|
|
Γραμμή 53: |
Γραμμή 53: |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| |process_evidence_cost_code=3190 | | |process_evidence_cost_code=3190 |
− | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT | + | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT. |
| |process_evidence_cost_min=70 | | |process_evidence_cost_min=70 |
| |process_evidence_cost_max=70 | | |process_evidence_cost_max=70 |
Γραμμή 64: |
Γραμμή 64: |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| |process_evidence_cost_code=3191 | | |process_evidence_cost_code=3191 |
− | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT | + | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. |
| |process_evidence_cost_min=126 | | |process_evidence_cost_min=126 |
| |process_evidence_cost_max=126 | | |process_evidence_cost_max=126 |
Γραμμή 75: |
Γραμμή 75: |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| |process_evidence_cost_code=3192 | | |process_evidence_cost_code=3192 |
− | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT | + | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT. |
| |process_evidence_cost_min=224 | | |process_evidence_cost_min=224 |
| |process_evidence_cost_max=224 | | |process_evidence_cost_max=224 |
Γραμμή 86: |
Γραμμή 86: |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| |process_evidence_cost_code=3193 | | |process_evidence_cost_code=3193 |
− | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT | + | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT. |
| |process_evidence_cost_min=371 | | |process_evidence_cost_min=371 |
| |process_evidence_cost_max=371 | | |process_evidence_cost_max=371 |
Γραμμή 97: |
Γραμμή 97: |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| |process_evidence_cost_code=3194 | | |process_evidence_cost_code=3194 |
− | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT | + | |process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT. |
| |process_evidence_cost_min=560 | | |process_evidence_cost_min=560 |
| |process_evidence_cost_max=560 | | |process_evidence_cost_max=560 |
Γραμμή 108: |
Γραμμή 108: |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| |process_evidence_cost_code=3180 | | |process_evidence_cost_code=3180 |
− | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT | + | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT. |
| |process_evidence_cost_min=100 | | |process_evidence_cost_min=100 |
| |process_evidence_cost_max=100 | | |process_evidence_cost_max=100 |
Γραμμή 119: |
Γραμμή 119: |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| |process_evidence_cost_code=3181 | | |process_evidence_cost_code=3181 |
− | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT | + | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. |
| |process_evidence_cost_min=180 | | |process_evidence_cost_min=180 |
| |process_evidence_cost_max=180 | | |process_evidence_cost_max=180 |
Γραμμή 152: |
Γραμμή 152: |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| |process_evidence_cost_code=3184 | | |process_evidence_cost_code=3184 |
− | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT | + | |process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT. |
| |process_evidence_cost_min=800 | | |process_evidence_cost_min=800 |
| |process_evidence_cost_max=800 | | |process_evidence_cost_max=800 |
Γραμμή 174: |
Γραμμή 174: |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| |process_evidence_cost_code=3186 | | |process_evidence_cost_code=3186 |
− | |process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT | + | |process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. |
| |process_evidence_cost_min=90 | | |process_evidence_cost_min=90 |
| |process_evidence_cost_max=90 | | |process_evidence_cost_max=90 |
Γραμμή 229: |
Γραμμή 229: |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| |process_evidence_cost_code=3201 | | |process_evidence_cost_code=3201 |
− | |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT | + | |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. |
| |process_evidence_cost_min=270 | | |process_evidence_cost_min=270 |
| |process_evidence_cost_max=270 | | |process_evidence_cost_max=270 |
Γραμμή 251: |
