|
|
Γραμμή 38: |
Γραμμή 38: |
| |process_application_type=Αίτηση | | |process_application_type=Αίτηση |
| |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_application_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| |process_application_description=Αίτηση του Φορέα Εκπόνησης για εξέταση του ΣΒΑΚ. Η αίτηση του Φορέα Εκπόνησης για την εξέταση του ΣΒΑΚ υποβάλλεται μέσω του ΣΗΔΕ ΙΡΙΔΑ ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο Τμήμα Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και συνοδεύεται από την αναφορά κύκλου του ΣΒΑΚ (δικαιολογητικό Νο 2) | | |process_application_description=Αίτηση του Φορέα Εκπόνησης για εξέταση του ΣΒΑΚ. Η αίτηση του Φορέα Εκπόνησης για την εξέταση του ΣΒΑΚ υποβάλλεται μέσω του ΣΗΔΕ ΙΡΙΔΑ ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο Τμήμα Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και συνοδεύεται από την αναφορά κύκλου του ΣΒΑΚ (δικαιολογητικό Νο 2) |
− | |process_application_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου
| |
| }} | | }} |
− | | + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=1 |
| + | |process_evidence_type=7475 |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| + | |process_evidence_description=Αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| + | Η εν λόγω αναφορά υποβάλλεται με αίτηση του φορέα εκπόνησης προκειμένου να εξετασθεί μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο Τμήμα Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Η αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ εμπεριέχει συνημμένα αρχεία- Απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Απόφαση Ορισμού Ομάδας Εργασίας, Πρόσκληση του Φορέα Εκπόνησης στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, στην αρμόδια λιμενική αρχή και στον Φορέα Διοίκησης και Εκμετάλλευσης του Λιμένα για συμμετοχή στην ομάδα εργασίας στους όμορους ΟΤΑ της περιοχής παρέμβασης και σε όσους έχουν χωρική αρμοδιότητα εντός αυτής και οι οποίοι δεν συμμετέχουν στον φορέα εκπόνησης για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ και στην Υπηρεσία Τροχαίας Αστυνόμευσης της οικείας αστυνομικής διεύθυνσης της Ελληνικής Αστυνομίας για τη συνδρομή της, κατά λόγο αρμοδιότητας, Χάρτη της Περιοχής Παρέμβασης, Υπογεγραμμένο Σύμφωνο Συμμετοχής, Εισήγηση της ομάδας εργασίας για τη συμπλήρωση των διαθέσιμων δεδομένων ή την πληρότητα αυτών αναφορικά με την περιοχή παρέμβασης, Προσκλήσεις για την πρώτη και τη δεύτερη διαβούλευση και συμμετοχής των πολιτών και εμπλεκόμενων μερών, Επιμέρους στόχοι με τα χαρακτηριστικά τους, Τελικό Σχέδιο Δράσης, Δήλωση του Φορέα Εκπόνησης για την ενσωμάτωση τεκμηριωμένων αντιρρήσεων στο Σχέδιο Δράσης. Τα επισυναπτόμενα αποτελούν τα δικαιολογητικά 3-14. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=2 |
| + | |process_evidence_type=1127 |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| + | |process_evidence_description=Απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης σε περίπτωση που ως φορέας εκπόνησης έχει οριστεί κατά περίπτωση είτε ο διαδημοτικός ή ο διαβαθμιδικός υφιστάμενος ή νέος σύνδεσμος που συστήνεται κατά το άρθρο 245 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και το άρθρο 105 του ν. 3852/2010 (Α΄87), είτε μέσω σύναψης σύμβασης διαδημοτικής ή διαβαθμιδικής συνεργασίας κατά το άρθρο 99 του ν. 3852/2010. Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=3 |
| + | |process_evidence_type=1127 |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| + | |process_evidence_description=Απόφαση του φορέα εκπόνησης για τη σύσταση Ομάδας Εργασίας με αντικείμενο την κατάρτιση του ΣΒΑΚ. Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| + | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=4 |
