|
|
Γραμμή 177: |
Γραμμή 177: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Ταξινόμηση αιτήσεων από το Αυτοτελές Τμήμα ή πρόσβαση μελών της Δ.Ε.Π.Π.Σ. στην ηλεκτρονική πλατφόρμα. | + | |process_step_title=Αξιολόγηση αιτήσεων από τη ΔΕΠΠΣ |
− | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | + | |process_step_official=Αρμόδια επιτροπή |
− | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | + | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| |process_step_duration_min=P5D | | |process_step_duration_min=P5D |
| |process_step_duration_max=P7D | | |process_step_duration_max=P7D |
− | |process_step_description=Το Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων διαβιβάζει ηλεκτρονικά τις αιτήσεις στην Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) ταξινομημένες ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Εναλλακτικά, τα μέλη της Δ.Ε.Π.Π.Σ. αποκτούν πρόσβαση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα των αιτήσεων. | + | |process_step_note=Τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) αποκτούν |
| + | πρόσβαση στην πλατφόρμα των αιτήσεων με τους κωδικούς που διαθέτουν στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 188: |
Γραμμή 189: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Εξέταση αιτήσεων από Δ.Ε.Π.Π.Σ. και υποβολή εισήγησης στον Υπουργό και στο Ι.Ε.Π. | + | |process_step_title=Συνεδρίαση και εξέταση αιτήσεων από Δ.Ε.Π.Π.Σ. |
| |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| |process_step_duration_min=P5D | | |process_step_duration_min=P5D |
| |process_step_duration_max=P7D | | |process_step_duration_max=P7D |
− | |process_step_description=Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. εξετάζει τις αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως α) Π.Σ. ή β) ΠΕΙ.Σ. ή γ) Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. και υποβάλλει στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αιτιολογημένη εισήγηση για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. διαβιβάζει την εισήγηση του προηγούμενου εδαφίου στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.). | + | |process_step_description=Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. σε ειδική συνεδρίαση, λαμβάνοντας |
| + | υπόψη την αναγκαιότητα λειτουργίας Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) ή Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.) ανά Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, |
| + | τον συνολικό αριθμό των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ., των οποίων η |
| + | λειτουργία μπορεί να υποστηριχθεί από τη Δ.Ε.Π.Π.Σ. και |
| + | το Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, εξετάζει τις αιτήσεις που έχουν υποβληθεί. |
| + | |process_step_note=Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. δύναται να ζητήσει: α) την εκ του σύνεγγυς ή μέσω τηλεδιάσκεψης παρουσίαση και υποστήριξη των αιτήσεων που υπεβλήθησαν, μετά των συνυποβληθέντων δικαιολογητικών, εγγράφων και λοιπών στοιχείων, β) την άποψη του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επί της εν λόγω αίτησης χαρακτηρισμού του Διευθυντή ή Προϊσταμένου σχολικής μονάδας της περιοχής αρμοδιότητάς του, η οποία υποβάλλεται από τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και γ) την άποψη του Διευθυντή ή Προϊσταμένου της οικείας σχολικής μονάδας επί της εν λόγω αίτησης χαρακτηρισμού του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |