|
|
Γραμμή 227: |
Γραμμή 227: |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P1M | | |process_step_duration_min=P1M |
− | |process_step_duration_max=P6M | + | |process_step_duration_max=P8M |
| |process_step_description=Στην περίπτωση παρέλευσης της προθεσμίας (20 ημέρες συν τυχόν παράταση το πολύ 10 ημέρες) που έχει ο Πάροχος για να υποβάλει την απάντησή του στο σύστημα, εκκινούν ενέργειες κλήσης του σε ακρόαση. | | |process_step_description=Στην περίπτωση παρέλευσης της προθεσμίας (20 ημέρες συν τυχόν παράταση το πολύ 10 ημέρες) που έχει ο Πάροχος για να υποβάλει την απάντησή του στο σύστημα, εκκινούν ενέργειες κλήσης του σε ακρόαση. |
| }} | | }} |
Γραμμή 292: |
Γραμμή 292: |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=P10M | + | |process_step_duration_min=P1M |
− | |process_step_duration_max=P6M | + | |process_step_duration_max=P8M |
| |process_step_description=Σε περίπτωση σοβαρών ευρημάτων, εκκινεί άλλη διαδικασία ελέγχου και κλήσης του παρόχου σε ακρόαση, με την εμπλοκή της Διεύθυνσης Νομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ. Εάν διαπιστωθούν παραβάσεις, επιβάλλονται κυρώσεις. | | |process_step_description=Σε περίπτωση σοβαρών ευρημάτων, εκκινεί άλλη διαδικασία ελέγχου και κλήσης του παρόχου σε ακρόαση, με την εμπλοκή της Διεύθυνσης Νομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ. Εάν διαπιστωθούν παραβάσεις, επιβάλλονται κυρώσεις. |
| }} | | }} |
626044fb-b5d9-4aac-8f79-7fb405691b87
626445
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας, από οποιοδήποτε πρόσωπο φέρει την ιδιότητα του καταναλωτή ηλεκτρονικών επικοινωνιών, προς το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) αναφορικά με Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης.
Στις Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης (γνωστές και ως Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης) ανήκουν κατηγορίες υπηρεσιών όπως, τυχερά παίγνια, ψηφοφορίες, διαγωνισμοί, συμμετοχή σε τηλεοπτικά παιχνίδια μέσω τηλεφώνου, αγορές (π.χ. ‘κατέβασμα’ παιχνιδιών, ringtone, video), υπηρεσίες ενηλίκων, πρόγνωση καιρού, αστρολογία/χαρτομαντεία, αθλητικά νέα.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Αναφορά/Καταγγελία
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Υποβολή καταγγελίας για υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης
Σημειώσεις
Οι καταγγελίες υποβάλλονται επώνυμα, με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
• ηλεκτρονικά, με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας που είναι διαθέσιμη στον διαδικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ (https://www.eett.gr/katanalotes/ypiresies-ayximenis-chreosis/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-ypiresies-ayximenis-chreosis/),
• μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@eett.gr,
• αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Δεν απαιτούνται κωδικοί για την εισαγωγή στην πλατφόρμα
Σχετικά
Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν.2690/1999) και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Υποβολή καταγγελίας για Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης, Καταγγελία για Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ)
Επίσημος τίτλος
Καταγγελία Καταναλωτή Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών για Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης
Γλώσσες παροχής
Αγγλικά, Ελληνικά
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email
ΔΔ
3
0
0
64183
Όχι
6336000
8870400
Αόριστη
Δεν απαιτούνται κωδικοί για την εισαγωγή στην πλατφόρμα
Άλλο
131631
61
8210
Συντάκτες, gov.gr
Είσοδος σε άλλη διαδικασία, Άλλο
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας, από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο φέρει την ιδιότητα του καταναλωτή ηλεκτρονικών επικοινωνιών, προς το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) αναφορικά με Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης.
Στις Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης (γνωστές και ως Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης) ανήκουν κατηγορίες υπηρεσιών όπως, τυχερά παίγνια, ψηφοφορίες, διαγωνισμοί, συμμετοχή σε τηλεοπτικά παιχνίδια μέσω τηλεφώνου, αγορές (π.χ. ‘κατέβασμα’ παιχνιδιών, ringtone, video), υπηρεσίες ενηλίκων, πρόγνωση καιρού, αστρολογία/χαρτομαντεία, αθλητικά νέα.
