Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Ενισχυτική διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 23: Γραμμή 23:
 
|process_tax_type=Εκπαιδεύσεις/Επιμορφώσεις
 
|process_tax_type=Εκπαιδεύσεις/Επιμορφώσεις
 
|process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης
 
|process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης
|process_total_duration_steps_min=2419200
+
|process_total_duration_steps_min=2332800
 
|process_total_duration_steps_max=3456000
 
|process_total_duration_steps_max=3456000
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_min=0.00
Γραμμή 85: Γραμμή 85:
 
|process_step_duration_min=P2D
 
|process_step_duration_min=P2D
 
|process_step_duration_max=P5D
 
|process_step_duration_max=P5D
|process_step_note=Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων προτείνουν στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας τους/τις μαθητές/μαθήτριες οι οποίοι σύμφωνα με την κρίση τους έχουν ανάγκη παρακολούθησης τμήματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας. Κριτήριο για την επιλογή-συμμετοχή των μαθητών/τριών στα τμήματα μαθημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας, μετά από σχετική ενημέρωση και αίτηση των γονέων και κηδεμόνων, αποτελεί η επίδοση του/της μαθητή/τριας στα μαθήματα της γλώσσας και των μαθηματικών.
+
|process_step_note=Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων προτείνουν στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας τους/τις μαθητές/μαθήτριες οι οποίοι σύμφωνα με την κρίση τους πρέπει να παρακολουθήσουν  τμήμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 91: Γραμμή 91:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Συγκρότηση Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Κ.Α.Ε.) και τμημάτων μαθημάτων
+
|process_step_title=Συγκρότηση τμημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας
|process_step_official=Περιφερειακός/ή Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
+
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής
|process_step_duration_min=P20D
+
|process_step_duration_min=P15D
 
|process_step_duration_max=P1M
 
|process_step_duration_max=P1M
|process_step_noteσύλλογος διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας εισηγείται στην οικεία Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης τη δυνατότητα λειτουργίας της σχολικής μονάδας ως Σ.Κ.Α.Ε. με βάση τον αριθμό αιτήσεων των μαθητών/τριών. Οι Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης εισηγούνται στις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης για τη λειτουργία Σ.Κ.Α.Ε.
+
|process_step_descriptionΔιευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη της σχολικής μονάδας εισηγείται στον σύλλογο διδασκόντων την πρόταση για δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας. Με απόφαση του συλλόγου των διδασκόντων  συντάσσεται, εφαρμόζεται, αξιολογείται και αναπροσαρμόζεται το ειδικό ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα, ανάλογα με τις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών και τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων.
Για τη λειτουργία Σ.Κ.Α.Ε. αποτελούμενων από μία σχολική μονάδα και για τη λειτουργία ολιγομελών τμημάτων 3-4 μαθητών απαιτείται έγκριση από τον Γενικό Γραμματέα Π/θμιας, Δ/θμιας Εκπ/σης και Ειδικής Αγωγής
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 102: Γραμμή 101:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Υποβολή αιτήσεων υποψηφίων εκπαιδευτικών
+
|process_step_title=Ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
+
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=P5D
 
|process_step_duration_min=P5D
|process_step_duration_max=P5D
+
|process_step_duration_max=P15D
|process_step_description=Με πρόσκληση που εκδίδεται από την Δ/νση Σπουδών Προγρ/των και Οργάνωσης Δ/θμιας Εκπ/σης του Υ.ΠΑΙ.Θ. καλούνται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που περιλαμβάνονται στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ υποψηφίων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης [παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13)] των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ85 και ΠΕ06 της αριθμ. 2ΓΕ/2019 (46 τ. ΑΣΕΠ/2019) προκήρυξης του Α.Σ.Ε.Π. (οι οποίοι έχουν αναρτηθεί στον επίσημο διαδικτυακό τόπο του Α.Σ.Ε.Π. και κοινοποιήθηκαν αρμοδίως στο Υ.ΠΑΙ.Θ.) και επιθυμούν να προσληφθούν ως προσωρινοί αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για την υλοποίηση της πράξης με τίτλο «Ενισχυτική Διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σχολικό έτος 2020-2021» (MIS 5069863), για το σχολικό έτος 2020-2021, να υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.)
+
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων ενημερώνουν τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών για τη δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 112: Γραμμή 111:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Επιλογή πρόσληψη τοποθέτηση εκπαιδευτικών και έναρξη μαθημάτων
+
|process_step_title=Συμπλήρωση Υπεύθυνης Δήλωσης
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
+
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής
 
