Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 188: Γραμμή 188:
 
|process_step_digital_duration_min=PT2M
 
|process_step_digital_duration_min=PT2M
 
|process_step_digital_duration_max=PT3M
 
|process_step_digital_duration_max=PT3M
|process_step_digital_description=Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο αιτών κάνει χρήση των προσωπικών κωδικών - διαπιστευτηρίων του της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (TAXISnet).
+
|process_step_digital_description=Για την είσοδο στην υπηρεσία απαιτείται ταυτοποίηση με χρήση των προσωπικών κωδικών - διαπιστευτηρίων του της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (TAXISnet).
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 199: Γραμμή 199:
 
|process_step_digital_duration_min=PT2M
 
|process_step_digital_duration_min=PT2M
 
|process_step_digital_duration_max=PT3M
 
|process_step_digital_duration_max=PT3M
|process_step_digital_description=Ο αιτών επισκοπεί την πλατφόρμα και επιλέγει το Νομό, το Δήμο που βρίσκεται το ΚΕΠ που επιθυμει να επισκεφτεί. Τέλος επιλέγει το ΚΕΠ.
+
|process_step_digital_description=Ο αιτών επισκοπεί την πλατφόρμα και επιλέγει τον Νομό, τον Δήμο που βρίσκεται το ΚΕΠ που επιθυμει να επισκεφτεί και τέλος το ΚΕΠ από την προβαλλόμενη λίστα.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 212: Γραμμή 212:
 
|process_step_digital_duration_min=PT3S
 
|process_step_digital_duration_min=PT3S
 
|process_step_digital_duration_max=PT5S
 
|process_step_digital_duration_max=PT5S
|process_step_digital_description=Σε περίπτωση επιλογής αυθημερόν ραντεβού ο πολίτης επιλέγει και το είδος της υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση
+
|process_step_digital_description=Σε περίπτωση επιλογής "αυθημερόν ραντεβού" ο αιτών επιλέγει και το είδος της υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 225: Γραμμή 225:
 
|process_step_digital_duration_min=PT3S
 
|process_step_digital_duration_min=PT3S
 
|process_step_digital_duration_max=PT5S
 
|process_step_digital_duration_max=PT5S
|process_step_digital_description=Επιλογή υπηρεσίας: Υποβολή αίτησης και θεώρησης γνησίου υπογραφής ή όλες οι υπηρεσίες.
+
|process_step_digital_description=Ο αιτών επιλέγει την υπηρεσία που θέλει να αιτηθεί: Υποβολή αίτησης και θεώρησης γνησίου υπογραφής ή όλες οι υπηρεσίες.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 233: Γραμμή 233:
 
|process_step_digital_previous_child_selector=2
 
|process_step_digital_previous_child_selector=2
 
|process_step_digital_previous_child=2
 
|process_step_digital_previous_child=2
|process_step_digital_title=Επιλογή προγραμματισμένου ραντεβού
+
|process_step_digital_title=Επιλογή ημέρας και ώρας του ραντεβού
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_duration_min=PT1M
 
|process_step_digital_duration_min=PT1M
 
|process_step_digital_duration_max=PT2M
 
|process_step_digital_duration_max=PT2M
|process_step_digital_description=Ο πολίτης επιλέγει από διαθέσιμο ημερολόγιο την ημέρα και την ώρα του επιθυμητού ραντεβού. Η πλατφόρμα λαμβάνει υποψη της την διαθεσιμότητα των ΚΕΠ βάση του ωραρίου λειτουργίας τους, καθώς και τα ραντεβού που ήδη έχουν δεσμευτεί  από κρατήσεις άλλων πολιτών. Επίσης έχει οριστεί εκ μέρους του Φορέα μέγιστος χρόνος πλογήγησης στην πλατφόρμα.
+
|process_step_digital_description=Η πλατφόρμα προβάλει τις διαθέσιμες ημέρες και ώρες με βάση το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ και τα ραντεβού που ήδη έχουν δεσμευτεί  από κρατήσεις άλλων πολιτών.  
 +
Ο αιτών επιλέγει από το διαθέσιμο ημερολόγιο την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 249: Γραμμή 250:
 
|process_step_digital_duration_min=PT3M
 
|process_step_digital_duration_min=PT3M
 
|process_step_digital_duration_max=PT5M
 
|process_step_digital_duration_max=PT5M
|process_step_digital_description=Ο πολίτης συμπληρώνει υποχρεωτικά το ονοματεπωνυμό του για το αίτημα του ραντεβού που θέλει να υποβάλλει. Επίσης συμπληρώνει προαιρετικά το θέμα της επίσκεψης, το λογαριασμό του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου και το κινητό του τηλέφωνο.
+
|process_step_digital_description=Για την κράτηση του ραντεβού ο αιτών συμπληρώνει υποχρεωτικά το ονοματεπωνυμό του και προαιρετικά το θέμα της επίσκεψης, τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου και τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 260: Γραμμή 261:
 
|process_step_digital_duration_min=PT1M
 
|process_step_digital_duration_min=PT1M
 
|process_step_digital_duration_max=PT2M
 
|process_step_digital_duration_max=PT2M
|process_step_digital_description=Ο αιτών συναινεί για την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
+
|process_step_digital_description=Η πλατφόρμα ενημερώνει τον αιτούντα για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital

Αναθεώρηση της 08:38, 28 Ιανουαρίου 2024



789380b9-ea1b-46f6-b8c7-c39f883d633a 155034

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

10 λεπτά

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

19 λεπτά

Περιγραφή

Η Πλατφόρμα επισκέψεων ΚΕΠ επιτρέπει σε πολίτες και επιχειρίσεις να προγραμματίσουν ραντεβού για φυσική επίσκεψη σε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών της επιλογής τους. Το ραντεβού μπορεί να κλειστεί: α) διαδικτυακά από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο, β) κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το ΚΕΠ από τον υπάλληλο του ΚΕΠ.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

  • Η πλατφόρμα διαλειτουργεί με τα εκδοτήρια εισιτηρίου (e-PASS) που λειτουργούν στα ΚΕΠ ώστε να τηρείται ενιαία ουρά εξυπηρέτησης.

Τελευταία ενημέρωση

26/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Σημειώσεις

  • Ραντεβού δύναται να κλείσει ένα φυσικό πρόσωπο για άλλο πρόσωπο. Το πρόσωπο του οποίου τα στοιχεία θα συμπληρωθούν στην καρτέλα κράτησης, θεωρείται ως αιτών και θα πρέπει να είναι αυτό που θα παρουσιαστεί στο ραντεβού.
  • Σε περίπτωση που το φυσικό πρόσωπο αιτείται περισσότερες από μια διαδικασίες από τα ΚΕΠ οφείλει να κλείσει ισάριθμα ραντεβού.
  • Η συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας του αιτούντος δεν είναι υποχρεωτική. Ωστόσο αν ο αιτών δηλώσει στοιχεία επικοινωνίας η υπηρεσία δύναται να επικοινωνήσει μαζί του ηλεκτρονικά για επιβεβαίωση ή ακύρωση του ραντεβού.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Πλατφόρμα Επισκέψεων ΚΕΠ

            Επίσημος τίτλος

            Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,


            • 1 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Το φυσικό πρόσωπο που θα κλείσει το ραντεβού ψηφιακά, θα πρέπει να διαθέτει κωδικούς-διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (TAXISnet).

              Όχι Όχι

            • Νόμος 31 3013 2002 102 Α
            • 1 Τηλεφωνική επικοινωνία αιτούντος με ΚΕΠ ή μετάβαση αιτούντος σε ΚΕΠ



              Όχι Όχι


            • 2 Προγραμματισμός ραντεβού από τον υπάλληλο

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο αιτών επικοινωνεί τηλεφωνικά ή προσέρχεται στο ΚΕΠ για προγραμματισμό ραντεβού και εξυπηρέτηση σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Ο υπάλληλος καταχωρίζει τα στοιχεία του αιτούντος στην Πλατφόρμα Επισκέψεων.

              Ναι Όχι


            • 3 Εξυπηρέτηση με χρήση ειδικού μηχανισμού προτεραιότητας e-PASS

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Αυτός ο τρόπος εξυπηρέτησης λαμβάνει χώρα στα ΚΕΠ που διαθέτουν ειδικό εξοπλισμό και εκδοτήριο e-PASS και προσέρχονται οι συναλλασσόμενοι για εξυπηρέτηση με σειρά προτεραιότητας χωρίς ραντεβού.

              Ναι Όχι


            • 4 Προεπισκόπιση της πλατφόρμας και έλεγχος διαθεσιμότητας προσωπικού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος ελέγχει τη διαθεσιμότητα της πλατφόρμας για ραντεβού την ημερομηνία και ώρα που ζήτησε ο ενδιαφερόμενος.

              Ναι Όχι


            • 5 Καταχώριση στοιχείων ραντεβού στην πλατφόρμα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος καταχωρίζει στην πλατφόρμα τα στοιχεία του αιτούντος το ραντεβού, το θέμα της επίσκεψης και προαιρετικά τα στοιχεία επικοινωνίας του αιτούντος.

              Ναι Όχι


            • 6 Οριστικοποίηση κράτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος οριστικοποιεί την κράτηση η οποία αντιστοιχίζεται σε συγκεκριμένη ουρά εξυπηρέτησης στην πλατφόρμα.

              Ναι Όχι


            • 7 Παραλαβή επιπεβαιωτικού email


              Περιγραφή Ο αιτών, εφόσον έχει δηλώσει το email του. παραλαμβάνει σε αυτό επιβεβαιωτικό μήνυμα με τα στοιχεία του ραντεβού για τη δια ζώσης εξυπηρέτηση.

