Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Παρέχεται μόνο ψηφιακά
Ψηφιακά σημεία παροχής
Αριθμός δικαιολογητικών
Δεν απαιτούνται
Κόστος
Παρέχεται χωρίς κόστος
Εκτιμώμενος χρόνος
50 ημέρες
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή ηλεκτρονικού αιτήματος καταγγελίας και απευθύνεται σε πολίτες /επιχειρήσεις/εργοδότες).
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Σχετικοί σύνδεσμοι
Παρατηρήσεις
Κατά τη διαδικασία υποβολής ηλεκτρονικού αιτήματος καταγγελίας ο πολίτης οφείλει να συμπληρώσει αριθμό τηλεφώνου και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Επίσης παρέχεται η δυνατότητα επισύναψης τριών αρχείων. Η ειδοποίηση για την ολοκλήρωση του αιτήματος καταγγελίας αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει.
Τελευταία ενημέρωση
16/07/2024
Αίτηση
Τι θα χρειαστείτε
Εκτύπωση
Προϋποθέσεις
Κόστος
Σχετικά
Εξερχόμενα
Βήματα
Ψηφιακά βήματα
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Καταγγελίες πολιτών
Επίσημος τίτλος
Υποβολή καταγγελίας στη Δ.ΥΠ.Α
Νομοθεσία
Κατηγορίες