| + | |process_evidence_type=6866 |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| + | |process_evidence_description=Πρόσκληση του Φορέα Εκπόνησης στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, στην αρμόδια λιμενική αρχή και στον Φορέα Διοίκησης και Εκμετάλλευσης του συγκεκριμένου Λιμένα για συμμετοχή στην Ομάδα Εργασίας, εφόσον η περιοχή παρέμβασης είναι νησιωτική περιοχή. Ειδικότερα, σε περιοχές παρέμβασης, οι οποίες περιλαμβάνουν ζώνες λιμένα ή γειτνιάζουν με αυτές, ο φορέας εκπόνησης απευθύνει πρόσκληση προς τη Διεύθυνση Λιμενικής Πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και στον οικείο φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης του λιμένα για συμμετοχή στελεχών αυτών στην Ομάδα Εργασίας. Κατατίθενται - επισυνάπτονται αντίγραφα προσκλήσεων στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| + | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=5 |
| + | |process_evidence_type=5476 |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| + | |process_evidence_description=Χάρτης όπου είναι ευκρινώς αποτυπωμένη η περιοχή παρέμβασης της παραγράφου 2 του άρθρου 2 και ιδίως σε σχέση με τα διοικητικά όρια του ΟΤΑ και των όμορων ΟΤΑ. Επισημαίνονται τα όρια της περιοχής παρέμβασης. Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ. |
| + | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=6 |
| + | |process_evidence_type=6866 |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| + | |process_evidence_description=Πρόσκληση του φορέα εκπόνησης για τη συμμετοχή εκπροσώπων στο δίκτυο φορέων κατ΄ ελάχιστον στους παρακάτω φορείς και υπηρεσίες: |
| + | 1. στους όμορους ΟΤΑ της περιοχής παρέμβασης και σε όσους έχουν χωρική αρμοδιότητα εντός αυτής και οι οποίοι δεν συμμετέχουν στον φορέα εκπόνησης για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ, |
| + | 2. στην Υπηρεσία Τροχαίας Αστυνόμευσης της οικείας αστυνομικής διεύθυνσης της Ελληνικής Αστυνομίας, για τη συνδρομή της, κατά λόγο αρμοδιότητας. |
| + | Κατατίθενται - επισυνάπτονται αντίγραφα προσκλήσεων στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| + | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=7 |
| + | |process_evidence_type=6440 |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| + | |process_evidence_description=Σύμφωνο Συμμετοχής. Το σύμφωνο συμμετοχής καταρτίζεται με ευθύνη του φορέα εκπόνησης σε συνεργασία με το δίκτυο φορέων και συνυπογράφεται από τους εκπροσώπους όλων των μερών και αποτυπώνει τη συνεργασία τους για την εκπόνηση του ΣΒΑΚ. Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| + | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=8 |
| + | |process_evidence_type=6440 |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| + | |process_evidence_description=Εισήγηση της ομάδας εργασίας προς τον φορέα εκπόνησης για τη συμπλήρωση των διαθέσιμων δεδομένων ή την πληρότητα αυτών αναφορικά με την περιοχή παρέμβασης. Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| + | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=9 |
| + | |process_evidence_type=6440 |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| + | |process_evidence_description=Προσκλήσεις της πρώτης διαβούλευσης με τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη. Επισυνάπτονται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| + | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=10 |
| + | |process_evidence_type=7475 |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| + | |process_evidence_description=Στόχοι του ΣΒΑΚ με τα χαρακτηριστικά τους. Οι στόχοι είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, υλοποιήσιμοι και με σαφές χρονοδιάγραμμα υλοποίησης. Οι στόχοι συνδέονται με τις προτεραιότητες και με τους σκοπούς του ΣΒΑΚ, δηλαδή της δημιουργίας βιώσιμων συστημάτων αστικών μεταφορών με αποτελεσματική αξιοποίηση του αστικού χώρου, των υφιστάμενων υποδομών και υπηρεσιών μεταφορών μέσω: |
| + | - της ενίσχυσης των δημόσιων μέσων μεταφοράς, |
| + | - της προώθησης των ήπιων τρόπων μετακίνησης και ιδιαίτερα των μη μηχανοκίνητων όπως πεζή, του ποδηλάτου και των ελαφρών προσωπικών ηλεκτρικών οχημάτων (Ε.Π.Η.Ο.), |
| + | -της εξασφάλισης της προσβασιμότητας, της ασφάλειας και προστασίας στο δίκτυο μεταφορών για τους χρήστες, με μέριμνα για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα, |
| + | -της προαγωγής της οδικής ασφάλειας των χρηστών και ευάλωτων χρηστών της οδού, περιλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία και των εμποδιζόμενων ατόμων, |
