Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Διαχείριση καταγγελίας για κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 13: Γραμμή 13:
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_trigger=Καταγγελία
 
|process_trigger=Καταγγελία
|process_trigger_type=email, Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά)
+
|process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email
 
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)
 
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)
|process_source=gov.gr, Συντάκτες
+
|process_source=Συντάκτες, gov.gr
 
|process_provided_to=Επιχειρήσεις,Πολίτες
 
|process_provided_to=Επιχειρήσεις,Πολίτες
 
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών
 
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών
 
|process_life_events=Καταγγελίες
 
|process_life_events=Καταγγελίες
 
|process_sdg_notes=Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/1999 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.
 
|process_sdg_notes=Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/1999 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.
|process_total_duration_steps_min=172801
+
|process_total_duration_steps_min=230501
|process_total_duration_steps_max=864001
+
|process_total_duration_steps_max=2332801
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_max=0.00
 
|process_cost_max=0.00
Γραμμή 108: Γραμμή 108:
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_description=Υποβολή καταγγελίας μέσω της σελίδας https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-tilefonia-amp-diadiktyo/
+
|process_step_description=Υποβολή καταγγελίας μέσω της σελίδας
 +
https://www.eett.gr/katanalotes/keraies/diacheirisi-kataggelion/
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 137: Γραμμή 138:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Πρωτοκόλληση καταγγελίας και χρέωσή της στον αρμόδιο υπάλληλο
 
|process_step_title=Πρωτοκόλληση καταγγελίας και χρέωσή της στον αρμόδιο υπάλληλο
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
+
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=P5D
+
|process_step_duration_max=P10D
|process_step_description=Ανεξαρτήτως του τρόπου υποβολής, η χρέωση της καταγγελίας διενεργείται από την Κεντρική Γραμματεία της ΕΕΤΤ ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών που χρεώνει στον Προϊστάμενο του Τμήματος Προστασίας Καταναλωτών του Τηλεπικοινωνιακού Τομέα που αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.
+
|process_step_description=Ανεξαρτήτως του τρόπου υποβολής, η χρέωση της καταγγελίας διενεργείται από την Κεντρική Γραμματεία της ΕΕΤΤ ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών που χρεώνει στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης και στην συνέχεια αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.
 
|process_step_note=Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται.
 
|process_step_note=Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται.
Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων καταναλωτών,  οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
+
Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων ,  οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 167: Γραμμή 168:
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P10D
 
|process_step_duration_max=P10D
|process_step_description=Συμπληρώνεται πρότυπη επιστολή για ενημέρωση του καταγγέλλοντα, στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η ΕΕΤΤ είναι αναρμόδια ή αν τα προσκομισθέντα στοιχεία είναι ελλιπή. Η επιστολή πρέπει να εγκριθεί από τον Τμηματάρχη πριν την αποστολή της στον καταγγέλοντα. Ταυτόχρονα ενημερώνεται και το σύστημα διαχείρισης καταγγελιών ΕΡΜΗΣ
+
|process_step_description=Συμπληρώνεται πρότυπη επιστολή για ενημέρωση του καταγγέλλοντα, στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η ΕΕΤΤ είναι αναρμόδια ή αν τα προσκομισθέντα στοιχεία είναι ελλιπή. Η επιστολή πρέπει να εγκριθεί από τον Προϊστάνεο Τμήματος πριν την αποστολή της στον καταγγέλοντα.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 197: Γραμμή 198:
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=10
 
|process_step_num_id=10
|process_step_exit=Όχι
+
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
|process_step_previous_child_selector=6
+
|process_step_title=Ενημέρωση καταγγέλλοντα και ΕΕΤΤ
|process_step_previous_child=6
+
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
|process_step_title=Καταχώρηση καταγγελίας στο σύστημα ΕΡΜΗΣ και αποστολή στον Πάροχο
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=P5D
+
|process_step_duration_max=P15D
|process_step_description=Εφόσον η καταγγελία είναι ορθή και πλήρης, καταχωρείται στο Σύστημα Διαχείρισης Καταγγελιών της ΕΕΤΤ (ΕΡΜΗΣ) και αποστέλλεται στον Πάροχο για τις δικές του ενέργειες.
+
|process_step_description=Μέσω του συστήματος αποστέλλεται η καταγγελία στο Αρμόδιο Τμήμα για περαιτέρω ενέργειες.
}}
+
|process_step_note=Η ΕΕΤΤ προχωρά σε περαιτέρω διερεύνηση της υπόθεσης με αυτοψία.
{{process steps
 
|process_step_num_id=11
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_previous_child_selector=10
 
|process_step_previous_child=10
 
|process_step_title=Εξέταση καταγγελίας από τον Πάροχο
 
|process_step_official=Άλλο
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P30D
 
|process_step_description=Ο Πάροχος παραλαμβάνει την καταγγελία μέσω του συστήματος διαχείρισης καταγγελιών ΕΡΜΗΣ και προχωρά στις απαιτούμενες ενέργειες κατά την κρίση του. Στη συνέχεια ενημερώνει το σύστημα με την απάντησή του εντός προθεσμίας 20 ημερών. Ο πάροχος μπορεί να ζητήσει παράταση το πολύ 10 ημερών μέσω του συστήματος ΕΡΜΗΣ. Η παράταση απαιτεί έγκριση από την ΕΕΤΤ στο σύστημα.
 
