|
|
Γραμμή 5: |
Γραμμή 5: |
| |process_alternative_titles=Εξέταση αιτημάτων για παροχή πληροφοριών σχετικά με καταχωρίσεις δεδομένων στην Εθνική Βάση Δεδομένων | | |process_alternative_titles=Εξέταση αιτημάτων για παροχή πληροφοριών σχετικά με καταχωρίσεις δεδομένων στην Εθνική Βάση Δεδομένων |
| |process_description=Ο υπεύθυνος επεξεργασίας ενημερώνει, κατόπιν αιτήσεώς του, το υποκείμενο των δεδομένων για την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που το αφορούν. | | |process_description=Ο υπεύθυνος επεξεργασίας ενημερώνει, κατόπιν αιτήσεώς του, το υποκείμενο των δεδομένων για την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που το αφορούν. |
− |
| |
| Επισημαίνεται ειδικότερα ότι, η εν λόγω διαδικασία αφορά την γνωστοποίηση του ενδιαφερόμενου περί καταχώρισης των δεδομένων του στην Εθνική Βάση Δεδομένων για τους εξής σκοπούς: | | Επισημαίνεται ειδικότερα ότι, η εν λόγω διαδικασία αφορά την γνωστοποίηση του ενδιαφερόμενου περί καταχώρισης των δεδομένων του στην Εθνική Βάση Δεδομένων για τους εξής σκοπούς: |
| 1) Επιβολή διοικητικών μέτρων με σκοπό την απαγόρευση εξόδου από τη Χώρα που επιβάλλονται στους ανυπότακτους και λιποτάκτες, | | 1) Επιβολή διοικητικών μέτρων με σκοπό την απαγόρευση εξόδου από τη Χώρα που επιβάλλονται στους ανυπότακτους και λιποτάκτες, |
Γραμμή 13: |
Γραμμή 12: |
| | | |
| Αρμόδια Υπηρεσία για την εξέταση του εν λόγω αιτήματος, είναι αυτή που προέβη στη σχετική καταχώριση στην Εθνική Βάση Δεδομένων. | | Αρμόδια Υπηρεσία για την εξέταση του εν λόγω αιτήματος, είναι αυτή που προέβη στη σχετική καταχώριση στην Εθνική Βάση Δεδομένων. |
− |
| |
| Διευκρινίζεται ότι, αρμόδια υπηρεσία για τις καταχωρίσεις της πρώτης περίπτωσης στην Εθνική Βάση Δεδομένων, είναι η Διεύθυνση Αλλοδαπών Α.Ε.Α. | | Διευκρινίζεται ότι, αρμόδια υπηρεσία για τις καταχωρίσεις της πρώτης περίπτωσης στην Εθνική Βάση Δεδομένων, είναι η Διεύθυνση Αλλοδαπών Α.Ε.Α. |
| Αντίστοιχα, αρμόδιες υπηρεσίες για τις καταχωρίσεις της δεύτερης και τρίτης περίπτωσης στην Εθνική Βάση Δεδομένων, είναι, κατά περίπτωση, η Διεύθυνση Αλλοδαπών Αττικής, η Διεύθυνση Αλλοδαπών Θεσσαλονίκης και οι Διευθύνσεις Αστυνομίας Νομών, ενώ για τις καταχωρίσεις της τέταρτης περίπτωσης, οι Υπηρεσίες Ελέγχου Διαβατηρίων. | | Αντίστοιχα, αρμόδιες υπηρεσίες για τις καταχωρίσεις της δεύτερης και τρίτης περίπτωσης στην Εθνική Βάση Δεδομένων, είναι, κατά περίπτωση, η Διεύθυνση Αλλοδαπών Αττικής, η Διεύθυνση Αλλοδαπών Θεσσαλονίκης και οι Διευθύνσεις Αστυνομίας Νομών, ενώ για τις καταχωρίσεις της τέταρτης περίπτωσης, οι Υπηρεσίες Ελέγχου Διαβατηρίων. |
Γραμμή 34: |
Γραμμή 32: |
| |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή | | |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή |
| |process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο |
− | |process_sdg_lack_of_response_rule_other=Πειθαρχικές συνέπειες | + | |process_sdg_lack_of_response_rule_other=DELETE_ME |
| |process_total_duration_steps_min=5 | | |process_total_duration_steps_min=5 |
| |process_total_duration_steps_max=5 | | |process_total_duration_steps_max=5 |
Γραμμή 44: |
Γραμμή 42: |
| |process_evidence_step_total_number=7 | | |process_evidence_step_total_number=7 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| + | |process_sdg_notes=Πειθαρχικές συνέπειες |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
Γραμμή 62: |
Γραμμή 61: |
| |process_evidence_type=Αίτηση | | |process_evidence_type=Αίτηση |
