|
|
Γραμμή 20: |
Γραμμή 20: |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
| |process_provided_to=Επιχειρήσεις | | |process_provided_to=Επιχειρήσεις |
− | |process_tax_type=Εγκρίσεις,Άδειες | + | |process_tax_type=Άδειες,Εγκρίσεις |
| |process_life_events=Αδειοδοτήσεις και συμμόρφωση,Ίδρυση και λειτουργία επιχειρήσεων | | |process_life_events=Αδειοδοτήσεις και συμμόρφωση,Ίδρυση και λειτουργία επιχειρήσεων |
| |process_total_duration_steps_min=2.5 | | |process_total_duration_steps_min=2.5 |
Γραμμή 39: |
Γραμμή 39: |
| |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα | | |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| |process_application_description=Αίτηση Αδειοδότησης Επιχειρηματικού Πάρκου | | |process_application_description=Αίτηση Αδειοδότησης Επιχειρηματικού Πάρκου |
− | |process_application_note=Υποβολή Αίτησης και Φακέλου με πλήρη δικαιολογητικά σε 4 ή 5 αντίτυπα (ανάλογα με το εάν, λόγω περιοχής χωροθέτησης, εμπλέκεται το ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ. του άρθρου 24 του ν.4495/2017 (Α 167) ή όχι. | + | |process_application_note=Υποβολή Αίτησης και Φακέλου με πλήρη δικαιολογητικά σε 4 ή 5 αντίτυπα (ανάλογα με το εάν, λόγω περιοχής χωροθέτησης, εμπλέκεται το ΚΕΣΥΠΟΘΑ του άρθρου 24 του ν.4495/2017 (Α 167) ή όχι. |
| }} | | }} |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
Γραμμή 59: |
Γραμμή 59: |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
− | |process_evidence_description=Τεχνοοικονομική μελέτη σκοπιμότητας − βιωσιμότητας του ΕΠ. | + | |process_evidence_description=Τεχνοοικονομική μελέτη σκοπιμότητας − βιωσιμότητας του Επιχειρηματικού Πάρκου (ΕΠ). |
| |process_evidence_note=Τεχνοοικονομική μελέτη σκοπιμότητας − βιωσιμότητας του ΕΠ η οποία πρέπει να εκπονείται σύμφωνα με το άρθρο 3 της ΚΥΑ Φ/Α.15/3/2226/170 (ΦΕΚ Β 583/2012). | | |process_evidence_note=Τεχνοοικονομική μελέτη σκοπιμότητας − βιωσιμότητας του ΕΠ η οποία πρέπει να εκπονείται σύμφωνα με το άρθρο 3 της ΚΥΑ Φ/Α.15/3/2226/170 (ΦΕΚ Β 583/2012). |
| }} | | }} |
Γραμμή 96: |
Γραμμή 96: |
| |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| |process_evidence_description=Τεχνικές Προκαταρκτικές Μελέτες των έργων υποδομής και των απαιτούμενων εξωτερικών έργων υποδομής. | | |process_evidence_description=Τεχνικές Προκαταρκτικές Μελέτες των έργων υποδομής και των απαιτούμενων εξωτερικών έργων υποδομής. |