| + | - της μείωσης της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, κυρίως ιδιωτικής χρήσης, |
| + | - της προώθησης της ηλεκτροκίνησης και των εναλλακτικών καυσίμων στον τομέα των μεταφορών, |
| + | - της καλύτερης διαχείρισης της πρόσβασης των οχημάτων διανομής, |
| + | - της οργάνωσης της στάθμευσης, |
| + | - της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών για τη βελτίωση της χρήσης του οδικού δικτύου, την υποστήριξη της συνδυασμένης χρήσης των μέσων μεταφοράς και τον σχεδιασμό των αστικών μεταφορών. Επισυνάπτονται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| + | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=11 |
| + | |process_evidence_type=6440 |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| + | |process_evidence_description=Προσκλήσεις για τη διαβούλευση των μέτρων του ΣΒΑΚ με τους πολίτες, κοινωνικούς φορείς και λοιπά εμπλεκόμενα μέρη. Επισυνάπτονται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| + | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=12 |
| + | |process_evidence_type=6440 |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| + | |process_evidence_description=Τελικό σχέδιο δράσης του ΣΒΑΚ. |
| + | Το σχέδιο δράσης περιλαμβάνει κατάλογο με τα επιλεγέντα μέτρα, τα σχέδια αποτύπωσης και τους χάρτες των επιλεγέντων μέτρων παρέμβασης του ΣΒΑΚ, όπου κρίνει η Ομάδα Εργασίας ότι απαιτούνται για την καλύτερη αποτύπωση αυτών, τον ενδεικτικό προϋπολογισμό, το εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, τις πιθανές πηγές χρηματοδότησης, τους φορείς υλοποίησης και έγκρισης, τη συσχέτιση των μέτρων με υφιστάμενα επιχειρησιακά ή στρατηγικά σχέδια, καθώς και τη μεθοδολογία παρακολούθησης και αξιολόγησης των μέτρων του ΣΒΑΚ, με δείκτες παρακολούθησης για κάθε μέτρο. |
| + | Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| + | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=13 |
| + | |process_evidence_type=6440 |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου |
| + | |process_evidence_description=Δήλωση του φορέα εκπόνησης με την οποία βεβαιώνεται ότι έχει ενσωματώσει στο σχέδιο δράσης τεκμηριωμένες αντιρρήσεις των παρακάτω φορέων: |
| + | i. υπηρεσίες και φορείς που ορίζονται στα άρθρα 52 και 52Α του ν. 2696/1999 (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, Α’ 57), για τα μέτρα ρύθμισης της οδικής κυκλοφορίας και για τα μέτρα που αφορούν σε χερσαίους χώρους λιμένων αντιστοίχως, |
| + | ii. Τμήμα Προγραμματισμού, Συντονισμού και Κανόνων Οδικής Κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Οδικής Κυκλοφορίας και Ασφάλειας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την εξέταση της συνάφειας των μέτρων που προάγουν την οδική ασφάλεια με το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας, |
| + | iii. καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες ή φορείς, όπως αυτές προσδιορίζονται στο σχέδιο δράσης, οι οποίες θα κληθούν μεταγενέστερα είτε να εγκρίνουν είτε να υλοποιήσουν μέτρα που προτείνονται από το ΣΒΑΚ. |
| + | Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ. |
| + | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ. |
| + | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
| |process_rule_type=Νόμος | | |process_rule_type=Νόμος |
Γραμμή 50: |
Γραμμή 196: |
| |process_rule_gazette_doc_number=40 | | |process_rule_gazette_doc_number=40 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
− | |process_rule_url=http://www.et.gr/index.php/anazitisi-fek | + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20210100040 |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 58: |
Γραμμή 204: |
| |process_step_title=Καθορισμός Περιοχής Παρέμβασης. | | |process_step_title=Καθορισμός Περιοχής Παρέμβασης. |
| |process_step_official=Δήμαρχος | | |process_step_official=Δήμαρχος |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
Γραμμή 70: |
Γραμμή 217: |
| |process_step_title=Σύσταση Ομάδας Εργασίας για την κατάρτιση του ΣBAΚ. | | |process_step_title=Σύσταση Ομάδας Εργασίας για την κατάρτιση του ΣBAΚ. |
| |process_step_official=Δήμαρχος | | |process_step_official=Δήμαρχος |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
