πολιτών
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή ηλεκτρονικού αιτήματος καταγγελίας και απευθύνεται σε πολίτες (φυσικά πρόσωπα/επιχειρήσεις/εργοδότες). Η καταχώριση του ηλεκτρονικού αιτήματος υποβάλλεται μέσω του οδηγού του πολίτη στην ιστοσελίδα του 1555 με χρήση κωδικών taxis.
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή ηλεκτρονικού αιτήματος - καταγγελίας και απευθύνεται σε πολίτες (φυσικά πρόσωπα/επιχειρήσεις/εργοδότες).
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
Γραμμή 17: Γραμμή 17:
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
 
|process_usage=Άλλο
 
|process_usage=Άλλο
 +
|process_output_type=Παραγωγή εγγράφου
 
|process_source=Συντάκτες
 
|process_source=Συντάκτες
 
|process_provided_to=Ελεύθερους επαγγελματίες,Επιχειρήσεις,Πολίτες
 
|process_provided_to=Ελεύθερους επαγγελματίες,Επιχειρήσεις,Πολίτες
 
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών
 
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών
 
|process_life_events=Ανεργία,Αποζημιώσεις και παροχές,Παροχή υπηρεσιών (Κατασκηνώσεις),Καταγγελίες
 
|process_life_events=Ανεργία,Αποζημιώσεις και παροχές,Παροχή υπηρεσιών (Κατασκηνώσεις),Καταγγελίες
|process_total_duration_steps_min=0
+
|process_total_duration_steps_min=1
|process_total_duration_steps_max=0
+
|process_total_duration_steps_max=1
|process_total_duration_steps_type=Δευτερόλεπτα
+
|process_total_duration_steps_type=Ώρες
 
|process_total_duration_steps_digital_min=0
 
|process_total_duration_steps_digital_min=0
 
|process_total_duration_steps_digital_max=0
 
|process_total_duration_steps_digital_max=0
Γραμμή 42: Γραμμή 43:
 
|process_application_description=Καταγγελίες πολιτών
 
|process_application_description=Καταγγελίες πολιτών
 
|process_application_related_url=https://ticketing.1555.gov.gr/odigosUI/page/categories?cid=cfe9f595-5b2c-11ec-a672-000c2979c70f
 
|process_application_related_url=https://ticketing.1555.gov.gr/odigosUI/page/categories?cid=cfe9f595-5b2c-11ec-a672-000c2979c70f
 +
|process_application_note=Η καταχώριση του ηλεκτρονικού αιτήματος υποβάλλεται μέσω του οδηγού του πολίτη στην ιστοσελίδα του 155 και με τη χρήση των κωδικών taxisnet.
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 47: Γραμμή 49:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
 
|process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
 +
|process_conditions_name=Για την υποβολή καταγγελίας απαιτείται ο ενδιαφερόμενος να κάνει χρήση των προσωπικών κωδικών taxisnet.
 
|process_conditions_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/stoikheia-polite-kai-tautopoietika-eggrapha/elektronike-eggraphe-diakheirise-kodikon-taxisnet
 
|process_conditions_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/stoikheia-polite-kai-tautopoietika-eggrapha/elektronike-eggraphe-diakheirise-kodikon-taxisnet
}}
 
{{process evidences cost
 
|process_evidence_cost_num_id=1
 
|process_evidence_cost_alternative=Όχι
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 57: Γραμμή 56:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Ηλεκτρονική υποβολή καταγγελίας
+
|process_step_title=Παραλαβή της καταγγελίας - Πρωτοκόλληση
|process_step_note=Χρήση κωδικών taxisnet
+
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 +
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 +
|process_step_duration_min=1
 +
|process_step_duration_max=1
 +
|process_step_duration_type=Ώρες
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps

Αναθεώρηση της 17:57, 12 Δεκεμβρίου 2022



3ffb4425-3f06-4250-b321-19cd7e756fc4 344253

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

50 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή ηλεκτρονικού αιτήματος καταγγελίας και απευθύνεται σε πολίτες /επιχειρήσεις/εργοδότες).

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Κατά τη διαδικασία υποβολής ηλεκτρονικού αιτήματος καταγγελίας ο πολίτης οφείλει να συμπληρώσει αριθμό τηλεφώνου και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Επίσης παρέχεται η δυνατότητα επισύναψης τριών αρχείων. Η ειδοποίηση για την ολοκλήρωση του αιτήματος καταγγελίας αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει.

Τελευταία ενημέρωση

16/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Καταγγελίες πολιτών

Σημειώσεις

Η καταχώριση του ηλεκτρονικού αιτήματος υποβάλλεται μέσω του οδηγού του πολίτη στην ιστοσελίδα του 155 και με τη χρήση των κωδικών taxisnet.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Παραγωγή εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Καταγγελίες πολιτών

            Επίσημος τίτλος

            Υποβολή καταγγελίας στη Δ.ΥΠ.Α


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,,,,


            • 1 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Για την υποβολή καταγγελίας απαιτείται ο ενδιαφερόμενος να κάνει χρήση των προσωπικών κωδικών taxisnet.

              Όχι Όχι

            • 1 Παραλαβή της καταγγελίας - Πρωτοκόλληση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού


              Όχι Όχι


            • 2 Έλεγχος ορθότητας υποβληθέντος αιτήματος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ελέγχονται τα στοιχεία επικοινωνίας, η σχετική θεματολογία, η αρμοδιότητα του φορέα και η πληρότητα του κειμένου.

              Όχι Όχι


            • 3 Προώθηση αιτήματος στην αρμόδια υπηρεσία


              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Το αίτημα προωθείται στην αρμόδια υπηρεσία του φορέα προς διερεύνηση και έγγραφη απάντηση.

              Όχι Όχι


            • 4 Δημοσιοποίηση της απάντησης στον πολίτη


              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Στο βήμα αυτό αποστέλλεται ειδοποίηση για την ολοκλήρωση του αιτήματός του στο e-mail που έχει αρχικά δηλώσει.

              Όχι Όχι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.