Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Καταγγελία για Βιομηχανικά Προϊόντα και Εγκαταστάσεις»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 4: Γραμμή 4:
 
|process_official_title=Διαχείριση Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων Αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας
 
|process_official_title=Διαχείριση Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων Αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας
 
|process_alternative_titles=Υποβολή Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων
 
|process_alternative_titles=Υποβολή Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων
|process_description=Σκοπός του Συστήματος Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας (ΓΓΒ) είναι: α. Η θέσπιση βάσει κινδύνου ενός αντικειμενικού και αμερόληπτου πλαισίου αξιολόγησης και διαχείρισης των αναφορών/καταγγελιών που υποβάλλονται στη ΓΓΒ και οι οποίες αφορούν στην ασφάλεια και τη συμμόρφωση των βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων που διατίθενται στην αγορά ή/και τίθενται σε χρήση/λειτουργία, αρμοδιότητας της ΓΓΒ και β. Η διασφάλιση της αξιοποίησης των αναφορών/καταγγελιών, ως πηγή πληροφοριών για τη βελτίωση της στόχευσης των κινδύνων και του σχεδιασμού των ελέγχων.
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας στη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας (ΓΓΒ) για βιομηχανικά προϊόντα και εγκαταστάσεις, όπου και τηρείται Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών, το οποίο αποσκοπεί: α. στη θέσπιση βάσει κινδύνου ενός αντικειμενικού και αμερόληπτου πλαισίου αξιολόγησης και διαχείρισης των αναφορών/καταγγελιών που υποβάλλονται στη ΓΓΒ και οι οποίες αφορούν στην ασφάλεια και τη συμμόρφωση των βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων που διατίθενται στην αγορά ή/και τίθενται σε χρήση/λειτουργία, αρμοδιότητας της ΓΓΒ και β. στη διασφάλιση της αξιοποίησης των αναφορών/καταγγελιών, ως πηγή πληροφοριών για τη βελτίωση της στόχευσης των κινδύνων και του σχεδιασμού των ελέγχων.
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
 
|process_provision_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
 
|process_provision_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
 
|process_provision_org_directory=ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
 
|process_provision_org_directory=ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
|process_provision_org_group=Αναφερόμενος φορέας
+
|process_provision_org_group=gov.gr
 
|process_deadline=50
 
|process_deadline=50
 
|process_deadline_type=Ημέρες
 
|process_deadline_type=Ημέρες
|process_type=Εξωστρεφής
+
|process_type=Εσωστρεφής
|process_trigger=Αιτούμενη
+
|process_trigger=Αυτεπάγγελτη
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
+
|process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα
|process_provided_to=Πολίτες, Επιχειρήσεις, Δημόσιους φορείς
+
|process_provided_to=Δημόσιους Λειτουργούς, Δημόσιους Υπαλλήλους, Δημόσιους φορείς
|process_tax_type=Καταγγελίες, Παράπονα πολιτών
+
|process_tax_type=Εισηγήσεις, Πιστοποιήσεις
|process_usage=Άλλο
+
|process_usage=Ψηφιακό δικαιολογητικό
|process_output_type=Παραγωγή εγγράφου
+
|process_output_type=Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου
|process_source=Συντάκτες
+
|process_source=ΕΕΤΑΑ
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο
 +
|process_sdg_notes=Εφαρμόζονται οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/199 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.
 
|process_total_duration_steps_min=2
 
|process_total_duration_steps_min=2
 
|process_total_duration_steps_max=4
 
|process_total_duration_steps_max=4
Γραμμή 30: Γραμμή 31:
 
|process_evidence_step_total_number=3
 
|process_evidence_step_total_number=3
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
|process_sdg_notes=Εφαρμόζονται οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/199 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.
 
 
}}
 
}}
 
{{process sdg}}
 
{{process sdg}}
 
{{process rules
 
{{process rules
|process_rule_type=Υπουργική Απόφαση
+
|process_rule_type=Εγκύκλιος
 
|process_rule_decision_number=126538
 
|process_rule_decision_number=126538
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_description=Σύστημα διαχείρισης καταγγελιών βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας
 
|process_rule_description=Σύστημα διαχείρισης καταγγελιών βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας
|process_rule_gazette_doc_number=5457
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 
 
|process_rule_ada=64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ
 
|process_rule_ada=64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ
 
|process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8frIxwBEaZ1P3U4LPcASlceJInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtXrUqc8nUeyBOhhG6m4vtHasJ0tz7C_Em9yIU9cVSyC5
 
|process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8frIxwBEaZ1P3U4LPcASlceJInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtXrUqc8nUeyBOhhG6m4vtHasJ0tz7C_Em9yIU9cVSyC5
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
|process_rule_type=Νόμος
+
|process_rule_type=Απόφαση Επικεφαλής Ν.Π.Δ.Δ.
 
|process_rule_decision_number=4712
 
|process_rule_decision_number=4712
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_decision_year=2020
Γραμμή 54: Γραμμή 52:
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
|process_rule_type=Νόμος
+
|process_rule_type=Απόφαση Επικεφαλής Ν.Π.Δ.Δ.
 
