Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Χαρακτηρισμός δημόσιων σχολικών μονάδων ως Πρότυπων ή Πειραματικών»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 41: Γραμμή 41:
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
+
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου
 
|process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου
 
|process_evidence_type=Υπηρεσιακό έγγραφο
 
|process_evidence_type=Υπηρεσιακό έγγραφο
 
|process_evidence_description=Αίτηση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται η σχολική μονάδα υποψήφια για τον χαρακτηρισμό.
 
|process_evidence_description=Αίτηση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται η σχολική μονάδα υποψήφια για τον χαρακτηρισμό.
|process_evidence_note=Η αίτηση αυτή μπορεί να υποβληθεί οποτεδήποτε εντός του σχολικού έτους.
+
|process_evidence_note=Η αίτηση αυτή μπορεί να υποβληθεί οποτεδήποτε εντός του σχολικού έτους.
 +
Υποβολή αιτήσεων και συνοδευτικών στο protoco@minedu.gov.gr
 
}}
 
}}
 
{{process evidences
 
{{process evidences
Γραμμή 51: Γραμμή 52:
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
+
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου
 
|process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου
 
|process_evidence_type=Υπηρεσιακό έγγραφο
 
|process_evidence_type=Υπηρεσιακό έγγραφο
Γραμμή 60: Γραμμή 61:
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
+
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
 
|process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου
 
|process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου
 
|process_evidence_type=Βεβαίωση
 
|process_evidence_type=Βεβαίωση
Γραμμή 70: Γραμμή 71:
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
+
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
 
|process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου
 
|process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου
 
|process_evidence_type=Έκθεση
 
|process_evidence_type=Έκθεση
Γραμμή 81: Γραμμή 82:
 
|process_evidence_alternative_of_selector=1
 
|process_evidence_alternative_of_selector=1
 
|process_evidence_alternative_of=1
 
|process_evidence_alternative_of=1
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
+
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
 
|process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου
 
|process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου
 
|process_evidence_type=Υπηρεσιακό έγγραφο
 
|process_evidence_type=Υπηρεσιακό έγγραφο
Γραμμή 92: Γραμμή 93:
 
|process_evidence_alternative_of_selector=1
 
|process_evidence_alternative_of_selector=1
 
|process_evidence_alternative_of=1
 
|process_evidence_alternative_of=1
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
+
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
 
|process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου
 
|process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου
 
|process_evidence_type=Έκθεση
 
|process_evidence_type=Έκθεση
Γραμμή 140: Γραμμή 141:
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
|process_step_description=Οι σχολικές μονάδες της δημόσιας εκπαίδευσης δύνανται να υποβάλουν αίτηση για τον χαρακτηρισμό τους ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Η απόφαση για την υποβολή αίτησης προς χαρακτηρισμό σχολικής μονάδας ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. λαμβάνεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων της οικείας σχολικής μονάδας.
 
|process_step_description=Οι σχολικές μονάδες της δημόσιας εκπαίδευσης δύνανται να υποβάλουν αίτηση για τον χαρακτηρισμό τους ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Η απόφαση για την υποβολή αίτησης προς χαρακτηρισμό σχολικής μονάδας ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. λαμβάνεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων της οικείας σχολικής μονάδας.
|process_step_note=Η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος προς χαρακτηρισμό δημόσιων σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ., σύμφωνα με την παρ. 1, ορίζεται στη δημόσια πρόσκληση που εκδίδει ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων,
+
|process_step_note=Η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος προς χαρακτηρισμό δημόσιων σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. ορίζεται στη δημόσια πρόσκληση που εκδίδει ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων,
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 146: Γραμμή 147:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
|process_step_previous_child_selector=1
+
|process_step_previous_child_selector=2
|process_step_previous_child=1
+
|process_step_previous_child=2
 
|process_step_title=Υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών από Διευθυντή/ντρια- Προϊστάμενο/η Εκπαιδευτικής Δομής
 
|process_step_title=Υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών από Διευθυντή/ντρια- Προϊστάμενο/η Εκπαιδευτικής Δομής
 
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής
 
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής
Γραμμή 162: Γραμμή 163:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
|process_step_previous_child_selector=1
+
|process_step_previous_child_selector=2
|process_step_previous_child=1
+
|process_step_previous_child=2
 
|process_step_title=Υποβολή αίτησης από Διευθυντή/ντρια Διεύθυνσης Α/θμιας ή Β/θμιας Εκπαίδευσης
 
|process_step_title=Υποβολή αίτησης από Διευθυντή/ντρια Διεύθυνσης Α/θμιας ή Β/θμιας Εκπαίδευσης
 
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
 
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης

Αναθεώρηση της 13:43, 14 Ιανουαρίου 2022



018f1a2f-725b-43dc-abe2-87fa0f5b0e51 413694

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Ψηφιακά σημεία παροχής

Αριθμός δικαιολογητικών

8

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

1 έως 3 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στον χαρακτηρισμό ενός λειτουργούντος σχολείου ως Προτύπου (Π.Σ.) ή Πειραματικού (ΠΕΙ.Σ.).

