|
|
Γραμμή 313: |
Γραμμή 313: |
| |process_provision_digital_location_title=Ψηφιακή Πύλη Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστηματων Δημόσιας Διοίκησης | | |process_provision_digital_location_title=Ψηφιακή Πύλη Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστηματων Δημόσιας Διοίκησης |
| |process_provision_digital_location_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/randevouKEP | | |process_provision_digital_location_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/randevouKEP |
− | |process_provision_digital_location_description=Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε ΚΕΠ
| |
| }} | | }} |
| {{process useful links | | {{process useful links |
Αναθεώρηση της 10:07, 16 Ιανουαρίου 2024
789380b9-ea1b-46f6-b8c7-c39f883d633a
155034
Με μια ματιά
Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)
Περιγραφή
Η Πλατφόρμα επισκέψεων ΚΕΠ επιτρέπει σε πολίτες και επιχειρίσεις να προγραμματίσουν ραντεβού για φυσική επίσκεψη σε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών της επιλογής τους. Το ραντεβού μπορεί να κλειστεί: α) διαδικτυακά από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο, β) κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το ΚΕΠ από τον υπάλληλο του ΚΕΠ.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ, ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Αίτηση
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από
Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις
- Ραντεβού δύναται να κλείσει ένα φυσικό πρόσωπο για άλλο πρόσωπο. Το πρόσωπο του οποίου τα στοιχεία θα συμπληρωθούν στην καρτέλα κράτησης θα πρέπει να είναι αυτό που θα παρουσιαστεί στο ραντεβού.
- Σε περίπτωση που ο πολίτης αιτείται περισσότερες από μια διαδικασίες από τα ΚΕΠ οφείλει να κλείσει ισάριθμα ραντεβού.
- Καταχώριση του ραντεβού στην πλατφόρμα γίνεται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ όταν ο πολίτης προσέλθει διαζώσης χωρίς να έχει κλείσει ραντεβού.
- Η συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας του πολίτη δεν είναι υποχρεωτική. Ωστόσο αν ο πολίτης δηλώσει στοιχεία επικοινωνίας η υπηρεσία δύναται να επικοινωνήσει μαζί του ηλεκτρονικά για επιβεβαίωση ή ακύρωση του ραντεβού.
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Πλατφόρμα Επισκέψεων ΚΕΠ
Επίσημος τίτλος
Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (ψηφιακά)
ΔΔ
1
6
0
66797
Όχι
1200
600
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet
804588, 265425
9916
gov.gr
Άλλο
Η Πλατφόρμα επισκέψεων ΚΕΠ είναι η ηλεκτρονική εφαρμογή, μέσω της οποίας ο πολίτης μπορεί να προγραμματίσει ραντεβού για φυσική επίσκεψη σε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών της επιλογής του. Το ραντεβού μπορεί να το κλείσει διαδικτυακά ή μέσω υπαλλήλου ΚΕΠ.
0.00
0.00
0
0
0
}}
}}
10 λεπτά}}
12 λεπτά
19 λεπτά
,
1
Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
Το φυσικό πρόσωπο που θα κλείσει το ραντεβού, θα πρέπει να διαθέτει κωδικούς-διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (TAXISnet).
Όχι
Όχι
Εγκύκλιος
Α.Π. : 4025 ΕΞ 2021 / ΥΨΗΔ 12/02/2021
2021
1
Μετάβαση αιτούντος σε ΚΕΠ
Όχι
Όχι
2
Προγραμματισμός ραντεβού από τον υπάλληλο
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Υπάλληλος ΚΕΠ
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ο αιτών προσέρχεται στο ΚΕΠ για προγραμματισμό ραντεβού και εξυπηρέτηση σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Ο υπάλληλος καταχωρίζει τα στοιχεία του αιτούντος στην Πλατφόρμα Επισκέψεων.
Ναι
Όχι
3
Εξυπηρέτηση με χρήση ειδικού μηχανισμού προτεραιότητας e-PASS
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Υπάλληλος ΚΕΠ
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Αυτός ο τρόπος εξυπηρέτησης λαμβάνει χώρα στα ΚΕΠ που διαθέτουν ειδικό εξοπλισμό και εκδοτήριο e-PASS και προσέρχονται οι πολίτες για εξυπηρέτηση με σειρά προτεραιότητας χωρίς ραντεβού.
Ναι
Όχι
4
Προεπισκόπιση της πλατφόρμας και έλεγχος διαθεσιμότητας προσωπικού
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Υπάλληλος ΚΕΠ
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ο υπάλληλος ελέγχει τη διαθεσιμότητα της πλατφόρμας για ραντεβού την ημερομηνία και ώρα που ζήτησε ο ενδιαφερόμενος.
Ναι
Όχι
5
Καταχώριση στοιχείων ραντεβού στην πλατφόρμα
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Υπάλληλος ΚΕΠ
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ο υπάλληλος καταχωρίζει τα στοιχεία του πολίτη (ονοματεπώνυμο και λόγος εξυπηρέτησης) στην εφαρμογή.
Ναι
Όχι
6
Οριστικοποίηση κράτησης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Υπάλληλος ΚΕΠ
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ο υπάλληλος οριστικοποιεί την κράτηση η οποία αντιστοιχίζεται σε συγκεκριμένη ουρά εξυπηρέτησης στην πλατφόρμα.