Γραμμή 94: |
Γραμμή 242: |
| |process_step_title=Δημιουργία Ιστοσελίδας ΣΒΑΚ. | | |process_step_title=Δημιουργία Ιστοσελίδας ΣΒΑΚ. |
| |process_step_official=Δήμαρχος | | |process_step_official=Δήμαρχος |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
Γραμμή 107: |
Γραμμή 256: |
| |process_step_title=Πρόσκληση των ενδιαφερόμενων για συμμετοχή στο δίκτυο φορέων. | | |process_step_title=Πρόσκληση των ενδιαφερόμενων για συμμετοχή στο δίκτυο φορέων. |
| |process_step_official=Δήμαρχος | | |process_step_official=Δήμαρχος |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
Γραμμή 122: |
Γραμμή 272: |
| |process_step_title=Σύνθεση Δικτύου Φορέων- Υπογραφή Συμφώνου Συμμετοχής. | | |process_step_title=Σύνθεση Δικτύου Φορέων- Υπογραφή Συμφώνου Συμμετοχής. |
| |process_step_official=Δήμαρχος | | |process_step_official=Δήμαρχος |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
Γραμμή 136: |
Γραμμή 287: |
| |process_step_title=Εισήγηση για τη συμπλήρωση στοιχείων. | | |process_step_title=Εισήγηση για τη συμπλήρωση στοιχείων. |
| |process_step_official=Ομάδα εργασίας | | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
Γραμμή 148: |
Γραμμή 300: |
| |process_step_title=Καθορισμός της διαδικασίας ανάπτυξης του ΣΒΑΚ. | | |process_step_title=Καθορισμός της διαδικασίας ανάπτυξης του ΣΒΑΚ. |
| |process_step_official=Ομάδα εργασίας | | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
Γραμμή 164: |
Γραμμή 317: |
| |process_step_title=Ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης και κατάρτιση σεναρίων- Διαβούλευση με τους πολίτες και τα ενδιαφερόμενα μέρη. | | |process_step_title=Ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης και κατάρτιση σεναρίων- Διαβούλευση με τους πολίτες και τα ενδιαφερόμενα μέρη. |
| |process_step_official=Ομάδα εργασίας | | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
Γραμμή 180: |
Γραμμή 334: |
| |process_step_title=Ανάπτυξη και προσδιορισμός κοινού οράματος, προτεραιοτήτων και στόχων. | | |process_step_title=Ανάπτυξη και προσδιορισμός κοινού οράματος, προτεραιοτήτων και στόχων. |
| |process_step_official=Ομάδα εργασίας | | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
Γραμμή 194: |
Γραμμή 349: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Ανάπτυξη και αξιολόγηση πακέτου μέτρων. | | |process_step_title=Ανάπτυξη και αξιολόγηση πακέτου μέτρων. |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
Γραμμή 209: |
Γραμμή 365: |
| |process_step_title=Κατάρτιση σχεδίου δράσης. | | |process_step_title=Κατάρτιση σχεδίου δράσης. |
| |process_step_official=Ομάδα εργασίας | | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
Γραμμή 226: |
Γραμμή 383: |
| |process_step_title=Υποβολή σχεδίου δράσης. | | |process_step_title=Υποβολή σχεδίου δράσης. |
| |process_step_official=Δήμαρχος | | |process_step_official=Δήμαρχος |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
Γραμμή 242: |
Γραμμή 400: |
| |process_step_title=Διατύπωση γνώμης επί των επιλεγέντων μέτρων του σχεδίου δράσης | | |process_step_title=Διατύπωση γνώμης επί των επιλεγέντων μέτρων του σχεδίου δράσης |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_implementation=Έλεγχος | | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
Γραμμή 254: |
Γραμμή 413: |
| |process_step_title=Επαναδιατύπωση και επανυποβολή σχεδίου δράσης. | | |process_step_title=Επαναδιατύπωση και επανυποβολή σχεδίου δράσης. |
| |process_step_official=Ομάδα εργασίας | | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
Γραμμή 273: |
Γραμμή 433: |
| |process_step_title=Υποβολή ΣΒΑΚ για εξέταση και χαρακτηρισμό. | | |process_step_title=Υποβολή ΣΒΑΚ για εξέταση και χαρακτηρισμό. |
| |process_step_official=Δήμαρχος | | |process_step_official=Δήμαρχος |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή | | |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
Γραμμή 286: |
Γραμμή 447: |
| |process_step_title=Εξέταση ΣΒΑΚ. | | |process_step_title=Εξέταση ΣΒΑΚ. |
| |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_implementation=Έλεγχος | | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| |process_step_duration_min=1 | | |process_step_duration_min=1 |
