|
|
Γραμμή 71: |
Γραμμή 71: |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
− | |process_evidence_owner=Δημόσιους υπαλλήλους, Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα | + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα |
| |process_evidence_description=Οποιοδήποτε έγγραφο που να αποτελέι έννομο συμφέρον όπως τίτλος ιδιοκτησίας, Ε9 κλπ. | | |process_evidence_description=Οποιοδήποτε έγγραφο που να αποτελέι έννομο συμφέρον όπως τίτλος ιδιοκτησίας, Ε9 κλπ. |
| }} | | }} |
Αναθεώρηση της 17:41, 30 Δεκεμβρίου 2022
77aa51d1-dddd-487a-8909-fcdfeac5852b
775114
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Παρέχεται μόνο ψηφιακά
Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης
Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αιτήσεων διόρθωσης προδήλων σφαλμάτων κατά του περιεχομένου του δασικού χάρτη. Η αίτηση διόρθωσης προδήλου σφάλματος δεν υποκαθιστά την κατά άρθρο 15 του Ν. 3889/2010 δασική αντίρρηση. Η αίτηση αυτή απευθύνεται σε κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, που έχει έννομο συμφέρον.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΣΩΝ
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
1
Αίτηση
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από
Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Αιτήση διόρθωσης προδήλων σφαλμάτων
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Υποβολή Αιτήσεων διόρθωσης προδήλων σφαλμάτων
Τρόπος παροχής υπηρεσιών
Διασυνοριακά
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά)
ΔΔ
0
8
0
54032
Όχι
1
1
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΣΩΝΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΣΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Δικαιολογητικό
0
0
4
0
0
}}
}}
}}
1 λεπτό
1 λεπτό
,,,,,,,,,
1
Ταυτοπροσωπίας
Κατοχή κωδικών taxis.
Όχι
Όχι
2
Ιδιοκτησιακές
Ο δηλών να έχει έννομο συμφέρον επι του ακινήτου.
Όχι
Όχι
3
Επαγγελματικές
Ο δηλών να είναι εξουσιοδοτημένος ή πληρεξούσιος.
Όχι
Όχι
1
Η αιτήσεις προδήλων σφαλμάτων παρέχετε ατελώς.
0 €
Όχι
1
Οποιοδήποτε έγγραφο που να αποτελέι έννομο συμφέρον όπως τίτλος ιδιοκτησίας, Ε9 κλπ.
Τίτλοι ιδιοκτησίας
Οποιοδήποτε έγγραφο που να αποτελέι έννομο συμφέρον όπως τίτλος ιδιοκτησίας, Ε9 κλπ.
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
2905
2
Πληρεξούσιος
Νομιμοποιητικά έγγραφα νομικών προσώπων
Πληρεξούσιος
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Νομικά πρόσωπα
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
9338
3
Τοπογραφικό διάγραμμα
Γεωχωρικό διάγραμμα / χάρτης
Τοπογραφικό διάγραμμα
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Δημόσιους υπαλλήλους, Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
5476
4
Ταυτότητα/Διαβατήριο
Ταυτοποιητικό έγγραφο
Ταυτότητα/Διαβατήριο
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Δημόσιους υπαλλήλους, Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Είναι υποχρεωτικό έγγραφο.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
2244
Υπουργική Απόφαση
Όλα τα άρθρα
153394/919
2017
1366/2017Το «/2017» δεν μπορεί να εκχωρηθεί σε τύπο που έχει δηλωθεί ως αριθμητικός με τιμή 1366.
Β
1
Είσοδος στην εφαρμογή
Όχι
Όχι
2
Στοιχεία ∆ικαιούχου
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Σύνδεσμος
https://www.ktimatologio.gr/el/e-services/ypoboli-aitiseon-diorthosis-prodilon-sfalmaton
Περιγραφή
Πριν την υποβολή αίτησης διόρθωσης προδήλων σφαλµάτων (Α.∆.Π.Σ.), θα πρέπει ο δικαιούχος να καταχωρίσει τα προσωπικά του στοιχεία. Σε περίπτωση που ο δικαιούχος έχει ήδη καταχωρίσει τα προσωπικά του στοιχεία, η προβολή (display) των στοιχείων αυτών πραγµατοποιείται από το µενού «Στοιχεία Προσώπου» -> «Προβολή Στοιχείων» και η διαχείριση των στοιχείων αυτών γίνεται από το µενού «Στοιχεία Προσώπου» -> «Εισαγωγή – Μεταβολή Στοιχείων», όπου και προβάλλονται τα ήδη καταχωρισµένα στοιχεία του δικαιούχου.
Σημειώσεις
Τα βασικά στοιχεία δικαιούχου – ονοµατεπώνυµο, όνοµα πατρός και ΑΦΜ, δεν µπορούν να αλλαχθούν πλέον τόσο µετά την πρώτη προσωρινή καταχώρηση οποιασδήποτε αίτησης όσο και µετά την πρώτη επιτυχή υποβολή αίτησης.
ΠΡΟΣΟΧΗ!Σε πρώτη φάση εµφανίζεται ο πίνακας από τον οποίον επιλέγεται το είδος του προσώπου ΦΥΣΙΚΟ ή ΝΟΜΙΚΟ.
Ανάλογα µε την επιλογή εµφανίζεται η αντίστοιχη οθόνη για την συµπλήρωση των στοιχείων του δικαιούχου.
Όχι
Όχι
3
Καταχώρηση Αίτησης ∆ιόρθωσης Προδήλου Σφάλµατος
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Σύνδεσμος
https://www.ktimatologio.gr/el/e-services/ypoboli-aitiseon-diorthosis-prodilon-sfalmaton
Περιγραφή
Ο χρήστης επιλέγει από το µενού «Αιτήσεις διόρθωσης προδήλου σφάλµατος» -> «Νέα Αίτηση διόρθωσης προδήλου σφάλµατος» οπότε εµφανίζεται η πρώτη οθόνη καταχώρησης των στοιχείων της αίτησης.
Στη συνέχεια ο χρήστης επιλέγει από λίστα όλων των Νοµών, των οποίων οι δασικοί χάρτες είναι αναρτηµένοι και βρίσκονται εντός της προθεσµίας υποβολής αιτήσεων διόρθωσης προδήλων σφαλµάτων (Α.∆.Π.Σ.)αιτήσεων, τον Νοµό στον οποίο βρίσκεται η έκταση για την οποία πρόκειται να υποβάλει αίτηση διόρθωσης προδήλου σφάλµατος.
Τέλος καλείται να επιλέξει τον ΟΤΑ του συγκεκριµένου Νοµού στον οποίο βρίσκεται η έκταση για την οποία πρόκειται να υποβάλει αίτηση διόρθωσης προδήλων σφαλµάτων (Α.∆.Π.Σ.)
Όχι
Όχι
4
Καταχώρηση χωρικής πληροφορίας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Σύνδεσμος
https://www.ktimatologio.gr/el/e-services/ypoboli-aitiseon-diorthosis-prodilon-sfalmaton
Περιγραφή
Η βασική αρχή λειτουργίας της εφαρμογής είναι ότι αποτυπώνουμε ολόκληρο το γεωτεμάχιο που μας ενδιαφέρει και εν συνεχεία η εφαρμογή αυτόματα διαιρεί το γεωτεμάχιο σε τμήματα ανάλογα με τον χαρακτηρισμό τους σε δασικά ή μη δασικά.
Εάν ο χρήστης διαθέτει ένα ψηφιακό αρχείο µε τις συντεταγµένες του πολυγώνου γεωτεµαχίου/έκτασης διόρθωσης προδήλων σφαλµάτων (Α.∆.Π.Σ.), έχει την δυνατότητα να το φορτώσει απευθείας.
∆ιαφορετικά θα χρησιµοποιήσει τα εργαλεία από το µενού της εφαρµογής.
Ο χρήστης µπορεί να επιλέξει όσα τµήµατα από αυτά θέλει προκειµένου να
υποβάλλει την αίτηση διόρθωσης προδήλων σφαλµάτων (Α.∆.Π.Σ.) του.
Σημειώσεις
Για να υποβάλλει ο χρήστης την αίτηση διόρθωσης προδήλων σφαλµάτων
(Α.∆.Π.Σ.), θα πρέπει να οριοθετηθεί η περιοχή στον χάρτη µε ένα κλειστό πολύγωνο
(πολύγωνο γεωτεµαχίου/έκτασης που επιθυµεί να προβεί µέσω της αίτησης σε
διόρθωση πρόδηλου σφάλµατος (Α.∆.Π.Σ.)).
Όχι
Όχι
5
Καταχώρηση περιγραφικής πληροφορίας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Σύνδεσμος
https://www.ktimatologio.gr/el/e-services/ypoboli-aitiseon-diorthosis-prodilon-sfalmaton
Περιγραφή
Με την αποθήκευση της χωρικής πληροφορίας και τη επιλογή του πολυγώνου, ο
χρήστης οδηγείται από την εφαρµογή στην επόµενη οθόνη προκειµένου να
καταχωρήσει την περιγραφική πληροφορία που συνοδεύει την αίτησή του. Η πρώτη οθόνη έχει ήδη συµπληρωµένα στοιχεία όπως ο κωδικός της αίτησης το
status της αίτησης την συγκεκριµένη χρονική στιγµή, η οποία πριν την αποθήκευσή της από το χρήστη είναι «∆ΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ» και το ∆ήµο/∆ηµοτικό ∆ιαµέρισµα στο οποίο ανήκει το πολύγωνο για το οποίο υποβάλλονται αιτήσεις.
Σημειώσεις
Κατα τη συμπλήρωση της περιγραφικής πληροφορίας υπάρχουν ορισμένα βήματα ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η διαδικασία.
Βήµα 1ο : καταχώρηση του Προσώπου -
Εκπροσώπου υποβολής της αίτησης ∆ιόρθωσης Προδήλου Σφάλµατος.