− | |process_evidence_note=Τεχνικές Προκαταρκτικές Μελέτες των έργων υποδομής του Ε.Π. που περιλαμβάνουν τεύχη τεχνικών προδιαγραφών και σχέδια διάταξης. Επίσης, Τεχνικές Προκαταρκτικές Μελέτες των απαιτούμενων εξωτερικών έργων υποδομής και δικτύων, που περιλαμβάνουν τεύχη τεχνικών προδιαγραφών και σχέδια διάταξης ή σχέδια αποτύπωσης των υφιστάμενων εξωτερικών υποδομών και δικτύων. | + | |process_evidence_note=Τεχνικές Προκαταρκτικές Μελέτες των έργων υποδομής του ΕΠ που περιλαμβάνουν τεύχη τεχνικών προδιαγραφών και σχέδια διάταξης. Επίσης, Τεχνικές Προκαταρκτικές Μελέτες των απαιτούμενων εξωτερικών έργων υποδομής και δικτύων, που περιλαμβάνουν τεύχη τεχνικών προδιαγραφών και σχέδια διάταξης ή σχέδια αποτύπωσης των υφιστάμενων εξωτερικών υποδομών και δικτύων. |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
Γραμμή 115: |
Γραμμή 115: |
| |process_evidence_description=Έγγραφα διασφάλισης της απαιτούμενης έκτασης. | | |process_evidence_description=Έγγραφα διασφάλισης της απαιτούμενης έκτασης. |
| |process_evidence_note=Σύμφωνα με την παρ. 18 του άρθρου 47 και το άρθρο 8 του ν.4982/22 ισχύει: | | |process_evidence_note=Σύμφωνα με την παρ. 18 του άρθρου 47 και το άρθρο 8 του ν.4982/22 ισχύει: |
− | 1. Η Εταιρεία Ανάπτυξης και Διαχείρισης Επιχειρηματικού Πάρκου (Ε.Α.Δ.Ε.Π.) έχει την πλήρη κυριότητα του συνόλου της αιτούμενης έκτασης όπου ιδρύεται το Επιχειρηματικό Πάρκο (Ε.Π.). Οι ιδιοκτήτες γης εντός της αιτούμενης έκτασης δύνανται να συμμετέχουν στο μετοχικό κεφάλαιο της Ε.Α.Δ.Ε.Π, εισφέροντας ως συμμετοχή τους την ιδιοκτησία γης τους και λαμβάνοντας τον αριθμό μετοχών που αντιστοιχεί στην αξία της ιδιοκτησίας τους, σύμφωνα με το άρθρο 17 του ν. 4548/2018 (Α΄ 104). | + | 1. Η Εταιρεία Ανάπτυξης και Διαχείρισης Επιχειρηματικού Πάρκου (ΕΑΔΕΠ) έχει την πλήρη κυριότητα του συνόλου της αιτούμενης έκτασης όπου ιδρύεται το Επιχειρηματικό Πάρκο (ΕΠ). Οι ιδιοκτήτες γης εντός της αιτούμενης έκτασης δύνανται να συμμετέχουν στο μετοχικό κεφάλαιο της ΕΑΔΕΠ, εισφέροντας ως συμμετοχή τους την ιδιοκτησία γης τους και λαμβάνοντας τον αριθμό μετοχών που αντιστοιχεί στην αξία της ιδιοκτησίας τους, σύμφωνα με το άρθρο 17 του ν. 4548/2018 (Α΄ 104). |
− | 2. Εφόσον πρόκειται για δημόσια ή δημοτικά κτήματα ή ακίνητα εταιρειών στις οποίες συμμετέχει άμεσα ή έμμεσα το ελληνικό δημόσιο, η Ε.Α.Δ.Ε.Π. αρκεί να έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα κατοχής επ’ αυτών με παραχώρηση σύμφωνα με τον ν. 4413/2016 (Α΄148) ή με παραχώρηση της χρήσης ή με μίσθωση ή σύσταση δικαιώματος επιφανείας υπέρ αυτής. | + | 2. Εφόσον πρόκειται για δημόσια ή δημοτικά κτήματα ή ακίνητα εταιρειών στις οποίες συμμετέχει άμεσα ή έμμεσα το ελληνικό δημόσιο, η ΕΑΔΕΠ αρκεί να έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα κατοχής επ’ αυτών με παραχώρηση σύμφωνα με τον ν. 4413/2016 (Α΄148) ή με παραχώρηση της χρήσης ή με μίσθωση ή σύσταση δικαιώματος επιφανείας υπέρ αυτής. |