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Η διαδικασία μπορεί να πραγματοποιηθεί με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται έπειτα από εισήγηση της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων και γνώμη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Η κατάθεση υποψηφιότητας για τον χαρακτηρισμό ενός λειτουργούντος σχολείου ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. μπορεί να γίνει με δύο τρόπους: -με αίτηση από Διευθυντή/τρια ή Προϊστάμενο/η της σχολικής μονάδας, -με αίτηση από Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Η διαδικασία δεν είναι περιοδική. Ενεργοποιείται με γνώμονα την εκπαιδευτική και παιδαγωγική αναγκαιότητα διεύρυνσης του δικτύου των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων.

Τελευταία ενημέρωση

11/03/2024

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Αξιολόγηση των δημόσιων σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σκοπό τον χαρακτηρισμό τους ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ

            Επίσημος τίτλος

            Χαρακτηρισμός δημοσίων σχολικών μονάδων ως Προτύπων και Πειραματικών σχολείων


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Εσωστρεφής

              Χρησιμοποιούμενα πληροφοριακά συστήματα

              Υφιστάμενοι κίνδυνοι και σημεία ελέγχου

              Σχετιζόμενοι δείκτες απόδοσης και διοικητικής επιβάρυνσης


            • 1 Αίτηση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται η σχολική μονάδα υποψήφια για τον χαρακτηρισμό.

              Αίτηση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται η σχολική μονάδα υποψήφια για τον χαρακτηρισμό.

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: Φορείς του Δημοσίου

              Σημειώσεις: Η αίτηση αυτή μπορεί να υποβληθεί οποτεδήποτε εντός του σχολικού έτους. Υποβολή αιτήσεων και συνοδευτικών στο protoco@minedu.gov.gr

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι Υπηρεσιακό έγγραφοΤο «Υπηρεσιακό έγγραφο» δεν είναι αριθμός.

            • 2 Επιστολή -παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας στο δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων ή στο δίκτυο των Πειραματικών Σχολείων ή σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις

              Επιστολή -παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας στο δίκτυο των Πρότυπων Σχολείων ή στο δίκτυο των Πειραματικών Σχολείων ή σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: Φορείς του Δημοσίου


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι Υπηρεσιακό έγγραφοΤο «Υπηρεσιακό έγγραφο» δεν είναι αριθμός.

            • 3 Βεβαίωση που αναφέρει την πράξη του συλλόγου διδασκόντων, σύμφωνα με την οποία ελήφθη η απόφαση για την υποβολή της εν λόγω αίτησης.

              Βεβαίωση που αναφέρει την πράξη του συλλόγου διδασκόντων, σύμφωνα με την οποία ελήφθη η απόφαση για την υποβολή της εν λόγω αίτησης.

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)

              Κατατίθεται από: Φορείς του Δημοσίου

              Σημειώσεις: Επίσης, υποβάλλεται έκθεση του/της Διευθυντή/τρια ή προϊσταμένου/ης της σχολικής μονάδας σε προκαθορισμένη φόρμα, με την οποία δηλώνεται η πλήρωση των κριτηρίων του άρθρου 3. Τα κριτήρια που δηλώνονται στην έκθεση του προηγούμενου εδαφίου αποδεικνύονται από τα διαλαμβανόμενα στις περ. γ΄ έως ιβ΄ δικαιολογητικά, σύμφωνα με τη διαδικασία της παρ. 5 του άρθρου 2.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι ΒεβαίωσηΤο «Βεβαίωση» δεν είναι αριθμός.

            • 4 Έκθεση / φόρμα με καταγραφή των προσόντων των εκπαιδευτικών

              Έκθεση / φόρμα με καταγραφή των προσόντων των εκπαιδευτικών

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)

              Κατατίθεται από: Φορείς του Δημοσίου


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι ΈκθεσηΤο «Έκθεση» δεν είναι αριθμός.

            • 5 Επιστολή -παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας αα) στο δίκτυο των Π.Σ. ή αβ) στο δίκτυο των ΠΕΙ.Σ. ή αγ) σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις

              Επιστολή -παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας αα) στο δίκτυο των Π.Σ. ή αβ) στο δίκτυο των ΠΕΙ.Σ. ή αγ) σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)

              Κατατίθεται από: Φορείς του Δημοσίου


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι

              Αποτελεί εναλλακτικό δικαιολογητικό του: 1

              Ναι Υπηρεσιακό έγγραφοΤο «Υπηρεσιακό έγγραφο» δεν είναι αριθμός.