Γραμμή 251: |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| |process_evidence_cost_code=3203 | | |process_evidence_cost_code=3203 |
− | |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT | + | |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT. |
| |process_evidence_cost_min=795 | | |process_evidence_cost_min=795 |
| |process_evidence_cost_max=795 | | |process_evidence_cost_max=795 |
Γραμμή 262: |
Γραμμή 262: |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| |process_evidence_cost_code=3204 | | |process_evidence_cost_code=3204 |
− | |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT | + | |process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT. |
| |process_evidence_cost_min=1200 | | |process_evidence_cost_min=1200 |
| |process_evidence_cost_max=1200 | | |process_evidence_cost_max=1200 |
Γραμμή 284: |
Γραμμή 284: |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| |process_evidence_cost_code=3725 | | |process_evidence_cost_code=3725 |
− | |process_evidence_cost_description=Έκδοση IISSC σε πλοία με ελληνική σημαία | + | |process_evidence_cost_description=Έκδοση IISSC σε πλοία με ελληνική σημαία. |
| |process_evidence_cost_min=30 | | |process_evidence_cost_min=30 |
| |process_evidence_cost_max=30 | | |process_evidence_cost_max=30 |
Γραμμή 295: |
Γραμμή 295: |
| |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| |process_evidence_cost_code=3726 | | |process_evidence_cost_code=3726 |
− | |process_evidence_cost_description=Έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία | + | |process_evidence_cost_description=Έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία. |
| |process_evidence_cost_min=30 | | |process_evidence_cost_min=30 |
| |process_evidence_cost_max=30 | | |process_evidence_cost_max=30 |
Γραμμή 315: |
Γραμμή 315: |
| {{process rules | | {{process rules |
| |process_rule_type=Διεθνής Σύμβαση | | |process_rule_type=Διεθνής Σύμβαση |
− | |process_rule_description=Διεθνή Σύμβαση SOLAS 74, Κεφάλαιο ΧΙ-2 (ΠΔ 56/2004/ ΦΕΚ 47Α/11-02-2004) | + | |process_rule_description=Διεθνή Σύμβαση SOLAS 74, Κεφάλαιο ΧΙ-2 (ΠΔ 56/2004/ ΦΕΚ 47Α/11-02-2004). |
| |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20040100047 | | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20040100047 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
| |process_rule_type=Άλλο | | |process_rule_type=Άλλο |
− | |process_rule_description=Διεθνής Κώδικας Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ISPS Code) | + | |process_rule_description=Διεθνής Κώδικας Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ISPS Code). |
| |process_rule_url=https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:02004R0725-20090131&from=BG | | |process_rule_url=https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:02004R0725-20090131&from=BG |
| }} | | }} |
Γραμμή 334: |
Γραμμή 334: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Υποβολή αιτήματος για έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του ΔΠΑΠ από τον ενδιαφερόμενο | + | |process_step_title=Παραλαβή αιτήματος του ενδιαφερόμενου για έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του ΔΠΑΠ |
| + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P2D | | |process_step_duration_min=P2D |
| |process_step_duration_max=P3D | | |process_step_duration_max=P3D |
Γραμμή 344: |
Γραμμή 346: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Πρωτοκόλληση αίτησης | | |process_step_title=Πρωτοκόλληση αίτησης |
| + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P2D | | |process_step_duration_min=P2D |
| |process_step_duration_max=P2D | | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_description=2. Το ΔΕΔΑΠΛΕ-Β παραλαμβάνει και στέλνει την αίτηση ως εισερχόμενο στην Γραμματεία του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων να πάρει πρωτόκολλο. | + | |process_step_description=2. Το ΔΕΔΑΠΛΕ-Β παραλαμβάνει και στέλνει την αίτηση ως εισερχόμενο στην Γραμματεία του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων να πάρει πρωτόκολλο. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 353: |
Γραμμή 357: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Ανάθεση έργου σε ελεγκτή | | |process_step_title=Ανάθεση έργου σε ελεγκτή |
| + | |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P2D | | |process_step_duration_min=P2D |