Βήµα 2ο : συµπληρώση τοπωνυµίου της περιοχής.
Βήµα 3ο : Θεµελίωση έννοµου συµφέροντος. Επισήµανση: Θα πρέπει να τονίσουµε πως η επιλογή από το χρήστη του έννοµου συµφέροντος που επικαλείται για την αίτηση διόρθωσης πρόδηλων σφαλµάτων (Α.∆.Π.Σ.) που υποβάλει είναι υποχρεωτική.
Βήµα 4ο : ∆ιατύπωση και Τεκµηρίωση αίτησης διόρθωσης πρόδηλων σφαλµάτων (Α.∆.Π.Σ.).
Βήµα 5ο : Ο χρήστης πρέπει να καταγράψει τα συνυποβαλλόµενα στοιχεία που τεκµηριώνουν την αίτησή του.
Όχι
Όχι
6
Συνολικής εικόνα της αίτησης διόρθωσης προδήλου σφάλµατος
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Σύνδεσμος
https://www.ktimatologio.gr/el/e-services/ypoboli-aitiseon-diorthosis-prodilon-sfalmaton
Περιγραφή
Μετά και τη συµπλήρωση του πίνακα των συνηµµένων
εγγράφων/στοιχείων είναι εκείνη της συνολικής εµφάνισης των δεδοµένων της αίτησης διόρθωσης προδήλου σφάλµατος, όπως έχουν καταχωριστεί από το χρήστη.
Κάθε ένα από τα βήµατα που ακολουθήθηκαν παρουσιάζεται σαν ξεχωριστή «ενότητα» στην τελική σελίδα της αίτησης διόρθωσης προδήλου σφάλµατος οπότε ο χρήστης και σε αυτό το στάδιο υποβολής, όπου η αίτηση είναι ακόµα σε status «∆ΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ», µπορεί να κάνει τις αλλαγές που επιθυµεί.
Όχι
Όχι
7
Υποβολή Αίτησης διόρθωσης προδήλου σφάλµατος
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια λογισμικού
Σύνδεσμος
https://www.ktimatologio.gr/el/e-services/ypoboli-aitiseon-diorthosis-prodilon-sfalmaton
Περιγραφή
Προκειµένου να υποβάλλει την αίτησή του, ο χρήστης πρέπει να πατήσει το κουµπί «Υποβολή». Αυτό πρέπει να γίνει αφού ο χρήστης βεβαιωθεί ότι έχει καταχωρίσει σωστά και πλήρως όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
Έχοντας προχωρήσει στην υποβολή της αίτησης ∆ιόρθωσης Προδήλου Σφάλµατος στην οθόνη των στοιχείων της φαίνεται πως το status της αίτησης είναι πλέον «ΥΠΟΒΛΗΘΕΙΣΑ», ενώ η αίτηση διόρθωσης προδήλου σφάλµατος έχει λάβει και Αριθµό Πρωτοκόλλου και Ηµεροµηνία Πρωτοκόλλησης.
Όχι
Όχι
8
Έκδοση Αποδεικτικού Υποβολής
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια λογισμικού
Σύνδεσμος
https://www.ktimatologio.gr/el/e-services/ypoboli-aitiseon-diorthosis-prodilon-sfalmaton
Περιγραφή
Ο χρήστης µπορεί να εκτυπώσει είτε το Αποδεικτικό υποβολής της Αίτησης είτε το περιεχόµενο της Αίτησής του.
Με την επιλογή «Αποδεικτικό Υποβολής» οδηγείται σε προεπισκόπηση του Αποδεικτικού υποβολής της αίτησης διόρθωσης πρόδηλων σφαλµάτων (Α.∆.Π.Σ.), το οποίο ισχύει πλέον ως επίσηµη βεβαίωση Υποβολής αίτηση διόρθωσης πρόδηλων σφαλµάτων (Α.∆.Π.Σ.).
Σημειώσεις
Το Αποδεικτικό Υποβολής της Αίτησης διόρθωσης προδήλου
σφάλµατος περιέχει τις ίδιες πληροφορίες µε την ηλεκτρονική φόρµα αντιρρήσεων και επιπλέον τον αριθµό πρωτοκόλλου και την ηµεροµηνία υποβολής η οποία είναι η ηµεροµηνία που υποβλήθηκε η αίτηση διόρθωσης προδήλου σφάλµατος.
Επίσης το αποδεικτικό είναι διαθέσιµο προς εκτύπωση από το χρήστη αµέσως µόλις υποβάλει την αίτησή του οπότε και αυτή έχει πλέον το status «ΥΠΟΒΛΗΘΕΙΣΑ». Επιπλέον ο πολίτης θα µπορεί να εκτυπώσει και το απόσπασµα του δασικού χάρτη που απεικονίζει την έκταση για την οποία έχει υποβάλλει αίτηση διόρθωσης πρόδηλων σφαλµάτων.
Όχι
Όχι
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.