|
|
Γραμμή 2: |
Γραμμή 2: |
| |process_official_title=Ρύθμιση υπεραριθμίας μόνιμου εκπαιδευτικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης | | |process_official_title=Ρύθμιση υπεραριθμίας μόνιμου εκπαιδευτικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης |
| |process_alternative_titles=Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών | | |process_alternative_titles=Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών |
− | |process_description=Διαδικασία με την οποία εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική μονάδα | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στη ρύθμιση υπεραριθμίας εκπαιδευτικού πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, με την οποία χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική μονάδα |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ | | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ |
| + | |process_provision_org_owner_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
| |process_provision_org_group=Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης | | |process_provision_org_group=Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης |
| |process_output_registries=Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔ, Μητρώο Εκπαιδευτικών; Πληροφοριακό Σύστημα mySchool, Μητρώο Εκπαιδευτικών; Datacenter | | |process_output_registries=Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔ, Μητρώο Εκπαιδευτικών; Πληροφοριακό Σύστημα mySchool, Μητρώο Εκπαιδευτικών; Datacenter |
Γραμμή 13: |
Γραμμή 14: |
| |process_type=Εσωστρεφής | | |process_type=Εσωστρεφής |
| |process_trigger=Αυτεπάγγελτη, Εσωτερική | | |process_trigger=Αυτεπάγγελτη, Εσωτερική |
− | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο) | + | |process_usage=Εσωτερική διαδικασία |
| |process_output_type=Απόφαση | | |process_output_type=Απόφαση |
− | |process_provided_to=Δημόσιους Υπαλλήλους,Δημόσιους λειτουργούς,Εκπαιδευτικούς | + | |process_validity_duration_type=Αόριστη |
− | |process_tax_type=Αιτήσεις,Αποσπάσεις,Εσωτερικές διαδικασίες | + | |process_source=Συντάκτες |
| + | |process_provided_to=Δημόσιους λειτουργούς,Εκπαιδευτικούς |
| + | |process_tax_type=Εσωτερικές διαδικασίες |
| |process_life_events=Εκπαίδευση | | |process_life_events=Εκπαίδευση |
| |process_sdg_resource=Άλλο | | |process_sdg_resource=Άλλο |
| |process_sdg_resource_other=Ένσταση | | |process_sdg_resource_other=Ένσταση |
| |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη |
| + | |process_total_duration_steps_min=1 |
| + | |process_total_duration_steps_max=4.5 |
| + | |process_total_duration_steps_type=Εβδομάδες |
| |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
| |process_cost_max=0 | | |process_cost_max=0 |
Γραμμή 28: |
Γραμμή 34: |
| |process_evidence_alternative_total_number=0 | | |process_evidence_alternative_total_number=0 |
| |process_evidence_prerequisite_total_number=0 | | |process_evidence_prerequisite_total_number=0 |
− | |process_evidence_total_number=1 | + | |process_evidence_total_number=0 |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
Γραμμή 41: |
Γραμμή 47: |
| |process_conditions_type=Εργασιακές | | |process_conditions_type=Εργασιακές |
| |process_conditions_name=Ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας στον κλάδο/ειδικότητα στη σχολική μονάδα που ανήκει οργανικά ο εκπαιδευτικός | | |process_conditions_name=Ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας στον κλάδο/ειδικότητα στη σχολική μονάδα που ανήκει οργανικά ο εκπαιδευτικός |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=1
| |
− | |process_evidence_type=7475
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_description=Αριθμός μητώου εκπαιδευτικού
| |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 54: |
Γραμμή 53: |
| |process_rule_decision_year=1997 | | |process_rule_decision_year=1997 |
| |process_rule_article=36 | | |process_rule_article=36 |
− | |process_rule_description=Πρόσθεση και τροποποίηση διατάξεων του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996. σχετικά με τις υπεραριθμίες | + | |process_rule_description=Πρόσθεση και τροποποίηση διατάξεων του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996 σχετικά με τις υπεραριθμίες |
| |process_rule_gazette_doc_number=94 | | |process_rule_gazette_doc_number=94 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
Γραμμή 76: |
Γραμμή 75: |
| |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| + | |process_step_duration_min=1 |
| + | |process_step_duration_max=2 |
| + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, γίνεται εξαγωγή στοιχείων/Άντληση δεδομένων από το ηλεκτρονικό σύστημα myschool, σχετικά με την ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας ανά κλάδο/ειδικότητα και σχολική μονάδα | | |process_step_description=Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, γίνεται εξαγωγή στοιχείων/Άντληση δεδομένων από το ηλεκτρονικό σύστημα myschool, σχετικά με την ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας ανά κλάδο/ειδικότητα και σχολική μονάδα |
| }} | | }} |
Γραμμή 83: |