Γραμμή 298: |
Γραμμή 460: |
| |process_step_title=Χαρακτηρισμός ΣΒΑΚ. | | |process_step_title=Χαρακτηρισμός ΣΒΑΚ. |
| |process_step_official=Αρμόδιος Υπουργός | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπουργός |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
Γραμμή 311: |
Γραμμή 474: |
| |process_step_title=Υλοποίηση των μέτρων και παρακολούθηση εφαρμογής του ΣΒΑΚ- Εκθέσεις προόδου. | | |process_step_title=Υλοποίηση των μέτρων και παρακολούθηση εφαρμογής του ΣΒΑΚ- Εκθέσεις προόδου. |
| |process_step_official=Δήμαρχος | | |process_step_official=Δήμαρχος |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_implementation=Έλεγχος | | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| |process_step_duration_min=48 | | |process_step_duration_min=48 |
Γραμμή 324: |
Γραμμή 488: |
| |process_step_title=Υλοποίηση των μέτρων και παρακολούθηση εφαρμογής του ΣΒΑΚ- Επικαιροποίηση σχεδίου δράσης. | | |process_step_title=Υλοποίηση των μέτρων και παρακολούθηση εφαρμογής του ΣΒΑΚ- Επικαιροποίηση σχεδίου δράσης. |
| |process_step_official=Δήμαρχος | | |process_step_official=Δήμαρχος |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=120 | | |process_step_duration_max=120 |
Γραμμή 338: |
Γραμμή 503: |
| |process_step_title=Αναθεώρηση ΣBAK. | | |process_step_title=Αναθεώρηση ΣBAK. |
| |process_step_official=Δήμαρχος | | |process_step_official=Δήμαρχος |
| + | |process_step_co_org=9662 |
| |process_step_duration_min=60 | | |process_step_duration_min=60 |
| |process_step_duration_max=120 | | |process_step_duration_max=120 |
Γραμμή 343: |
Γραμμή 509: |
| |process_step_description=Το ΣΒΑΚ αναθεωρείται με βάση τα πορίσματα των εκθέσεων προόδου ή κατόπιν νέων δεδομένων ή αναγκών οποτεδήποτε μετά την παρέλευση πέντε (5) ετών, και πάντως οπωσδήποτε μέχρι τη συμπλήρωση δεκαετίας από την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης χαρακτηρισμού του ΣΒΑΚ. Η αναθεώρηση του ΣΒΑΚ ακολουθεί τα οριζόμενα στα άρθρα 7 και 8 του ν. 4784/2021. | | |process_step_description=Το ΣΒΑΚ αναθεωρείται με βάση τα πορίσματα των εκθέσεων προόδου ή κατόπιν νέων δεδομένων ή αναγκών οποτεδήποτε μετά την παρέλευση πέντε (5) ετών, και πάντως οπωσδήποτε μέχρι τη συμπλήρωση δεκαετίας από την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης χαρακτηρισμού του ΣΒΑΚ. Η αναθεώρηση του ΣΒΑΚ ακολουθεί τα οριζόμενα στα άρθρα 7 και 8 του ν. 4784/2021. |
| |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι είτε ο Δήμαρχος είτε ο Περιφερειάρχης που ορίζεται ως Φορέας εκπόνησης δηλαδή ως ο αρμόδιος για την περιοχή παρέμβασης ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού. Για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ σε περιοχή παρέμβασης εντός των διοικητικών ορίων περισσότερων του ενός ΟΤΑ, ως φορέας εκπόνησης ορίζεται κατά περίπτωση είτε ο διαδημοτικός ή ο διαβαθμιδικός υφιστάμενος ή νέος σύνδεσμος που συστήνεται κατά το άρθρο 245 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και το άρθρο 105 του ν. 3852/2010 (Α΄87), είτε μέσω σύναψης σύμβασης διαδημοτικής ή διαβαθμιδικής συνεργασίας κατά το άρθρο 99 του ν. 3852/2010. | | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι είτε ο Δήμαρχος είτε ο Περιφερειάρχης που ορίζεται ως Φορέας εκπόνησης δηλαδή ως ο αρμόδιος για την περιοχή παρέμβασης ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού. Για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ σε περιοχή παρέμβασης εντός των διοικητικών ορίων περισσότερων του ενός ΟΤΑ, ως φορέας εκπόνησης ορίζεται κατά περίπτωση είτε ο διαδημοτικός ή ο διαβαθμιδικός υφιστάμενος ή νέος σύνδεσμος που συστήνεται κατά το άρθρο 245 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και το άρθρο 105 του ν. 3852/2010 (Α΄87), είτε μέσω σύναψης σύμβασης διαδημοτικής ή διαβαθμιδικής συνεργασίας κατά το άρθρο 99 του ν. 3852/2010. |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=1
| |
− | |process_evidence_type=7475
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
| |
− | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου
| |
− | |process_evidence_description=Αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ.
