Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Χαρακτηρισμός δημόσιων σχολικών μονάδων ως Πρότυπων ή Πειραματικών»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 14: Γραμμή 14:
 
-με αίτηση από Διευθυντή/τρια ή Προϊστάμενο/η της σχολικής μονάδας,
 
-με αίτηση από Διευθυντή/τρια ή Προϊστάμενο/η της σχολικής μονάδας,
 
-με αίτηση από Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
 
-με αίτηση από Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
 +
Η διαδικασία δεν είναι περιοδική και ενεργοποιείται με γνώμονα την εκπαιδευτική και παιδαγωγική αναγκαιότητα διεύρυνσης του δικτύου των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων
 
|process_deadline=3
 
|process_deadline=3
 
|process_deadline_type=Μήνες
 
|process_deadline_type=Μήνες

Αναθεώρηση της 13:13, 25 Νοεμβρίου 2021



018f1a2f-725b-43dc-abe2-87fa0f5b0e51 413694

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Ψηφιακά σημεία παροχής

Αριθμός δικαιολογητικών

8

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

1 έως 3 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στον χαρακτηρισμό ενός λειτουργούντος σχολείου ως Προτύπου (Π.Σ.) ή Πειραματικού (ΠΕΙ.Σ.).

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Η κατάθεση υποψηφιότητας για τον χαρακτηρισμό ενός λειτουργούντος σχολείου ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:

-με αίτηση από Διευθυντή/τρια ή Προϊστάμενο/η της σχολικής μονάδας, -με αίτηση από Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Η διαδικασία δεν είναι περιοδική και ενεργοποιείται με γνώμονα την εκπαιδευτική και παιδαγωγική αναγκαιότητα διεύρυνσης του δικτύου των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων

Τελευταία ενημέρωση

11/03/2024

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Αξιολόγηση των δημόσιων σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σκοπό τον χαρακτηρισμό τους ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ

            Επίσημος τίτλος

            Χαρακτηρισμός δημοσίων σχολικών μονάδων ως Προτύπων και Πειραματικών σχολείων


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              Χρησιμοποιούμενα πληροφοριακά συστήματα

              Υφιστάμενοι κίνδυνοι και σημεία ελέγχου

              Σχετιζόμενοι δείκτες απόδοσης και διοικητικής επιβάρυνσης


            • 1 Ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων εκδίδει δημόσια πρόσκληση προς τις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με την οποία καλείται ο Διευθυντής/τρια ή ο Προϊστάμενος/η της δημόσιας σχολικής μονάδας να υποβάλει αίτηση για τον χαρακτηρισμό της ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. εντός ορισμένης προθεσμίας, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 2 της παρούσης.

              Όχι Όχι

            • 2 Άλλο Η αίτηση υποβάλλεται από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται η σχολική μονάδα υποψήφια για τον χαρακτηρισμό. Η αίτηση αυτή μπορεί να υποβληθεί οποτεδήποτε εντός του σχολικού έτους.

              Ναι Ναι

            • 1 Επιστολή -παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας στο δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων ή στο δίκτυο των Πειραματικών Σχολείων ή σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις

              Επιστολή -παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας στο δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων ή στο δίκτυο των Πειραματικών Σχολείων ή σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)

              Κατατίθεται από: Φορείς του Δημοσίου


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.

            • 2 Βεβαίωση που αναφέρει την πράξη του συλλόγου διδασκόντων, σύμφωνα με την οποία ελήφθη η απόφαση για την υποβολή της εν λόγω αίτησης. Επίσης, υποβάλλεται έκθεση του/της Διευθυντή/τρια ή προϊσταμένου/ης της σχολικής μονάδας σε προκαθορισμένη φόρμα, με την οποία δηλώνεται η πλήρωση των κριτηρίων του άρθρου 3. Τα κριτήρια που δηλώνονται στην έκθεση του προηγούμενου εδαφίου αποδεικνύονται από τα διαλαμβανόμενα στις περ. γ΄ έως ιβ΄ δικαιολογητικά, σύμφωνα με τη διαδικασία της παρ. 5 του άρθρου 2.

              Βεβαίωση που αναφέρει την πράξη του συλλόγου διδασκόντων, σύμφωνα με την οποία ελήφθη η απόφαση για την υποβολή της εν λόγω αίτησης. Επίσης, υποβάλλεται έκθεση του/της Διευθυντή/τρια ή προϊσταμένου/ης της σχολικής μονάδας σε προκαθορισμένη φόρμα, με την οποία δηλώνεται η πλήρωση των κριτηρίων του άρθρου 3. Τα κριτήρια που δηλώνονται στην έκθεση του προηγούμενου εδαφίου αποδεικνύονται από τα διαλαμβανόμενα στις περ. γ΄ έως ιβ΄ δικαιολογητικά, σύμφωνα με τη διαδικασία της παρ. 5 του άρθρου 2.

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.

