Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Διεθνές Πιστοποιητικό Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ) κατά ISPS»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
μ (Ο Gkcfgvb1jjgp μετακίνησε τη σελίδα ΠΕ:Διεθνές Πιστοποιητικό Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ) κατά ISPS στην ΠΔ:Διεθνές Πιστοποιητικό Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ) κατά ISPS χωρίς να αφήσει ανακατεύθυνση: Αποστολή για έλεγχο ΠΕ > ΠΔ)
Γραμμή 53: Γραμμή 53:
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_code=3190
 
|process_evidence_cost_code=3190
|process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT
+
|process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT.
 
|process_evidence_cost_min=70
 
|process_evidence_cost_min=70
 
|process_evidence_cost_max=70
 
|process_evidence_cost_max=70
Γραμμή 64: Γραμμή 64:
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_code=3191
 
|process_evidence_cost_code=3191
|process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT
+
|process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT.
 
|process_evidence_cost_min=126
 
|process_evidence_cost_min=126
 
|process_evidence_cost_max=126
 
|process_evidence_cost_max=126
Γραμμή 75: Γραμμή 75:
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_code=3192
 
|process_evidence_cost_code=3192
|process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT
+
|process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT.
 
|process_evidence_cost_min=224
 
|process_evidence_cost_min=224
 
|process_evidence_cost_max=224
 
|process_evidence_cost_max=224
Γραμμή 86: Γραμμή 86:
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_code=3193
 
|process_evidence_cost_code=3193
|process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT
+
|process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT.
 
|process_evidence_cost_min=371
 
|process_evidence_cost_min=371
 
|process_evidence_cost_max=371
 
|process_evidence_cost_max=371
Γραμμή 97: Γραμμή 97:
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_code=3194
 
|process_evidence_cost_code=3194
|process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT
+
|process_evidence_cost_description=Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT.
 
|process_evidence_cost_min=560
 
|process_evidence_cost_min=560
 
|process_evidence_cost_max=560
 
|process_evidence_cost_max=560
Γραμμή 108: Γραμμή 108:
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_code=3180
 
|process_evidence_cost_code=3180
|process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT
+
|process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT.
 
|process_evidence_cost_min=100
 
|process_evidence_cost_min=100
 
|process_evidence_cost_max=100
 
|process_evidence_cost_max=100
Γραμμή 119: Γραμμή 119:
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_code=3181
 
|process_evidence_cost_code=3181
|process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT
+
|process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT.
 
|process_evidence_cost_min=180
 
|process_evidence_cost_min=180
 
|process_evidence_cost_max=180
 
|process_evidence_cost_max=180
Γραμμή 152: Γραμμή 152:
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_code=3184
 
|process_evidence_cost_code=3184
|process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT
+
|process_evidence_cost_description=Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT.
 
|process_evidence_cost_min=800
 
|process_evidence_cost_min=800
 
|process_evidence_cost_max=800
 
|process_evidence_cost_max=800
Γραμμή 174: Γραμμή 174:
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_code=3186
 
|process_evidence_cost_code=3186
|process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT
+
|process_evidence_cost_description=Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT.
 
|process_evidence_cost_min=90
 
|process_evidence_cost_min=90
 
|process_evidence_cost_max=90
 
|process_evidence_cost_max=90
Γραμμή 229: Γραμμή 229:
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_code=3201
 
|process_evidence_cost_code=3201
|process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT
+
|process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT.
 
|process_evidence_cost_min=270
 
|process_evidence_cost_min=270
 
|process_evidence_cost_max=270
 
|process_evidence_cost_max=270
Γραμμή 251: Γραμμή 251:
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_code=3203
 
|process_evidence_cost_code=3203
|process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT
+
|process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT.
 
|process_evidence_cost_min=795
 
|process_evidence_cost_min=795
 
|process_evidence_cost_max=795
 
|process_evidence_cost_max=795
Γραμμή 262: Γραμμή 262:
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_code=3204
 
|process_evidence_cost_code=3204
|process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT
+
|process_evidence_cost_description=Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT.
 
|process_evidence_cost_min=1200
 
|process_evidence_cost_min=1200
 
|process_evidence_cost_max=1200
 
|process_evidence_cost_max=1200
Γραμμή 284: Γραμμή 284:
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_code=3725
 
|process_evidence_cost_code=3725
|process_evidence_cost_description=Έκδοση IISSC σε πλοία με ελληνική σημαία
+
|process_evidence_cost_description=Έκδοση IISSC σε πλοία με ελληνική σημαία.
 