|process_step_note=Στην περίπτωση παρέλευσης της προθεσμίας (20 ημέρες συν τυχόν παράταση το πολύ 10 ημέρες) που έχει ο Πάροχος για να υποβάλει την απάντησή του στο σύστημα, εκκινούν ενέργειες κλήσης του σε ακρόαση.
 
}}
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=12
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_previous_child_selector=11
 
|process_step_previous_child=11
 
|process_step_title=Ενημέρωση καταγγέλλοντα και ΕΕΤΤ για την απάντηση του Παρόχου μέσω του συστήματος ΕΡΜΗΣ
 
|process_step_official=Άλλο
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=PT1S
 
|process_step_duration_max=PT1S
 
|process_step_description=Μέσω του συστήματος καταγγελιών ΕΡΜΗΣ, ο Πάροχος αποστέλλει την απάντησή του η οποία κοινοποιείται στον καταγγέλλοντα και στην ΕΕΤΤ. Εφόσον δεν κρίνει την απάντηση ικανοποιητική, η ΕΕΤΤ δύναται να επιστρέφει την υπόθεση στον Πάροχο για να την επανεξετάσει. Επίσης, στην περίπτωση που ο καταγγέλλων δεν θεωρεί την απάντηση του Παρόχου ικανοποιητική, τότε δύναται να υποβάλει επαναληπτική καταγγελία. Σε κάθε περίπτωση, το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα συγκεντρώνει σε τακτική βάση τις καταγγελίες σε μία αναφορά προς ενημέρωση της Διοίκησης και για τυχόν περαιτέρω ενέργειες.
 
|process_step_note=Αν αποσταλεί εκ μέρους του καταγγέλοντα αμφισβήτηση της απάντησης του Παρόχου ή επερώτηση για την γνώμη της ΕΕΤΤ, αν η ΕΕΤΤ διαπιστώσει ενδεχόμενες παραβάσεις ή αν πρόκειται για επαναλαμβανόμενο θέμα καταγγελίας προς τον ίδιο Πάροχο από πολλούς καταναλωτές, τότε η ΕΕΤΤ προχωρά σε περαιτέρω διερεύνηση της υπόθεσης.
 
 
}}
 
}}
 
{{process provision digital locations
 
{{process provision digital locations

Αναθεώρηση της 09:48, 28 Μαΐου 2024



b640a2c6-96be-4c41-a013-ff39b5c24eb2 642696

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΑΣΜΑΤΟΣ, ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΑΣΜΑΤΟΣ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Αριθμός δικαιολογητικών

2

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

10 ημέρες έως 2 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας, παραπόνων και ερωτημάτων για την κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας, προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΑΣΜΑΤΟΣ


Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Προηγουμένως, συνιστάται να επισκεφθείτε την Ενημερωτική Πύλη Κατασκευών Κεραιών, στην οποία μπορείτε να αναζητήσετε την κατασκευή κεραίας που σας ενδιαφέρει και να ενημερωθείτε για τη διαδικασία αδειοδότησης και το νομοθετικό πλαίσιο, https://keraies.eett.gr/.

Κατά περίπτωση η ΕΕΤΤ εξετάζει τις καταγγελίες και διενεργεί αυτοψία με ειδικό κλιμάκιο. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί παράβαση της νομοθεσίας, επιβάλλει διοικητικές κυρώσεις και ενημερώνει τους αρμόδιους φορείς και τον καταγγέλλοντα.

Επισημαίνεται ότι για θέματα ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας, αρμόδια είναι η Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας (ΕΕΑΕ)

Τελευταία ενημέρωση

26/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Υποβολή καταγγελίας για κατασκευή κεραίας

Σημειώσεις

Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί με τους ακόλουθους τρόπους:

• Με ηλεκτρονική υποβολή στην διεύθυνση https://www.gov.gr/arxes/ethnike-epitrope-telepikoinonion-kai-takhudromeion/ethnike-epitrope-telepikoinonion-kai-takhudromeion/kataggelia-parapona-gia-kataskeue-keraias-kinetes-telephonias

https://www.gov.gr/en/arxes/ethnike-epitrope-telepikoinonion-kai-takhudromeion/ethnike-epitrope-telepikoinonion-kai-takhudromeion/kataggelia-parapona-gia-kataskeue-keraias-kinetes-telephonias

• Με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr

• Με υποβολή με φυσική παρουσία στα γραφεία ή με αποστολή μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι.

Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται.

Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.

Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/1999 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.

        NACE

        • 61 Τηλεπικοινωνίες

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Καταγγελία/παράπονα για κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας

            Επίσημος τίτλος

            Υποβολή καταγγελίας για κατασκευή κεραίας

            Γλώσσες παροχής

            Αγγλικά, Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Καταγγελία

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,


            • 1 Παροχής στοιχείων Η καταγγελία πρέπει να είναι επώνυμη και σαφής. Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες. Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.

              Όχι Όχι

            • 2 Συναίνεσης Ο καταναλωτής πρέπει να λάβει γνώση και να συμφωνήσει με τη "Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", προτού υποβάλει το αίτημα/καταγγελία του στην ΕΕΤΤ.

              Όχι Όχι

            • 3 Παροχής στοιχείων Να περιγραφεί με την μέγιστη δυνατή ακρίβεια η τοποθεσία της κατασκευής της κεραίας . (Οδός, δήμος , συντεταγμένες)

              Όχι Όχι

            • 1 Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας. Φωτογραφία αντικειμένου

              Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας.

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

              Σημειώσεις: Η προσκόμιση είναι προαιρετική και επαφίεται στον καταγγέλλοντα.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 8081

            • 2 Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας. Φωτογραφία κτιρίου

              Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας.

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

              Σημειώσεις: Η προσκόμιση είναι προαιρετική και επαφίεται στον καταγγέλλοντα.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 6237

            • 1 Εκκίνηση διαδικασίας



              Όχι Όχι


            • 2 Παραλαβή καταγγελίας ψηφιακά

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Υποβολή καταγγελίας μέσω της σελίδας https://www.eett.gr/katanalotes/keraies/diacheirisi-kataggelion/

              Ναι Όχι


            • 3 Παραλαβή καταγγελίας μέσω emal

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Αποστολή της καταγγελίας και τυχόν αποδεικτικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr

              Ναι Όχι


            • 4 Παραλαβή καταγγελίας δια ζώσης ή ταχυδρομικώς

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η υποβολή της καταγγελίας διενεργείται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς από τον καταγγέλλοντα, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).

              Ναι Όχι


            • 5 Πρωτοκόλληση καταγγελίας και χρέωσή της στον αρμόδιο υπάλληλο

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ανεξαρτήτως του τρόπου υποβολής, η χρέωση της καταγγελίας διενεργείται από την Κεντρική Γραμματεία της ΕΕΤΤ ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών που χρεώνει στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης και στην συνέχεια αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.

              Σημειώσεις Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται. Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων , οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.

              Όχι Όχι


            • 6 Αξιολόγηση καταγγελίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Αξιολόγηση της καταγγελίας από τον αρμόδιο υπάλληλο, προκειμένου να αποφασίσει για τις επόμενες ενέργειες.

              Όχι Όχι


            • 7 Αποστολή πρότυπης επιστολής προς καταγγέλλοντα λόγω ελλείψεων στοιχείων ή αναρμοδιότητας ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Συμπληρώνεται πρότυπη επιστολή για ενημέρωση του καταγγέλλοντα, στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η ΕΕΤΤ είναι αναρμόδια ή αν τα προσκομισθέντα στοιχεία είναι ελλιπή. Η επιστολή πρέπει να εγκριθεί από τον Προϊστάνεο Τμήματος πριν την αποστολή της στον καταγγέλοντα.

              Ναι Ναι


            • 8 Επιστροφή για επαναχρέωση σε αρμόδιο τμήμα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Αν διαπιστωθεί ότι η καταγγελία αφορά άλλο τμήμα της ΕΕΤΤ επιστρέφεται στο Τμήμα Κεντρικής Γραμματείας για επαναχρέωση.

              Ναι Ναι


            • 9 Αποστολή απαντητικής επιστολής στον καταγγέλλοντα σε ερώτηση που αφορά την ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Εάν το ερώτημα του καταγγέλλοντος αφορά την ΕΕΤΤ, τότε αποστέλλεται απαντητική επιστολή.

              Ναι Ναι


            • 10 Ενημέρωση καταγγέλλοντα και ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Μέσω του συστήματος αποστέλλεται η καταγγελία στο Αρμόδιο Τμήμα για περαιτέρω ενέργειες.

              Σημειώσεις Η ΕΕΤΤ προχωρά σε περαιτέρω διερεύνηση της υπόθεσης με αυτοψία.

              Ναι Ναι











            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.