0.00
0.00
0
1
0
}}
}}
50 ημέρες}}
,
1
Παροχής στοιχείων
Ο καταναλωτής οφείλει να έχει προηγουμένως υποβάλει γραπτή καταγγελία στην εταιρεία που παρέχει την υπηρεσία και να έχει λάβει από αυτήν το «μοναδικό αριθμό αναφοράς» (αριθμό ταυτοποίησης) της καταγγελίας. Τον αριθμό αυτό πρέπει να τον αναφέρει στην καταγγελία του στην ΕΕΤΤ.
Όχι
Όχι
2
Παροχής στοιχείων
Η καταγγελία πρέπει να είναι επώνυμη, σαφής, βάσιμη και να μην έχει υβριστικό περιεχόμενο. Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες.
Όχι
Όχι
3
Συναίνεσης
Ο καταγγέλλων πρέπει να λάβει γνώση και να συμφωνήσει με τη "Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", προτού υποβάλει την καταγγελία του στην ΕΕΤΤ.
Όχι
Όχι
1
Συνοδευτικά έγγραφα που τεκμηριώνουν την καταγγελία (π.χ. αντίγραφα, φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας).
Αποδεικτικό
Συνοδευτικά έγγραφα που τεκμηριώνουν την καταγγελία (π.χ. αντίγραφα, φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας).
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Τα συνοδευτικά έγγραφα υποβάλλονται για να υποστηρίξουν την καταγγελία, εφόσον υφίστανται και δεν είναι υποχρεωτικά. Σε κάθε περίπτωση, η καταγγελία πρέπει να κάνει αναφορά σε όλα τα απαραίτητα στοιχεία που τεκμηριώνουν την προηγούμενη γραπτή επικοινωνία µε την εταιρεία, καθώς και στον μοναδικό αριθμό αναφοράς (αριθμό ταυτοποίησης) που έχει αποδώσει η εταιρεία στην καταγγελία.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Ναι
Προϋπόθεση δικαιολογητικού:
Διοικητικές
Όχι
3798
Νόμος
209
4727
2020
184
Α
Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής
578/29
2010
1651
Β
Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής
923/12
2020
651
Β
Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής
991/4
2021
2265
Β
1
Έναρξη διαδικασίας
Όχι
Όχι
2
Παραλαβή καταγγελίας ψηφιακά
Ναι
Όχι
3
Παραλαβή καταγγελίας με email
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Η υποβολή διενεργείται από τον καταγγέλλοντα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στο email : info@eett.gr
Ναι
Όχι
4
Παραλαβή καταγγελίας δια ζώσης ή ταχυδρομικώς
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Η υποβολή της καταγγελίας διενεργείται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς από τον καταγγέλλοντα, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).
Ναι
Όχι
5
Πρωτοκόλληση καταγγελίας και χρέωσή της στον αρμόδιο υπάλληλο
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Η πρωτοκόλληση και η χρέωση της καταγγελίας διενεργείται από την Κεντρική Γραμματεία της ΕΕΤΤ ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών που χρεώνει στον Προϊστάμενο του Τμήματος Προστασίας Καταναλωτών του Τηλεπικοινωνιακού Τομέα που αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.
Όχι
Όχι
6
Αξιολόγηση καταγγελίας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Έλεγχος
Περιγραφή
Αξιολόγηση του περιεχομένου της καταγγελίας κατά την οποία ελέγχεται η πληρότητα και εγκυρότητα αυτής, καθώς και η σχετικότητά της με το αντικείμενο του Τμήματος Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα και της ΕΕΤΤ γενικότερα.
Σημειώσεις
Στην περίπτωση λανθασμένης χρέωσης στο Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα εκ παραδρομής, η καταγγελία επιστρέφεται στο Τμήμα Κεντρικής Γραμματείας για επαναχρέωση στο σωστό Τμήμα.
Όχι
Όχι
7
Ενημέρωση καταγγέλλοντα στην περίπτωση έλλειψης στοιχείων ή αναρμοδιότητας της ΕΕΤΤ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Στην περίπτωση έλλειψης στοιχείων ή αναρμοδιότητας της ΕΕΤΤ, ενημερώνεται ο καταγγέλλων, προκειμένου να επανυποβάλει την καταγγελία. Η επιστολή ενημέρωσης συντάσσεται από τον υπάλληλο και εγκρίνεται από τον αρμόδιο Προϊστάμενο.
Ναι
Ναι
8
Καταχώρηση καταγγελίας από τον αρμόδιο υπάλληλο στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΜΗΣ της ΕΕΤΤ και αποστολή της στον αρμόδιο Πάροχο
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ο αρμόδιος υπάλληλος της ΕΕΤΤ καταχωρεί την καταγγελία στο σύστημα ΕΡΜΗΣ και την αποστέλει στον Πάροχο για τις δικές του ενέργειες.