|process_evidence_cost_min=30
 
|process_evidence_cost_min=30
 
|process_evidence_cost_max=30
 
|process_evidence_cost_max=30
Γραμμή 295: Γραμμή 295:
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_type=e-Παράβολο
 
|process_evidence_cost_code=3726
 
|process_evidence_cost_code=3726
|process_evidence_cost_description=Έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία
+
|process_evidence_cost_description=Έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία.
 
|process_evidence_cost_min=30
 
|process_evidence_cost_min=30
 
|process_evidence_cost_max=30
 
|process_evidence_cost_max=30
Γραμμή 315: Γραμμή 315:
 
{{process rules
 
{{process rules
 
|process_rule_type=Διεθνής Σύμβαση
 
|process_rule_type=Διεθνής Σύμβαση
|process_rule_description=Διεθνή Σύμβαση SOLAS 74, Κεφάλαιο ΧΙ-2 (ΠΔ 56/2004/ ΦΕΚ 47Α/11-02-2004)
+
|process_rule_description=Διεθνή Σύμβαση SOLAS 74, Κεφάλαιο ΧΙ-2 (ΠΔ 56/2004/ ΦΕΚ 47Α/11-02-2004).
 
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20040100047
 
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20040100047
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
 
|process_rule_type=Άλλο
 
|process_rule_type=Άλλο
|process_rule_description=Διεθνής Κώδικας Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ISPS Code)
+
|process_rule_description=Διεθνής Κώδικας Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ISPS Code).
 
|process_rule_url=https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:02004R0725-20090131&from=BG
 
|process_rule_url=https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:02004R0725-20090131&from=BG
 
}}
 
}}
Γραμμή 334: Γραμμή 334:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Υποβολή αιτήματος για έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του ΔΠΑΠ από τον ενδιαφερόμενο
+
|process_step_title=Παραλαβή αιτήματος του ενδιαφερόμενου για έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του ΔΠΑΠ
 +
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=P2D
 
|process_step_duration_min=P2D
 
|process_step_duration_max=P3D
 
|process_step_duration_max=P3D
Γραμμή 344: Γραμμή 346:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Πρωτοκόλληση αίτησης
 
|process_step_title=Πρωτοκόλληση αίτησης
 +
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=P2D
 
|process_step_duration_min=P2D
 
|process_step_duration_max=P2D
 
|process_step_duration_max=P2D
|process_step_description=2. Το ΔΕΔΑΠΛΕ-Β παραλαμβάνει και στέλνει την αίτηση ως εισερχόμενο στην Γραμματεία του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων να πάρει πρωτόκολλο.
+
|process_step_description=2. Το ΔΕΔΑΠΛΕ-Β παραλαμβάνει και στέλνει την αίτηση ως εισερχόμενο στην Γραμματεία του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων να πάρει πρωτόκολλο.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 353: Γραμμή 357:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Ανάθεση έργου σε ελεγκτή
 
|process_step_title=Ανάθεση έργου σε ελεγκτή
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=P2D
 
|process_step_duration_min=P2D
 
|process_step_duration_max=P15D
 
|process_step_duration_max=P15D
|process_step_description=3. Μετά την αίτηση της εταιρείας ως ανωτέρω εκδίδεται με μέριμνα του αρμοδίου Τμηματάρχη και εγκρίνεται από τον Διευθυντή ανάθεση του έργου σε Ελεγκτή του ΥΝΑΝΠ, σύμφωνα με το έντυπο Ε-07-01/1, ενώ παράλληλα προωθείται προς την ιεραρχία του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ η έγκριση της μετακίνησης του Ελεγκτή εφόσον απαιτείται.
+
|process_step_description=3. Μετά την αίτηση της εταιρείας ως ανωτέρω εκδίδεται με μέριμνα του αρμοδίου Τμηματάρχη και εγκρίνεται από τον Διευθυντή ανάθεση του έργου σε Ελεγκτή του ΥΝΑΝΠ, σύμφωνα με το έντυπο Ε-07-01/1, ενώ παράλληλα προωθείται προς την ιεραρχία του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ η έγκριση της μετακίνησης του Ελεγκτή εφόσον απαιτείται.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 362: Γραμμή 368:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Ενημέρωση ελεγκτή - Έλεγχος φακέλου πλοίου
 
|process_step_title=Ενημέρωση ελεγκτή - Έλεγχος φακέλου πλοίου
 +
|process_step_official=Άλλο
 +
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_duration_min=P2D
 
