Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Έλεγχος φρεατίου από την ΕΥΔΑΠ»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 26: Γραμμή 26:
 
|process_tax_type=Αιτήσεις,Έλεγχοι
 
|process_tax_type=Αιτήσεις,Έλεγχοι
 
|process_life_events=Περιβάλλον και ποιότητα ζωής
 
|process_life_events=Περιβάλλον και ποιότητα ζωής
|process_total_duration_steps_min=1
+
|process_sdg_resource=Άλλο
|process_total_duration_steps_max=2
+
|process_sdg_notes=Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή κατά το άρθρο 24 του ν. 2690/1999. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε, από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή).Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της για την αίτηση αυτή το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία.
|process_total_duration_steps_type=Ημέρες
+
|process_total_duration_steps_min=2
 +
|process_total_duration_steps_max=5
 +
|process_total_duration_steps_type=Λεπτά
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_max=0
 
|process_cost_max=0
Γραμμή 121: Γραμμή 123:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Εκκίνηση διαδικασίας
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=2
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=1
 +
|process_step_previous_child=1
 +
|process_step_title=Προσέλευση σε ΚΕΠ
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=3
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_previous_child_selector=2
 +
|process_step_previous_child=2
 
|process_step_title=Φυσική ταυτοποίηση πολίτη
 
|process_step_title=Φυσική ταυτοποίηση πολίτη
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
|process_step_implementation=Έλεγχος
+
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_min=1
 
|process_step_duration_max=7
 
|process_step_duration_max=7
Γραμμή 129: Γραμμή 147:
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=2
+
|process_step_num_id=4
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Όχι
+
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=3
 +
|process_step_previous_child=3
 
|process_step_title=Έλεγχος πληρότητας προϋποθέσεων και δικαιολογητικών
 
|process_step_title=Έλεγχος πληρότητας προϋποθέσεων και δικαιολογητικών
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
Γραμμή 140: Γραμμή 160:
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=3
+
|process_step_num_id=5
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Όχι
+
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=4
 +
|process_step_previous_child=4
 
|process_step_title=Καταχώριση στοιχείων πολίτη δημιουργία και καταχώρηση αίτησης
 
|process_step_title=Καταχώριση στοιχείων πολίτη δημιουργία και καταχώρηση αίτησης
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
Γραμμή 151: Γραμμή 173:
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=4
+
|process_step_num_id=6
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Όχι
+
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=5
 +
|process_step_previous_child=5
 
|process_step_title=Αποστολή φακέλου υπόθεσης στην ΕΥΔΑΠ
 
|process_step_title=Αποστολή φακέλου υπόθεσης στην ΕΥΔΑΠ
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
Γραμμή 162: Γραμμή 186:
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=5
+
|process_step_num_id=7
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Όχι
+
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=6
 +
|process_step_previous_child=6
 
|process_step_title=Παράδοση αριθμού πρωτοκόλου στον αιτούντα
 
|process_step_title=Παράδοση αριθμού πρωτοκόλου στον αιτούντα
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
Γραμμή 172: Γραμμή 198:
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_note=Ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον αιτούντα ότι η ΕΥΔΑΠ θα προβεί σε έλεγχο του φρεατίου του, εντός περίπου 10 εργάσιμων ημερών και θα τον ενημερώσει για το τυχόν κόστος αποκατάστασης της βλάβης.
 
|process_step_note=Ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον αιτούντα ότι η ΕΥΔΑΠ θα προβεί σε έλεγχο του φρεατίου του, εντός περίπου 10 εργάσιμων ημερών και θα τον ενημερώσει για το τυχόν κόστος αποκατάστασης της βλάβης.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=8
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=1
 +
|process_step_previous_child=1
 +
|process_step_title=Προσέλευση στο Περιφερειακό Τμήμα της ΕΥΔΑΠ
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links

Αναθεώρηση της 23:27, 3 Φεβρουαρίου 2023



a889caf4-ec00-47e2-8b14-8c922a7609ee 889400

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΚΕΠ, ΕΥΔΑΠ

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

3 έως 5

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

10 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αίτησης για έλεγχο της κατάστασης του φρεατίου της ΕΥΔΑΠ. Η περιοχή αρμοδιότητας της ΕΥΔΑΠ είναι η μείζων περιοχή της Αττικής.