− | 3. Εξαιρετικά, αν η Ε.Α.Δ.Ε.Π. έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα, κατά τις παρ. 1 και 2, του ογδόντα τοις εκατό (80%) της συνολικά αιτούμενης έκτασης και δεν μπορεί να διασφαλίσει το υπολειπόμενο είκοσι τοις εκατό (20%) αυτής, τότε: | + | 3. Εξαιρετικά, αν η ΕΑΔΕΠ έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα, κατά τις παρ. 1 και 2, του ογδόντα τοις εκατό (80%) της συνολικά αιτούμενης έκτασης και δεν μπορεί να διασφαλίσει το υπολειπόμενο είκοσι τοις εκατό (20%) αυτής, τότε: |
− | α) το είκοσι τοις εκατό (20%) θεωρείται ότι έχει διασφαλιστεί από την Ε.Α.Δ.Ε.Π., όταν υπάρχει συναίνεση των ιδιοκτητών γης που κατέχουν το είκοσι τοις εκατό (20%), η οποία αποδεικνύεται με δήλωση ενώπιον συμβολαιογράφου, στην οποία ο ιδιοκτήτης δηλώνει ότι συναινεί στη δημιουργία του Ε.Π., γνωρίζει και συμφωνεί στην απόδοση της προβλεπόμενης εισφοράς σε γη και σε χρήμα ή | + | α) το είκοσι τοις εκατό (20%) θεωρείται ότι έχει διασφαλιστεί από την ΕΑΔΕΠ, όταν υπάρχει συναίνεση των ιδιοκτητών γης που κατέχουν το είκοσι τοις εκατό (20%), η οποία αποδεικνύεται με δήλωση ενώπιον συμβολαιογράφου, στην οποία ο ιδιοκτήτης δηλώνει ότι συναινεί στη δημιουργία του ΕΠ, γνωρίζει και συμφωνεί στην απόδοση της προβλεπόμενης εισφοράς σε γη και σε χρήμα ή |
− | β) για την απόκτηση του είκοσι τοις εκατό (20%) από την Ε.Α.Δ.Ε.Π. μπορεί να εφαρμόζεται, μετά την έκδοση της απόφασης του άρθρου 10, η διαδικασία των αναγκαστικών απαλλοτριώσεων, σύμφωνα με τον ν. 2882/2001 (Α΄ 17), υπέρ και με δαπάνες της Ε.Α.Δ.Ε.Π., για λόγους δημόσιας ωφέλειας, υπό την προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί διαπραγμάτευση δύο (2) τουλάχιστον μηνών με τους ιδιοκτήτες γης που κατέχουν το είκοσι τοις εκατό (20%), προκειμένου να διασφαλισθεί η έγγραφη συναίνεσή τους κατά την περ. α), και αυτή έχει αποβεί ατελέσφορη. Για τη συντέλεση της διαπραγμάτευσης η Ε.Α.Δ.Ε.Π. υποχρεούται να απευθύνει δημόσια πρόσκληση στους προαναφερόμενους ιδιοκτήτες γης, η οποία αναρτάται στο δημοτικό κατάστημα της περιοχής και στην ιστοσελίδα του οικείου οργανισμού τοπικής αυτοδιοίκησης α΄ και β΄ βαθμού. Η πρόσκληση για διαπραγμάτευση μπορεί να απευθύνεται και με εξώδικο της Ε.Α.Δ.Ε.Π. προς τους προαναφερόμενους ιδιοκτήτες γης. | + | β) για την απόκτηση του είκοσι τοις εκατό (20%) από την ΕΑΔΕΠ μπορεί να εφαρμόζεται, μετά την έκδοση της απόφασης του άρθρου 10, η διαδικασία των αναγκαστικών απαλλοτριώσεων, σύμφωνα με τον ν. 2882/2001 (Α΄ 17), υπέρ και με δαπάνες της ΕΑΔΕΠ, για λόγους δημόσιας ωφέλειας, υπό την προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί διαπραγμάτευση δύο (2) τουλάχιστον μηνών με τους ιδιοκτήτες γης που κατέχουν το είκοσι τοις εκατό (20%), προκειμένου να διασφαλισθεί η έγγραφη συναίνεσή τους κατά την περ. α), και αυτή έχει αποβεί ατελέσφορη. Για τη συντέλεση της διαπραγμάτευσης η ΕΑΔΕΠ υποχρεούται να απευθύνει δημόσια πρόσκληση στους προαναφερόμενους ιδιοκτήτες γης, η οποία αναρτάται στο δημοτικό κατάστημα της περιοχής και στην ιστοσελίδα του οικείου οργανισμού τοπικής αυτοδιοίκησης α΄ και β΄ βαθμού. Η πρόσκληση για διαπραγμάτευση μπορεί να απευθύνεται και με εξώδικο της ΕΑΔΕΠ προς τους προαναφερόμενους ιδιοκτήτες γης. |