|process_step_duration_min=P2D
 
|process_step_duration_max=P2D
 
|process_step_duration_max=P2D
|process_step_description=4. Ο Ελεγκτής  μετά την λήψη  της σχετικής ανάθεσης διενέργειας ελέγχου, πρωτίστως μεριμνά για την ενημέρωσή του μελετώντας το ΣΑΠ και ελέγχοντας τον φάκελο του πλοίου για πιθανές προηγούμενες εκκρεμότητες, εφ’ όσον υπάρχουν. Ο Ελεγκτής ελέγχει την πληρότητα, την ορθότητα και τη νομιμότητα των υποβληθέντων δικαιολογητικών του φακέλου και επικοινωνεί με την Διαχειρίστρια εταιρία για τον προγραμματισμό του ελέγχου, ώστε κατά τη διάρκεια του ελέγχου να υπάρχει όλο το σχετικό αρχείο από μεριάς της εταιρίας έτοιμο καθώς και η διαθεσιμότητα του πλοίου.
+
|process_step_description=4. Ο Ελεγκτής  μετά την λήψη  της σχετικής ανάθεσης διενέργειας ελέγχου, πρωτίστως μεριμνά για την ενημέρωσή του μελετώντας το ΣΑΠ και ελέγχοντας τον φάκελο του πλοίου για πιθανές προηγούμενες εκκρεμότητες, εφ’ όσον υπάρχουν. Ο Ελεγκτής ελέγχει την πληρότητα, την ορθότητα και τη νομιμότητα των υποβληθέντων δικαιολογητικών του φακέλου και επικοινωνεί με την Διαχειρίστρια εταιρία για τον προγραμματισμό του ελέγχου, ώστε κατά τη διάρκεια του ελέγχου να υπάρχει όλο το σχετικό αρχείο από μεριάς της εταιρίας έτοιμο καθώς και η διαθεσιμότητα του πλοίου.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 371: Γραμμή 379:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Προετοιμασία ελέγχου από τον ελεγκτή
 
|process_step_title=Προετοιμασία ελέγχου από τον ελεγκτή
 +
|process_step_official=Άλλο
 +
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_duration_min=P2D
 
|process_step_duration_min=P2D
 
|process_step_duration_max=P5D
 
|process_step_duration_max=P5D
|process_step_description=5. Ο Ελεγκτής σε συνεννόηση με την Εταιρία ορίζει την ημερομηνία έναρξης και την διάρκεια του ελέγχου.
+
|process_step_description=5. Ο Ελεγκτής σε συνεννόηση με την Εταιρία ορίζει την ημερομηνία έναρξης και την διάρκεια του ελέγχου.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 380: Γραμμή 390:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Έγκριση μετακίνησης ελεγκτή
 
|process_step_title=Έγκριση μετακίνησης ελεγκτή
 +
|process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=P2D
 
|process_step_duration_min=P2D
 
|process_step_duration_max=P2D
 
|process_step_duration_max=P2D
|process_step_description=6. Η έγκριση της μετακίνησης, εφόσον ο έλεγχος είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των 60 χιλιομέτρων από την Υπηρεσία του Ελεγκτή, αποτελεί μία υπο-διαδικασία που απαιτεί να πάρει έγκριση και υπογραφή από τον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ και από τον Διευθυντή Προσωπικού για μετακινήσεις εντός Ελληνικής Επικράτειας, ενώ επιπρόσθετα απαιτεί την έγκριση και από τον Κλαδάρχη ΚΕΠ, τον Κλαδάρχη Διοίκησης  και τον Υπαρχηγό σε περίπτωση εκτός επικράτειας.
+
|process_step_description=6. Η έγκριση της μετακίνησης, εφόσον ο έλεγχος είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των εξήντα (60) χιλιομέτρων από την Υπηρεσία του Ελεγκτή, αποτελεί μία υπο-διαδικασία που απαιτεί να πάρει έγκριση και υπογραφή από τον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ και από τον Διευθυντή Προσωπικού για μετακινήσεις εντός Ελληνικής Επικράτειας, ενώ επιπρόσθετα απαιτεί την έγκριση και από τον Κλαδάρχη ΚΕΠ, τον Κλαδάρχη Διοίκησης  και τον Υπαρχηγό σε περίπτωση εκτός επικράτειας.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 389: Γραμμή 401:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Έλεγχος πλοίου
 