| |
− | Η εν λόγω αναφορά υποβάλλεται με αίτηση του φορέα εκπόνησης προκειμένου να εξετασθεί μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο Τμήμα Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Η αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ εμπεριέχει συνημμένα αρχεία- Απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Απόφαση Ορισμού Ομάδας Εργασίας, Πρόσκληση του Φορέα Εκπόνησης στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, στην αρμόδια λιμενική αρχή και στον Φορέα Διοίκησης και Εκμετάλλευσης του Λιμένα για συμμετοχή στην ομάδα εργασίας στους όμορους ΟΤΑ της περιοχής παρέμβασης και σε όσους έχουν χωρική αρμοδιότητα εντός αυτής και οι οποίοι δεν συμμετέχουν στον φορέα εκπόνησης για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ και στην Υπηρεσία Τροχαίας Αστυνόμευσης της οικείας αστυνομικής διεύθυνσης της Ελληνικής Αστυνομίας για τη συνδρομή της, κατά λόγο αρμοδιότητας, Χάρτη της Περιοχής Παρέμβασης, Υπογεγραμμένο Σύμφωνο Συμμετοχής, Εισήγηση της ομάδας εργασίας για τη συμπλήρωση των διαθέσιμων δεδομένων ή την πληρότητα αυτών αναφορικά με την περιοχή παρέμβασης, Προσκλήσεις για την πρώτη και τη δεύτερη διαβούλευση και συμμετοχής των πολιτών και εμπλεκόμενων μερών, Επιμέρους στόχοι με τα χαρακτηριστικά τους, Τελικό Σχέδιο Δράσης, Δήλωση του Φορέα Εκπόνησης για την ενσωμάτωση τεκμηριωμένων αντιρρήσεων στο Σχέδιο Δράσης. Τα επισυναπτόμενα αποτελούν τα δικαιολογητικά 3-14.
| |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=2
| |
− | |process_evidence_type=1127
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
| |
− | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου
| |
− | |process_evidence_description=Απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης σε περίπτωση που ως φορέας εκπόνησης έχει οριστεί κατά περίπτωση είτε ο διαδημοτικός ή ο διαβαθμιδικός υφιστάμενος ή νέος σύνδεσμος που συστήνεται κατά το άρθρο 245 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και το άρθρο 105 του ν. 3852/2010 (Α΄87), είτε μέσω σύναψης σύμβασης διαδημοτικής ή διαβαθμιδικής συνεργασίας κατά το άρθρο 99 του ν. 3852/2010. Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ.
| |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=3
| |
− | |process_evidence_type=1127
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
| |
− | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου
| |
− | |process_evidence_description=Απόφαση του φορέα εκπόνησης για τη σύσταση Ομάδας Εργασίας με αντικείμενο την κατάρτιση του ΣΒΑΚ. Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ.
| |
− | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ.