| |process_step_duration_max=P15D | | |process_step_duration_max=P15D |
− | |process_step_description=3. Μετά την αίτηση της εταιρείας ως ανωτέρω εκδίδεται με μέριμνα του αρμοδίου Τμηματάρχη και εγκρίνεται από τον Διευθυντή ανάθεση του έργου σε Ελεγκτή του ΥΝΑΝΠ, σύμφωνα με το έντυπο Ε-07-01/1, ενώ παράλληλα προωθείται προς την ιεραρχία του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ η έγκριση της μετακίνησης του Ελεγκτή εφόσον απαιτείται. | + | |process_step_description=3. Μετά την αίτηση της εταιρείας ως ανωτέρω εκδίδεται με μέριμνα του αρμοδίου Τμηματάρχη και εγκρίνεται από τον Διευθυντή ανάθεση του έργου σε Ελεγκτή του ΥΝΑΝΠ, σύμφωνα με το έντυπο Ε-07-01/1, ενώ παράλληλα προωθείται προς την ιεραρχία του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ η έγκριση της μετακίνησης του Ελεγκτή εφόσον απαιτείται. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 362: |
Γραμμή 368: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Ενημέρωση ελεγκτή - Έλεγχος φακέλου πλοίου | | |process_step_title=Ενημέρωση ελεγκτή - Έλεγχος φακέλου πλοίου |
| + | |process_step_official=Άλλο |
| + | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| |process_step_duration_min=P2D | | |process_step_duration_min=P2D |
| |process_step_duration_max=P2D | | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_description=4. Ο Ελεγκτής μετά την λήψη της σχετικής ανάθεσης διενέργειας ελέγχου, πρωτίστως μεριμνά για την ενημέρωσή του μελετώντας το ΣΑΠ και ελέγχοντας τον φάκελο του πλοίου για πιθανές προηγούμενες εκκρεμότητες, εφ’ όσον υπάρχουν. Ο Ελεγκτής ελέγχει την πληρότητα, την ορθότητα και τη νομιμότητα των υποβληθέντων δικαιολογητικών του φακέλου και επικοινωνεί με την Διαχειρίστρια εταιρία για τον προγραμματισμό του ελέγχου, ώστε κατά τη διάρκεια του ελέγχου να υπάρχει όλο το σχετικό αρχείο από μεριάς της εταιρίας έτοιμο καθώς και η διαθεσιμότητα του πλοίου. | + | |process_step_description=4. Ο Ελεγκτής μετά την λήψη της σχετικής ανάθεσης διενέργειας ελέγχου, πρωτίστως μεριμνά για την ενημέρωσή του μελετώντας το ΣΑΠ και ελέγχοντας τον φάκελο του πλοίου για πιθανές προηγούμενες εκκρεμότητες, εφ’ όσον υπάρχουν. Ο Ελεγκτής ελέγχει την πληρότητα, την ορθότητα και τη νομιμότητα των υποβληθέντων δικαιολογητικών του φακέλου και επικοινωνεί με την Διαχειρίστρια εταιρία για τον προγραμματισμό του ελέγχου, ώστε κατά τη διάρκεια του ελέγχου να υπάρχει όλο το σχετικό αρχείο από μεριάς της εταιρίας έτοιμο καθώς και η διαθεσιμότητα του πλοίου. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 371: |
Γραμμή 379: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Προετοιμασία ελέγχου από τον ελεγκτή | | |process_step_title=Προετοιμασία ελέγχου από τον ελεγκτή |
| + | |process_step_official=Άλλο |
| + | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| |process_step_duration_min=P2D | | |process_step_duration_min=P2D |
| |process_step_duration_max=P5D | | |process_step_duration_max=P5D |
− | |process_step_description=5. Ο Ελεγκτής σε συνεννόηση με την Εταιρία ορίζει την ημερομηνία έναρξης και την διάρκεια του ελέγχου. | + | |process_step_description=5. Ο Ελεγκτής σε συνεννόηση με την Εταιρία ορίζει την ημερομηνία έναρξης και την διάρκεια του ελέγχου. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 380: |
Γραμμή 390: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Έγκριση μετακίνησης ελεγκτή | | |process_step_title=Έγκριση μετακίνησης ελεγκτή |
| + | |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P2D | | |process_step_duration_min=P2D |
| |process_step_duration_max=P2D | | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_description=6. Η έγκριση της μετακίνησης, εφόσον ο έλεγχος είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των 60 χιλιομέτρων από την Υπηρεσία του Ελεγκτή, αποτελεί μία υπο-διαδικασία που απαιτεί να πάρει έγκριση και υπογραφή από τον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ και από τον Διευθυντή Προσωπικού για μετακινήσεις εντός Ελληνικής Επικράτειας, ενώ επιπρόσθετα απαιτεί την έγκριση και από τον Κλαδάρχη ΚΕΠ, τον Κλαδάρχη Διοίκησης και τον Υπαρχηγό σε περίπτωση εκτός επικράτειας. | + | |process_step_description=6. Η έγκριση της μετακίνησης, εφόσον ο έλεγχος είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των εξήντα (60) χιλιομέτρων από την Υπηρεσία του Ελεγκτή, αποτελεί μία υπο-διαδικασία που απαιτεί να πάρει έγκριση και υπογραφή από τον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ και από τον Διευθυντή Προσωπικού για μετακινήσεις εντός Ελληνικής Επικράτειας, ενώ επιπρόσθετα απαιτεί την έγκριση και από τον Κλαδάρχη ΚΕΠ, τον Κλαδάρχη Διοίκησης και τον Υπαρχηγό σε περίπτωση εκτός επικράτειας. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 389: |