|process_step_title=Έλεγχος πλοίου
 +
|process_step_official=Άλλο
 +
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P2D
 
|process_step_duration_max=P2D
|process_step_description=7. Ο έλεγχος πλοίου διενεργείται προκειμένου να ελεγχθεί η συμμόρφωση του πλοίου με τις απαιτήσεις του Κώδικα ISPS και η αποτελεσματική εφαρμογή του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου. Ο ελεγκτής αξιολογεί την αποτελεσματικότητα του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου βάσει της τεκμηρίωσης που παρουσιάζεται επί του πλοίου και των αντικειμενικών στοιχείων της εφαρμογής του.
+
|process_step_description=7. Ο έλεγχος πλοίου διενεργείται προκειμένου να ελεγχθεί η συμμόρφωση του πλοίου με τις απαιτήσεις του Κώδικα ISPS και η αποτελεσματική εφαρμογή του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου. Ο ελεγκτής αξιολογεί την αποτελεσματικότητα του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου βάσει της τεκμηρίωσης που παρουσιάζεται επί του πλοίου και των αντικειμενικών στοιχείων της εφαρμογής του.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 398: Γραμμή 412:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Προετοιμασία αναφοράς ελέγχου ελεγκτή
 
|process_step_title=Προετοιμασία αναφοράς ελέγχου ελεγκτή
 +
|process_step_official=Άλλο
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P2D
 
|process_step_duration_max=P2D
|process_step_description=8. Μετά τον έλεγχο, ο ελεγκτής  προετοιμάζει τα αποτελέσματα του ελέγχου. Τα "αποτελέσματα ελέγχου" τεκμηριώνονται κατά τρόπο σαφή και συνοπτικό και υποστηρίζονται από αντικειμενικά στοιχεία, Για κάθε διαπίστωση αντικανονικότητας καθορίζεται η διάταξη, που προβλέπεται. Η αναφορά ελέγχου απεικονίζει το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα του ελέγχου.
+
|process_step_description=8. Μετά τον έλεγχο, ο ελεγκτής  προετοιμάζει τα αποτελέσματα του ελέγχου. Τα "αποτελέσματα ελέγχου" τεκμηριώνονται κατά τρόπο σαφή και συνοπτικό και υποστηρίζονται από αντικειμενικά στοιχεία, Για κάθε διαπίστωση αντικανονικότητας καθορίζεται η διάταξη, που προβλέπεται. Η αναφορά ελέγχου απεικονίζει το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα του ελέγχου.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 407: Γραμμή 423:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Αποτελέσματα ελέγχου
 
|process_step_title=Αποτελέσματα ελέγχου
 +
|process_step_official=Άλλο
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P2D
 
|process_step_duration_max=P2D
|process_step_description=9. Ο ελεγκτής ανασκοπεί τα αποτελέσματα  προκειμένου να γίνει ο χαρακτηρισμός των διαπιστώσεων  ως μη-συμμορφώσεις ή όχι.
+
|process_step_description=9. Ο ελεγκτής ανασκοπεί τα αποτελέσματα  προκειμένου να γίνει ο χαρακτηρισμός των διαπιστώσεων  ως μη-συμμορφώσεις ή όχι.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 416: Γραμμή 434:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Αναφορά ελέγχου
 
|process_step_title=Αναφορά ελέγχου
 +
|process_step_official=Άλλο
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P3D
 
|process_step_duration_max=P3D
|process_step_description=10. Στη συνέχεια εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, είτε εισηγείται την έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του πιστοποιητικού, είτε δίνει συγκεκριμένο χρόνο στην πλοιοκτήτρια για να συμμορφωθεί με τις παρατηρήσεις μη συμμόρφωσης, που έχει διαπιστώσει. Ο ελεγκτής στην αναφορά ελέγχου, που συντάσσει, προτείνει την αναγκαιότητα ή μη επιπρόσθετου ελέγχου. και πρέπει να αναφέρει  και τους λόγους που τον επιβάλλουν. Σε περιπτώσεις ιδιόμορφων ή κρίσιμων διορθωτικών ενεργειών  αποφασίζεται αν η ολοκλήρωση των διορθωτικών ενεργειών θα ελεγχθεί από ελεγκτή, με νέα επίσκεψή του στο πλοίο, όπου ακολουθείται η ίδια διαδικασία.
+
|process_step_description=10. Στη συνέχεια εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, είτε εισηγείται την έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του πιστοποιητικού, είτε δίνει συγκεκριμένο χρόνο στην πλοιοκτήτρια για να συμμορφωθεί με τις παρατηρήσεις μη συμμόρφωσης, που έχει διαπιστώσει. Ο ελεγκτής στην αναφορά ελέγχου, που συντάσσει, προτείνει την αναγκαιότητα ή μη επιπρόσθετου ελέγχου. και πρέπει να αναφέρει  και τους λόγους που τον επιβάλλουν. Σε περιπτώσεις ιδιόμορφων ή κρίσιμων διορθωτικών ενεργειών  αποφασίζεται αν η ολοκλήρωση των διορθωτικών ενεργειών θα ελεγχθεί από ελεγκτή, με νέα επίσκεψή του στο πλοίο, όπου ακολουθείται η ίδια διαδικασία.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 425: Γραμμή 445:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Έγκριση ανάθεσης και υπογραφές
 