|process_rule_decision_number=4512
 
|process_rule_decision_number=4512
 
|process_rule_decision_year=2018
 
|process_rule_decision_year=2018
Γραμμή 68: Γραμμή 66:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας
 
|process_step_title=Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
+
|process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
+
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_max=1
 
|process_step_duration_max=1
Γραμμή 85: Γραμμή 83:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Αξιολόγηση Αναφοράς/Καταγγελίας
 
|process_step_title=Αξιολόγηση Αναφοράς/Καταγγελίας
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
+
|process_step_official=Αρμόδιο Υπουργείο
|process_step_implementation=Έλεγχος
+
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_max=2
 
|process_step_duration_max=2
Γραμμή 97: Γραμμή 95:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Ενημέρωση Καταγγέλλοντος
 
|process_step_title=Ενημέρωση Καταγγέλλοντος
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
+
|process_step_official=Αρμόδιο Υπουργείο
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
+
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_max=2
 
|process_step_duration_max=2

Αναθεώρηση της 07:28, 15 Ιουνίου 2021



cf91504f-5bf8-4b15-816e-f81b1ad6001f 596348

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Κτηματολογικά Γραφεία, Γενική Διεύθυνση Βιομηχανίας και Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος.

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

50 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας στη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας (ΓΓΒ) για βιομηχανικά προϊόντα και εγκαταστάσεις, όπου και τηρείται Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών..

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ


Τελευταία ενημέρωση

15/07/2024

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:

        Άλλο

        Εφαρμόζονται οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/199 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Υποβολή Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων

            Επίσημος τίτλος

            Διαχείριση Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων Αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αυτεπάγγελτη

              Τρόπος υποβολής

              Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα

              Τύπος

              Εσωστρεφής

              ,,,


              Πρότυπο:Process sdg

            • Εγκύκλιος 126538 2020

              Περιγραφή Σύστημα διαχείρισης καταγγελιών βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας

              Νομικές παραπομπές http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8frIxwBEaZ1P3U4LPcASlceJInJ48 97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv e6czmhEembNmZCMxLMtXrUqc8nUeyBOhhG6m4vtHasJ0tz7C Em9yIU9cVSyC5

              ΑΔΑ 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ

            • Απόφαση Επικεφαλής Ν.Π.Δ.Δ. 65 4712 2020 146 Α

              Περιγραφή Ορισμός Αρχής Οργάνωσης Εποπτείας και Συντονισμού και Αρχών Εφαρμογής Εποπτείας και Διαχείρισης στο πεδίο ασφάλειας και συμμόρφωσης των βιομηχανικών προϊόντων - Ορισμός Ενιαίου Γραφείου Σύνδεσης στο πλαίσιο εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1020.

              Νομικές παραπομπές http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8NFVwjN9oWbZ5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V68knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS 18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIudH4rs dGRFLGzA5rQZx6raH bTX-TjpWEaTJKFUpmY8

            • Απόφαση Επικεφαλής Ν.Π.Δ.Δ. 140 4512 2018 5 Α
            • 1 Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Διευθυντής

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Άσκησης Δραστηριοτήτων και Ελέγχων ΟΠΣ ΑΔΕ, οπότε λαμβάνουν μοναδικό αριθμό, χρονοσφραγίδα υποβολής και αυτόματο μήνυμα σε απάντηση: "Το αίτημά σας υποβλήθηκε επιτυχώς. Η υπηρεσία θα προβεί στην επεξεργασία του". Χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Δ/νσης του Υπουργείου.

              Σημειώσεις Προσωρινά και μέχρι την ενεργοποίηση της σχετικής πλατφόρμας στο ΟΠΣ ΑΔΕ, η υποβολή των αναφορών/καταγγελιών πραγματοποιείται: -με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01) που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ www.ggb.gr και αποστολή της μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: protocollo_ggb@gge.gr. -τηλεφωνικά, ταχυδρομικώς ή με αυτοπρόσωπη παρουσία του καταγγέλοντος στην αρμόδια διεύθυνση ή τμήμα (υπάρχει διαθέσιμος τηλεφωνικός κατάλογος στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ: https://www.ggb.gr) με ταυτόχρονη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01) καταγραφής από τον αρμόδιο υπάλληλο. Σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα του τρόπου υποβολής τους, οι καταγγελίες καταχωρίζονται από τον αρμόδιο υπάλληλο στην ηλεκτρονική φόρμα (ΑΚ-01), διασφαλίζοντας την καταχώριση όσο το δυνατόν περισσότερων στοιχείων. Η ηλεκτρονική φόρμα παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου, χρονοσήμανση και χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Δ/νσης.

              Όχι Όχι


            • 2 Αξιολόγηση Αναφοράς/Καταγγελίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Υπουργείο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η ληφθείσα αναφορά/καταγγελία, μετά την υποβολή της, αξιολογείται, σύμφωνα με την §8.1 της υπ. αριθμ. 126538/30.11.2020 απόφασης (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ, ΦΕΚ 5457/Β'/10.12.2020), από την αρμόδια Δ/νση της ΓΓΒ με τη χρήση του εντύπου ΑΚ-02 της ιδίας απόφασης.

              Όχι Όχι


            • 3 Ενημέρωση Καταγγέλλοντος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Υπουργείο

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Με το πέρας της διαδικασίας αξιολόγησης αποδίδεται Βαθμός Σημαντικότητας, σύμφωνα με την §8.4 της υπ. αριθμ. 126538/30.11.2020 απόφασης (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ, ΦΕΚ 5457/Β'/10.12.2020), ο οποίος καθορίζει τις ενέργειες της Διοίκησης. Ο αναφέρων/καταγγέλλων ενημερώνεται εγγράφως για τις ενέργειες της Διοίκησης σε σχέση με την καταγγελία του.

              Όχι Όχι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.