Ναι
Όχι
9
Ενέργειες για κλήση σε ακρόαση του Παρόχου, στην περίπτωση παρέλευσης της προθεσμίας χωρίς να απαντήσει
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια υπηρεσία
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Στην περίπτωση παρέλευσης της προθεσμίας (20 ημέρες συν τυχόν παράταση το πολύ 10 ημέρες) που έχει ο Πάροχος για να υποβάλει την απάντησή του στο σύστημα, εκκινούν ενέργειες κλήσης του σε ακρόαση.
Ναι
Ναι
10
Εξέταση καταγγελίας και απάντηση από τον Πάροχο εντός της προθεσμίας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ο Πάροχος παραλαμβάνει την καταγγελία μέσω του συστήματος ΕΡΜΗΣ. Εξετάζει την καταγγελία, διεκπεραιώνει τις δικές του ενέργειες και υποβάλει την απάντησή του επί της καταγγελίας στον ΕΡΜΗ εντός προθεσμίας 20 ημερών. Ο πάροχος μπορεί να ζητήσει παράταση το πολύ 10 ημερών μέσω του συστήματος ΕΡΜΗΣ. Η παράταση απαιτεί έγκριση από την ΕΕΤΤ στο σύστημα.
Ναι
Όχι
11
Ενημέρωση της ΕΕΤΤ και του καταγγέλλοντα, μέσω του συστήματος ΕΡΜΗΣ, για την απάντηση του Παρόχου
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Η ΕΕΤΤ και ο καταγγέλλων ενημερώνονται από το σύστημα για την απάντηση του Παρόχου.
Σημειώσεις
Εφόσον δεν κρίνει την απάντηση ικανοποιητική, η ΕΕΤΤ δύναται να επιστρέφει την υπόθεση στον Πάροχο για να την επανεξετάσει και να απαντήσει εκ νέου.
Ναι
Όχι
12
Ολοκλήρωση καταγγελίας μέσα στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΜΗΣ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Σημειώσεις
Στην περίπτωση που ο καταγγέλλων δεν θεωρεί την απάντηση του Παρόχου ικανοποιητική, τότε δύναται να υποβάλει επαναληπτική καταγγελία. Σε κάθε περίπτωση, το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα συγκεντρώνει τις καταγγελίες ανά δίμηνο σε μία αναφορά προς ενημέρωση της Διοίκησης και για τυχόν περαιτέρω ενέργειες.
Ναι
Όχι
13
Περαιτέρω διερεύνηση από την ΕΕΤΤ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Έλεγχος
Περιγραφή
Ο αρμόδιος υπάλληλος της ΕΕΤΤ έχει πρόσβαση στην απάντηση του Παρόχου στον ΕΡΜΗ, προκειμένου να την διερευνήσει περαιτέρω.
Ναι
Όχι
14
Ενέργειες κλήσης του Παρόχου σε ακρόαση στην περίπτωση σοβαρών ευρημάτων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια Διεύθυνση
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Σε περίπτωση σοβαρών ευρημάτων, εκκινεί άλλη διαδικασία ελέγχου και κλήσης του παρόχου σε ακρόαση, με την εμπλοκή της Διεύθυνσης Νομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ. Εάν διαπιστωθούν παραβάσεις, επιβάλλονται κυρώσεις.
Ναι
Ναι
15
Εντολή συμμόρφωσης του Παρόχου βάσει του Κανονισμού, στην περίπτωση ήπιου ευρήματος
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Στην περίπτωση ήπιου ευρήματος, δίνεται στον Πάροχο εντολή συμμόρφωσης βάσει του Κανονισμού.
Ναι
Ναι
16
Μη διαπίστωση παράβασης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Αν δεν διαπιστωθεί κάποια παραβίαση της κείμενης νομοθεσίας, η διαδικασία ολοκληρώνεται.
Ναι
Ναι
Διαχείριση καταγγελιών για τις Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης
Xρήσιμες ερωταπαντήσεις για τις υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης
Αρμοδιότητες της ΕΕΤΤ ως προς τις Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης
Συνήγορος του Καταναλωτή - Υποβολή αναφοράς (για εξωδικαστική επίλυση διαφορών μεταξύ καταναλωτή και εταιρείας, π.χ. για θέματα ανεπιθύμητων χρεώσεων)