Βασικές πληροφορίες

Αρμόδιος ιδιωτικός φορέας

ΕΥΔΑΠ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΕΥΔΑΠ

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Με την υποβολή της αίτησης η ΕΥΔΑΠ προχωρά σε έλεγχο του φρεατίου του αιτούντος και κατόπιν, ενημερώνει για τυχόν βλάβες, χρόνο αποκατάστασης και κόστος.

Τελευταία ενημέρωση

03/04/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Αίτηση ελέγχου φρεατίου από την ΕΥΔΑΠ

Σημειώσεις

Η αίτηση υποβάλλεται από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου ή από νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

        Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή κατά το άρθρο 24 του ν. 2690/1999. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε, από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή).Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της για την αίτηση αυτή το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία.

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Έλεγχος φρεατίου.

            Επίσημος τίτλος

            Έλεγχος φρεατίου από την ΕΥΔΑΠ

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,


            • 1 Ιδιοκτησιακές Ο αιτών πρέπει να είναι ιδιοκτήτης του ακινήτου ή νόμιμα εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπός του.

              Όχι Όχι

            • 1 Το κόστος προκύπτει μετά τον έλεγχο της λειτουργίας του φρεατίου από την ΕΥΔΑΠ, ανάλογα με την τεχνική εργασία που απαιτείται για την αποκατάσταση της βλάβης. Η ΕΥΔΑΠ ενημερώνει τον αιτούντα για το ποσό και το χρεώνει στον επόμενο λογαριασμό ύδρευσης.

              Υπολογισμός κόστους Βάσει συνθήκης

              Είδος κόστους Τέλος

              Όχι

            • 1 Αποδεικτικό λογαριασμού ύδρευσης ΕΥΔΑΠ. Αποδεικτικό

              Αποδεικτικό λογαριασμού ύδρευσης ΕΥΔΑΠ.

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 3798

            • 2 Αριθμός φορολογικού μητρώου (Α.Φ.Μ.) Αποδεικτικό ΑΦΜ

              Αριθμός φορολογικού μητρώου (Α.Φ.Μ.)

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα

              Σημειώσεις: Απαιτείται απλή αναφορά του ΑΦΜ του αιτούντος.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 5392

            • 3 Ο αιτών δηλώνει ότι: Είμαι ιδιοκτήτης του ακινήτου επί της οδού .......................... το οποίο υδροδοτείται από την παροχή με αριθμό μητρώου ....................... , αριθμό μετρητή ........................... και επιθυμώ να γίνει έλεγχος του φρεατίου, γιατί διαπίστωσα............................................... Επίσης αποδέχομαι, οποιαδήποτε δαπάνη προκύψει από τεχνική εργασία, για την αποκατάσταση του προβλήματος, να συγχρεωθεί στο λογαριασμό της υδροληψίας μου. Η διαδικασία αφορά στην έκδοση ηλεκτρονικής υπεύθυνης δήλωσης από τον ενδιαφερόμενο, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε κατάστημα διοικητικής αρχής ή ΚΕΠ. Μπορείτε να μπείτε στην υπηρεσία έκδοσης της ηλεκτρονικής υπεύθυνης δήλωσης με τους εξής δύο (2) τρόπους: α) με τoυς προσωπικούς σας κωδικούς web banking σε μία από τις διαθέσιμες τράπεζες ή β) με τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet (αφού πρώτα μπείτε μία φορά με τους κωδικούς web banking, για να επιβεβαιώσετε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου). Στη συνέχεια, θα λάβετε κωδικούς επιβεβαίωσης με SMS στο κινητό σας. Η ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση που θα εκδώσετε είναι νομικά ισοδύναμη με υπεύθυνη δήλωση που φέρει το γνήσιο της υπογραφής και μπορείτε είτε να την αποστείλετε ηλεκτρονικά, είτε να την εκτυπώσετε και να την καταθέσετε σε δημόσια υπηρεσία. Παράλληλα, διατηρείται το δικαίωμα του πολίτη να υπογράφει φυσικά το έντυπο της Υπεύθυνης Δήλωσης του ν. 1599/86 (άρθρο 8) και να το καταθέτει σε αρμόδια υπηρεσία, ως δικαιολογητικό, για υπόθεσή του. Υπεύθυνη Δήλωση

              Ο αιτών δηλώνει ότι:

              Είμαι ιδιοκτήτης του ακινήτου επί της οδού ..........................
              

