|
|
Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| {{process | | {{process |
− | |process_uuid=018f1a2f-725b-43dc-abe2-87fa0f5b0e51
| |
− | |process_id=413694
| |
| |process_official_title=Χαρακτηρισμός δημοσίων σχολικών μονάδων ως Προτύπων και Πειραματικών σχολείων | | |process_official_title=Χαρακτηρισμός δημοσίων σχολικών μονάδων ως Προτύπων και Πειραματικών σχολείων |
| |process_alternative_titles=Αξιολόγηση των δημόσιων σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σκοπό τον χαρακτηρισμό τους ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ | | |process_alternative_titles=Αξιολόγηση των δημόσιων σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σκοπό τον χαρακτηρισμό τους ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ |
Γραμμή 9: |
Γραμμή 7: |
| |process_provision_org_owner_directory=875762 | | |process_provision_org_owner_directory=875762 |
| |process_provision_org_group=4076, 9909, 6152 | | |process_provision_org_group=4076, 9909, 6152 |
− | |process_provision_org=40151
| |
| |process_provision_org_directory=Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων | | |process_provision_org_directory=Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων |
| |process_remarks=Ο χαρακτηρισμός πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται έπειτα από εισήγηση της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) και γνώμη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.). | | |process_remarks=Ο χαρακτηρισμός πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται έπειτα από εισήγηση της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) και γνώμη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.). |
Γραμμή 15: |
Γραμμή 12: |
| α) με αίτηση από τον/την Διευθυντή/τρια ή Προϊστάμενο/η της σχολικής μονάδας, β) με αίτηση από Προϊστάμενο/νη της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. | | α) με αίτηση από τον/την Διευθυντή/τρια ή Προϊστάμενο/η της σχολικής μονάδας, β) με αίτηση από Προϊστάμενο/νη της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. |
| Η διαδικασία δεν είναι περιοδική. Ενεργοποιείται με γνώμονα την εκπαιδευτική και παιδαγωγική αναγκαιότητα διεύρυνσης του δικτύου των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων. | | Η διαδικασία δεν είναι περιοδική. Ενεργοποιείται με γνώμονα την εκπαιδευτική και παιδαγωγική αναγκαιότητα διεύρυνσης του δικτύου των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων. |
− | |process_deadline_duration=7776000 | + | |process_deadline_duration=P3M |
| |process_type=Εσωστρεφής | | |process_type=Εσωστρεφής |
| |process_trigger=Αιτούμενη | | |process_trigger=Αιτούμενη |
| |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα | | |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
| |process_output_type=Απόφαση | | |process_output_type=Απόφαση |
− | |process_validity_duration=-1
| |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
| |process_provided_to=Δημόσιους φορείς | | |process_provided_to=Δημόσιους φορείς |
Γραμμή 37: |
Γραμμή 33: |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| + | |process_uuid=018f1a2f-725b-43dc-abe2-87fa0f5b0e51 |
| + | |process_id=413694 |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 151: |
Γραμμή 149: |
| |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής | | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=864000 | + | |process_step_duration_min=P10D |
− | |process_step_duration_max=1296000 | + | |process_step_duration_max=P15D |
| |process_step_description=Οι σχολικές μονάδες της δημόσιας εκπαίδευσης, δια του Διευθυντή/ντρια τους υποβάλουν αίτηση για τον χαρακτηρισμό τους ως i) Π.Σ. ή ii) ΠΕΙ.Σ. ή iii) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Η απόφαση για την υποβολή αίτησης προς χαρακτηρισμό σχολικής μονάδας ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. λαμβάνεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων της οικείας σχολικής μονάδας. Συνυποβάλλονται: α) Επιστολή-παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας αα) στο δίκτυο των Π.Σ. ή αβ) στο δίκτυο των ΠΕΙ.Σ. ή αγ) σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις και | | |process_step_description=Οι σχολικές μονάδες της δημόσιας εκπαίδευσης, δια του Διευθυντή/ντρια τους υποβάλουν αίτηση για τον χαρακτηρισμό τους ως i) Π.Σ. ή ii) ΠΕΙ.Σ. ή iii) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Η απόφαση για την υποβολή αίτησης προς χαρακτηρισμό σχολικής μονάδας ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. λαμβάνεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων της οικείας σχολικής μονάδας. Συνυποβάλλονται: α) Επιστολή-παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας αα) στο δίκτυο των Π.Σ. ή αβ) στο δίκτυο των ΠΕΙ.Σ. ή αγ) σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις και |
| β) Βεβαίωση, η οποία αναφέρει την πράξη Συλλόγου Διδασκόντων, σύμφωνα με την οποία ελήφθη η απόφαση για την υποβολή της εν λόγω αίτησης | | β) Βεβαίωση, η οποία αναφέρει την πράξη Συλλόγου Διδασκόντων, σύμφωνα με την οποία ελήφθη η απόφαση για την υποβολή της εν λόγω αίτησης |
Γραμμή 167: |
Γραμμή 165: |
| |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής | | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_min=864000 | + | |process_step_duration_min=P10D |
− | |process_step_duration_max=1296000 | + | |process_step_duration_max=P15D |