| |process_evidence_description=Όταν η αίτηση δεν υποβάλλεται αυτοπροσώπως, πρέπει να συνοδεύεται από επικυρωμένο φωτοαντίγραφο του δελτίου ταυτότητας ή των αντίστοιχων εγγράφων. Η ταυτότητα των αλλοδαπών αποδεικνύεται, στην περίπτωση πολιτών Κράτους - Μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριο, ενώ στις περιπτώσεις υπηκόων τρίτων χωρών, από το διαβατήριο ή άλλο έγγραφο βάσει του οποίου επιτρέπεται η είσοδος στη Χώρα, ή τα έγγραφα που έχουν εκδώσει οι αρμόδιες ελληνικές αρχές. Άρθρο 3 παρ.4 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. Επισημαίνεται ότι δεν γίνονται αποδεκτά, ευκρινή αντίγραφα αλλοδαπών εγγράφων όπως π.χ. διαβατήρια ή δελτία ταυτότητας, διότι αυτά δεν εκδίδονται από τις υπηρεσίες και τους φορείς της περίπτωσης α΄ του άρθρου 1 του Ν.4250/2014. Ως εκ τούτου, τα εν λόγω έγγραφα δεν υπάγονται στις εξαιρέσεις του εν λόγω άρθρου, επομένως, θα πρέπει μαζί με τη σχετική αίτηση, να συνυποβάλλονται επικυρωμένα φωτοαντίγραφα αυτών. | | |process_evidence_description=Όταν η αίτηση δεν υποβάλλεται αυτοπροσώπως, πρέπει να συνοδεύεται από επικυρωμένο φωτοαντίγραφο του δελτίου ταυτότητας ή των αντίστοιχων εγγράφων. Η ταυτότητα των αλλοδαπών αποδεικνύεται, στην περίπτωση πολιτών Κράτους - Μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριο, ενώ στις περιπτώσεις υπηκόων τρίτων χωρών, από το διαβατήριο ή άλλο έγγραφο βάσει του οποίου επιτρέπεται η είσοδος στη Χώρα, ή τα έγγραφα που έχουν εκδώσει οι αρμόδιες ελληνικές αρχές. Άρθρο 3 παρ.4 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. Επισημαίνεται ότι δεν γίνονται αποδεκτά, ευκρινή αντίγραφα αλλοδαπών εγγράφων όπως π.χ. διαβατήρια ή δελτία ταυτότητας, διότι αυτά δεν εκδίδονται από τις υπηρεσίες και τους φορείς της περίπτωσης α΄ του άρθρου 1 του Ν.4250/2014. Ως εκ τούτου, τα εν λόγω έγγραφα δεν υπάγονται στις εξαιρέσεις του εν λόγω άρθρου, επομένως, θα πρέπει μαζί με τη σχετική αίτηση, να συνυποβάλλονται επικυρωμένα φωτοαντίγραφα αυτών. |
− |
| |
| Αν η αίτηση υποβάλλεται μέσω τρίτου προσώπου, απαιτείται νόμιμη εξουσιοδότηση. Ειδικότερα, εφόσον η αίτηση υποβάλλεται μέσω δικηγόρου, για την νομιμοποίησή του αρκεί, είτε η υπογραφή με την σφραγίδα του δικηγόρου επί των αιτήσεων που συντάσσονται και κατατίθενται αρμοδίως για λογαριασμό του εντολέα του και υπό την ιδιότητα του πληρεξουσίου του τελευταίου, είτε, σε περίπτωση προσωπικής επαφής με τις αστυνομικές αρχές, για την παρακολούθηση διοικητικής υποθέσεως, η επίδειξη της δικηγορικής ταυτότητάς του, από την οποία προκύπτουν το ονοματεπώνυμο και ο αριθμός μητρώου του δικηγορικού συλλόγου στον οποίο ανήκει, καθώς και η προφορική ή γραπτή δήλωσή του ότι είναι πληρεξούσιος του συγκεκριμένου εντολέα που αφορά η υπόθεση. Αριθμός γνωμοδότησης 21/2018 του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. | | Αν η αίτηση υποβάλλεται μέσω τρίτου προσώπου, απαιτείται νόμιμη εξουσιοδότηση. Ειδικότερα, εφόσον η αίτηση υποβάλλεται μέσω δικηγόρου, για την νομιμοποίησή του αρκεί, είτε η υπογραφή με την σφραγίδα του δικηγόρου επί των αιτήσεων που συντάσσονται και κατατίθενται αρμοδίως για λογαριασμό του εντολέα του και υπό την ιδιότητα του πληρεξουσίου του τελευταίου, είτε, σε περίπτωση προσωπικής επαφής με τις αστυνομικές αρχές, για την παρακολούθηση διοικητικής υποθέσεως, η επίδειξη της δικηγορικής ταυτότητάς του, από την οποία προκύπτουν το ονοματεπώνυμο και ο αριθμός μητρώου του δικηγορικού συλλόγου στον οποίο ανήκει, καθώς και η προφορική ή γραπτή δήλωσή του ότι είναι πληρεξούσιος του συγκεκριμένου εντολέα που αφορά η υπόθεση. Αριθμός γνωμοδότησης 21/2018 του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. |
| |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (χειροκίνητη) |