|process_step_title=Έγκριση ανάθεσης και υπογραφές
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής
 +
|process_step_implementation=Υπογραφή
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P3D
 
|process_step_duration_max=P3D
|process_step_description=11. Το Έντυπο Ανάθεσης μαζί με την Αναφορά Ελέγχου δίνεται από τον Ελεγκτή στον Τμηματάρχη και μετά στον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ για έγκριση και υπογραφές.
+
|process_step_description=11.Το Έντυπο Ανάθεσης μαζί με την Αναφορά Ελέγχου δίνεται από τον Ελεγκτή στον Τμηματάρχη και μετά στον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ για έγκριση και υπογραφές.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 434: Γραμμή 456:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του ΔΠΑΠ
 
|process_step_title=Έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του ΔΠΑΠ
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P2D
 
|process_step_duration_max=P2D
|process_step_description=12. Σε περίπτωση που η αναφορά είναι θετική εκδίδεται / θεωρείται / ανανεώνεται το Διεθνές Πιστοποιητικό Ασφάλειας.
+
|process_step_description=12. Σε περίπτωση που η αναφορά είναι θετική εκδίδεται / θεωρείται / ανανεώνεται το Διεθνές Πιστοποιητικό Ασφάλειας.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 443: Γραμμή 467:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Επιστροφή ΔΠΑΠ στην Υπηρεσία μας
 
|process_step_title=Επιστροφή ΔΠΑΠ στην Υπηρεσία μας
 +
|process_step_official=Άλλο
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P2D
 
|process_step_duration_max=P2D
|process_step_description=13. Σε περίπτωση παύσης ισχύος του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία προς ακύρωση. Σε περίπτωση έκδοσης οριστικού Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου ή ανανέωσης του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία το παλαιό πιστοποιητικό.
+
|process_step_description=13. Σε περίπτωση παύσης ισχύος του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία προς ακύρωση. Σε περίπτωση έκδοσης οριστικού Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου ή ανανέωσης του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία το παλαιό πιστοποιητικό.
 
Η διαδικασία υλοποιείται στο Τμήμα Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας πλοίων, (ΔΕΔΑΠΛΕ-Β) της Διεύθυνσης Ελέγχου Διαχείρισης της ασφάλειας πλοίων και λιμενικών εγκαταστάσεων του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων.  
 
Η διαδικασία υλοποιείται στο Τμήμα Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας πλοίων, (ΔΕΔΑΠΛΕ-Β) της Διεύθυνσης Ελέγχου Διαχείρισης της ασφάλειας πλοίων και λιμενικών εγκαταστάσεων του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων.  
 
Οι συμμετέχοντες στη διαδικασία είναι ο ελεγκτής, ο Τμηματάρχης  του ΔΕΔΑΠΛΕ-Β’ και ο Διευθυντής ΔΕΔΑΠΛΕ
 
Οι συμμετέχοντες στη διαδικασία είναι ο ελεγκτής, ο Τμηματάρχης  του ΔΕΔΑΠΛΕ-Β’ και ο Διευθυντής ΔΕΔΑΠΛΕ
 
}}
 
}}

Αναθεώρηση της 09:34, 2 Απριλίου 2024



c2348b06-c064-4cc2-98b9-4135f626cb63 619978

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Διεύθυνση Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ΔΕΔΑΠΛΕ)., ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

(
1
)

Κόστος

Κυμαινόμενο

Προθεσμία διεκπεραίωσης

10 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην εφαρμογή του Κώδικα ISPS στη ναυτιλία που αποσκοπεί στην αποτροπή και καταστολή ενεργειών όσον αφορά στα πλοία και τις λιμενικές εγκαταστάσεις. Η πλήρης εφαρμογή του Κώδικα πραγματοποιείται με δύο ευδιάκριτα διαφορετικές φάσεις: α) Αρχική πιστοποίηση και β) Περιοδικοί έλεγχοι και έλεγχοι ανανέωσης.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Διεύθυνση Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ΔΕΔΑΠΛΕ).

