|
|
Γραμμή 4: |
Γραμμή 4: |
| |process_official_title=Ρύθμιση υπεραριθμίας μόνιμου εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης | | |process_official_title=Ρύθμιση υπεραριθμίας μόνιμου εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
| |process_alternative_titles=Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών | | |process_alternative_titles=Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών |
− | |process_description=Διαδικασία με την οποία εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική ομάδα. | + | |process_description=Διαδικασία με την οποία εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική μονάδα |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ | | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ |
Γραμμή 49: |
Γραμμή 49: |
| |process_conditions_type=Εργασιακές | | |process_conditions_type=Εργασιακές |
| |process_conditions_name=Ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας στον κλάδο/ειδικότητα στη σχολική μονάδα που ανήκει οργανικά ο εκπαιδευτικός | | |process_conditions_name=Ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας στον κλάδο/ειδικότητα στη σχολική μονάδα που ανήκει οργανικά ο εκπαιδευτικός |
− | }}
| |
− | {{process conditions
| |
− | |process_conditions_num_id=2
| |
− | |process_conditions_alternative=Όχι
| |
− | |process_conditions_type=Εργασιακές
| |
− | |process_conditions_name=Ύπαρξη οργανικών κενών σε σχολικές μονάδες στον κλάδο και ειδικότητα των χαρακτηρισμένων ως ονομαστικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών
| |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Αναθεώρηση της 12:55, 13 Δεκεμβρίου 2022
aa2d6dac-c081-42d3-9bcc-1312683c84d1
309084
Με μια ματιά
Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στη ρύθμιση υπεραριθμίας εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με την οποία χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική μονάδα
Βασικές πληροφορίες
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Αίτηση
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
Δημόσιους υπαλλήλους
Τίτλος
Δήλωση προτίμησης σχολικών μονάδων για τοποθέτηση από άρση υπεραριθμίας
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Αριθμός Μητρώου Εκπαιδευτικού
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών
Επίσημος τίτλος
Ρύθμιση υπεραριθμίας μόνιμου εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Κατηγορίες
Έναυσμα
Αυτεπάγγελτη, Εσωτερική
ΔΔ
7
0
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
6
1
Αριθμός Μητρώου Εκπαιδευτικού
Άλλο
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΤο «ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» δεν είναι αριθμός.
Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔΤο «Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔ» δεν είναι αριθμός., Μητρώο Εκπαιδευτικών; Πληροφοριακό Σύστημα mySchoolΤο «Μητρώο Εκπαιδευτικών; Πληροφοριακό Σύστημα mySchool» δεν είναι αριθμός., Μητρώο Εκπαιδευτικών; DatacenterΤο «Μητρώο Εκπαιδευτικών; Datacenter» δεν είναι αριθμός.
Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας ΕκπαίδευσηςΤο «Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» δεν είναι αριθμός.
Συντάκτες
Εσωτερική διαδικασία
Διαδικασία με την οποία εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική μονάδα
0
0
0
0
0
}}
}}
}}
,,,
1
Εργασιακές
Ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας στον κλάδο/ειδικότητα στη σχολική μονάδα που ανήκει οργανικά ο εκπαιδευτικός
Όχι
Όχι
Προεδρικό Διάταγμα
14
50
1996
45
Α
Προεδρικό Διάταγμα
12
100
1997
94
Α
Περιγραφή
Προσθέτει και τροποποιεί διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996.
1. Oι παρ. 5 περ. (β), 6 περ. (β) του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/96 αντικαθίστανται ως ακολούθως:
"5β. Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησης τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομόδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.
6β. Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές ορνανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ` απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιος περιοχής μετάθεσης".
2. Στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96 προστίθενται παράγραφοι 9, 10, 11 και 12 ως ακολούθως:
"9. Οι διατάξεις της παραγράφου 3, βii και της παραγράφου 7 εδαφ. Β και 8 του άρθρου αυτού εφαρμόζονται αναλόγως και στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται ότι εκπ/κοί δεν καλύπτουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στην οργανική τους θέση (λειτουργικές υπεραριθμίες) κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου.