| |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=4
| |
− | |process_evidence_type=6866
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
| |
− | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου
| |
− | |process_evidence_description=Πρόσκληση του Φορέα Εκπόνησης στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, στην αρμόδια λιμενική αρχή και στον Φορέα Διοίκησης και Εκμετάλλευσης του συγκεκριμένου Λιμένα για συμμετοχή στην Ομάδα Εργασίας, εφόσον η περιοχή παρέμβασης είναι νησιωτική περιοχή. Ειδικότερα, σε περιοχές παρέμβασης, οι οποίες περιλαμβάνουν ζώνες λιμένα ή γειτνιάζουν με αυτές, ο φορέας εκπόνησης απευθύνει πρόσκληση προς τη Διεύθυνση Λιμενικής Πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και στον οικείο φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης του λιμένα για συμμετοχή στελεχών αυτών στην Ομάδα Εργασίας. Κατατίθενται - επισυνάπτονται αντίγραφα προσκλήσεων στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ.
| |
− | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ.
| |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=5
| |
− | |process_evidence_type=5476
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
| |
− | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου
| |
− | |process_evidence_description=Χάρτης όπου είναι ευκρινώς αποτυπωμένη η περιοχή παρέμβασης της παραγράφου 2 του άρθρου 2 και ιδίως σε σχέση με τα διοικητικά όρια του ΟΤΑ και των όμορων ΟΤΑ. Επισημαίνονται τα όρια της περιοχής παρέμβασης. Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ.
| |
− | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ.
| |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=6
| |
− | |process_evidence_type=6866
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
| |
− | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου
| |
− | |process_evidence_description=Πρόσκληση του φορέα εκπόνησης για τη συμμετοχή εκπροσώπων στο δίκτυο φορέων κατ΄ ελάχιστον στους παρακάτω φορείς και υπηρεσίες:
| |
− | 1. στους όμορους ΟΤΑ της περιοχής παρέμβασης και σε όσους έχουν χωρική αρμοδιότητα εντός αυτής και οι οποίοι δεν συμμετέχουν στον φορέα εκπόνησης για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ,
| |
− | 2. στην Υπηρεσία Τροχαίας Αστυνόμευσης της οικείας αστυνομικής διεύθυνσης της Ελληνικής Αστυνομίας, για τη συνδρομή της, κατά λόγο αρμοδιότητας.
| |
− | Κατατίθενται - επισυνάπτονται αντίγραφα προσκλήσεων στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ.
| |
− | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ.
| |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=7
| |
− | |process_evidence_type=6440
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
| |
− | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου
| |
− | |process_evidence_description=Σύμφωνο Συμμετοχής. Το σύμφωνο συμμετοχής καταρτίζεται με ευθύνη του φορέα εκπόνησης σε συνεργασία με το δίκτυο φορέων και συνυπογράφεται από τους εκπροσώπους όλων των μερών και αποτυπώνει τη συνεργασία τους για την εκπόνηση του ΣΒΑΚ. Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ.
| |
− | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ.
| |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=8
| |
− | |process_evidence_type=6440
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
| |
− | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου
| |
− | |process_evidence_description=Εισήγηση της ομάδας εργασίας προς τον φορέα εκπόνησης για τη συμπλήρωση των διαθέσιμων δεδομένων ή την πληρότητα αυτών αναφορικά με την περιοχή παρέμβασης. Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ.
| |
− | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ.
| |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=9
| |
− | |process_evidence_type=6440
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
| |
− | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου
| |
− | |process_evidence_description=Προσκλήσεις της πρώτης διαβούλευσης με τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη. Επισυνάπτονται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ.
| |
− | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ.
