|
|
Γραμμή 20: |
Γραμμή 20: |
| |process_tax_type=Αιτήσεις | | |process_tax_type=Αιτήσεις |
| |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης | | |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης |
− | |process_total_duration_steps_min=3 | + | |process_total_duration_steps_min=1 |
− | |process_total_duration_steps_max=4.5 | + | |process_total_duration_steps_max=1.5 |
− | |process_total_duration_steps_type=Εβδομάδες | + | |process_total_duration_steps_type=Μήνες |
| |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
| |process_cost_max=0 | | |process_cost_max=0 |
Γραμμή 28: |
Γραμμή 28: |
| |process_evidence_prerequisite_total_number=0 | | |process_evidence_prerequisite_total_number=0 |
| |process_evidence_total_number=3 | | |process_evidence_total_number=3 |
− | |process_evidence_step_total_number=5 | + | |process_evidence_step_total_number=6 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| }} | | }} |
Γραμμή 51: |
Γραμμή 51: |
| |process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου | | |process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου |
| |process_evidence_type=Άλλο | | |process_evidence_type=Άλλο |
− | |process_evidence_description=Επιστολή -παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας στο δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων ή στο δίκτυο των Πειραματικών Σχολείων ή σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα. | + | |process_evidence_description=Επιστολή -παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας στο δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων ή στο δίκτυο των Πειραματικών Σχολείων ή σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
Γραμμή 133: |
Γραμμή 133: |
| |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=α) Επιστολή-παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας αα) στο δίκτυο των Π.Σ. ή αβ) στο δίκτυο των ΠΕΙ.Σ. ή αγ) σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις και | | |process_step_description=α) Επιστολή-παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας αα) στο δίκτυο των Π.Σ. ή αβ) στο δίκτυο των ΠΕΙ.Σ. ή αγ) σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις και |
− | β) Έκθεση/φόρμα για τα χαρακτηριστικά των σχολικών μονάδων | + | β) Βεβαίωση, η οποία αναφέρει την πράξη συλλόγου διδασκόντων, σύμφωνα με την οποία ελήφθη η απόφαση για την υποβολή της εν λόγω αίτησης |
| + | γ) Έκθεση/φόρμα για τα χαρακτηριστικά των σχολικών μονάδων |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 146: |
Γραμμή 147: |
| |process_step_duration_min=10 | | |process_step_duration_min=10 |
| |process_step_duration_max=15 | | |process_step_duration_max=15 |
| + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| + | |process_step_description=α) Επιστολή-παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας στο δικτυο των Π.Σ. ή Π.Σ., έως τριακόσιες (300) λέξεις |
| + | β) Έκθεση/φόρμα |
| + | |process_step_note=Υποβολή αιτήσεων και συνοδευτικών στο protoco@minedu.gov.gr |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=4 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Ταξινόμηση αιτήσεων από το Αυτοτελές Τμήμα |
| + | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=5 |
| + | |process_step_duration_max=7 |
| |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=Το Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων διαβιβάζει τις αιτήσεις στην Δ.Ε.Π.Π.Σ. ταξινομημένες ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. | | |process_step_description=Το Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων διαβιβάζει τις αιτήσεις στην Δ.Ε.Π.Π.Σ. ταξινομημένες ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
− | |process_step_num_id=4 | + | |process_step_num_id=5 |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Εξέταση αιτήσεων από ΔΕΠΠΣ και υποβολή εισήγησης στον Υπουργό και στο ΙΕΠ | | |process_step_title=Εξέταση αιτήσεων από ΔΕΠΠΣ και υποβολή εισήγησης στον Υπουργό και στο ΙΕΠ |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_duration_min=5 |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_max=7 |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. εξετάζει τις αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. και υποβάλλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αιτιολογημένη εισήγηση για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ.Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. διαβιβάζει την εισήγηση του προηγούμενου εδαφίου στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.). | | |process_step_description=Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. εξετάζει τις αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. και υποβάλλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αιτιολογημένη εισήγηση για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ.Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. διαβιβάζει την εισήγηση του προηγούμενου εδαφίου στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.). |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
− | |process_step_num_id=5 | + | |process_step_num_id=6 |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Διατύπωση γνώμης του ΙΕΠ προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων | | |process_step_title=Διατύπωση γνώμης του ΙΕΠ προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_min=5 |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | + | |process_step_duration_max=7 |
| + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=Το Ι.Ε.Π. διατυπώνει γνώμη σχετικά με την εισήγηση της Δ.Ε.Π.Π.Σ., την οποία υποβάλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων. | | |process_step_description=Το Ι.Ε.Π. διατυπώνει γνώμη σχετικά με την εισήγηση της Δ.Ε.Π.Π.Σ., την οποία υποβάλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων. |
| |process_step_note=Διαδικασία ενστάσεων δεν προβλέπεται. | | |process_step_note=Διαδικασία ενστάσεων δεν προβλέπεται. |
| }} | | }} |