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

5 έτη

Τελευταία ενημέρωση

12/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Αίτηση Ε06-01/1 μαζί με το προσάρτημα αυτού Ε06-01/1-Π.


Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Έγγραφο παραπόνων
        

        Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:

        Σιωπηρή απόρριψη


        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Παραγωγή εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Έκδοση / Ανανέωση / Θεώρηση του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου (ΔΠΑΠ) κατά ISPS


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), email

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Εξωστρεφής


            • 1 Επαγγελματικές Ο αιτών πρέπει να είναι ο διαχειριστής ή πλοιοκτήτης ή πράκτορας του πλοίου ή εξουσιοδοτημένος από την πλοιοκτήτρια/διαχειρίστρια εταιρεία.

              Όχι Όχι

            • 1 Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT. 70 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3190

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 2 Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. 126 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3191

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 3 Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT. 224 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3192

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 4 Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT. 371 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3193

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 5 Περιοδικός ή επιπρόσθετος έλεγχος σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT. 560 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3194

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 6 Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT. 100 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3180

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 7 Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. 180 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3181

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 8 Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT 320 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3182

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 9 Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT 530 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3183

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 10 Αρχικός έλεγχος και ανανέωση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT. 800 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3184

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 11 Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 0-100 GT 50 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3185

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 12 Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. 90 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3186

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 13 Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT 160 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3187

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 14 Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT 265 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3188

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 15 Προσωρινός έλεγχος για έκδοση ΙISSC σε πλοία με ελληνική σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT 400 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3189

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 16 Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 0-100 GT 150 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3200

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 17 Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 100,01-500 GT. 270 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3201

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 18 Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 500,01-1000 GT 480 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3202

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 19 Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 1000,01-10000 GT. 795 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3203

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 20 Έλεγχος για έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία χωρητικότητας 10000,01 και άνω GT. 1200 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3204

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 21 Έκδοση ISSC σε πλοία με ελληνική σημαία. 30 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3724

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 22 Έκδοση IISSC σε πλοία με ελληνική σημαία. 30 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3725

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 23 Έκδοση ISSC σε πλοία με ξένη σημαία. 30 €

              Κωδικός e-παραβόλου 3726

              Τρόπος Πληρωμής ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)

              Είδος κόστους e-Παράβολο

              Σύνδεσμος Παραβόλου https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1

              Όχι

            • 1 Αναφορά Ελέγχου πλοίου από ελεγκτή ISPS του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (ΥΝΑΝΠ). Έκθεση

              Αναφορά Ελέγχου πλοίου από ελεγκτή ISPS του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (ΥΝΑΝΠ).

              Κατάθεση από: Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα)

              Κατατίθεται από: Φορείς του Δημοσίου

              Σημειώσεις: Η Αναφορά Ελέγχου (έντυπο ISPS 04) θα πρέπει να είναι ακριβής και πλήρης, απεικονίζοντας το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα του ελέγχου. Η αναφορά πρέπει να συνοδεύεται από: Ερωτηματολόγιο για έλεγχο του συστήματος προειδοποίησης ασφαλείας πλοίου (SSAS), Πρόγραμμα ελέγχων σε θέματα ασφαλείας (ISPS Code) (έντυπο ISPS 02), Πίνακας ελέγχου ασφαλείας πλοίου (έντυπο ISPS 03), Mη συμμορφώσεις (έντυπο ISPS 05), Συγκεντρωτικό πίνακα μη συμμορφώσεων (έντυπο ISPS 06), Κατάλογος ελέγχου (check list) το οποίο δεσμεύει κατ’ ελάχιστον τον ελεγκτή και χρησιμοποιείται για υποβοήθηση του έργου του (έντυπο ISPS 07 ή έντυπο ISPS 08).

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 6631

            • Διεθνής Σύμβαση

              Περιγραφή Διεθνή Σύμβαση SOLAS 74, Κεφάλαιο ΧΙ-2 (ΠΔ 56/2004/ ΦΕΚ 47Α/11-02-2004).