              το οποίο υδροδοτείται από την παροχή με αριθμό μητρώου ....................... , αριθμό μετρητή ........................... και επιθυμώ να γίνει έλεγχος του φρεατίου, γιατί διαπίστωσα............................................... Επίσης αποδέχομαι, οποιαδήποτε δαπάνη προκύψει από τεχνική εργασία, για την αποκατάσταση του προβλήματος, να συγχρεωθεί στο λογαριασμό της υδροληψίας μου.


              Η διαδικασία αφορά στην έκδοση ηλεκτρονικής υπεύθυνης δήλωσης από τον ενδιαφερόμενο, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε κατάστημα διοικητικής αρχής ή ΚΕΠ. Μπορείτε να μπείτε στην υπηρεσία έκδοσης της ηλεκτρονικής υπεύθυνης δήλωσης με τους εξής δύο (2) τρόπους: α) με τoυς προσωπικούς σας κωδικούς web banking σε μία από τις διαθέσιμες τράπεζες ή β) με τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet (αφού πρώτα μπείτε μία φορά με τους κωδικούς web banking, για να επιβεβαιώσετε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου). Στη συνέχεια, θα λάβετε κωδικούς επιβεβαίωσης με SMS στο κινητό σας. Η ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση που θα εκδώσετε είναι νομικά ισοδύναμη με υπεύθυνη δήλωση που φέρει το γνήσιο της υπογραφής και μπορείτε είτε να την αποστείλετε ηλεκτρονικά, είτε να την εκτυπώσετε και να την καταθέσετε σε δημόσια υπηρεσία. Παράλληλα, διατηρείται το δικαίωμα του πολίτη να υπογράφει φυσικά το έντυπο της Υπεύθυνης Δήλωσης του ν. 1599/86 (άρθρο 8) και να το καταθέτει σε αρμόδια υπηρεσία, ως δικαιολογητικό, για υπόθεσή του.

              Σχετικός σύνδεσμος: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-upeuthunes-deloses


              Σχετιζόμενη διαδικασία: ΔΔ:ΔΔ:Υπεύθυνη δήλωση και ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 7320

            • Απόφαση 18113 2006 1118 Β

              Περιγραφή Καθορισμός διοικητικών διαδικασιών ΕΥΔΑΠ – αρμοδιότητας Υπουργείου Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (ΠΕΧΩΔΕ) και των αντίστοιχων εντύπων τους που διεκπεραιώνονται και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.)

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20060201118

            • Νόμος 114,115 4812 2021 110 Α

              Περιγραφή Ανανέωση σύμβασης χορήγησης αποκλειστικού δικαιώματος παροχής υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210100110

            • 1 Εκκίνηση διαδικασίας



              Όχι Όχι


            • 2 Προσέλευση σε ΚΕΠ



              Ναι Όχι


            • 3 Φυσική ταυτοποίηση πολίτη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια


              Όχι Όχι


            • 4 Έλεγχος πληρότητας προϋποθέσεων και δικαιολογητικών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος


              Ναι Όχι


            • 5 Καταχώριση στοιχείων πολίτη δημιουργία και καταχώρηση αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού


              Ναι Όχι


            • 6 Αποστολή φακέλου υπόθεσης στην ΕΥΔΑΠ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια


              Ναι Όχι


            • 7 Παράδοση αριθμού πρωτοκόλου στον αιτούντα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Σημειώσεις Ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον αιτούντα ότι η ΕΥΔΑΠ θα προβεί σε έλεγχο του φρεατίου του, εντός περίπου 10 εργάσιμων ημερών και θα τον ενημερώσει για το τυχόν κόστος αποκατάστασης της βλάβης.

              Ναι Όχι


            • 8 Προσέλευση στο Περιφερειακό Τμήμα της ΕΥΔΑΠ



              Ναι Όχι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.