Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Ρύθμιση οφειλών Εργοδότη στο Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 17: Γραμμή 17:
 
|process_trigger_type=email
 
|process_trigger_type=email
 
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία
 
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου, Απόφαση
+
|process_output_type=Απόφαση, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου
 
|process_validity_duration_set=Καθορισμένη
 
|process_validity_duration_set=Καθορισμένη
 
|process_provided_to=Επιχειρήσεις τροφίμων,Επιχειρηματίες
 
|process_provided_to=Επιχειρήσεις τροφίμων,Επιχειρηματίες
 
|process_tax_type=Εισφορές,Εξοφλήσεις
 
|process_tax_type=Εισφορές,Εξοφλήσεις
|process_life_events=Ληξιπρόθεσμες οφειλές,Απασχόληση προσωπικού
+
|process_life_events=Απασχόληση προσωπικού,Ληξιπρόθεσμες οφειλές,Ληξιπρόθεσμες οφειλές,Ληξιπρόθεσμες οφειλές
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_max=0.00
 
|process_cost_max=0.00
Γραμμή 90: Γραμμή 90:
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 +
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P2D
 
|process_step_description=Οι υπάλληλοι του Τμήματος Εσόδων ελέγχουν σε μηνιαία βάση τη σωστή καταβολή, ή μη, των οφειλομένων ασφαλιστικών εισφορών.
 
|process_step_description=Οι υπάλληλοι του Τμήματος Εσόδων ελέγχουν σε μηνιαία βάση τη σωστή καταβολή, ή μη, των οφειλομένων ασφαλιστικών εισφορών.
 
}}
 
}}
Γραμμή 97: Γραμμή 99:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Επικοινωνία με τον εργοδότη
 
|process_step_title=Επικοινωνία με τον εργοδότη
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
+
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 +
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P1D
 
|process_step_description=Ανάλογα με το συνολικό χρεωστικό υπόλοιπο, καθώς και τις ημέρες καθυστέρησης, ο υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων επικοινωνεί είτε μέσω email ή τηλεφώνου με τον εργοδότη  προκειμένου να ενημερωθεί για την οφειλή και τις δυνατότητες ρύθμισης αυτής ώστε να την εξοφλήσει ή ρυθμίσει και σε κάθε περίπτωση να εκθέσει τις απόψεις του σχετικά με την οφειλή.
 
|process_step_description=Ανάλογα με το συνολικό χρεωστικό υπόλοιπο, καθώς και τις ημέρες καθυστέρησης, ο υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων επικοινωνεί είτε μέσω email ή τηλεφώνου με τον εργοδότη  προκειμένου να ενημερωθεί για την οφειλή και τις δυνατότητες ρύθμισης αυτής ώστε να την εξοφλήσει ή ρυθμίσει και σε κάθε περίπτωση να εκθέσει τις απόψεις του σχετικά με την οφειλή.
 
}}
 
}}
Γραμμή 104: Γραμμή 108:
 
|process_step_num_id=3
 
|process_step_num_id=3
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Ναι
+
|process_step_child=Όχι
|process_step_previous_child_selector=2
 
|process_step_previous_child=2
 
 
|process_step_title=Κατάθεση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών
 
|process_step_title=Κατάθεση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών
|process_step_official=Άλλο
+
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Ο εργοδότης στέλνει, μέσω email, Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, η έγκριση της οποίας απαιτεί απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου.
+
|process_step_description=Ο εργοδότης στέλνει, μέσω email, Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, η οποία ελέγχεται από τον αρμόδιο υπάλληλο.
 
 
Η Αίτηση είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Ταμείου.
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=4
 
|process_step_num_id=4
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Ναι
+
|process_step_child=Όχι
|process_step_previous_child_selector=3
 
|process_step_previous_child=3
 
 
|process_step_title=Υπολογισμός  πρόσθετων τελών τόκων υπερημερίας και δόσεων Ρύθμισης
 