Γραμμή 85: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Πρόσκληση εκπαιδευτικών για να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι | | |process_step_title=Πρόσκληση εκπαιδευτικών για να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι |
| + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=1 |
| + | |process_step_duration_max=3 |
| + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι. | | |process_step_description=Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι. |
| }} | | }} |
Γραμμή 92: |
Γραμμή 99: |
| |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=1 |
| + | |process_step_duration_max=3 |
| + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=Διαβιβάζονται στο ΠΥΣΠΕ οι δηλώσεις των εκπαιδευτικών προκειμένου να χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής: i) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. ii) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. | | |process_step_description=Διαβιβάζονται στο ΠΥΣΠΕ οι δηλώσεις των εκπαιδευτικών προκειμένου να χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής: i) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. ii) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. |
| }} | | }} |
Γραμμή 101: |
Γραμμή 111: |
| |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=1 |
| + | |process_step_duration_max=10 |
| + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΠΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών. | | |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΠΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών. |
| }} | | }} |
Γραμμή 108: |
Γραμμή 121: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Δήλωση προτιμήσεων | | |process_step_title=Δήλωση προτιμήσεων |
| + | |process_step_official=Άλλο |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=1 |
| + | |process_step_duration_max=10 |
| + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά υπεράριθμοι υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών. | | |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά υπεράριθμοι υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών. |
| }} | | }} |
Γραμμή 114: |
Γραμμή 131: |
| |process_step_num_id=6 | | |process_step_num_id=6 |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
− | |process_step_child=Όχι | + | |process_step_child=Ναι |
| + | |process_step_previous_child_selector=5 |
| + | |process_step_previous_child=5 |
| |process_step_title=Τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις | | |process_step_title=Τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις |
| |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=1 |
| + | |process_step_duration_max=2 |
| + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=Το οικείο ΠΥΣΠΕ τοποθετεί τους οργανικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες που δήλωσαν ότι επιθυμούν να τοποθετηθούν | | |process_step_description=Το οικείο ΠΥΣΠΕ τοποθετεί τους οργανικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες που δήλωσαν ότι επιθυμούν να τοποθετηθούν |
| }} | | }} |
Γραμμή 123: |
Γραμμή 145: |
| |process_step_num_id=7 | | |process_step_num_id=7 |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
− | |process_step_child=Όχι | + | |process_step_child=Ναι |
| + | |process_step_previous_child_selector=5 |
| + | |process_step_previous_child=5 |
| |process_step_title=Μη τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις | | |process_step_title=Μη τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις |
| |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=1 |
| + | |process_step_duration_max=2 |
| + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. | | |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. |
| }} | | }} |
Γραμμή 132: |
Γραμμή 159: |
| |process_step_num_id=8 | | |process_step_num_id=8 |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
− | |process_step_child=Όχι | + | |process_step_child=Ναι |
| + | |process_step_previous_child_selector=7 |
| + | |process_step_previous_child=7 |
| |process_step_title=Διάθεση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση ωραρίου | | |process_step_title=Διάθεση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση ωραρίου |
| |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης | | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=1 |
| + | |process_step_duration_max=2 |
| + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους. | | |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους. |
| }} | | }} |
Γραμμή 149: |
Γραμμή 181: |
| {{process steps | | {{process steps |
| |process_step_num_id=10 | | |process_step_num_id=10 |
− | |process_step_exit=Όχι | + | |process_step_exit=Ναι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Ανακοίνωση απόφασης | | |process_step_title=Ανακοίνωση απόφασης |
| |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=1 |
| + | |process_step_duration_max=2 |
| + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=Η απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες ανακοινώνεται στους εκπαιδευτικούς | | |process_step_description=Η απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες ανακοινώνεται στους εκπαιδευτικούς |
| }} | | }} |