            • 3 Έκθεση / φόρμα με καταγραφή των προσόντων των εκπαιδευτικών

              Έκθεση / φόρμα με καταγραφή των προσόντων των εκπαιδευτικών

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.

            • 4 Επιστολή -παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας αα) στο δίκτυο των Π.Σ. ή αβ) στο δίκτυο των ΠΕΙ.Σ. ή αγ) σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις

              Επιστολή -παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας αα) στο δίκτυο των Π.Σ. ή αβ) στο δίκτυο των ΠΕΙ.Σ. ή αγ) σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: Φορείς του Δημοσίου


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι

              Αποτελεί εναλλακτικό δικαιολογητικό του: 1

              Ναι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.

            • 5 Έκθεση /φόρμα για τα χαρακτηριστικά των σχολικών μονάδων

              Έκθεση /φόρμα για τα χαρακτηριστικά των σχολικών μονάδων

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: Φορείς του Δημοσίου


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι

              Αποτελεί εναλλακτικό δικαιολογητικό του: 1

              Ναι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.

            • Υπουργική Απόφαση 2021 776 Β

              Περιγραφή Η αριθμ. 22631/Δ6/26-2-2021 (AΔΑ: 60ΑΛ46ΜΤΛΗ-Δ07) (Β΄ 776 ) απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Χαρακτηρισμός δημόσιων σχολικών μονάδων ως Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων»


            • Νόμος 11, 12, 13, 14 ν. 4692/2020 2020 111 Α

              Περιγραφή Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις


            • 1 Υποβολή αίτησης και δικαιολογητικών για χαρακτηρισμό σχολείων ως ΠΣ και ΠΕΙΣ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι σχολικές μονάδες της δημόσιας εκπαίδευσης δύνανται να υποβάλουν αίτηση για τον χαρακτηρισμό τους ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Η απόφαση για την υποβολή αίτησης προς χαρακτηρισμό σχολικής μονάδας ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. λαμβάνεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων της οικείας σχολικής μονάδας.

              Σημειώσεις Η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος προς χαρακτηρισμό δημόσιων σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ., σύμφωνα με την παρ. 1, ορίζεται στη δημόσια πρόσκληση που εκδίδει ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων,

              Όχι Όχι


            • 2 Υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών από Διευθυντή/ντρια- Προϊστάμενο/η Εκπαιδευτικής Δομής

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή α) Επιστολή-παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας αα) στο δίκτυο των Π.Σ. ή αβ) στο δίκτυο των ΠΕΙ.Σ. ή αγ) σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις και β) Βεβαίωση, η οποία αναφέρει την πράξη συλλόγου διδασκόντων, σύμφωνα με την οποία ελήφθη η απόφαση για την υποβολή της εν λόγω αίτησης γ) Έκθεση/φόρμα για τα χαρακτηριστικά των σχολικών μονάδων

              Ναι Όχι


            • 3 Υποβολή αίτησης από Διευθυντή/ντρια Διεύθυνσης Α/θμιας ή Β/θμιας Εκπαίδευσης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή α) Επιστολή-παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας στο δικτυο των Π.Σ. ή Π.Σ., έως τριακόσιες (300) λέξεις β) Έκθεση/φόρμα

              Σημειώσεις Υποβολή αιτήσεων και συνοδευτικών στο protoco@minedu.gov.gr

              Ναι Όχι


            • 4 Ταξινόμηση αιτήσεων από το Αυτοτελές Τμήμα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων διαβιβάζει τις αιτήσεις στην Δ.Ε.Π.Π.Σ. ταξινομημένες ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

              Όχι Όχι


            • 5 Εξέταση αιτήσεων από ΔΕΠΠΣ και υποβολή εισήγησης στον Υπουργό και στο ΙΕΠ


              Περιγραφή Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. εξετάζει τις αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. και υποβάλλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αιτιολογημένη εισήγηση για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ.Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. διαβιβάζει την εισήγηση του προηγούμενου εδαφίου στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

              Όχι Όχι


            • 6 Διατύπωση γνώμης του ΙΕΠ προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος φορέας


              Περιγραφή Το Ι.Ε.Π. διατυπώνει γνώμη σχετικά με την εισήγηση της Δ.Ε.Π.Π.Σ., την οποία υποβάλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.

              Σημειώσεις Διαδικασία ενστάσεων δεν προβλέπεται.

              Όχι Όχι


            • 7 Έκδοση σχετικής Υπουργικής Απόφασης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Υπουργείο

              Τρόπος Υλοποίησης Υπογραφή

              Σημειώσεις Ολοκλήρωση της διαδικασίας με την υπο στοιχεία 51614/Δ6/11-5-2021 (Β1895) Υπουργική Απόφαση ( ΑΔΑ: ΩΦ7Ξ46ΜΤΛΗ-8ΡΞ)

              Όχι Όχι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.