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20040100047

            • Άλλο

              Περιγραφή Διεθνής Κώδικας Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ISPS Code).

              Νομικές παραπομπές https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:02004R0725-20090131&from=BG

            • Κανονισμός 725 2004

              Περιγραφή Ο Κανονισμός 725/2004 του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της 31ης Μαρτίου 2004, που υιοθετήθηκε με τον Ν.3622/2007, για τη βελτίωση της ασφάλειας στα πλοία και στις λιµενικές εγκαταστάσεις.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20070100281 και https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/ALL/?uri=celex:32004R0725

            • 1 Παραλαβή αιτήματος του ενδιαφερόμενου για έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του ΔΠΑΠ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή 1. Η εταιρεία που επιθυμεί το πλοίο της να πιστοποιηθεί στο πλαίσιο του Κώδικα ISPS από την ΔΕΔΑΠΛΕ, θα πρέπει να υποβάλλει έγκαιρα την αίτηση σύμφωνα με το Ε06-01/1 Έντυπο ΥΕΝ/ΚΕΕΠ και το προσάρτημα αυτού (Ε06-01/1-Π). Η αίτηση θα συνοδεύεται με την απόδειξη έκδοσης και πληρωμής του προβλεπόμενου e-παράβολου ελέγχου. Η εταιρία στέλνει τον φάκελο με την τυποποιημένη αίτηση και τα λοιπά δικαιολογητικά στην ΔΕΔΑΠΛΕ-Β, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε ταχυδρομικά είτε την υποβάλλει ιδιοχείρως με εκπρόσωπο της.

              Όχι Όχι


            • 2 Πρωτοκόλληση αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή 2. Το ΔΕΔΑΠΛΕ-Β παραλαμβάνει και στέλνει την αίτηση ως εισερχόμενο στην Γραμματεία του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων να πάρει πρωτόκολλο.

              Όχι Όχι


            • 3 Ανάθεση έργου σε ελεγκτή

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Τμηματάρχης

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή 3. Μετά την αίτηση της εταιρείας ως ανωτέρω εκδίδεται με μέριμνα του αρμοδίου Τμηματάρχη και εγκρίνεται από τον Διευθυντή ανάθεση του έργου σε Ελεγκτή του ΥΝΑΝΠ, σύμφωνα με το έντυπο Ε-07-01/1, ενώ παράλληλα προωθείται προς την ιεραρχία του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ η έγκριση της μετακίνησης του Ελεγκτή εφόσον απαιτείται.

              Όχι Όχι


            • 4 Ενημέρωση ελεγκτή - Έλεγχος φακέλου πλοίου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή 4. Ο Ελεγκτής μετά την λήψη της σχετικής ανάθεσης διενέργειας ελέγχου, πρωτίστως μεριμνά για την ενημέρωσή του μελετώντας το ΣΑΠ και ελέγχοντας τον φάκελο του πλοίου για πιθανές προηγούμενες εκκρεμότητες, εφ’ όσον υπάρχουν. Ο Ελεγκτής ελέγχει την πληρότητα, την ορθότητα και τη νομιμότητα των υποβληθέντων δικαιολογητικών του φακέλου και επικοινωνεί με την Διαχειρίστρια εταιρία για τον προγραμματισμό του ελέγχου, ώστε κατά τη διάρκεια του ελέγχου να υπάρχει όλο το σχετικό αρχείο από μεριάς της εταιρίας έτοιμο καθώς και η διαθεσιμότητα του πλοίου.

              Όχι Όχι


            • 5 Προετοιμασία ελέγχου από τον ελεγκτή

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή 5. Ο Ελεγκτής σε συνεννόηση με την Εταιρία ορίζει την ημερομηνία έναρξης και την διάρκεια του ελέγχου.

              Όχι Όχι


            • 6 Έγκριση μετακίνησης ελεγκτή

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια υπηρεσία

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή 6. Η έγκριση της μετακίνησης, εφόσον ο έλεγχος είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των εξήντα (60) χιλιομέτρων από την Υπηρεσία του Ελεγκτή, αποτελεί μία υπο-διαδικασία που απαιτεί να πάρει έγκριση και υπογραφή από τον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ και από τον Διευθυντή Προσωπικού για μετακινήσεις εντός Ελληνικής Επικράτειας, ενώ επιπρόσθετα απαιτεί την έγκριση και από τον Κλαδάρχη ΚΕΠ, τον Κλαδάρχη Διοίκησης και τον Υπαρχηγό σε περίπτωση εκτός επικράτειας.