− | 4. Στην περίπτωση εκτάσεων της παρ. 2 του άρθρου 51 του ν. 998/1979 (Α΄ 289) είναι δυνατή η οργάνωση Ε.Π., σύμφωνα με την παρ. 3 του ως άνω άρθρου. Ως προς τη δυνατότητα επέμβασης απαιτείται γνωμοδότηση των αρμοδίων δασικών υπηρεσιών. Στις περιπτώσεις αυτές, η διασφάλιση της έκτασης τεκμηριώνεται από τη θετική γνωμοδότηση της αρμόδιας δασικής υπηρεσίας, καθώς και την προβλεπόμενη στην περ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (Α΄ 241) προέγκριση, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9 του παρόντος. | + | 4. Στην περίπτωση εκτάσεων της παρ. 2 του άρθρου 51 του ν. 998/1979 (Α΄ 289) είναι δυνατή η οργάνωση ΕΠ, σύμφωνα με την παρ. 3 του ως άνω άρθρου. Ως προς τη δυνατότητα επέμβασης απαιτείται γνωμοδότηση των αρμοδίων δασικών υπηρεσιών. Στις περιπτώσεις αυτές, η διασφάλιση της έκτασης τεκμηριώνεται από τη θετική γνωμοδότηση της αρμόδιας δασικής υπηρεσίας, καθώς και την προβλεπόμενη στην περ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4447/2016 (Α΄ 241) προέγκριση, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9 του παρόντος. |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
Γραμμή 128: |
Γραμμή 128: |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
− | |process_evidence_description=Ρυμοτομικό σχέδιο εφαρμογής με βάση οριζοντιογραφία και υψομετρικό διάγραμμα και κτηματογραφικό διάγραμμα του Ε.Π. σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 11 του ν.4982/22. | + | |process_evidence_description=Ρυμοτομικό σχέδιο εφαρμογής με βάση οριζοντιογραφία και υψομετρικό διάγραμμα και κτηματογραφικό διάγραμμα του ΕΠ σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 11 του ν.4982/22. |
| |process_evidence_note=Το ρυμοτομικό σχέδιο εφαρμογής, σύμφωνα με το άρθρο 10 του ν. 4447/2016 (Α΄ 241), περιλαμβάνει: | | |process_evidence_note=Το ρυμοτομικό σχέδιο εφαρμογής, σύμφωνα με το άρθρο 10 του ν. 4447/2016 (Α΄ 241), περιλαμβάνει: |
| α) το ρυμοτομικό σχέδιο, | | α) το ρυμοτομικό σχέδιο, |
Γραμμή 136: |
Γραμμή 136: |
| ε) τις χρήσεις γης και τους σχετικούς περιορισμούς ή απαγορεύσεις ή υποχρεώσεις και κάθε άλλη ρύθμιση που επιβάλλεται από πολεοδομικούς λόγους, καθώς και | | ε) τις χρήσεις γης και τους σχετικούς περιορισμούς ή απαγορεύσεις ή υποχρεώσεις και κάθε άλλη ρύθμιση που επιβάλλεται από πολεοδομικούς λόγους, καθώς και |
| στ) την πράξη εφαρμογής, όπου απαιτείται. | | στ) την πράξη εφαρμογής, όπου απαιτείται. |