              Ναι Ναι


            • 8 Διαχείριση ραντεβού e-PASS

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπαλληλος εισέρχεται στην πλατφόρμα Επισκέψεων και μεταβαίνει στην ενότητα διαχείρισης του μηχανισμού e-PASS.

              Ναι Όχι


            • 9 Κλήση διαδοχικών ραντεβού και εξυπηρέτηση του πολίτη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος επιλέγει τη θέση εξυπηρέτησης και ενεργοποιεί την κλήση των αριθμών προτεραιότητας e-PASS. Ο τρέχον αριθμός εξυπηρέτησης εμφανίζεται σε οθόνη διασυνδεδεμένη με τον εξοπλισμό εκδοτηρίου.

              Σημειώσεις Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να εκδώσει e-PASS αριθμό προτεραιότητας είτε ψηφιακά, είτε απευθείας από το εκδοτήριο κατά την επίσκεψή του στο ΚΕΠ.

              Ναι Όχι


            • 10 Επανάκληση αριθμών ή κατ΄εξαίρεση κλήση αριθμών προτεραιότητας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος έχει τη δυνατότητα επανάκλησης αριθμών προτεραιότητας που δεν έχουν εξυπηρετηθεί και κατ΄εξαίρεση κλήσης μη διαδοχικών αριθμών για την εξυπηρέτηση ειδικών κατηγοριών πολιτών.

              Ναι Ναι


            • 1 Ταυτοποίηση Χρήστη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Σύνδεσμος https://rantevou.kep.gov.gr

              Περιγραφή Για την είσοδο στην υπηρεσία απαιτείται ταυτοποίηση με χρήση των προσωπικών κωδικών - διαπιστευτηρίων του της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (TAXISnet).

              Όχι Όχι


            • 2 Επιλογή ΚΕΠ για κράτηση εξυπηρέτησης με φυσική παρουσία

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών επισκοπεί την πλατφόρμα και επιλέγει τον Νομό, τον Δήμο που βρίσκεται το ΚΕΠ που επιθυμει να επισκεφτεί και τέλος το ΚΕΠ από την προβαλλόμενη λίστα.

              Όχι Όχι


            • 3 Επιλογή αυθημερόν ραντεβού σε επιλεγμένα ΚΕΠ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Σε περίπτωση επιλογής "αυθημερόν ραντεβού" ο αιτών επιλέγει και το είδος της υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση

              Ναι Όχι


            • 4 Επιλογή υπηρεσίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών επιλέγει την υπηρεσία που θέλει να αιτηθεί: Υποβολή αίτησης και θεώρησης γνησίου υπογραφής ή όλες οι υπηρεσίες.

              Ναι Όχι


            • 5 Επιλογή ημέρας και ώρας του ραντεβού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Η πλατφόρμα προβάλει τις διαθέσιμες ημέρες και ώρες με βάση το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ και τα ραντεβού που ήδη έχουν δεσμευτεί από κρατήσεις άλλων πολιτών. Ο αιτών επιλέγει από το διαθέσιμο ημερολόγιο την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.

              Ναι Όχι


            • 6 Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για την κράτηση του ραντεβού ο αιτών συμπληρώνει υποχρεωτικά το ονοματεπωνυμό του και προαιρετικά το θέμα της επίσκεψης, τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου και τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου.

              Όχι Όχι


            • 7 Ενημέρωση του χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Η πλατφόρμα ενημερώνει τον αιτούντα για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων.

              Όχι Όχι


            • 8 Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών δε συναινεί σε τηλεφωνική ή και ψηφιακή επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (email) αναφορικά με το ραντεβού του, εφόσον έχει συμπληρώσει τα προαιρετικά στοιχεία.

              Ναι Ναι


            • 9 Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών συναινεί σε τηλεφωνική ή και ψηφιακή επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (email) αναφορικά με το ραντεβού του, εφόσον έχει συμπληρώσει τα προαιρετικά στοιχεία.

              Ναι Όχι


            • 10 Οριστικοποίηση της κράτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών υποβάλει την κράτηση για το ραντεβού του. Εφόσον έχει δηλώσει το email του λαμβάνει σε αυτό επιβεβαιωτικό μήνυμα με τα στοιχεία της κράτησής του.

              Όχι Όχι


            • 11 Δυνατότητα για διαχείριση των στοιχείων του ραντεβού και άλλων κρατήσεων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών έχει τη δυνατότητα να μεταβάλει τα στοιχεία του επικείμενου ραντεβού, να διαχειριστεί άλλες κρατήσεις που τυχόν έχει κάνει και να ακυρώσει το ραντεβού του ή να προγραμματίσει νέο ραντεβού.

              Όχι Ναι





            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.