|
|
Γραμμή 190: |
Γραμμή 190: |
| |process_step_previous_child_selector=6 | | |process_step_previous_child_selector=6 |
| |process_step_previous_child=6 | | |process_step_previous_child=6 |
− | |process_step_title=Αποστολή απαντητικής επιστολής στον καταγγέλλοντα σε ερώτηση που αφορά την ΕΕΤΤ | + | |process_step_title=Αποστολή απαντητικής επιστολής στον καταγγέλλοντα |
| |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| |process_step_duration_max=P40D | | |process_step_duration_max=P40D |
− | |process_step_description=Εάν το ερώτημα του καταγγέλλοντος αφορά την ΕΕΤΤ, τότε αποστέλλεται απαντητική επιστολή. | + | |process_step_description=Αποστέλλεται απαντητική επιστολή στο ερώτημα του καταγγέλλοντος . |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Αναθεώρηση της 10:00, 28 Μαΐου 2024
b640a2c6-96be-4c41-a013-ff39b5c24eb2
642696
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΑΣΜΑΤΟΣ, ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΑΣΜΑΤΟΣ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας, παραπόνων και ερωτημάτων για την κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας, προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΑΣΜΑΤΟΣ
Σχετικά
Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/1999 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Καταγγελία/παράπονα για κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας
Επίσημος τίτλος
Υποβολή καταγγελίας για κατασκευή κεραίας
Γλώσσες παροχής
Αγγλικά, Ελληνικά
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email
ΔΔ
3
0
0
64183
Όχι
2721600
237675
444935
61
Συντάκτες, gov.gr
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), καταγγελίας , παραπόνων και ερωτημάτων για κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας.
0.00
0.00
2
0
0
}}
5 ημέρες}}
}}
,,
1
Παροχής στοιχείων
Η καταγγελία πρέπει να είναι επώνυμη και σαφής. Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες. Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
Όχι
Όχι
2
Συναίνεσης
Ο καταναλωτής πρέπει να λάβει γνώση και να συμφωνήσει με τη "Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", προτού υποβάλει το αίτημα/καταγγελία του στην ΕΕΤΤ.
Όχι
Όχι
3
Παροχής στοιχείων
Να περιγραφεί με την μέγιστη δυνατή ακρίβεια η τοποθεσία της κατασκευής της κεραίας . (Οδός, δήμος , συντεταγμένες)
Όχι
Όχι
1
Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας.
Φωτογραφία αντικειμένου
Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας.
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από:
Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Η προσκόμιση είναι προαιρετική και επαφίεται στον καταγγέλλοντα.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
8081
2
Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας.
Φωτογραφία κτιρίου
Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας.
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από:
Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Η προσκόμιση είναι προαιρετική και επαφίεται στον καταγγέλλοντα.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
6237
1
Εκκίνηση διαδικασίας
Όχι
Όχι
2
Παραλαβή καταγγελίας ψηφιακά
Ναι
Όχι
3
Παραλαβή καταγγελίας μέσω emal
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Αποστολή της καταγγελίας και τυχόν αποδεικτικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr
Ναι
Όχι
4
Παραλαβή καταγγελίας δια ζώσης ή ταχυδρομικώς
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Η υποβολή της καταγγελίας διενεργείται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς από τον καταγγέλλοντα, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).
Ναι
Όχι
5
Πρωτοκόλληση καταγγελίας και χρέωσή της στον αρμόδιο υπάλληλο
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ανεξαρτήτως του τρόπου υποβολής, η χρέωση της καταγγελίας διενεργείται από την Κεντρική Γραμματεία της ΕΕΤΤ ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών που χρεώνει στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης και στην συνέχεια αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.
Σημειώσεις
Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται.
Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων , οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
Όχι
Όχι
6
Αξιολόγηση καταγγελίας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Έλεγχος
Περιγραφή
Αξιολόγηση της καταγγελίας από τον αρμόδιο υπάλληλο, προκειμένου να αποφασίσει για τις επόμενες ενέργειες.
Όχι
Όχι
7
Αποστολή πρότυπης επιστολής προς καταγγέλλοντα λόγω ελλείψεων στοιχείων ή αναρμοδιότητας ΕΕΤΤ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Συμπληρώνεται πρότυπη επιστολή για ενημέρωση του καταγγέλλοντα, στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η ΕΕΤΤ είναι αναρμόδια ή αν τα προσκομισθέντα στοιχεία είναι ελλιπή. Η επιστολή πρέπει να εγκριθεί από τον Προϊστάνεο Τμήματος πριν την αποστολή της στον καταγγέλοντα.
Ναι
Ναι
8
Αποστολή απαντητικής επιστολής - Προώθηση σε αρμόδιο τμήμα
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Αν διαπιστωθεί ότι πρέπει να γίνουν περαιτέρω ενέργειες προώθηση στο αρμόδιο τμήμα για διενέργεια ελέγχου.
Σημειώσεις
Αν διαπιστωθεί ότι η καταγγελία αφορά άλλο τμήμα επιστροφή στην Κεντρική Γραμματεία για επαναχρέωση.
Ναι
Ναι
9
Αποστολή απαντητικής επιστολής στον καταγγέλλοντα
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Αποστέλλεται απαντητική επιστολή στο ερώτημα του καταγγέλλοντος .
Ναι
Ναι
10
Ενημέρωση καταγγέλλοντα και ΕΕΤΤ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Μέσω του συστήματος αποστέλλεται η καταγγελία στο Αρμόδιο Τμήμα για περαιτέρω ενέργειες.
Σημειώσεις
Η ΕΕΤΤ προχωρά σε περαιτέρω διερεύνηση της υπόθεσης με διενέργεια ελέγχου.
Ναι
Ναι
Διαχείριση κατραγγελιών
Καταγγελία / παράπονα για κατασκευή κεραίας κινητής τηλεφωνίας
Συχνές ερωτήσεις
File a complaint for mobile telephony antenna constructions
Εθνικό Παρατηρητήριο Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων
5G and Electromagnetic fields
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.