Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Έλεγχος μετρητή της ΕΥΔΑΠ λόγω διαρροής»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 20: Γραμμή 20:
 
|process_validity_duration_type=Αόριστη
 
|process_validity_duration_type=Αόριστη
 
|process_provided_to=Πολίτες
 
|process_provided_to=Πολίτες
|process_total_duration_steps_min=8
+
|process_total_duration_steps_min=2
|process_total_duration_steps_max=23
+
|process_total_duration_steps_max=7
|process_total_duration_steps_type=Λεπτά
+
|process_total_duration_steps_type=Ημέρες
 +
|process_total_duration_steps_digital_min=6
 +
|process_total_duration_steps_digital_max=18
 +
|process_total_duration_steps_digital_type=Λεπτά
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_max=0
 
|process_cost_max=0
Γραμμή 102: Γραμμή 105:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Καταχώριση αιτήματος.
+
|process_step_title=Καταχώριση στοιχείων  και οριστικοποίηση αιτήματος.
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
Γραμμή 108: Γραμμή 111:
 
|process_step_duration_max=10
 
|process_step_duration_max=10
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
|process_step_description=Ο υπάλληλος καταχωρίζει το αίτημα συμπληρώνοντας τα απαιτούμενα πεδία.
+
|process_step_description=Ο υπάλληλος καταχωρίζει το αίτημα συμπληρώνοντας τα απαιτούμενα πεδία. Με την οριστικοποίηση του αιτήματος ο υπάλληλος παραδίδει τον αριθμό πρωτοκόλλου στον αιτούντα.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 114: Γραμμή 117:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Πρωτοκόλληση του αιτήματος .
+
|process_step_title=Αποστολή αιτήματος στην αρμόδια υπηρεσία Ύδρευσης και Αποχέτευσης.
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
+
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
+
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_min=1
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_duration_max=5
|process_step_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_duration_type=Ημέρες
|process_step_description=Με την οριστικοποίηση του αιτήματος ο υπάλληλος παραδίδει τον αριθμό πρωτοκόλλου στον αιτούντα.
+
|process_step_description=Με την αποστολή του αιτήματος στην αρμόδια υπηρεσία Ύδρευσης και Αποχέτευσης  πραγματοποιείται έλεγχος στο μετρητή υδροδότησης και γίνονται τυχόν επισκευές που είναι αναγκαίες.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 126: Γραμμή 129:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Αποστολή αιτήματος στην αρμόδια υπηρεσία Ύδρευσης και Αποχέτευσης.
+
|process_step_title=Ενημέρωση του πολίτη για τα αποτελέσματα του ελέγχου στον υδρομετρητή
 +
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 +
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 +
|process_step_duration_min=1
 +
|process_step_duration_max=2
 +
|process_step_duration_type=Ημέρες
 +
|process_step_description=Η αρμόδια υπηρεσία  ενημερώνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το ΚΕΠ για την έκβαση της αίτησης και στην συνέχεια ο αρμόδιος υπάλληλος  δίνει την απάντηση στον πολίτη με κάθε πρόσφορο μέσο.
 +
|process_step_note=Ο πολίτης μπορεί να ενημερωθεί για τα αποτελέσματα  του ελέγχου  και απευθείας από την αρμόδια υπηρεσία της ΕΥΔΑΠ.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=1
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Είσοδος στην ιστοσελίδα της ΕΥΔΑΠ
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό άλλου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_url=https://www.eydap.gr/
 +
|process_step_digital_duration_min=1
 +
|process_step_digital_duration_max=3
 +
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
 +
|process_step_digital_description=Ο ενδιαφερόμενος επισκέπτεται την ηλεκτρονική σελίδα της ΕΥΔΑΠ
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=2
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Καταχώρηση στοιχείων αιτήματος
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό άλλου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_url=https://www.eydap.gr/CustomerService/
 +
|process_step_digital_duration_min=5
 +
|process_step_digital_duration_max=15
 +
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
 +
|process_step_digital_description=Ο αιτών  με την πλοήγηση  του στην ιστοσελίδα επιλεγεί να δηλώσει κάποιο πρόβλημα και συμπληρώνει τα αιτούμενα πεδία και αποστέλλει το αίτημα.
 +
|process_step_digital_note=Κατά την  διαδικασία  αυτή είναι χρήσιμο  να γνωρίζει τον Αριθμό Μετρητή και τον Αριθμό Μητρώου καθώς αυτό θα διευκολύνει την διαδικασία έλεγχού.
 +
}}
 +
{{process provision digital locations
 +
|process_provision_digital_location_title=ΕΥΔΑΠ
 +
|process_provision_digital_location_url=https://www.eydap.gr/CustomerService/
 
}}
 
}}

Αναθεώρηση της 16:19, 29 Δεκεμβρίου 2022



800ee81d-b858-4659-a9a9-cc553875a427 800818

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΚΕΠ, Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Πρωτεύουσας (ΕΥΔΑΠ)

Αριθμός δικαιολογητικών

4 έως 5

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

5 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία απευθύνεται σε πολίτες που επιθυμούν να ζητήσουν από την Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Πρωτεύουσας (ΕΥΔΑΠ) εφόσον έχουν διαπιστώσει διαρροή νερού, τον έλεγχο του μετρητή υδροδότησης του ακινήτου τους, καθώς και την επέμβαση της για την αποκατάστασή της τυχόν βλάβης.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Αρμόδιος ιδιωτικός φορέας

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

03/04/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Έλεγχος μετρητή της ΕΥΔΑΠ λόγω διαρροής.