| |process_step_description=Ο Δ/ντης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης υποβάλει αίτηση για τον χαρακτηρισμό ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ μιας ή περισσoτέρων σχολικών μονάδων, της περιοχής ευθύνης του. Συνυποβάλλονται: α) Επιστολή-παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας στο δικτυο των Π.Σ. ή Π.Σ., έως τριακόσιες (300) λέξεις | | |process_step_description=Ο Δ/ντης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης υποβάλει αίτηση για τον χαρακτηρισμό ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ μιας ή περισσoτέρων σχολικών μονάδων, της περιοχής ευθύνης του. Συνυποβάλλονται: α) Επιστολή-παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας στο δικτυο των Π.Σ. ή Π.Σ., έως τριακόσιες (300) λέξεις |
| β) Έκθεση/φόρμα για τα χαρακτηριστικά των σχολικών μονάδων | | β) Έκθεση/φόρμα για τα χαρακτηριστικά των σχολικών μονάδων |
Γραμμή 180: |
Γραμμή 178: |
| |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=432000 | + | |process_step_duration_min=P5D |
− | |process_step_duration_max=604800 | + | |process_step_duration_max=P7D |
| |process_step_description=Το Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων διαβιβάζει ηλεκτρονικά τις αιτήσεις στην Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) ταξινομημένες ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Εναλλακτικά, τα μέλη της Δ.Ε.Π.Π.Σ. αποκτούν πρόσβαση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα των αιτήσεων. | | |process_step_description=Το Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων διαβιβάζει ηλεκτρονικά τις αιτήσεις στην Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) ταξινομημένες ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Εναλλακτικά, τα μέλη της Δ.Ε.Π.Π.Σ. αποκτούν πρόσβαση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα των αιτήσεων. |
| }} | | }} |
Γραμμή 190: |
Γραμμή 188: |
| |process_step_title=Εξέταση αιτήσεων από Δ.Ε.Π.Π.Σ. και υποβολή εισήγησης στον Υπουργό και στο Ι.Ε.Π. | | |process_step_title=Εξέταση αιτήσεων από Δ.Ε.Π.Π.Σ. και υποβολή εισήγησης στον Υπουργό και στο Ι.Ε.Π. |
| |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
− | |process_step_duration_min=432000 | + | |process_step_duration_min=P5D |
− | |process_step_duration_max=604800 | + | |process_step_duration_max=P7D |
| |process_step_description=Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. εξετάζει τις αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. και υποβάλλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αιτιολογημένη εισήγηση για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. διαβιβάζει την εισήγηση του προηγούμενου εδαφίου στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.). | | |process_step_description=Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. εξετάζει τις αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. και υποβάλλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αιτιολογημένη εισήγηση για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. διαβιβάζει την εισήγηση του προηγούμενου εδαφίου στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.). |
| }} | | }} |
Γραμμή 202: |
Γραμμή 200: |
| |process_step_co_org=17412 | | |process_step_co_org=17412 |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=432000 | + | |process_step_duration_min=P5D |
− | |process_step_duration_max=604800 | + | |process_step_duration_max=P7D |
| |process_step_description=Το Ι.Ε.Π. διατυπώνει γνώμη σχετικά με την εισήγηση της Δ.Ε.Π.Π.Σ., την οποία υποβάλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων. | | |process_step_description=Το Ι.Ε.Π. διατυπώνει γνώμη σχετικά με την εισήγηση της Δ.Ε.Π.Π.Σ., την οποία υποβάλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων. |
| |process_step_note=Διαδικασία ενστάσεων δεν προβλέπεται. | | |process_step_note=Διαδικασία ενστάσεων δεν προβλέπεται. |
Γραμμή 214: |
Γραμμή 212: |
| |process_step_official=Αρμόδιος Υπουργός | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπουργός |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
− | |process_step_duration_min=5184000 | + | |process_step_duration_min=P2M |
− | |process_step_duration_max=10368000 | + | |process_step_duration_max=P4M |
| |process_step_description=Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την έκδοση σχετικής Υπουργικής Απόφασης η οποία περιέχει: α) τις σχολικές μονάδες που χαρακτηρίζονται ως Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. με τον αντίστοιχο χαρακτηρισμό, β) τις σχολικές μονάδες που έχουν κοινό Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο (ΕΠ.Ε.Σ.) και γ) τη διασύνδεση μεταξύ των σχολικών μονάδων. | | |process_step_description=Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την έκδοση σχετικής Υπουργικής Απόφασης η οποία περιέχει: α) τις σχολικές μονάδες που χαρακτηρίζονται ως Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. με τον αντίστοιχο χαρακτηρισμό, β) τις σχολικές μονάδες που έχουν κοινό Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο (ΕΠ.Ε.Σ.) και γ) τη διασύνδεση μεταξύ των σχολικών μονάδων. |
| |process_step_note=Η πλέον πρόσφατη Υπουργική Απόφαση που εκδόθηκε στο πλαίσιο της παραπάνω διαδικασίας είναι η υπό στοιχεία 51614/Δ6/11-5-2021 (Β1895) Υπουργική Απόφαση ( ΑΔΑ: ΩΦ7Ξ46ΜΤΛΗ-8ΡΞ) | | |process_step_note=Η πλέον πρόσφατη Υπουργική Απόφαση που εκδόθηκε στο πλαίσιο της παραπάνω διαδικασίας είναι η υπό στοιχεία 51614/Δ6/11-5-2021 (Β1895) Υπουργική Απόφαση ( ΑΔΑ: ΩΦ7Ξ46ΜΤΛΗ-8ΡΞ) |