Ναι
Όχι
7
Παραλαβή επιπεβαιωτικού email
Περιγραφή
Ο πολίτης παραλαμβάνει το επιβεβαιωτικό email του ραντεβού του και επανέρχεται στο ΚΕΠ την ημερομηνία και την ώρα του ραντεβού για τη δια ζώσης εξυπηρέτηση.
Ναι
Ναι
8
Διαχείριση ραντεβού e-PASS
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Υπάλληλος ΚΕΠ
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ο υπαλληλος εισέρχεται στην πλατφόρμα Επισκέψεων και μεταβαίνει στην ενότητα διαχείρισης του μηχανισμού e-PASS.
Ναι
Όχι
9
Κλήση διαδοχικών ραντεβού και εξυπηρέτηση του πολίτη
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Υπάλληλος ΚΕΠ
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ο υπάλληλος επιλέγει τη θέση εξυπηρέτησης και ενεργοποιεί την κλήση των αριθμών προτεραιότητας e-PASS. Ο τρέχον αριθμός εξυπηρέτησης εμφανίζεται σε οθόνη διασυνδεδεμένη με τον εξοπλισμό εκδοτηρίου.
Σημειώσεις
Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να εκδώσει e-PASS αριθμό προτεραιότητας είτε ψηφιακά, είτε απευθείας από το εκδοτήριο κατά την επίσκεψή του στο ΚΕΠ.
Ναι
Όχι
10
Επανάκληση αριθμών ή κατ΄εξαίρεση κλήση αριθμών προτεραιότητας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Υπάλληλος ΚΕΠ
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ο υπάλληλος έχει τη δυνατότητα επανάκλησης αριθμών προτεραιότητας που δεν έχουν εξυπηρετηθεί και κατ΄εξαίρεση κλήσης μη διαδοχικών αριθμών για την εξυπηρέτηση ειδικών κατηγοριών πολιτών.
Ναι
Ναι
1
Ταυτοποίηση Χρήστη
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Σύνδεσμος
https://rantevou.kep.gov.gr
Περιγραφή
Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο αιτών κάνει χρήση των προσωπικών κωδικών - διαπιστευτηρίων του της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (TAXISnet).
Όχι
Όχι
2
Επιλογή ΚΕΠ για επίσκεψη
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο αιτών επισκοπεί την πλατφόρμα και επιλέγει το Νομό, το Δήμο που βρίσκεται το ΚΕΠ που επιθυμει να επισκεφτεί. Τέλος επιλέγει το ΚΕΠ.
Όχι
Όχι
3
Επιλογή αυθημερόν ραντεβού σε επιλεγμένα ΚΕΠ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Σε περίπτωση επιλογής αυθημερόν ραντεβού ο πολίτης επιλέγει και το είδος της υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση
Ναι
Όχι
4
Επιλογή υπηρεσίας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Επιλογή υπηρεσίας: Υποβολή αίτησης και θεώρησης γνησίου υπογραφής ή όλες οι υπηρεσίες.
Ναι
Όχι
5
Επιλογή προγραμματισμένου ραντεβού
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο πολίτης επιλέγει από διαθέσιμο ημερολόγιο την ημέρα και την ώρα του επιθυμητού ραντεβού. Η πλατφόρμα λαμβάνει υποψη της την διαθεσιμότητα των ΚΕΠ βάση του ωραρίου λειτουργίας τους, καθώς και τα ραντεβού που ήδη έχουν δεσμευτεί από κρατήσεις άλλων πολιτών. Επίσης έχει οριστεί εκ μέρους του Φορέα μέγιστος χρόνος πλογήγησης στην πλατφόρμα.
Ναι
Όχι
6
Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο πολίτης συμπληρώνει υποχρεωτικά το ονοματεπωνυμό του για το αίτημα του ραντεβού που θέλει να υποβάλλει. Επίσης συμπληρώνει προαιρετικά το θέμα της επίσκεψης, το λογαριασμό του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου και το κινητό του τηλέφωνο.
Όχι
Όχι
7
Ενημέρωση του χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο αιτών συναινεί για την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
Όχι
Όχι
8
Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο αιτών δε συναινεί σε τηλεφωνική ή και ψηφιακή επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (email) αναφορικά με το ραντεβού του, εφόσον έχει συμπληρώσει τα προαιρετικά στοιχεία.
Ναι
Ναι
9
Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο αιτών συναινεί σε τηλεφωνική ή και ψηφιακή επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (email) αναφορικά με το ραντεβού του, εφόσον έχει συμπληρώσει τα προαιρετικά στοιχεία.
Ναι
Όχι
10
Οριστικοποίηση της κράτησης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο αιτών υποβάλει την κράτηση για το ραντεβού του.
Όχι
Όχι
11
Δυνατότητα για διαχείριση των στοιχείων του ραντεβού και άλλων κρατήσεων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο αιτών έχει τη δυνατότητα να μεταβάλει τα στοιχεία του επικείμενου ραντεβού, να διαχειριστεί άλλες κρατήσεις που τυχόν έχει κάνει και να ακυρώσει το ραντεβού του ή να προγραμματίσει νέο ραντεβού.
Όχι
Ναι
Συχνές ερωτήσεις
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.