|process_step_duration_min=0
 
|process_step_duration_min=0
|process_step_duration_max=P6D
+
|process_step_duration_max=P10D
|process_step_description=Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επιλέγουν τους εκπαιδευτικούς που θα διδάξουν στην Ενισχυτική Διδασκαλία με βάση τη σειρά κατάταξής τους στους αξιολογικούς πίνακες και τις ανάγκες της κάθε Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
+
|process_step_description=Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών συμπληρώνουν σχετική Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία  δηλώνουν πως επιθυμούν να συμμετέχει το τέκνο τους σε τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας.
Οι τοποθετήσεις διδασκόντων/ουσών πραγματοποιούνται με απόφαση του/της Διευθυντή/τριας της οικείας Δ.Δ.Ε. με βάση την σειρά κατάταξης των υποψηφίων στον οικείο αξιολογικό πίνακα και τις δηλώσεις προτίμησης Σ.Κ.Α.Ε.
+
}}
Οι τοποθετημένοι εκπαιδευτικοί παρουσιάζονται στα Σ.Κ.Α.Ε. και αρχίζει η διδασκαλία των μαθημάτων σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα των Σ.Κ.Α.Ε.
+
{{process steps
 +
|process_step_num_id=5
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=6
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας
 +
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 +
|process_step_duration_min=P5D
 +
|process_step_duration_max=P15D
 +
|process_step_description=Με βάση των αριθμό των μαθητών αλλά και τις Υπεύθυνες Δηλώσεις των γονέων, ο Διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας, συγκροτεί  τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας. Τα τμήματα  μπορούν να λειτουργούν σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους ή για ορισμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες και την πρόοδο των μαθητών που τα παρακολουθούν, και γίνονται σε χώρο του σχολείου.
 
}}
 
}}

Αναθεώρηση της 15:31, 28 Σεπτεμβρίου 2023



c156f955-412a-4919-b2b3-0ee1e08ce718 156955

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

17 έως 40 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στη δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Δημοτικά Σχολεία

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Με τον όρο «ενισχυτική διδασκαλία» νοείται η παρακολούθηση από το μαθητή ιδιαίτερου προγράμματος διδασκαλίας στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών, όταν κρίνεται από τους διδάσκοντες ότι χρειάζεται επιπλέον διδακτική βοήθεια.

Κατά προτεραιότητα παρέχονται προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας σε μαθητές των τάξεων Α΄ και Β΄, που δεν κατέκτησαν τους βασικούς μηχανισμούς ανάγνωσης, γραφής και αριθμητικού υπολογισμού.

Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας μπορούν να λειτουργούν σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους ή για ορισμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες και την πρόοδο των μαθητών που τα παρακολουθούν, και γίνονται σε χώρο του σχολείου.

Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας συγκροτούνται από το σύλλογο των διδασκόντων ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του σχολείου, στηριζόμενη στις προτάσεις των δασκάλων των τάξεων, από τις οποίες προέρχονται οι μαθητές που έχουν ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας.

Τελευταία ενημέρωση

26/02/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση / Υπεύθυνη δήλωση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Αίτηση/Υπεύθυνη δήλωση γονέα/κηδεμόνα με την οποία συναινεί να παρακολουθήσει το τέκνο του τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας.


Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Ενισχυτική Διδασκαλία Μαθητών/τριών Δημοτικού

            Επίσημος τίτλος

            Ενισχυτική Διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Εσωτερική

              Τρόπος υποβολής

              Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Αμφιστρεφής

              Χρησιμοποιούμενα πληροφοριακά συστήματα

              Υφιστάμενοι κίνδυνοι και σημεία ελέγχου

              Σχετιζόμενοι δείκτες απόδοσης και διοικητικής επιβάρυνσης


            • 1 Εκπαιδευτικές Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας δεν μπορούν να περιλαμβάνουν περισσότερους από 5 κατά μάθημα μαθητές.

              Όχι Όχι

            • 2 Συναίνεσης Το ημερήσιο πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας καλύπτει, ανάλογα με τις ανάγκες και τον αριθμό των μαθητών που το παρακολουθούν, 1-2 διδακτικές ώρες την ημέρα και μέχρι 6 ώρες την εβδομάδα και παρέχεται κατά ή μετά τη λήξη του ημερησίου ωρολογίου προγράμματος. Στη περίπτωση κατά την οποία η ενισχυτική διδασκαλία παρέχεται μετά τη λήξη του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος απαιτείται έγγραφη σύμφωνη γνώμη του γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή.

              Όχι Όχι

            • 1 Υπεύθυνη Δήλωση

              Σχετικός σύνδεσμος: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-upeuthunes-deloses

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης)

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα

              Σχετιζόμενη διαδικασία: ΔΔ:ΔΔ:Υπεύθυνη δήλωση και ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση

              Σημειώσεις: O/η γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας συμπληρώνει Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία δηλώνει ότι επιθυμεί να παρακολουθεί το τέκνο του το τμήμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας και παράλληλα συμφωνεί με το να αποχωρεί από τη σχολική του τάξη του σε συγκεκριμένες ώρες και ημέρες κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 7320

            • Προεδρικό Διάταγμα 5 462 1991 171 Α

              Περιγραφή Από το ανωτέρω ΠΔ Καταργούνται οι διατάξεις των άρθρων 1, 2, 3, και 4 από την παρ. 2 του άρθρου του Π.Δ. 8/95, ΦΕΚ 3. Παραμένει σε ισχύ το άρθρο 5" Ενισχυτική Διδασκαλία"

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=19910100171

            • 1 Πρόταση από τους εκπαιδευτικούς της τάξης για ένταξη μαθητών σε τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Σημειώσεις Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων προτείνουν στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας τους/τις μαθητές/μαθήτριες οι οποίοι σύμφωνα με την κρίση τους πρέπει να παρακολουθήσουν τμήμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας.

              Όχι Όχι


            • 2 Συγκρότηση τμημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής


              Περιγραφή Ο Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη της σχολικής μονάδας εισηγείται στον σύλλογο διδασκόντων την πρόταση για δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας. Με απόφαση του συλλόγου των διδασκόντων συντάσσεται, εφαρμόζεται, αξιολογείται και αναπροσαρμόζεται το ειδικό ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα, ανάλογα με τις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών και τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων.

              Όχι Όχι


            • 3 Ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων


              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων ενημερώνουν τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών για τη δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας.

              Όχι Όχι


            • 4 Συμπλήρωση Υπεύθυνης Δήλωσης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής


              Περιγραφή Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών συμπληρώνουν σχετική Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία δηλώνουν πως επιθυμούν να συμμετέχει το τέκνο τους σε τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας.

              Όχι Όχι


            • 5



              Όχι Όχι


            • 6 Δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Με βάση των αριθμό των μαθητών αλλά και τις Υπεύθυνες Δηλώσεις των γονέων, ο Διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας, συγκροτεί τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας. Τα τμήματα μπορούν να λειτουργούν σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους ή για ορισμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες και την πρόοδο των μαθητών που τα παρακολουθούν, και γίνονται σε χώρο του σχολείου.

              Όχι Όχι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.