|
|
Γραμμή 4: |
Γραμμή 4: |
| |process_official_title=Ρύθμιση υπεραριθμίας μόνιμου εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης | | |process_official_title=Ρύθμιση υπεραριθμίας μόνιμου εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
| |process_alternative_titles=Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών | | |process_alternative_titles=Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών |
− | |process_description=Διαδικασία με την οποία εκπαιδευτικός χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική ομάδα. | + | |process_description=Διαδικασία με την οποία εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική ομάδα. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ | | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ |
Γραμμή 10: |
Γραμμή 10: |
| |process_provision_org_group=Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης | | |process_provision_org_group=Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
| |process_output_registries=Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔ, Μητρώο Εκπαιδευτικών; Πληροφοριακό Σύστημα mySchool, Μητρώο Εκπαιδευτικών; Datacenter | | |process_output_registries=Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔ, Μητρώο Εκπαιδευτικών; Πληροφοριακό Σύστημα mySchool, Μητρώο Εκπαιδευτικών; Datacenter |
− | |process_deadline_type=Μήνες
| |
| |process_estimated_implementation_time=2 | | |process_estimated_implementation_time=2 |
| |process_estimated_implementation_time_type=Μήνες | | |process_estimated_implementation_time_type=Μήνες |
Γραμμή 17: |
Γραμμή 16: |
| |process_type=Εσωστρεφής | | |process_type=Εσωστρεφής |
| |process_trigger=Αυτεπάγγελτη, Εσωτερική | | |process_trigger=Αυτεπάγγελτη, Εσωτερική |
− | |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα
| + | |process_usage=Εσωτερική διαδικασία |
− | |process_usage=Άλλο | |
| |process_output_type=Απόφαση | | |process_output_type=Απόφαση |
| |process_validity_duration_type=Αόριστη | | |process_validity_duration_type=Αόριστη |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
− | |process_provided_to=Δημόσιους Υπαλλήλους,Δημόσιους λειτουργούς,Εκπαιδευτικούς | + | |process_provided_to=Δημόσιους λειτουργούς,Εκπαιδευτικούς |
− | |process_tax_type=Αποφάσεις | + | |process_tax_type=Αποφάσεις,Εσωτερικές διαδικασίες |
| |process_life_events=Εκπαίδευση,Εργασία και ασφάλιση | | |process_life_events=Εκπαίδευση,Εργασία και ασφάλιση |
| |process_sdg_resource=Άλλο | | |process_sdg_resource=Άλλο |
Γραμμή 51: |
Γραμμή 49: |
| |process_conditions_type=Εργασιακές | | |process_conditions_type=Εργασιακές |
| |process_conditions_name=Ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας στον κλάδο/ειδικότητα στη σχολική μονάδα που ανήκει οργανικά ο εκπαιδευτικός | | |process_conditions_name=Ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας στον κλάδο/ειδικότητα στη σχολική μονάδα που ανήκει οργανικά ο εκπαιδευτικός |
| + | }} |
| + | {{process conditions |
| + | |process_conditions_num_id=2 |
| + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| + | |process_conditions_type=Εργασιακές |
| + | |process_conditions_name=Ύπαρξη οργανικών κενών σε σχολικές μονάδες στον κλάδο και ειδικότητα των χαρακτηρισμένων ως ονομαστικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 107: |
Γραμμή 111: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Κλήση εκπαιδευτικών για να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι | + | |process_step_title=Πρόσκληση εκπαιδευτικών για να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι |
| |process_step_duration_min=1 | | |process_step_duration_min=1 |
| |process_step_duration_max=3 | | |process_step_duration_max=3 |
Γραμμή 131: |
Γραμμή 135: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Κλήση υπεράριθμων εκπαιδευτικών | + | |process_step_title=Πρόσκληση υπεράριθμων εκπαιδευτικών |
| |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
Γραμμή 153: |
Γραμμή 157: |
| |process_step_num_id=6 | | |process_step_num_id=6 |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
− | |process_step_child=Όχι | + | |process_step_child=Ναι |
| + | |process_step_previous_child_selector=5 |
| + | |process_step_previous_child=5 |
| |process_step_title=Τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις | | |process_step_title=Τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις |
| |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
Γραμμή 160: |
Γραμμή 166: |
| |process_step_duration_max=15 | | |process_step_duration_max=15 |
| |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| + | |process_step_description=Το οικείο ΠΥΣΔΕ τοποθετεί τους οργανικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες που δήλωσαν ότι επιθυμούν να τοποθετηθούν |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 165: |
Γραμμή 172: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Ναι | | |process_step_child=Ναι |
− | |process_step_previous_child_selector=6 | + | |process_step_previous_child_selector=5 |
− | |process_step_previous_child=6 | + | |process_step_previous_child=5 |
| |process_step_title=Μη τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις | | |process_step_title=Μη τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις |
| |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |