Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Αίτηση για εξέταση καταγγελιών θεμάτων Κοινωνικής Επιθεώρησης»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
μ (Ο N6fvbvkk7512 μετακίνησε τη σελίδα ΥΕ:Αίτηση για εξέταση καταγγελιών θεμάτων Κοινωνικής Επιθεώρησης στην ΠΕ:Αίτηση για εξέταση καταγγελιών θεμάτων Κοινωνικής Επιθεώρησης χωρίς να αφήσει ανακατεύθυνση: Αποστολή για έλεγχο ΥΕ > ΠΕ)
μ (Ο Bjyy7bjjjpfq μετακίνησε τη σελίδα ΠΕ:Αίτηση για εξέταση καταγγελιών θεμάτων Κοινωνικής Επιθεώρησης στην ΠΔ:Αίτηση για εξέταση καταγγελιών θεμάτων Κοινωνικής Επιθεώρησης χωρίς να αφήσει ανακατεύθυνση: Αποστολή για έλεγχο ΠΕ > ΠΔ)
(Καμία διαφορά)

Αναθεώρηση της 14:47, 22 Σεπτεμβρίου 2022



ef3669ba-f091-4928-a0d3-02f4a320ae67 328540

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

50 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή και εξέταση καταγγελιών για θέματα Εργασιακών Σχέσεων. Οι αρμόδιες υπηρεσίες εξετάζουν κατά προτεραιότητα όλες τις καταγγελίες εργαζομένων που αφορούν ζητήματα κοινής εργατικής νομοθεσίας, ανεξάρτητα από τη πηγή ή τον τρόπο αναγγελίας τους: ανώνυμα ή επώνυμα, από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο εργαζόμενο ή τρίτο πρόσωπο που τον εκπροσωπεί πχ. Επιχειρησιακό/Κλαδικό σωματείο ή το Εργατικό Κέντρο.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Τα αιτήματα καταγγελίων εξετάζονται από το αρμόδιο τοπικό Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων. Ως τοπικό αρμόδιο Τμήμα νοείται εκείνο του τόπου εργασίας του εργαζομένου, ανεξαρτήτως της έδρας του εργοδότη.

Τελευταία ενημέρωση

20/06/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Καταγγελία η οποία εξετάζεται από την Επιθεώρηση Εργασίας αναφορικά με παραβάσεις της εργατικής νομθεσίας.

Σημειώσεις

Η υποβολή καταγγελίας δύναται να υποβληθεί και μέσω της ενιαίας γραμμής εξυπηρέτησης πολιτών 1555.

Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Διοικητική πράξη, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Επώνυμη Καταγγελία, Ανώνυμη Καταγγελία, Καταγγελία κατά της Επιχείρησης, Καταγγελία Εργαζομένων-Συνδικάτων

            Επίσημος τίτλος

            Καταγγελία για θέματα Εργασιακών Σχέσεων


            Νομοθεσία

              ,,,,,,,,,,,,,,,


            • 1 Εργασιακές Η ύπαρξη εργασιακής σχέσης. Ο καταγγέλων πρέπει με ακρίβεια να παράσχει τα εξής στοιχεία: 1. Επωνυμία και ΑΦΜ επιχείρησης ή εργοδότη 2. Διεύθυνση του τόπου ελέγχου 3. Θέματα/προβλήματα προς διερεύνηση κατά τον έλεγχο

              Όχι Όχι

            • Νόμος 4 2690 1999 45 Α

              Περιγραφή Διεκπεραίωση υποθέσεων από τη Διοίκηση


            • Νόμος 11 3230 2004 44 Α

              Περιγραφή Διεκπεραίωση υποθέσεων από τη Διοίκηση


            • Νόμος 6 3242 2004 102 Α

              Περιγραφή Διεκπεραίωση υποθέσεων από τη Διοίκηση


            • 1 Υποβολή καταγγελίας μέσω της ενιαίας γραμμής εξυπηρέτησης πολιτών 1555.

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Όταν η καταγγελία υποβάλλεται μέσω της ενιαίας γραμμής εξυπηρέτησης πολιτών 1555, η κλήση διαβιβάζεται στο τηλεφωνικό κέντρο της Επιθεώρησης Εργασίας κατά τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00 έως τις 15:00, όπου αρμόδιοι υπάλληλοι καταγράφουν τα καταγγελλόμενα και τυχόν επιπρόσθετα στοιχεία και πληροφορίες. Όλες οι καταγγελίες καταχωρούνται σε ηλεκτρονικό σύστημα και διαβιβάζονται στο αρμόδιο Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων.

              Όχι Όχι


            • 2 Υποβολή καταγγελία μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Με τη υποβολή επώνυμης ή ανώνυμης καταγγελίας στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της πλατφόρμας www.sepe.gov.gr η καταγελία λαμβάνει αριθμό πρωτοκόλλου και αυτόματα διαβιβάζεται στο αρμόδιο Τμήμα για περαιτέρω ενέργειες.

              Όχι Όχι


            • 3 Αξιολόγηση της καταγγελίας για προγραμματισμό έκτακτου ελέγχου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Τμηματάρχης

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Η υπηρεσία διερευνά την βιωσιμότητα της καταγγελίας ή των πληροφοριών και προγραμματίζει την διένεργεια του επιτόπιου ελέγχου άμεσα και κατά προτεραιότητα. Ο Προϊστάμενος συγκροτεί συνεργείο ελέγχου.

              Όχι Όχι


            • 4 Διενέργεια επιτόπιου ελέγχου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Οι Επιθεωρητές Εργασίας, κατόπιν σχετικής προετοιμασίας, επισκέπτονται την επιχείρηση και προβαίνουν σε γενικό έλεγχο, προκειμένου να αποτραπεί το ενδεχόμενο αποκάλυψης της ταυτότητας του καταγγέλοντος.

              Όχι Όχι


            • 5 Γραπτή απάντηση για τις ενέργειες της Υπηρεσίας προς τον καταγγέλοντα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Υπογραφή

              Περιγραφή Στην περίπτωση που ο καταγγέλων ζητά έγγραφο ενεργειών, το αρμόδιο Τμήμα οφείλει να ενημερώσει εγγράφως τον ενδιαφερόμενο για τις ενέργειες του. Πρόδηλα, ο εργαζόμενος που έχει υποβάλει την καταγγελία, αντιλαμβάνεται ότι έγιναν ενέργειες από την Υπηρεσίας με τον επιτόπιο έλεγχο και την παρουσία των Επιθεωρητών στον χώρο εργασίας.

              Όχι Όχι






            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.