              Όχι Όχι


            • 7 Έλεγχος πλοίου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή 7. Ο έλεγχος πλοίου διενεργείται προκειμένου να ελεγχθεί η συμμόρφωση του πλοίου με τις απαιτήσεις του Κώδικα ISPS και η αποτελεσματική εφαρμογή του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου. Ο ελεγκτής αξιολογεί την αποτελεσματικότητα του Σχεδίου Ασφάλειας Πλοίου βάσει της τεκμηρίωσης που παρουσιάζεται επί του πλοίου και των αντικειμενικών στοιχείων της εφαρμογής του.

              Όχι Όχι


            • 8 Προετοιμασία αναφοράς ελέγχου ελεγκτή

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή 8. Μετά τον έλεγχο, ο ελεγκτής προετοιμάζει τα αποτελέσματα του ελέγχου. Τα "αποτελέσματα ελέγχου" τεκμηριώνονται κατά τρόπο σαφή και συνοπτικό και υποστηρίζονται από αντικειμενικά στοιχεία, Για κάθε διαπίστωση αντικανονικότητας καθορίζεται η διάταξη, που προβλέπεται. Η αναφορά ελέγχου απεικονίζει το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα του ελέγχου.

              Όχι Όχι


            • 9 Αποτελέσματα ελέγχου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή 9. Ο ελεγκτής ανασκοπεί τα αποτελέσματα προκειμένου να γίνει ο χαρακτηρισμός των διαπιστώσεων ως μη-συμμορφώσεις ή όχι.

              Όχι Όχι


            • 10 Αναφορά ελέγχου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή 10. Στη συνέχεια εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, είτε εισηγείται την έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του πιστοποιητικού, είτε δίνει συγκεκριμένο χρόνο στην πλοιοκτήτρια για να συμμορφωθεί με τις παρατηρήσεις μη συμμόρφωσης, που έχει διαπιστώσει. Ο ελεγκτής στην αναφορά ελέγχου, που συντάσσει, προτείνει την αναγκαιότητα ή μη επιπρόσθετου ελέγχου. και πρέπει να αναφέρει και τους λόγους που τον επιβάλλουν. Σε περιπτώσεις ιδιόμορφων ή κρίσιμων διορθωτικών ενεργειών αποφασίζεται αν η ολοκλήρωση των διορθωτικών ενεργειών θα ελεγχθεί από ελεγκτή, με νέα επίσκεψή του στο πλοίο, όπου ακολουθείται η ίδια διαδικασία.

              Όχι Όχι


            • 11 Έγκριση ανάθεσης και υπογραφές

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Διευθυντής

              Τρόπος Υλοποίησης Υπογραφή

              Περιγραφή 11.Το Έντυπο Ανάθεσης μαζί με την Αναφορά Ελέγχου δίνεται από τον Ελεγκτή στον Τμηματάρχη και μετά στον Διευθυντή ΔΕΔΑΠΛΕ για έγκριση και υπογραφές.

              Όχι Όχι


            • 12 Έκδοση/ανανέωση/θεώρηση του ΔΠΑΠ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Διευθυντής

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή 12. Σε περίπτωση που η αναφορά είναι θετική εκδίδεται / θεωρείται / ανανεώνεται το Διεθνές Πιστοποιητικό Ασφάλειας.

              Όχι Όχι


            • 13 Επιστροφή ΔΠΑΠ στην Υπηρεσία μας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή 13. Σε περίπτωση παύσης ισχύος του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία προς ακύρωση. Σε περίπτωση έκδοσης οριστικού Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου ή ανανέωσης του Διεθνούς Πιστοποιητικού Ασφάλειας Πλοίου, επιστρέφεται στην Υπηρεσία το παλαιό πιστοποιητικό. Η διαδικασία υλοποιείται στο Τμήμα Ελέγχου Διαχείρισης της Ασφάλειας πλοίων, (ΔΕΔΑΠΛΕ-Β) της Διεύθυνσης Ελέγχου Διαχείρισης της ασφάλειας πλοίων και λιμενικών εγκαταστάσεων του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων. Οι συμμετέχοντες στη διαδικασία είναι ο ελεγκτής, ο Τμηματάρχης του ΔΕΔΑΠΛΕ-Β’ και ο Διευθυντής ΔΕΔΑΠΛΕ

              Όχι Όχι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.