|
|
Γραμμή 11: |
Γραμμή 11: |
| |process_provision_org_group=ΚΕΠ | | |process_provision_org_group=ΚΕΠ |
| |process_provision_org_directory=Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή | | |process_provision_org_directory=Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή |
| + | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
| |process_usage=Δικαιολογητικό | | |process_usage=Δικαιολογητικό |
| |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
Αναθεώρηση της 22:43, 5 Δεκεμβρίου 2022
151cd071-f021-4cab-a7e0-535b2fbd6723
151071
Με μια ματιά
Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας
ΚΕΠ, ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ, ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αναφοράς, καταγγελίας ή παραπόνων προς τη Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή, της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, για παράβαση των κανόνων που αποβλέπουν στην προστασία των καταναλωτών στους τομείς των αγαθών και των υπηρεσιών, καθώς και των κανόνων που αφορούν στην προστασία των οφειλετών από αθέμιτες πρακτικές ενημέρωσης.
Αναφορά ή καταγγελία μπορεί να υποβληθεί από:
- οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο φέρει την ιδιότητα του καταναλωτή, ανεξαρτήτως εάν διαμένει ή όχι στην ελληνική επικράτεια,
- ενώσεις καταναλωτών, που είναι εγγεγραμμένες στο μητρώο ενώσεων καταναλωτών του ν. 2251/1994, καθώς και
- φυσικά ή νομικά πρόσωπα, που σύμφωνα με ειδικότερες διατάξεις δικαιούνται να υποβάλλουν αναφορά/καταγγελία στη Γ.Δ.Π.Κ
Βασικές πληροφορίες
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ; ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Καταγγελία καταναλωτή
Επίσημος τίτλος
Αίτηση καταγγελίας καταναλωτή
ΔΔ
4
0
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
Ταυτοποιητικό έγγραφο
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ; ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ; ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ» δεν είναι αριθμός.
ΚΕΠΤο «ΚΕΠ» δεν είναι αριθμός.
myKEPlive (μόνο πληροφορίες)Το «myKEPlive (μόνο πληροφορίες)» δεν είναι αριθμός.
Δικαιολογητικό
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αναφοράς ή καταγγελίας
0
0
0
0
0
}}
}}
}}
Προεδρικό Διάταγμα
147
2017
192
Α
Κοινή Υπουργική Απόφαση
1
ΔΙΑΔΠ/Ε/22080
2005
1566
Β
Νόμος
2251
1994
191
Α
Υπουργική Απόφαση
74784
2021
3114
Β
Περιγραφή
Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγε λιών και μεθοδολογία σχεδιασμού των ενεργειών ελέγχου στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστα σίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210203114
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.