| |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=10
| |
− | |process_evidence_type=7475
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
| |
− | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου
| |
− | |process_evidence_description=Στόχοι του ΣΒΑΚ με τα χαρακτηριστικά τους. Οι στόχοι είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, υλοποιήσιμοι και με σαφές χρονοδιάγραμμα υλοποίησης. Οι στόχοι συνδέονται με τις προτεραιότητες και με τους σκοπούς του ΣΒΑΚ, δηλαδή της δημιουργίας βιώσιμων συστημάτων αστικών μεταφορών με αποτελεσματική αξιοποίηση του αστικού χώρου, των υφιστάμενων υποδομών και υπηρεσιών μεταφορών μέσω:
| |
− | - της ενίσχυσης των δημόσιων μέσων μεταφοράς,
| |
− | - της προώθησης των ήπιων τρόπων μετακίνησης και ιδιαίτερα των μη μηχανοκίνητων όπως πεζή, του ποδηλάτου και των ελαφρών προσωπικών ηλεκτρικών οχημάτων (Ε.Π.Η.Ο.),
| |
− | -της εξασφάλισης της προσβασιμότητας, της ασφάλειας και προστασίας στο δίκτυο μεταφορών για τους χρήστες, με μέριμνα για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα,
| |
− | -της προαγωγής της οδικής ασφάλειας των χρηστών και ευάλωτων χρηστών της οδού, περιλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία και των εμποδιζόμενων ατόμων,
| |
− | - της μείωσης της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, κυρίως ιδιωτικής χρήσης,
| |
− | - της προώθησης της ηλεκτροκίνησης και των εναλλακτικών καυσίμων στον τομέα των μεταφορών,
| |
− | - της καλύτερης διαχείρισης της πρόσβασης των οχημάτων διανομής,
| |
− | - της οργάνωσης της στάθμευσης,
| |
− | - της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών για τη βελτίωση της χρήσης του οδικού δικτύου, την υποστήριξη της συνδυασμένης χρήσης των μέσων μεταφοράς και τον σχεδιασμό των αστικών μεταφορών. Επισυνάπτονται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ.
| |
− | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ.
| |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=11
| |
− | |process_evidence_type=6440
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
| |
− | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου
| |
− | |process_evidence_description=Προσκλήσεις για τη διαβούλευση των μέτρων του ΣΒΑΚ με τους πολίτες, κοινωνικούς φορείς και λοιπά εμπλεκόμενα μέρη. Επισυνάπτονται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ.
| |
− | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ.
| |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=12
| |
− | |process_evidence_type=6440
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
| |
− | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου
| |
− | |process_evidence_description=Τελικό σχέδιο δράσης του ΣΒΑΚ.
| |
− | Το σχέδιο δράσης περιλαμβάνει κατάλογο με τα επιλεγέντα μέτρα, τα σχέδια αποτύπωσης και τους χάρτες των επιλεγέντων μέτρων παρέμβασης του ΣΒΑΚ, όπου κρίνει η Ομάδα Εργασίας ότι απαιτούνται για την καλύτερη αποτύπωση αυτών, τον ενδεικτικό προϋπολογισμό, το εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, τις πιθανές πηγές χρηματοδότησης, τους φορείς υλοποίησης και έγκρισης, τη συσχέτιση των μέτρων με υφιστάμενα επιχειρησιακά ή στρατηγικά σχέδια, καθώς και τη μεθοδολογία παρακολούθησης και αξιολόγησης των μέτρων του ΣΒΑΚ, με δείκτες παρακολούθησης για κάθε μέτρο.
| |
− | Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ.
| |
− | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ.
| |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=13
| |
− | |process_evidence_type=6440
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
| |
− | |process_evidence_owner=ΝΠΔΔ, Φορείς του Δημοσίου
| |
− | |process_evidence_description=Δήλωση του φορέα εκπόνησης με την οποία βεβαιώνεται ότι έχει ενσωματώσει στο σχέδιο δράσης τεκμηριωμένες αντιρρήσεις των παρακάτω φορέων:
| |
− | i. υπηρεσίες και φορείς που ορίζονται στα άρθρα 52 και 52Α του ν. 2696/1999 (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, Α’ 57), για τα μέτρα ρύθμισης της οδικής κυκλοφορίας και για τα μέτρα που αφορούν σε χερσαίους χώρους λιμένων αντιστοίχως,
| |
− | ii. Τμήμα Προγραμματισμού, Συντονισμού και Κανόνων Οδικής Κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Οδικής Κυκλοφορίας και Ασφάλειας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την εξέταση της συνάφειας των μέτρων που προάγουν την οδική ασφάλεια με το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας,
| |
− | iii. καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες ή φορείς, όπως αυτές προσδιορίζονται στο σχέδιο δράσης, οι οποίες θα κληθούν μεταγενέστερα είτε να εγκρίνουν είτε να υλοποιήσουν μέτρα που προτείνονται από το ΣΒΑΚ.
| |
− | Επισυνάπτεται στην αναφορά κύκλου ΣΒΑΚ.
| |
− | |process_evidence_note=Εμπεριέχεται ως συνημμένο στην αναφορά κύκλου Σ.Β.Α.Κ.
| |
| }} | | }} |