− | Στο ρυμοτομικό σχέδιο εφαρμογής περιλαμβάνεται σχέδιο τυπικής κατάτμησης των επιχειρηματικών οικοπέδων. Αν στην έκταση του Ε.Π. περιλαμβάνονται δασικές εκτάσεις, για τις οποίες έχει εγκριθεί η επέμβαση, προκειμένου επ’ αυτών να συσταθεί δικαίωμα επιφανείας, δύναται στην πράξη εφαρμογής αυτές να τακτοποιούνται με το ίδιο εμβαδόν, προκειμένου να αποκτούν κανονικό σχήμα με βάση το ρυμοτομικό σχέδιο, με τη συμπερίληψη τμημάτων δάσους, κατ’ εφαρμογή της παρ. 3 του άρθρου 51 του ν. 998/1979 (Α΄ 289). | + | Στο ρυμοτομικό σχέδιο εφαρμογής περιλαμβάνεται σχέδιο τυπικής κατάτμησης των επιχειρηματικών οικοπέδων. Αν στην έκταση του ΕΠ περιλαμβάνονται δασικές εκτάσεις, για τις οποίες έχει εγκριθεί η επέμβαση, προκειμένου επ’ αυτών να συσταθεί δικαίωμα επιφανείας, δύναται στην πράξη εφαρμογής αυτές να τακτοποιούνται με το ίδιο εμβαδόν, προκειμένου να αποκτούν κανονικό σχήμα με βάση το ρυμοτομικό σχέδιο, με τη συμπερίληψη τμημάτων δάσους, κατ’ εφαρμογή της παρ. 3 του άρθρου 51 του ν. 998/1979 (Α΄ 289). |
| Για την κατάρτιση του ρυμοτομικού σχεδίου εφαρμογής εφαρμόζονται οι επιμέρους διατάξεις των παρ. 2 και 3 του άρθρου 11 του ν.4982/22. | | Για την κατάρτιση του ρυμοτομικού σχεδίου εφαρμογής εφαρμόζονται οι επιμέρους διατάξεις των παρ. 2 και 3 του άρθρου 11 του ν.4982/22. |
| }} | | }} |
Γραμμή 145: |
Γραμμή 145: |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
− | |process_evidence_description=Νομιμοποίηση Εταιρεία Ανάπτυξης και Διαχείρισης Επιχειρηματικού Πάρκου (Ε.Α.Δ.Ε.Π.), σύμφωνα με την παρ. β του άρθρου 7 του ν.4982/22. | + | |process_evidence_description=Νομιμοποίηση Εταιρεία Ανάπτυξης και Διαχείρισης Επιχειρηματικού Πάρκου (ΕΑΔΕΠ), σύμφωνα με την παρ. β του άρθρου 7 του ν.4982/22. |
| |process_evidence_note=1. Καταστατικό της εταιρείας και ΦΕΚ σύστασης της με όλες τις τροποποιήσεις που τυχόν έχουν λάβει χώρα μέχρι την υποβολή της αίτησης, όπου θα αναφέρεται ως σκοπός ο προβλεπόμενος στο άρθρο 45§2 του Ν.3982/2011. | | |process_evidence_note=1. Καταστατικό της εταιρείας και ΦΕΚ σύστασης της με όλες τις τροποποιήσεις που τυχόν έχουν λάβει χώρα μέχρι την υποβολή της αίτησης, όπου θα αναφέρεται ως σκοπός ο προβλεπόμενος στο άρθρο 45§2 του Ν.3982/2011. |
| 2. Δικαιολογητικά έγγραφα νόμιμης εκπροσώπησης της εταιρείας (ΦΕΚ εκπροσώπησης) | | 2. Δικαιολογητικά έγγραφα νόμιμης εκπροσώπησης της εταιρείας (ΦΕΚ εκπροσώπησης) |
Γραμμή 241: |
Γραμμή 241: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Υποβολή Αίτησης και Φακέλου με πλήρη δικαιολογητικά σε 4 ή 5 αντίτυπα (ανάλογα με το εάν, λόγω περιοχής, εμπλέκεται ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου ή όχι) | | |process_step_title=Υποβολή Αίτησης και Φακέλου με πλήρη δικαιολογητικά σε 4 ή 5 αντίτυπα (ανάλογα με το εάν, λόγω περιοχής, εμπλέκεται ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου ή όχι) |
− | |process_step_co_org=9662
| |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=1 | | |process_step_duration_min=1 |
Γραμμή 255: |
Γραμμή 254: |
| |process_step_title=Διαβίβαση φακέλων δικαιολογητικών, με αγγελιαφόρο επί αποδείξει | | |process_step_title=Διαβίβαση φακέλων δικαιολογητικών, με αγγελιαφόρο επί αποδείξει |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
− | |process_step_co_org=9662
| |
| |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
| |process_step_duration_min=1 | | |process_step_duration_min=1 |
Γραμμή 282: |
Γραμμή 280: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Προσκόμιση του συνόλου των διαπιστωμένων ελλείψεων | | |process_step_title=Προσκόμιση του συνόλου των διαπιστωμένων ελλείψεων |
− | |process_step_co_org=9662
| |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=1 | | |process_step_duration_min=1 |
Γραμμή 297: |
Γραμμή 294: |
| |process_step_title=Σύγκληση των αρμόδιων υπηρεσιών σε κοινή σύσκεψη. | | |process_step_title=Σύγκληση των αρμόδιων υπηρεσιών σε κοινή σύσκεψη. |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
− | |process_step_co_org=9662
| |
| |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
| |process_step_duration_min=10 | | |process_step_duration_min=10 |
Γραμμή 313: |
Γραμμή 309: |
| |process_step_title=Διενέργεια Αυτοψίας | | |process_step_title=Διενέργεια Αυτοψίας |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
− | |process_step_co_org=9662
| |
| |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
| |process_step_duration_min=1 | | |process_step_duration_min=1 |
Γραμμή 340: |
Γραμμή 335: |
| |process_step_title=Διαβίβαση αντιγράφων του κοινού πρακτικού | | |process_step_title=Διαβίβαση αντιγράφων του κοινού πρακτικού |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
− | |process_step_co_org=9662
| |
| |process_step_duration_min=5 | | |process_step_duration_min=5 |
| |process_step_duration_max=5 | | |process_step_duration_max=5 |
Γραμμή 355: |
Γραμμή 349: |
| |process_step_title=Έγγραφη γνωστοποίηση των επί της ουσίας πλήρως τεκμηριωμένων απόψεων κάθε φορέα για το προτεινόμενο ΕΠ. | | |process_step_title=Έγγραφη γνωστοποίηση των επί της ουσίας πλήρως τεκμηριωμένων απόψεων κάθε φορέα για το προτεινόμενο ΕΠ. |
| |process_step_official=Άλλο | | |process_step_official=Άλλο |
− | |process_step_co_org=9662
| |
| |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
| |process_step_duration_min=45 | | |process_step_duration_min=45 |
Γραμμή 369: |
Γραμμή 362: |
| |process_step_title=Σύνταξη και υπογραφή Σχεδίου Κοινής Υπουργικής Απόφασης | | |process_step_title=Σύνταξη και υπογραφή Σχεδίου Κοινής Υπουργικής Απόφασης |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
− | |process_step_co_org=9662
| |
| |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
| |process_step_duration_min=10 | | |process_step_duration_min=10 |