|process_step_title=Υπολογισμός  πρόσθετων τελών τόκων υπερημερίας και δόσεων Ρύθμισης
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
+
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Όταν ο εργοδότης καταθέσει Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, το Ταμείο υπολογίζει και βεβαιώνει τα πρόσθετα τέλη 1% για  κάθε μήνα καθυστέρησης πληρωμής των εισφορών και τόκους υπερημερίας 1,5% ετησίως  εφόσον ο χρόνος αποπληρωμής της ρύθμισης είναι άνω των 12 μηνών. Ο υπολογισμός πραγματοποιείται από τον υπάλληλο της Υπηρεσίας με τις ημέρες καθυστέρησης και το ισχύον επιτόκιο υπερημερίας. Το Δ.Σ. του Ταμείου εξετάζει και αποφασίζει επί της αίτησης ρύθμισης οφειλών.
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_note=Τόσο οι εισφορές όσο και οι τυχόν προσαυξήσεις (όπως τόκοι υπερημερίας, πρόστιμα, κλπ.) αναγράφονται από τον υπάλληλο του Τμήματος Εσόδων σε «Αναλυτική Κατάσταση Οφειλόμενων Εισφορών και Προσαυξήσεων» κατά μήνα και η κατάσταση αυτή επισυνάπτεται στην απόφαση του Δ.Σ. με την οποία βεβαιώνονται οι εισφορές και γίνεται ηλεκτρονική αρχειοθέτηση.
+
|process_step_duration_max=P3D
 +
|process_step_description=Όταν ο εργοδότης καταθέσει Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, το Ταμείο υπολογίζει και βεβαιώνει τα πρόσθετα τέλη 1% για  κάθε μήνα καθυστέρησης πληρωμής των εισφορών και τόκους υπερημερίας 1,5% ετησίως  εφόσον ο χρόνος αποπληρωμής της ρύθμισης είναι άνω των 12 μηνών. Ο υπολογισμός πραγματοποιείται από τον υπάλληλο της Υπηρεσίας με τις ημέρες καθυστέρησης και το ισχύον επιτόκιο υπερημερίας.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps

Αναθεώρηση της 11:43, 11 Ιουνίου 2024



7f2446d3-4f9d-4bae-8a90-e187f1191a4a 724463

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης ή Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας

Ταμεία Υποχρεωτικής Επαγγελματικής Ασφάλισης, Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων (Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.)

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

10 έως 20 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αιτήματος από Εργοδότη για τη ρύθμιση οφειλών ασφαλιστικών εισφορών προς το Ταμείο, είτε πρόκειται για ασφαλισμένους στο Ταμείο για τους οποίους δεν έχουν καταβληθεί οι ασφαλιστικές εισφορές, είτε και για τους ίδιους τους εργοδότες για τις ατομικές τους εισφορές.

Βασικές πληροφορίες


Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων (Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.)

Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

Παρατηρήσεις

Για οφειλόμενες εισφορές και μετά από αίτηση του εργοδότη, εφαρμόζεται διακανονισμός οφειλόμενων εισφορών μετά από απόφαση του Δ.Σ., όπως προβλέπεται στον Κανονισμό Είσπραξης Εσόδων του Ταμείου. Για καθυστερούμενες εισφορές, εφαρμόζονται οι διατάξεις περί είσπραξης Δημοσίων Εσόδων.

Τελευταία ενημέρωση

18/06/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών

Σημειώσεις

Η Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Ταμείου στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.teayet.gr/epixeiriseis και συγκεκριμένα στο πεδίο "Σχετικά Έντυπα"

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Αποδεικτικά έγγραφα εκπροσώπησης σε περίπτωση Νομικού Προσώπου, Γνήσιο υπογραφής, ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΝΟΜΙΜΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Απόφαση, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Ρύθμιση οφειλομένων ασφαλιστικών εισφορών στο Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              email

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,,,


            • 1 Ασφαλιστικές Κατάθεση σχετικής αίτησής προς το αρμόδιο τμήμα εσόδων του Ταμείου που θα συνοδεύεται από τις οριζόμενες στο άρθρο 7 του καταστατικού καταστάσεις ασφαλισμένων, εφόσον δεν έχουν κατατεθεί.

              Όχι Όχι

            • 2 Ασφαλιστικές Για την υπαγωγή στη ρύθμιση θα πρέπει να έχει καταβληθεί η ληξιπρόθεσμη οφειλή του προηγούμενου από την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης υπαγωγής στη ρύθμιση μήνα.

              Όχι Όχι

            • Υπουργική Απόφαση Φ.51020/5054/113 2013 410 Β

              Περιγραφή Έγκριση καταστατικού Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων Ν.Π.Ι.Δ. (Τ.Ε.ΑΥ.Ε.Τ.– Ν.Π.Ι.Δ.)», σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012.

              ΑΔΑ https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20130200410

            • Άλλο ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ Δ.Σ. 35η/18-09-2017 2017

              Περιγραφή Εγχειρίδιο Διαδικασιών Τμήματος Εσόδων - Μητρώου

              ΑΔΑ https://www.teayet.gr/kanonismoi

            • Κανονισμός ΑΠΟΦΑΣΗ Δ.Σ. 33η /4/30-8-2021 2021

              Περιγραφή Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας Ταμείου


            • Κανονισμός 5. ΕΙΣΦΟΡΕΣ – ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗ Δ.Σ. 33η /4/30-8-2021 2021

              Περιγραφή Πολιτική Ρύθμισης Οφειλών

              ΑΔΑ https://www.teayet.gr/kanonismoi

            • 1 Έλεγχος για καθυστερούμενες εισφορές

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Οι υπάλληλοι του Τμήματος Εσόδων ελέγχουν σε μηνιαία βάση τη σωστή καταβολή, ή μη, των οφειλομένων ασφαλιστικών εισφορών.

