|
|
Γραμμή 15: |
Γραμμή 15: |
| |process_type=Εξωστρεφής | | |process_type=Εξωστρεφής |
| |process_trigger=Αιτούμενη | | |process_trigger=Αιτούμενη |
− | |process_trigger_type=email, Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, Αίτηση (έντυπο) | + | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, email |
| |process_usage=Δικαιολογητικό, Είσοδος σε άλλη διαδικασία | | |process_usage=Δικαιολογητικό, Είσοδος σε άλλη διαδικασία |
| |process_output_type=Παραγωγή εγγράφου | | |process_output_type=Παραγωγή εγγράφου |
| |process_validity_duration_set=Άπαξ | | |process_validity_duration_set=Άπαξ |
− | |process_source=SDG, Συντάκτες | + | |process_source=Συντάκτες, SDG |
| |process_provided_to=Ταξιδιώτες | | |process_provided_to=Ταξιδιώτες |
| |process_tax_type=Έλεγχοι,Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών | | |process_tax_type=Έλεγχοι,Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών |
Γραμμή 54: |
Γραμμή 54: |
| |process_conditions_name=Η διαδικασία διερεύνησης της καταγγελίας εκτελείται από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων αφού έχει πρωτογενώς απαντηθεί από την αρμόδια σιδηροδρομική επιχείρηση. | | |process_conditions_name=Η διαδικασία διερεύνησης της καταγγελίας εκτελείται από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων αφού έχει πρωτογενώς απαντηθεί από την αρμόδια σιδηροδρομική επιχείρηση. |
| |process_conditions_url=https://ras-el.gr/epivates/#nomothesia | | |process_conditions_url=https://ras-el.gr/epivates/#nomothesia |
| + | }} |
| + | {{process conditions |
| + | |process_conditions_num_id=2 |
| + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| + | |process_conditions_type=Χρονικής προθεσμίας |
| + | |process_conditions_name=Ο επιβάτης μπορεί να υποβάλει καταγγελία στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (Ρ.Α.Σ.), εντός τριών (3) μηνών από την παραλαβή της πληροφορίας για την απόρριψη της αρχικής καταγγελίας. Επίσης, εάν δεν ληφθεί απάντηση εντός τριών (3) μηνών από την υποβολή της αρχικής καταγγελίας, ο επιβάτης δικαιούται να υποβάλει καταγγελία στη Ρ.Α.Σ. . |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
Γραμμή 179: |
Γραμμή 185: |
| }} | | }} |
| {{process provision digital locations | | {{process provision digital locations |
− | |process_provision_digital_location_title=Φόρμα Υποβολής Καταγγελίας Επιβατών Σιδηροδρομικών Μεταφορών | + | |process_provision_digital_location_title=Πλατφόρμα Υποβολής Καταγγελιών Επιβατών στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων |
| |process_provision_digital_location_url=https://ras-el.gr/epivates/#kataggelia | | |process_provision_digital_location_url=https://ras-el.gr/epivates/#kataggelia |
| }} | | }} |
a17e21d5-9b42-48e7-90fd-cd4e4c526e70
172159
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Τμήμα Αδειοδότησης και Εποπτείας Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων, ΜΟΝΑΔΑ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στη διερεύνηση των καταγγελιών επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών, που δεν επιλύθηκαν ή δεν επιλύθηκαν ικανοποιητικά από την εμπλεκόμενη σιδηροδρομική επιχείρηση ή τον υπεύθυνο σταθμού, με σκοπό την αποτελεσματική διαχείρισή τους, τη διασφάλιση των δικαιωμάτων του επιβάτη και την ικανοποίηση, όπου προβλέπεται, των αιτημάτων του.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΜΟΝΑΔΑ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Τμήμα Αδειοδότησης και Εποπτείας Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Αναφορά/Καταγγελία
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Φόρμα Υποβολής Καταγγελίας
Σημειώσεις
Η αίτηση συνοδεύεται από τυχόν υποστηρικτικά έγγραφα (π.χ. απάντηση της σιδηροδρομικής εταιρίας, αντίγραφο εισιτηρίου, φωτογραφία). Αποστολή της καταγγελίας και στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@ras-el.gr
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Ο επιβάτης, εφόσον δεν ικανοποιηθεί από την τελική απάντηση που θα λάβει από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, δύναται να επανέλθει με νεότερη επιστολή προσκομίζοντας συμπληρωματικά στοιχεία για την επανεξέταση της υπόθεσής του.
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Παραγωγή εγγράφου
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Κανονισμός ΕE 2021/782
Επίσημος τίτλος
Διαχείριση Καταγγελίας Επιβατών Σιδηροδρομικών Μεταφορών
Γλώσσες παροχής
Αγγλικά, Ελληνικά
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, email
A2
ΔΔ
4
0
0
11977
Όχι
32184300
15638460
Άπαξ
Ταυτοποιητικό έγγραφο
452463
8210
Συντάκτες, SDG
Δικαιολογητικό, Είσοδος σε άλλη διαδικασία
Η διαδικασία αφορά στη διερεύνηση των καταγγελιών επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών, που δεν επιλύθηκαν ή δεν επιλύθηκαν ικανοποιητικά από την εμπλεκόμενη σιδηροδρομική επιχείρηση ή τον υπεύθυνο σταθμού, με σκοπό την αποτελεσματική διαχείρισή τους, τη διασφάλιση των δικαιωμάτων του επιβάτη και την ικανοποίηση, όπου προβλέπεται, των αιτημάτων του.
