|
|
Γραμμή 3: |
Γραμμή 3: |
| |process_id=640548 | | |process_id=640548 |
| |process_official_title=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου | | |process_official_title=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου |
− | |process_description=Ο πολίτης μπορεί να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού στο myDIMOSlive για να εξυπηρετηθεί από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση. | + | |process_description=Η υπηρεσία myDIMOSlive επιτρέπει στον πολίτη να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί με φυσική παρουσία από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση. |
− | | |
− | Για την υπηρεσία ο πολίτης θα χρειαστεί:
| |
− | | |
− | --τους προσωπικούς του κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet.
| |
− | --την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
| |
− | --τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου
| |
− | | |
− | Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν έχει ψηφιακές δεξιότητες το ραντεβού μπορεί να το κλείσει εκ μέρους του και κάποιο τρίτο πρόσωπο. Στην τηλεδιάσκεψη όμως, θα πρέπει να παραβρίσκεται ο άμεσα ενδιαφερόμενος.
| |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
− | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ | + | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ |
− | |process_provision_org_group_remote=myDIMOSlive | + | |process_provision_org_owner_directory=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ |
− | |process_remarks=Σταδιακά εντάσσονται και νέοι δήμοι. Η λίστα των δήμων που είναι ενταγμένοι αναφέρονται στη σελίδα https://www.gsis.gr/myDimosLive/lista-dimon-mydimoslive | + | |process_provision_org_group=Δήμοι |
| + | |process_provision_org_directory=ΔΗΜΟΙ |
| + | |process_remarks=Νέοι δήμοι εντάσσονται σταδιακά στην υπηρεσία. Η λίστα των δήμων που είναι ενταγμένοι παρατίθεται στη σελίδα https://www.gsis.gr/myDimosLive/lista-dimon-mydimoslive |
| |process_estimated_implementation_time=30 | | |process_estimated_implementation_time=30 |
| |process_estimated_implementation_time_type=Λεπτά | | |process_estimated_implementation_time_type=Λεπτά |
| |process_provided_language=Ελληνικά | | |process_provided_language=Ελληνικά |
− | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet | + | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο |
| |process_type=Εξωστρεφής | | |process_type=Εξωστρεφής |
| |process_trigger=Αιτούμενη | | |process_trigger=Αιτούμενη |
Γραμμή 33: |
Γραμμή 27: |
| |process_total_duration_steps_max=1 | | |process_total_duration_steps_max=1 |
| |process_total_duration_steps_type=Δευτερόλεπτα | | |process_total_duration_steps_type=Δευτερόλεπτα |
− | |process_total_duration_steps_digital_min=1 | + | |process_total_duration_steps_digital_min=10 |
− | |process_total_duration_steps_digital_max=3 | + | |process_total_duration_steps_digital_max=10 |
| |process_total_duration_steps_digital_type=Λεπτά | | |process_total_duration_steps_digital_type=Λεπτά |
| |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
285707cb-c003-4633-a05c-290015f409cd
640548
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Δήμοι
Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης
Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)
Περιγραφή
Η υπηρεσία myDIMOSlive επιτρέπει στον πολίτη να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί τηλεφωνικά ή με φυσική παρουσία από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
Βασικές πληροφορίες
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
ΔΗΜΟΙ
Αίτηση
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από
Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
Σημειώσεις
Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστούν κατελάχιστον:
1. το ονοματεπώνυμο,
2. η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
3. ο αριθμός κινητού τηλεφώνου
καθώς και όσα επιπλέον στοιχεία ζητούνται.
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Άλλο
Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν ικανοποιηθεί από την απάντηση ή θεωρεί ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (ψηφιακά)
ΔΔ
0
8
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
1
1
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ» δεν είναι αριθμός.
ΔήμοιΤο «Δήμοι» δεν είναι αριθμός.
Άλλο
Η υπηρεσία myDIMOSlive επιτρέπει στον πολίτη να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί με φυσική παρουσία από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
0
0
1
0
0
}}
}}
}}
1 λεπτό
1 λεπτό
,,
1
Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
Κατοχή κωδικών διαπιστευτηρίων της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί taxisnet)
Όχι
Όχι
2
Τεχνικές
Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) προκειμένου να αποσταλεί η επιβεβαίωση του ραντεβού.
Όχι
Όχι
1
Κωδικοί TAXISnet για τον προγραμματισμό ραντεβού
Κωδικοί TAXISnet για τον προγραμματισμό ραντεβού
Σημειώσεις:
Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου για το οποίο προγραμματίζει το ραντεβού, ενώ για την εξυπηρέτηση προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έχει δημιουργηθεί η διαδικτυακή συνάντηση.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.
Νόμος
4727
2020
184
Α
Περιγραφή
Η κράτηση οριστικοποιείται και ο χρήστης λαμβάνει ένα email με τις πληροφορίες της κράτησης καθώς και τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης.
Κοινή Υπουργική Απόφαση
3130
2022
386
Β
Περιγραφή
Διαδικασία παροχής υπηρεσιών και διεκπεραίωσης διοικητικών υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τους ΟΤΑ α’ βαθμού με φυσική παρουσία, τηλεφωνική επικοινωνία ή τηλεδιάσκεψη
1
Ταυτοποίηση Χρήστη
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο πολίτης κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).
Σημειώσεις
Σε περίπτωση που ο πολίτης που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί δεν διαθέτει κωδικούς TAXISnet, η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρισθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
Όχι
Όχι
3
1
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
2
Επιλογή Δήμου και παρεχόμενης υπηρεσίας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο χρήστης επιλέγει τον Δήμο του και κατόπιν επιλέγει την ομάδα υπηρεσιών και την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες διαφέρουν ανά δήμο.
Όχι
Όχι
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
3
Επιλογή ημερομηνίας και ώρας του ραντεβού για τη διενέργεια τηλεδιάσκεψης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημέρα και ώρα του ραντεβού.
Όχι
Όχι
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
4
Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο χρήστης καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν τον εξυπηρετούμενο, δηλαδή το φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στην τηλεδιάσκεψη.
Όχι
Όχι
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
5
Ενημέρωση του χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια λογισμικού
Όχι
Όχι
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
6
Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο χρήστης δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
Ναι
Ναι
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
5
7
Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο χρήστης χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
Ναι
Όχι
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
5
8
Οριστικοποίηση της κράτησης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Η κράτηση οριστικοποιείται.
Όχι
Όχι
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
9
Αποστολή επιβεβαιωτικού email με τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Έξοδος δεδομένων από λογισμικό
Περιγραφή
Η υπηρεσία αποστέλλει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του πολίτη μήνυμα που περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.
Όχι
Όχι
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
10
Ακύρωση του ραντεβού
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο χρήστης πατάει:
α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης".
Ο χρήστης λαμβάνει από το σύστημα σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.
Ναι
Ναι
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
9
11
Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο χρήστης πατάει:
α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε.
Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από το σύστημα νέο email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.
Ναι
Ναι
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
9
Ιστοσελίδα του εκάστοτε Δήμου
myDimoslive - Συχνές Ερωτήσεις - απαντήσεις