            • 6 Έκθεση /φόρμα για τα χαρακτηριστικά των σχολικών μονάδων

              Έκθεση /φόρμα για τα χαρακτηριστικά των σχολικών μονάδων

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)

              Κατατίθεται από: Φορείς του Δημοσίου


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι

              Αποτελεί εναλλακτικό δικαιολογητικό του: 1

              Ναι ΈκθεσηΤο «Έκθεση» δεν είναι αριθμός.

            • Υπουργική Απόφαση 22631/Δ6 2021 776 Β

              Περιγραφή Χαρακτηρισμός δημόσιων σχολικών μονάδων ως Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων.

              Νομικές παραπομπές https://diavgeia.gov.gr/doc/60%CE%91%CE%9B46%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%9407?inline=true

              ΑΔΑ 60ΑΛ46ΜΤΛΗ-Δ07

            • Νόμος 11, 12, 13, 14 4692 2020 111 Α
            • 1 Έκδοση δημόσιας πρόσκλησης Υπουργού Παιδείας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Υπουργείο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων εκδίδει δημόσια πρόσκληση προς τις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με την οποία καλείται ο Διευθυντής/τρια ή ο Προϊστάμενος/η της δημόσιας σχολικής μονάδας να υποβάλει αίτηση για τον χαρακτηρισμό της ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. εντός ορισμένης προθεσμίας, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 2 της παρούσης.

              Όχι Όχι


            • 2 Υποβολή αίτησης και δικαιολογητικών για χαρακτηρισμό σχολείων ως ΠΣ και ΠΕΙΣ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι σχολικές μονάδες της δημόσιας εκπαίδευσης δύνανται να υποβάλουν αίτηση για τον χαρακτηρισμό τους ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Η απόφαση για την υποβολή αίτησης προς χαρακτηρισμό σχολικής μονάδας ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. λαμβάνεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων της οικείας σχολικής μονάδας.

              Σημειώσεις Η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος προς χαρακτηρισμό δημόσιων σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. ορίζεται στη δημόσια πρόσκληση που εκδίδει ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων,

              Όχι Όχι


            • 3 Υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών από Διευθυντή/ντρια- Προϊστάμενο/η Εκπαιδευτικής Δομής

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή α) Επιστολή-παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας αα) στο δίκτυο των Π.Σ. ή αβ) στο δίκτυο των ΠΕΙ.Σ. ή αγ) σε οποιοδήποτε από τα δύο (2) δίκτυα, έως τριακόσιες (300) λέξεις και β) Βεβαίωση, η οποία αναφέρει την πράξη συλλόγου διδασκόντων, σύμφωνα με την οποία ελήφθη η απόφαση για την υποβολή της εν λόγω αίτησης γ) Έκθεση/φόρμα για τα χαρακτηριστικά των σχολικών μονάδων

              Ναι Όχι


            • 4 Υποβολή αίτησης από Διευθυντή/ντρια Διεύθυνσης Α/θμιας ή Β/θμιας Εκπαίδευσης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή α) Επιστολή-παρουσίαση των λόγων που αιτείται την ένταξη της σχολικής μονάδας στο δικτυο των Π.Σ. ή Π.Σ., έως τριακόσιες (300) λέξεις β) Έκθεση/φόρμα

              Σημειώσεις Υποβολή αιτήσεων και συνοδευτικών στο protoco@minedu.gov.gr

              Ναι Όχι


            • 5 Ταξινόμηση αιτήσεων από το Αυτοτελές Τμήμα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων διαβιβάζει τις αιτήσεις στην Δ.Ε.Π.Π.Σ. ταξινομημένες ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

              Όχι Όχι


            • 6 Εξέταση αιτήσεων από ΔΕΠΠΣ και υποβολή εισήγησης στον Υπουργό και στο ΙΕΠ


              Περιγραφή Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. εξετάζει τις αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. και υποβάλλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αιτιολογημένη εισήγηση για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ.Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. διαβιβάζει την εισήγηση του προηγούμενου εδαφίου στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

              Όχι Όχι


            • 7 Διατύπωση γνώμης του ΙΕΠ προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος φορέας


              Περιγραφή Το Ι.Ε.Π. διατυπώνει γνώμη σχετικά με την εισήγηση της Δ.Ε.Π.Π.Σ., την οποία υποβάλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.

              Σημειώσεις Διαδικασία ενστάσεων δεν προβλέπεται.

              Όχι Όχι


            • 8 Έκδοση σχετικής Υπουργικής Απόφασης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Υπουργείο

              Τρόπος Υλοποίησης Υπογραφή

              Σημειώσεις Ολοκλήρωση της διαδικασίας με την υπο στοιχεία 51614/Δ6/11-5-2021 (Β1895) Υπουργική Απόφαση ( ΑΔΑ: ΩΦ7Ξ46ΜΤΛΗ-8ΡΞ)

              Όχι Όχι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.