Γραμμή 401: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Έλεγχος πλοίου | | |process_step_title=Έλεγχος πλοίου |
| + | |process_step_official=Άλλο |
| + | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| |process_step_duration_max=P2D | | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_description=7. Ο έλεγχος πλοίου διενεργείται προκειμένου να ελεγχθεί η συμμόρφωση του πλοίου με τις απαιτήσεις του Κώδικα ISPS και η αποτελεσματική εφαρμογή του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου. Ο ελεγκτής αξιολογεί την αποτελεσματικότητα του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου βάσει της τεκμηρίωσης που παρουσιάζεται επί του πλοίου και των αντικειμενικών στοιχείων της εφαρμογής του. | + | |process_step_description=7. Ο έλεγχος πλοίου διενεργείται προκειμένου να ελεγχθεί η συμμόρφωση του πλοίου με τις απαιτήσεις του Κώδικα ISPS και η αποτελεσματική εφαρμογή του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου. Ο ελεγκτής αξιολογεί την αποτελεσματικότητα του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου βάσει της τεκμηρίωσης που παρουσιάζεται επί του πλοίου και των αντικειμενικών στοιχείων της εφαρμογής του. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 398: |
Γραμμή 412: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Προετοιμασία αναφοράς ελέγχου ελεγκτή | | |process_step_title=Προετοιμασία αναφοράς ελέγχου ελεγκτή |
| + | |process_step_official=Άλλο |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| |process_step_duration_max=P2D | | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_description=8. Μετά τον έλεγχο, ο ελεγκτής προετοιμάζει τα αποτελέσματα του ελέγχου. Τα "αποτελέσματα ελέγχου" τεκμηριώνονται κατά τρόπο σαφή και συνοπτικό και υποστηρίζονται από αντικειμενικά στοιχεία, Για κάθε διαπίστωση αντικανονικότητας καθορίζεται η διάταξη, που προβλέπεται. Η αναφορά ελέγχου απεικονίζει το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα του ελέγχου. | + | |process_step_description=8. Μετά τον έλεγχο, ο ελεγκτής προετοιμάζει τα αποτελέσματα του ελέγχου. Τα "αποτελέσματα ελέγχου" τεκμηριώνονται κατά τρόπο σαφή και συνοπτικό και υποστηρίζονται από αντικειμενικά στοιχεία, Για κάθε διαπίστωση αντικανονικότητας καθορίζεται η διάταξη, που προβλέπεται. Η αναφορά ελέγχου απεικονίζει το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα του ελέγχου. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 407: |
Γραμμή 423: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Αποτελέσματα ελέγχου | | |process_step_title=Αποτελέσματα ελέγχου |
| + | |process_step_official=Άλλο |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| |process_step_duration_max=P2D | | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_description=9. Ο ελεγκτής ανασκοπεί τα αποτελέσματα προκειμένου να γίνει ο χαρακτηρισμός των διαπιστώσεων ως μη-συμμορφώσεις ή όχι. | + | |process_step_description=9. Ο ελεγκτής ανασκοπεί τα αποτελέσματα προκειμένου να γίνει ο χαρακτηρισμός των διαπιστώσεων ως μη-συμμορφώσεις ή όχι. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 416: |
Γραμμή 434: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Αναφορά ελέγχου | | |process_step_title=Αναφορά ελέγχου |
| + | |process_step_official=Άλλο |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| |process_step_duration_max=P3D | | |process_step_duration_max=P3D |