              Όχι Όχι


            • 2 Επικοινωνία με τον εργοδότη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ανάλογα με το συνολικό χρεωστικό υπόλοιπο, καθώς και τις ημέρες καθυστέρησης, ο υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων επικοινωνεί είτε μέσω email ή τηλεφώνου με τον εργοδότη προκειμένου να ενημερωθεί για την οφειλή και τις δυνατότητες ρύθμισης αυτής ώστε να την εξοφλήσει ή ρυθμίσει και σε κάθε περίπτωση να εκθέσει τις απόψεις του σχετικά με την οφειλή.

              Όχι Όχι


            • 3 Κατάθεση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο εργοδότης στέλνει, μέσω email, Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, η οποία ελέγχεται από τον αρμόδιο υπάλληλο.

              Όχι Όχι


            • 4 Υπολογισμός πρόσθετων τελών τόκων υπερημερίας και δόσεων Ρύθμισης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Όταν ο εργοδότης καταθέσει Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, το Ταμείο υπολογίζει και βεβαιώνει τα πρόσθετα τέλη 1% για κάθε μήνα καθυστέρησης πληρωμής των εισφορών και τόκους υπερημερίας 1,5% ετησίως εφόσον ο χρόνος αποπληρωμής της ρύθμισης είναι άνω των 12 μηνών. Ο υπολογισμός πραγματοποιείται από τον υπάλληλο της Υπηρεσίας με τις ημέρες καθυστέρησης και το ισχύον επιτόκιο υπερημερίας.

              Όχι Όχι


            • 5 Παρακολούθηση Τήρησης των Ρυθμίσεων και πληρωμής αυτών από τους Εργοδότες.

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Η Ρύθμιση Οφειλομένων Εισφορών καταχωρείται μέσω πληροφοριακού συστήματος του Ταμείου (Opus) και παρακολουθείται μηνιαία από τους αρμόδιους υπαλλήλους. Η πληρωμή δόσεων Ρύθμισης γίνεται μέσω ταυτότητας πληρωμής που εκδίδεται από τον εργοδότη μέσω πληροφοριακού συστήματος.

              Ναι Ναι


            • 6 Πράξη Επιβολής Εισφορών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διοικητικό Συμβούλιο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Σε περίπτωση που ο εργοδότης δεν ανταποκριθεί, με απόφαση Δ.Σ. το Ταμείο προβαίνει σε βεβαίωση της οφειλής (Πράξη Επιβολής Εισφορών). Βεβαιώνει, δηλαδή, τις οφειλόμενες εισφορές και όλες τις υπολειπόμενες επιβαρύνσεις ως και τη χρονική περίοδο στην οποία αναφέρονται βάσει πράξεων των αρμόδιων οργάνων του Ταμείου ή καταστάσεων των οφειλετών. Η Πράξη Επιβολής Εισφορών αποτελεί οριστικό Τίτλο Είσπραξης βεβαιωμένων οφειλών. Σε περίπτωση που μετά την Πράξη Επιβολής Εισφορών ακολουθήσει Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών ακολουθείται η προηγούμενη διαδικασία.

              Σημειώσεις Τόσο οι εισφορές όσο και οι τυχόν προσαυξήσεις (όπως τόκοι υπερημερίας, πρόστιμα, κλπ.) αναγράφονται από τον υπάλληλο του Τμήματος Εσόδων σε «Αναλυτική Κατάσταση Οφειλόμενων Εισφορών και Προσαυξήσεων» κατά μήνα και η κατάσταση αυτή επισυνάπτεται στην απόφαση του Δ.Σ. με την οποία βεβαιώνονται οι εισφορές και γίνεται ηλεκτρονική αρχειοθέτηση.

              Ναι Όχι


            • 7 Υποβολή αίτησης αναθεώρησης από τον εργοδότη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο εργοδότης έχει δικαίωμα να ασκήσει αίτηση αναθεώρησης (ενδικοφανής προσφυγή) κατά της πράξης επιβολής εισφορών ενώπιον του ΔΣ εντός προθεσμίας 60 ημερών από την επομένη της επίδοσης της απόφασης προς αυτόν ή από τη γνώση της απόφασης.

              Σημειώσεις Οι εργοδότες μπορεί να στραφούν κατά των αποφάσεων που απορρίπτουν την αίτηση αναθεώρησης ενώπιον των αρμόδιων διοικητικών δικαστηρίων εντός 60 ημερών από την επομένη της επίδοσης ή της γνώσης αυτής (της απόρριψης) σύμφωνα με το άρθρο 66 παρ. 1 του ΚΔΔ. Ωστόσο κατά το άρθρο 69 του ΚΔΔ η προθεσμία άσκησης της προσφυγής και η άσκηση της προσφυγής δεν αναστέλλουν την εκτέλεση της προσβαλλόμενης πράξης.

              Ναι Ναι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.