0.00
0.00
0
3
0
}}
3 μήνες}}
6 μήνες}}
,,,
1
Διοικητικές
Η διαδικασία διερεύνησης της καταγγελίας εκτελείται από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων αφού έχει πρωτογενώς απαντηθεί από την αρμόδια σιδηροδρομική επιχείρηση.
Όχι
Όχι
2
Χρονικής προθεσμίας
Ο επιβάτης μπορεί να υποβάλει καταγγελία στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (Ρ.Α.Σ.), εντός τριών (3) μηνών από την παραλαβή της πληροφορίας για την απόρριψη της αρχικής καταγγελίας. Επίσης, εάν δεν ληφθεί απάντηση εντός τριών (3) μηνών από την υποβολή της αρχικής καταγγελίας, ο επιβάτης δικαιούται να υποβάλει καταγγελία στη Ρ.Α.Σ. .
Όχι
Όχι
1
Απάντηση της σιδηροδρομικής εταιρίας.
Υπηρεσιακό έγγραφο
Απάντηση της σιδηροδρομικής εταιρίας.
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Εάν αυτή δεν κατατεθεί με την αίτηση, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων την αναζητά είτε από τον επιβάτη είτε από τη σιδηροδρομική επιχείρηση.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Ναι
Προϋπόθεση δικαιολογητικού:
Διοικητικές
Όχι
6440
2
Αντίγραφο εισιτηρίου.
Ταξιδιωτικό έγγραφο
Αντίγραφο εισιτηρίου.
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Eάν υπάρχει.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Ναι
Προϋπόθεση δικαιολογητικού:
Διοικητικές
Όχι
4746
3
Φωτογραφικό υλικό που σχετίζεται με την καταγγελλόμενη παράβαση.
Φωτογραφία προσώπου
Φωτογραφικό υλικό που σχετίζεται με την καταγγελλόμενη παράβαση.
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Εάν υπάρχει.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Ναι
Προϋπόθεση δικαιολογητικού:
Διοικητικές
Όχι
8298
Νόμος
28
3891
2010
188
Α
Κανονισμός
782
2021
1
Παραλαβή της καταγγελίας και των υποστηρικτικών εγγράφων από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Η υποβολή διενεργείται ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας τη φόρμα υποβολής καταγγελίας, η οποία είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων. Ο επιβάτης μπορεί επίσης να αποστείλει τη φόρμα στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων με ηλεκτρονική αλληλογραφία ή να την υποβάλλει αυτοπροσώπως. Η καταγγελία παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου και χρεώνεται στην αρμόδια Μονάδα /Τμήμα της Γενικής Διεύθυνσης. Στην καταγγελία συστήνεται να επισυνάπτεται η απάντηση της σιδηροδρομικής επιχείρησης και άλλα τυχόν υποστηρικτικά έγγραφα π.χ. αντίγραφο εισιτηρίου, φωτογραφία.
Όχι
Όχι
2
Ενημέρωση καταγγέλοντα για παραλαβή
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Έλεγχος
Περιγραφή
Εξετάζεται αν πληρούνται οι προϋποθέσεις απάντησης από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων και η πληρότητα των υποβαλλόμενων στοιχείων.
Σημειώσεις
Αν η καταγγελία είναι αβάσιμη ενημερώνεται ο επιβάτης και τίθεται στο αρχείο.
Όχι
Όχι
3
Αβάσιμη καταγγελία - Ενημέρωση Επιβάτη
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Εάν είναι αβάσιμη (δεν αφορά παραβίαση άρθρου του Κανονισμού), η καταγγελία αρχειοθετείται και ο επιβάτης ή και κάθε άλλος ενδιαφερόμενος, ενημερώνεται με επιστολή, εντός δύο (2) εβδομάδων, για τους λόγους που η ΡΑΣ δε θα επιληφθεί του θέματός του.
Ναι
Όχι
4
Αναζήτηση απάντησης καταγγελίας από σιδηροδρομική επιχείρηση
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Έλεγχος
Περιγραφή
Εάν δεν επισυνάπτεται η απάντηση της Σιδηροδρομικής Επιχείρησης (ΣΕ), η καταγγελία διαβιβάζεται εντός δέκα (10) ημερών στη Σιδηροδρομική Επιχείρηση. Η Σιδηροδρομική Επιχείρηση θα πρέπει να απαντήσει στον επιβάτη εντός ενός (1) μήνα, διάστημα που μπορεί να παραταθεί αιτιολογημένα έως τρεις (3) μήνες. Η απάντηση κοινοποιείται στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων.
Ναι
Όχι
5
Διερεύνηση καταγγελίας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Διευθυντής
Τρόπος Υλοποίησης
Έλεγχος
Περιγραφή
Διερεύνηση των καταγγελλόμενων παραβάσεων.
Διεκπεραίωση της καταγγελίας εντός τριών (3) μηνών από την παραλαβή όλων των σχετικών πληροφοριών για την κατάρτιση του φακέλου καταγγελίας. Σε σύνθετες περιπτώσεις, η ΡΑΣ
δύναται να παρατείνει το εν λόγω διάστημα σε έξι (6) μήνες. Στην περίπτωση αυτή, ενημερώνει τον επιβάτη για τους λόγους της παράτασης και για τον χρόνο που αναμένεται να χρειασθεί
για την περάτωση της διαδικασίας
Όχι
Όχι
6
Σύυνταξη απάντησης - Ολοκλήρωση Διαδικασίας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια Διεύθυνση
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Συντάσσεται απάντηση προς τον επιβάτη.
Όχι
Όχι
Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων
Νομοθεσία