− | |process_step_description=10. Στη συνέχεια εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, είτε εισηγείται την έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του πιστοποιητικού, είτε δίνει συγκεκριμένο χρόνο στην πλοιοκτήτρια για να συμμορφωθεί με τις παρατηρήσεις μη συμμόρφωσης, που έχει διαπιστώσει. Ο ελεγκτής στην αναφορά ελέγχου, που συντάσσει, προτείνει την αναγκαιότητα ή μη επιπρόσθετου ελέγχου. και πρέπει να αναφέρει και τους λόγους που τον επιβάλλουν. Σε περιπτώσεις ιδιόμορφων ή κρίσιμων διορθωτικών ενεργειών αποφασίζεται αν η ολοκλήρωση των διορθωτικών ενεργειών θα ελεγχθεί από ελεγκτή, με νέα επίσκεψή του στο πλοίο, όπου ακολουθείται η ίδια διαδικασία. | + | |process_step_description=10. Στη συνέχεια εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, είτε εισηγείται την έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του πιστοποιητικού, είτε δίνει συγκεκριμένο χρόνο στην πλοιοκτήτρια για να συμμορφωθεί με τις παρατηρήσεις μη συμμόρφωσης, που έχει διαπιστώσει. Ο ελεγκτής στην αναφορά ελέγχου, που συντάσσει, προτείνει την αναγκαιότητα ή μη επιπρόσθετου ελέγχου. και πρέπει να αναφέρει και τους λόγους που τον επιβάλλουν. Σε περιπτώσεις ιδιόμορφων ή κρίσιμων διορθωτικών ενεργειών αποφασίζεται αν η ολοκλήρωση των διορθωτικών ενεργειών θα ελεγχθεί από ελεγκτή, με νέα επίσκεψή του στο πλοίο, όπου ακολουθείται η ίδια διαδικασία. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 425: |
Γραμμή 445: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Έγκριση ανάθεσης και υπογραφές | | |process_step_title=Έγκριση ανάθεσης και υπογραφές |
| + | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
| + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| |process_step_duration_max=P3D | | |process_step_duration_max=P3D |
− | |process_step_description=11. Το Έντυπο Ανάθεσης μαζί με την Αναφορά Ελέγχου δίνεται από τον Ελεγκτή στον Τμηματάρχη και μετά στον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ για έγκριση και υπογραφές. | + | |process_step_description=11.Το Έντυπο Ανάθεσης μαζί με την Αναφορά Ελέγχου δίνεται από τον Ελεγκτή στον Τμηματάρχη και μετά στον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ για έγκριση και υπογραφές. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 434: |
Γραμμή 456: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του ΔΠΑΠ | | |process_step_title=Έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του ΔΠΑΠ |
| + | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| |process_step_duration_max=P2D | | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_description=12. Σε περίπτωση που η αναφορά είναι θετική εκδίδεται / θεωρείται / ανανεώνεται το Διεθνές Πιστοποιητικό Ασφάλειας. | + | |process_step_description=12. Σε περίπτωση που η αναφορά είναι θετική εκδίδεται / θεωρείται / ανανεώνεται το Διεθνές Πιστοποιητικό Ασφάλειας. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 443: |
Γραμμή 467: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Επιστροφή ΔΠΑΠ στην Υπηρεσία μας | | |process_step_title=Επιστροφή ΔΠΑΠ στην Υπηρεσία μας |
| + | |process_step_official=Άλλο |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| |process_step_duration_max=P2D | | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_description=13. Σε περίπτωση παύσης ισχύος του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία προς ακύρωση. Σε περίπτωση έκδοσης οριστικού Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου ή ανανέωσης του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία το παλαιό πιστοποιητικό. | + | |process_step_description=13. Σε περίπτωση παύσης ισχύος του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία προς ακύρωση. Σε περίπτωση έκδοσης οριστικού Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου ή ανανέωσης του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία το παλαιό πιστοποιητικό. |
| Η διαδικασία υλοποιείται στο Τμήμα Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας πλοίων, (ΔΕΔΑΠΛΕ-Β) της Διεύθυνσης Ελέγχου Διαχείρισης της ασφάλειας πλοίων και λιμενικών εγκαταστάσεων του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων. | | Η διαδικασία υλοποιείται στο Τμήμα Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας πλοίων, (ΔΕΔΑΠΛΕ-Β) της Διεύθυνσης Ελέγχου Διαχείρισης της ασφάλειας πλοίων και λιμενικών εγκαταστάσεων του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων. |
| Οι συμμετέχοντες στη διαδικασία είναι ο ελεγκτής, ο Τμηματάρχης του ΔΕΔΑΠΛΕ-Β’ και ο Διευθυντής ΔΕΔΑΠΛΕ | | Οι συμμετέχοντες στη διαδικασία είναι ο ελεγκτής, ο Τμηματάρχης του ΔΕΔΑΠΛΕ-Β’ και ο Διευθυντής ΔΕΔΑΠΛΕ |
| }} | | }} |