Σημειώσεις

Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να υποβάλει το αίτημα του για έλεγχο του υδρομετρητή του μέσω της ιστοσελίδας της ΕΥΔΑΠ.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Έλεγχος υδρομετρητή ΕΥΔΑΠ λόγω διαρροής.

            Επίσημος τίτλος

            Έλεγχος μετρητή της ΕΥΔΑΠ λόγω διαρροής.


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο), Τηλεφωνική επικοινωνία

              Τύπος

              Εξωστρεφής


            • 1 Εφόσον προκύψει οποιαδήποτε δαπάνη από τεχνική εργασία, για την αποκατάσταση του προβλήματος συγχρεώνεται στο λογαριασμό της υδροληψίας .

              Υπολογισμός κόστους Βάσει συνθήκης

              Είδος κόστους Τέλος

              Όχι

            • 1 Λογαριασμός κατανάλωσης ΕΥΔΑΠ

              Λογαριασμός κατανάλωσης ΕΥΔΑΠ

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 5233

            • 2 Αποδεικτικό Αριθμού Φορολογικού Μητρώου . Αποδεικτικό ΑΦΜ

              Αποδεικτικό Αριθμού Φορολογικού Μητρώου .

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 5392

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 18113 2006 1118 Β

              Περιγραφή Καθορισμός διοικητικών διαδικασιών ΕΥΔΑΠ – αρμοδιότητας Υπουργείου Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (ΠΕΧΩΔΕ) και των αντίστοιχων εντύπων τους που διεκπεραιώνονται και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.)

              ΑΔΑ https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20060201118

            • 1 Φυσική Ταυτοποίηση Πολίτη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Ο υπάλληλος του ΚΕΠ ταυτοποιεί φυσικά τον αιτούντα μέσω του ταυτοποιητικού εγγράφου που προσκομίζει (αστυνομικό δελτίο ταυτότητας ,διαβατήριο, άδεια παραμονής για πολίτες τρίτης χώρας )

              Όχι Όχι


            • 2 Έλεγχος δικαιολογητικών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Ο υπάλληλος του ΚΕΠ ελέγχει τα δικαιολογητικά ως προς την πληρότητα τους.

              Όχι Όχι


            • 3 Καταχώριση στοιχείων και οριστικοποίηση αιτήματος.

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος καταχωρίζει το αίτημα συμπληρώνοντας τα απαιτούμενα πεδία. Με την οριστικοποίηση του αιτήματος ο υπάλληλος παραδίδει τον αριθμό πρωτοκόλλου στον αιτούντα.

              Όχι Όχι


            • 4 Αποστολή αιτήματος στην αρμόδια υπηρεσία Ύδρευσης και Αποχέτευσης.

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Με την αποστολή του αιτήματος στην αρμόδια υπηρεσία Ύδρευσης και Αποχέτευσης πραγματοποιείται έλεγχος στο μετρητή υδροδότησης και γίνονται τυχόν επισκευές που είναι αναγκαίες.

              Όχι Όχι


            • 5 Ενημέρωση του πολίτη για τα αποτελέσματα του ελέγχου στον υδρομετρητή

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Η αρμόδια υπηρεσία ενημερώνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το ΚΕΠ για την έκβαση της αίτησης και στην συνέχεια ο αρμόδιος υπάλληλος δίνει την απάντηση στον πολίτη με κάθε πρόσφορο μέσο.

              Σημειώσεις Ο πολίτης μπορεί να ενημερωθεί για τα αποτελέσματα του ελέγχου και απευθείας από την αρμόδια υπηρεσία της ΕΥΔΑΠ.

              Όχι Όχι


            • 1 Είσοδος στην ιστοσελίδα της ΕΥΔΑΠ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό άλλου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Σύνδεσμος https://www.eydap.gr/

              Περιγραφή Ο ενδιαφερόμενος επισκέπτεται την ηλεκτρονική σελίδα της ΕΥΔΑΠ

              Όχι Όχι


            • 2 Καταχώρηση στοιχείων αιτήματος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό άλλου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Σύνδεσμος https://www.eydap.gr/CustomerService/

              Περιγραφή Ο αιτών με την πλοήγηση του στην ιστοσελίδα επιλεγεί να δηλώσει κάποιο πρόβλημα και συμπληρώνει τα αιτούμενα πεδία και αποστέλλει το αίτημα.

              Σημειώσεις Κατά την διαδικασία αυτή είναι χρήσιμο να γνωρίζει τον Αριθμό Μετρητή και τον Αριθμό Μητρώου καθώς αυτό θα διευκολύνει την διαδικασία έλεγχού.

              Όχι Όχι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.