10. Για το χαρακτηρισμό εκπ/κού ως υπεράριθμου και την άρση της υπεραριθμίας αυτού, δεν απαιτείται να συντρέχουν οι προϋποθέσεις της παραγρ. 1 του άρθρου 8 του παρόντος Π.Δ. 50/96.
11. Από τις διατάξεις του άρθρου αυτού εξαιρούνται όσοι έχουν μετατεθεί με τις διατάξεις του άρθρου 13 του παρόντος Π.Δ. καθώς και όσοι έχουν διοριστεί σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 41 του Ν. 1143/81 και διανύουν την τριετία υποχρεωτικής παραμονής τους στο δυσπρόσιτο σχολείο.
12. Οι εκπαιδευτικοί των πειραματικών, των μουσικών σχολείων καθώς και των σχολείων των Αποδήμων Ελληνοπαίδων και των Σ.Μ.Ε.Α. Β/θμιος Εκπ/σης χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι από τα αρμόδια κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια σύμφωνα με τις διαδικασία της περ. β της παρ. 3 του άρθρου αυτού. Οι χαρακτηριζόμενοι ως υπεράριθμοι εφόσον δεν είναι δυνατή η μετάθεσή τους σε ίδιο σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης μετατίθενται χωρίς αίτησή τους υποχρεωτικά στην ίδια περιοχή μετάθεσης της έδρας του σχολείου στο οποίο κρίθηκαν υπεράριθμοι και τίθενται στη διάθεση των οικείων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων. Οι εκπαι- δευτικοί αυτοί μετατίθενται σε σχολεία της ίδιας περιοχής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του παρόντος Π.Δ. Επίσης οι εκπαιδευτικοί αυτοί μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο για μετάθεση σε ίδιο ή άλλο σχολείο, Πειραματικό, Μουσικό, Σ.Μ.Ε.Α. ή Σχολείο Αποδήμων Ελληνοπαίδων, κατά περίπτωση της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης. Οι αιτήσεις τους κρίνονται κατά προτεραιότητα πριν από τη διαδικασία των μετεθέσεων στα σχολεία αυτά".
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=19970100094
Νόμος
36
4186
2013
193
Α
Περιγραφή
18. Στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής:
«13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.»
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20130100193
1
Εξαγωγή στοιχείων από το myschool
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, γίνεται εξαγωγή στοιχείων/Άντληση δεδομένων από το ηλεκτρονικό σύστημα myschool, σχετικά με την ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας ανά κλάδο/ειδικότητα και σχολική μονάδα
Όχι
Όχι
2
Πρόσκληση εκπαιδευτικών για να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι
Περιγραφή
Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.
Όχι
Όχι
3
Διαβίβαση στο ΠΥΣΔΕ των δηλώσεων των εκπαιδευτικών
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Διαβιβάζονται στο ΠΥΣΔΕ οι δηλώσεις των εκπαιδευτικών προκειμένου να χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:
i) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.
ii) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.
Όχι
Όχι
4
Πρόσκληση υπεράριθμων εκπαιδευτικών
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Συλλογικό όργανο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
Όχι
Όχι
5
Δήλωση προτιμήσεων
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά υπεράριθμοι υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
Όχι
Όχι
6
Τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Συλλογικό όργανο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Το οικείο ΠΥΣΔΕ τοποθετεί τους οργανικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες που δήλωσαν ότι επιθυμούν να τοποθετηθούν
Ναι
Όχι
7
Μη τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Συλλογικό όργανο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.
Ναι
Όχι
8
Έκδοση Απόφασης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης εκδίδει απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες
Όχι
Όχι
9
Ανακοίνωση απόφασης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Η απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες ανακοινώνεται στους εκπαιδευτικούς
Όχι
Όχι
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.